quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
terug van vakantie en bij gelezen nu de vinyl dignen maar weer eens bij gaan werken
quote:TT = Donkey Rollers - LMPSJNK
Thanks!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:39 schreef Da_Ripper het volgende:
Kunnen we eindelijk weer 's genieten van die uber-geile OP, kijgen we dit![]()
kfix 'm wel ff
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:38 schreef Silaz het volgende:
TT =![]()
![]()
iemand de vinyl van decibel anthem? pm ?![]()
![]()
Exkweesmie?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:01 schreef trance40 het volgende:
Om het lijstje van gebruikte movie samples uit te breiden heb ik er nog eentje van pulp fiction.
Poeppelbaum & Helmedach - 25:17 (2nd Club Mix)
kleine wijziging in het vervoer, maar gewoon presentquote:
dat is echte heldenshizzlequote:
wij gaan rond half 9 weg, dus tegen 11-en bij de ingang gok ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:22 schreef JortK het volgende:
Kaarten voor After The Ride binnen, waarschijnlijk rond 00:00 in de tent
Me 2quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij gaan rond half 9 weg, dus tegen 11-en bij de ingang gok ik
quote:Beste Dhr. Da_Ripper
Je hebt zojuist 1 eTicket(s) voor After the Ride gekocht. Dit evenement vindt plaats op Sat 9 Aug 2008 21:00.
Je eTicket zit in het meegestuurde PDF document. Eén bijlage is één ticket.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:43 schreef JortK het volgende:
Ik ben lekker uit Outland gepleurd gister
Vandaar dat ik je niet zag. Maar waarom dan??quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:43 schreef JortK het volgende:
Ik ben lekker uit Outland gepleurd gister
quote:WILDSTYLEZ
SHOWTEK
HEADHUNTERZ
THE PROPHET
DANA
BRUNO POWER
Ruzie met een sjaak klapperkaak, met ze halter shirtjequote:Op zondag 10 augustus 2008 12:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je niet zag. Maar waarom dan??
Staat helaas niet op youtube. Het is de 2e track uit de set van Luna @ Qlubtempo 2002. Ik vond via een tracklist dat het die track zou zijn. ik heb me een slag in de rondte gezocht maar kan de track niet vinden.quote:
was inderdaad gezellig, zeer vet geluidquote:
ik zie het je nog zo doen ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 07:11 schreef mstx het volgende:
Ik heb Da_Ripper ergens in een verlaten weiland gedumpt dus we kunnen weer linkjes plaatsen.![]()
ja, daar loopt niet het meest leuke volk rondquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Ruzie met een sjaak klapperkaak, met ze halter shirtje
ik zie de link tussen de foto en JortK niet?!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:39 schreef Houniet het volgende:
Beetje jammer weer JortK.
[ afbeelding ]
Niet weer die Q-Dance radiosjaakquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:38 schreef kollie het volgende:
[..]
dit vond ik op PF. Sets van Q-dance@Rimini.
sorrie maar wat is er met die foto ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:39 schreef Houniet het volgende:
Beetje jammer weer JortK.
[ afbeelding ]
die foto heeft niks met JortK te maken, die opmerking gaat over dat JortK onenigheid hadquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:12 schreef Silaz het volgende:
[..]
sorrie maar wat is er met die foto ?
Preciesquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die foto heeft niks met JortK te maken, die opmerking gaat over dat JortK onenigheid had
jah dat las ik. maar wat heeft die foto als toegevoegde waarde?quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die foto heeft niks met JortK te maken, die opmerking gaat over dat JortK onenigheid had
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:20 schreef Sethje het volgende:
Ik hoop dat je een grapje maakt anders hoor je niet in dit topic thuis
Jij vraagt of dat JortK is op die foto. Als jij niet eens weet wie die gast is vraag ik af wat je hier doet en of je uberhaupt weleens naar een hardstyle feest bent geweest.quote:
Zeg het hem Seth!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jij vraagt of dat JortK is op die foto. Als jij niet eens weet wie die gast is vraag ik af wat je hier doet en of je uberhaupt weleens naar een hardstyle feest bent geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS I'm back !
Partyagenda;
Outdated....
als je niet weet dat dat Deepack is op foto, dan hoor je hier niet echt thuis, dat bedoelt Sethjequote:
Nouja, een deel van Deepack.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je niet weet dat dat Deepack is op foto, dan hoor je hier niet echt thuis, dat bedoelt Sethje
Als je je een beetje verdiept in de muziek dan ken je wel de gezichten achter belangrijke mannen als The Prophet, Zany, Headhunterz, Deepack, DBSTF...lijkt mij.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:56 schreef Silaz het volgende:
Sjah, ik stel een aardig normale vraag, en hij reageert gelijk zo van bla dit je hoort dan hier nietkomop zeg.
maargoed. genoeg hierover. terug naar de muziek.
Ben het wel een beetje met Silaz eens. Zeker als je nog niet op de feesten zelf bent geweest lijkt het mij niet dat je uit nieuwsgierigheid foto's van dj's op internet gaat lopen opzoeken, zodat je een kop erbij hebt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
Als je je een beetje verdiept in de muziek dan ken je wel de gezichten achter belangrijke mannen als The Prophet, Zany, Headhunterz, Deepack, DBSTF...lijkt mij.
Die overigens nu wel een ander kunstje mogen uitproberen..quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:05 schreef Sethje het volgende:
Mwah het is voor mij een passie en ben er een groot gedeelte van de dag mee bezig margoed ieder zn ding.
De afg 1.5 jaar hebben dbstf toch wel een voorname rol ingenomen in het wereldje dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |