sorrie maar wat is er met die foto ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:39 schreef Houniet het volgende:
Beetje jammer weer JortK.
[ afbeelding ]
die foto heeft niks met JortK te maken, die opmerking gaat over dat JortK onenigheid hadquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:12 schreef Silaz het volgende:
[..]
sorrie maar wat is er met die foto ?
Preciesquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die foto heeft niks met JortK te maken, die opmerking gaat over dat JortK onenigheid had
jah dat las ik. maar wat heeft die foto als toegevoegde waarde?quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die foto heeft niks met JortK te maken, die opmerking gaat over dat JortK onenigheid had
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:20 schreef Sethje het volgende:
Ik hoop dat je een grapje maakt anders hoor je niet in dit topic thuis
Jij vraagt of dat JortK is op die foto. Als jij niet eens weet wie die gast is vraag ik af wat je hier doet en of je uberhaupt weleens naar een hardstyle feest bent geweest.quote:
Zeg het hem Seth!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jij vraagt of dat JortK is op die foto. Als jij niet eens weet wie die gast is vraag ik af wat je hier doet en of je uberhaupt weleens naar een hardstyle feest bent geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS I'm back !
Partyagenda;
Outdated....
als je niet weet dat dat Deepack is op foto, dan hoor je hier niet echt thuis, dat bedoelt Sethjequote:
Nouja, een deel van Deepack.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je niet weet dat dat Deepack is op foto, dan hoor je hier niet echt thuis, dat bedoelt Sethje
Als je je een beetje verdiept in de muziek dan ken je wel de gezichten achter belangrijke mannen als The Prophet, Zany, Headhunterz, Deepack, DBSTF...lijkt mij.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:56 schreef Silaz het volgende:
Sjah, ik stel een aardig normale vraag, en hij reageert gelijk zo van bla dit je hoort dan hier nietkomop zeg.
maargoed. genoeg hierover. terug naar de muziek.
Ben het wel een beetje met Silaz eens. Zeker als je nog niet op de feesten zelf bent geweest lijkt het mij niet dat je uit nieuwsgierigheid foto's van dj's op internet gaat lopen opzoeken, zodat je een kop erbij hebt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
Als je je een beetje verdiept in de muziek dan ken je wel de gezichten achter belangrijke mannen als The Prophet, Zany, Headhunterz, Deepack, DBSTF...lijkt mij.
Die overigens nu wel een ander kunstje mogen uitproberen..quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:05 schreef Sethje het volgende:
Mwah het is voor mij een passie en ben er een groot gedeelte van de dag mee bezig margoed ieder zn ding.
De afg 1.5 jaar hebben dbstf toch wel een voorname rol ingenomen in het wereldje dacht ik.
True, al vind ik Total Eclipz al weer een stap in de goede richting. En die decibel remix knalt ook gewoon lekker.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:22 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die overigens nu wel een ander kunstje mogen uitproberen..
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:34 schreef Sethje het volgende:
En die decibel remix knalt ook gewoon lekker.
quote:Total Eclipz
Die vind ik dan weer zwaar kut..quote:decibel remix
pm is wegquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:58 schreef 16meter het volgende:
Die mailinglist was ook geen lang leven beschoren trouwens.![]()
Inderdaad, ik hoor je zaterdag nog aan me vragen Is dat nou Deepack?quote:Op maandag 11 augustus 2008 06:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
pm is weg
En in de Silaz vs Seth-relschuil ik me in kamp Silaz!
Zelf let ik eerlijk gezegd ook niet echt op de hoofden, maar zoals Sethje zei wanneer het je passie is en je er letterlijk dagelijks mee bezig bent dan begin je ze wel te (her)kennen, so patience Silaz
Is dat een nieuwe plaat van The Prophet?quote:
Marcel en Frank zijn degene die draaien, volgens mij is Lownoise niet meer bij optredens, behalve als surprise bij Mysteryland vorig jaarquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Klopt inderdaad, khad het met jou daarover gehad maar die vraag kwam er niet echt goed uit![]()
Iets staat me bij dat lownoise met deepack verbonden was, en ik wist niet hoe die gozer heette - is dat dan marcel?
Hij is er wel wat vaker bij hoor. Volgens mij heb ik ze ook op een editie van hardbass gezien (submarine dacht ik), en de eerste keer black (2005) voor mij was charly er ook ineens bij.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Marcel en Frank zijn degene die draaien, volgens mij is Lownoise niet meer bij optredens, behalve als surprise bij Mysteryland vorig jaar
En defqon 3 jaar geleden ook. Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij heb ik weleens in een interview gelezen dat qua producties hij bij deepack hoort maar qua optreden normaal gesproken niet. Hoop eigenlijk dat ik het fout heb want dan is ook charly verantwoordelijk voor die belachelijke kane remixquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:46 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hij is er wel wat vaker bij hoor. Volgens mij heb ik ze ook op een editie van hardbass gezien (submarine dacht ik), en de eerste keer black (2005) voor mij was charly er ook ineens bij.
Maar wat een aftellen geblazen naar Decibel zeg! Eerst even de avonden hier nog doorkomen tijdens de introductie van nieuwe studentjes in utrecht!En dan lekker stampen !!
Zo staat het wel in de Deepack wiki.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:44 schreef NLS04 het volgende:
Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij heb ik weleens in een interview gelezen dat qua producties hij bij deepack hoort maar qua optreden normaal gesproken niet.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:55 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het een beetje tegenvallen. Zany vind ik het laatste jaar altijd bagger draaien en die neemt de gebruikelijke fusion stal weer mee natuurlijk (dozer,nagoom,tatanka,noisecontrollers,the pitcher etc.) elstak is een nerd en dan heb je nog Lownoise, dat kan opzich wel een vette zaal worden met deepack,J&W etc. Als charly het uit die hoek gaat halen tenminste.
Inderdaad, dan had ik eerder Coone daar neergezetquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:07 schreef Sethje het volgende:
Ja ik vond t ook al raar, ik denk bij Zany en Lownoise allebei aan hardstyle namelijk. Als Lownoise jump krijgt toegewezen is het wel een belediging voor echte jump djs. Ben erg benieuwd wat de rest van de lineup word!
Ben ik met je eens; alleen Zany EN Lownoise Hardstyle is niet heel logisch; en Elstak en Lownoise Hardcore en Early Hardcore lijkt teveel op elkaar.. OF t wordt n soort crossover; dat ze achter elkaar gaan draaien (denk t niet) en dat Zany begint ; dan Lownoise van Hardstyle naar Early gaat en dan Elstak afsluit met Hardcore....quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:07 schreef Sethje het volgende:
Ja ik vond t ook al raar, ik denk bij Zany en Lownoise allebei aan hardstyle namelijk. Als Lownoise jump krijgt toegewezen is het wel een belediging voor echte jump djs. Ben erg benieuwd wat de rest van de lineup word!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe plaat van The Prophet?
Edit: Eigenlijk zou het dan "Relluuhh!!" moeten heten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |