Ah i seequote:
Omdat die set van the prophet meesterlijk is (ook al mocht die van zatox er ook zijn).quote:
ik had Wan Taim wel willen horenquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Omdat die set van the prophet meesterlijk is (ook al mocht die van zatox er ook zijn).
44 graden dusquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:53 schreef MrDice het volgende:
Alleen niet te harden in de Hardbass tent... mijn hemel, als het 40 graden was dan lieg ik niet.
inderdaad, gewoon vol gas doorquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:20 schreef JortK het volgende:
44 graden ja, niet normaal, mijn shirt was echt doorweekt, evenals de rest van me lijf
Yep, en dan een lekker wijf die tegen je zegt: nou, doe dat shirt maar uitquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:20 schreef JortK het volgende:
44 graden ja, niet normaal, mijn shirt was echt doorweekt, evenals de rest van me lijf
Het wordt steeds lastiger kiezen tussen Jones en Loudness.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:05 schreef NLS04 het volgende:
Line-up van Jones Birthday bash is weer nice
deze had je moeten horen op de afgelopen Hard Bass in maart, JDX sloot hiermee af in Area 2, met alleen maar subs daar vooraanquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:37 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ze germans are comming
JDX - Semplice (Wan Taim)
vinyl vinyl vinyl?! the prophet knalde hem er ook in op decibel hoor ik nu net, als 3e nummer ofzo!
edit: Dit nummer geeft me zo een onmogelijk blij euforisch gevoel alsof ik terug in mn pillenmodus val ofzo, echt zo een "Wij tegen de wereld" deuntje, zo masterlijk!
Ik zie gewoon 2 stilstaande mensen vooraan die doodnormaal staan te pratenquote:
Het is dan ook een "quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zie gewoon 2 stilstaande mensen vooraan die doodnormaal staan te praten
En iedereen eromheen gaat los. Nou weet nou dat er 2 mensen minder mogen zeuren over stilstaand volk
-edit-
Zie een modje met een petje die ook stil staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |