True, al vind ik Total Eclipz al weer een stap in de goede richting. En die decibel remix knalt ook gewoon lekker.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:22 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die overigens nu wel een ander kunstje mogen uitproberen..
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:34 schreef Sethje het volgende:
En die decibel remix knalt ook gewoon lekker.
quote:Total Eclipz
Die vind ik dan weer zwaar kut..quote:decibel remix
pm is wegquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:58 schreef 16meter het volgende:
Die mailinglist was ook geen lang leven beschoren trouwens.![]()
Inderdaad, ik hoor je zaterdag nog aan me vragen Is dat nou Deepack?quote:Op maandag 11 augustus 2008 06:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
pm is weg
En in de Silaz vs Seth-relschuil ik me in kamp Silaz!
Zelf let ik eerlijk gezegd ook niet echt op de hoofden, maar zoals Sethje zei wanneer het je passie is en je er letterlijk dagelijks mee bezig bent dan begin je ze wel te (her)kennen, so patience Silaz
Is dat een nieuwe plaat van The Prophet?quote:
Marcel en Frank zijn degene die draaien, volgens mij is Lownoise niet meer bij optredens, behalve als surprise bij Mysteryland vorig jaarquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Klopt inderdaad, khad het met jou daarover gehad maar die vraag kwam er niet echt goed uit![]()
Iets staat me bij dat lownoise met deepack verbonden was, en ik wist niet hoe die gozer heette - is dat dan marcel?
Hij is er wel wat vaker bij hoor. Volgens mij heb ik ze ook op een editie van hardbass gezien (submarine dacht ik), en de eerste keer black (2005) voor mij was charly er ook ineens bij.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Marcel en Frank zijn degene die draaien, volgens mij is Lownoise niet meer bij optredens, behalve als surprise bij Mysteryland vorig jaar
En defqon 3 jaar geleden ook. Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij heb ik weleens in een interview gelezen dat qua producties hij bij deepack hoort maar qua optreden normaal gesproken niet. Hoop eigenlijk dat ik het fout heb want dan is ook charly verantwoordelijk voor die belachelijke kane remixquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:46 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hij is er wel wat vaker bij hoor. Volgens mij heb ik ze ook op een editie van hardbass gezien (submarine dacht ik), en de eerste keer black (2005) voor mij was charly er ook ineens bij.
Maar wat een aftellen geblazen naar Decibel zeg! Eerst even de avonden hier nog doorkomen tijdens de introductie van nieuwe studentjes in utrecht!En dan lekker stampen !!
Zo staat het wel in de Deepack wiki.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:44 schreef NLS04 het volgende:
Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij heb ik weleens in een interview gelezen dat qua producties hij bij deepack hoort maar qua optreden normaal gesproken niet.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:55 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het een beetje tegenvallen. Zany vind ik het laatste jaar altijd bagger draaien en die neemt de gebruikelijke fusion stal weer mee natuurlijk (dozer,nagoom,tatanka,noisecontrollers,the pitcher etc.) elstak is een nerd en dan heb je nog Lownoise, dat kan opzich wel een vette zaal worden met deepack,J&W etc. Als charly het uit die hoek gaat halen tenminste.
Inderdaad, dan had ik eerder Coone daar neergezetquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:07 schreef Sethje het volgende:
Ja ik vond t ook al raar, ik denk bij Zany en Lownoise allebei aan hardstyle namelijk. Als Lownoise jump krijgt toegewezen is het wel een belediging voor echte jump djs. Ben erg benieuwd wat de rest van de lineup word!
Ben ik met je eens; alleen Zany EN Lownoise Hardstyle is niet heel logisch; en Elstak en Lownoise Hardcore en Early Hardcore lijkt teveel op elkaar.. OF t wordt n soort crossover; dat ze achter elkaar gaan draaien (denk t niet) en dat Zany begint ; dan Lownoise van Hardstyle naar Early gaat en dan Elstak afsluit met Hardcore....quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:07 schreef Sethje het volgende:
Ja ik vond t ook al raar, ik denk bij Zany en Lownoise allebei aan hardstyle namelijk. Als Lownoise jump krijgt toegewezen is het wel een belediging voor echte jump djs. Ben erg benieuwd wat de rest van de lineup word!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe plaat van The Prophet?
Edit: Eigenlijk zou het dan "Relluuhh!!" moeten heten.![]()
Heb je wel weer gelijk in. Mijn suggestie ging ook uit van t feit dat B2s WEL 3 stijlen (HS,Jump en HC) erin wil hebben en dat dan waarschijnlijk dus Lownoise voor de Jump moet gaan zorgen. Logischer vind ik t echter ook dat Lownoise een brug tussen Zany en Elstak moet worden oid. Of t wordt iets heel verrassendsquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:53 schreef NLS04 het volgende:
Lijkt me niet dat Charly voor de jump moet gaan zorgen trouwes. Kan me niet herinneren dat ie ook maar uberhaupt er iets mee te maken heeft gehad. Het zal wel niet meer zo in de hokjes worden geduwd en die zaal een soort van alle stijlen wordt. Komt natuurlijk ook omdat de jump bijna niks meer voorsteld. Dikke kans in ieder geval dat mentale theo ook erbij wordt gehaald.
Lownoise aan de jumpquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:57 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heb je wel weer gelijk in. Mijn suggestie ging ook uit van t feit dat B2s WEL 3 stijlen (HS,Jump en HC) erin wil hebben en dat dan waarschijnlijk dus Lownoise voor de Jump moet gaan zorgen. Logischer vind ik t echter ook dat Lownoise een brug tussen Zany en Elstak moet worden oid. Of t wordt iets heel verrassends
Helemaal mee eens..quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:07 schreef Sethje het volgende:
Das een megamixje van 3FM.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:24 schreef Silaz het volgende:
Jah happy vind ik ook nog wel is tof.. hoorde in renesse zon soort van megamixje van verscheidene happyhc nummers, niet door de dj zelf ingemixt maar zegmaar als standaard nummer.. hoorde hem wel vaker. iemand enig idee titel of op pc ofzo?![]()
maar de dj daar was toch zo erbarmelijk slecht pfff.
ah held. thxquote:
Was meer een hint dan een klacht trouwens. Thanks voor de setjes.quote:Op maandag 11 augustus 2008 06:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
pm is weg
En in de Silaz vs Seth-relschuil ik me in kamp Silaz!
Zelf let ik eerlijk gezegd ook niet echt op de hoofden, maar zoals Sethje zei wanneer het je passie is en je er letterlijk dagelijks mee bezig bent dan begin je ze wel te (her)kennen, so patience Silaz
Toch vind ik dat BlademasterzZZzzz gebeuren maar lomp.quote:
3FMquote:
zullen je ouders leuk vinden, de hele reis gebeuk uit de speakers van de autoquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:38 schreef no1uknow het volgende:
Straks op vakantie
Telefoon vol met HS, mp3speler vol met HS, aardig wat CDtjes gebrand voor in de auto! (Ga met m'n ouders mee!)
Mwah dat zijn er ook maar 4, en allemaal van Charly en Theoquote:Silaz, er staat ook een soort megamix van happy nummers op de Speedcity cd, die is ook erg lekker
En dat is erg?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:22 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Mwah dat zijn er ook maar 4, en allemaal van Charly en Theo
-knip-quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:39 schreef 16meter het volgende:
http://www.slamfm.nl/page/diytrack/2/Ivar
Deze kwam ik net tegen... heheh..
Jammer dat je hem niet kunt downloaden.
Ja dat is idd jammer. Ga misschien binnekort naar een happy hardcore feest in de matrixxquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:39 schreef 16meter het volgende:
Die set stond ook gewoon op usenet..heb hem als mp3quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:39 schreef 16meter het volgende:
Thanks.quote:
Daar verkijk je je wel een beetje op hoor.quote:Hoeveel mensen zijn er nou die voor Ruthless ofzo naar een festival/harder styles feestje gaan.
Ik wel, en het is vrij kut de laatste paar jaar.. Begin 2000 was het vetquote:Paul Elstak.. mja, weinig kaas gegeten van hardcore. Kan er niet veel over zeggen.
Ehm.. Noisecontrollers/Pitcher/Nagoom/Southstylers?quote:Dozer vind ik nog wel tof uit het fusion stalletje.
Noisecontrollers was ik vergeten (natuurlijk).quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Daar verkijk je je wel een beetje op hoor.
[..]
Ik wel, en het is vrij kut de laatste paar jaar.. Begin 2000 was het vet!
[..]
Ehm.. Noisecontrollers/Pitcher/Nagoom/Southstylers?
Die vond ik ook wel vet ja, dbstf hebben hem tijdje terug regelmatig gedraaidquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:57 schreef mstx het volgende:
Ik vind Brennan Heart Ft Shanokee - Home (Blademasterz RMX) nu ineens wel vet eigenlijk.
Ik snapte de hintquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:35 schreef 16meter het volgende:
Was meer een hint dan een klacht trouwens. Thanks voor de setjes.![]()
Zo droogquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:55 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het een beetje tegenvallen. Zany vind ik het laatste jaar altijd bagger draaien en die neemt de gebruikelijke fusion stal weer mee natuurlijk (dozer,nagoom,tatanka,noisecontrollers,the pitcher etc.) elstak is een nerd en dan heb je nog Lownoise, dat kan opzich wel een vette zaal worden met deepack,J&W etc. Als charly het uit die hoek gaat halen tenminste.
Wooloomooloo vind ik juist vet, wat anders dan dat gerag. K.Y.H.U is ook blij gerinkel maar dat vind ik ook een hele vette plaatquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:45 schreef Sethje het volgende:
Ik heb nu pas de moeite genomen om Fearless/Wooloomoo te downloaden maar wat een bagger is dat woomoodinges...blij gerinkel.
Fearless gaat wel opzich.
lekkere setquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:55 schreef mstx het volgende:
[..]
-knip-
Werkt prima hoor.
MSTX, doe je dat nou express, mij aan het werk zetten.
*Zucht; voor iedereen! In het vervolg... pm de linkjes naar mij - dan gooi ik 'm in de mailinglist
Vind ze beiden wel goed te doen. Die van Brennan Heart ft Frontliner - search for more.. ook lekker plaatjequote:Op maandag 11 augustus 2008 21:14 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wooloomooloo vind ik juist vet, wat anders dan dat gerag. K.Y.H.U is ook blij gerinkel maar dat vind ik ook een hele vette plaat.
Fearless vind ik juist weer minder
alleen voor die nieuwe Pounding Senses Edit zou je al gaan kijkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:11 schreef 16meter het volgende:
Southstylers hebben leuke platen, maar doet me verder niet heel veel... kan er verder best op losgaan hoor.
heldenshit die plaat, weer die Barryquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:19 schreef Silaz het volgende:
Die van Brennan Heart ft Frontliner - search for more.. ook lekker plaatje![]()
Je bedoelt die "Donkeys" mix die ze op XQ showtek gedraaid hebben ? en die Zany op Hardbass ook draaide?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:12 schreef ReMcOrE het volgende:
alleen voor die nieuwe Pounding Senses Edit zou je al gaan kijken![]()
Mad Dog vs Tha Playahquote:er zijn maar een paar dingen die ik op Decibel sowieso ga checken
Ik ga dat voor je regelen ouwequote:Op maandag 11 augustus 2008 18:39 schreef 16meter het volgende:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Je bedoelt die "Donkeys" mix die ze op XQ showtek gedraaid hebben ? en die Zany op Hardbass ook draaide?
Volgens mij was het deze:
dat is idd een vette plaat ja![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Je bedoelt die "Donkeys" mix die ze op XQ showtek gedraaid hebben ? en die Zany op Hardbass ook draaide?
![]()
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooOOOOOOOOOOquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:35 schreef mstx het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooOOOOOOOOOO
RIPPERT KIJK WAT HIJ NOU DOET!!!!!!111111![]()
![]()
![]()
!!11
![]()
!
![]()
!
1
die lijkt er inderdaad veel op, zou hem zomaar kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
![]()
vetjesquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:35 schreef mstx het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooOOOOOOOOOO
RIPPERT KIJK WAT HIJ NOU DOET!!!!!!111111![]()
![]()
![]()
!!11
![]()
!
![]()
!
1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |