sorrie maar wat is er met die foto ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:39 schreef Houniet het volgende:
Beetje jammer weer JortK.
[ afbeelding ]
die foto heeft niks met JortK te maken, die opmerking gaat over dat JortK onenigheid hadquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:12 schreef Silaz het volgende:
[..]
sorrie maar wat is er met die foto ?
Preciesquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die foto heeft niks met JortK te maken, die opmerking gaat over dat JortK onenigheid had
jah dat las ik. maar wat heeft die foto als toegevoegde waarde?quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die foto heeft niks met JortK te maken, die opmerking gaat over dat JortK onenigheid had
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:20 schreef Sethje het volgende:
Ik hoop dat je een grapje maakt anders hoor je niet in dit topic thuis
Jij vraagt of dat JortK is op die foto. Als jij niet eens weet wie die gast is vraag ik af wat je hier doet en of je uberhaupt weleens naar een hardstyle feest bent geweest.quote:
Zeg het hem Seth!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jij vraagt of dat JortK is op die foto. Als jij niet eens weet wie die gast is vraag ik af wat je hier doet en of je uberhaupt weleens naar een hardstyle feest bent geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS I'm back !
Partyagenda;
Outdated....
als je niet weet dat dat Deepack is op foto, dan hoor je hier niet echt thuis, dat bedoelt Sethjequote:
Nouja, een deel van Deepack.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je niet weet dat dat Deepack is op foto, dan hoor je hier niet echt thuis, dat bedoelt Sethje
Als je je een beetje verdiept in de muziek dan ken je wel de gezichten achter belangrijke mannen als The Prophet, Zany, Headhunterz, Deepack, DBSTF...lijkt mij.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:56 schreef Silaz het volgende:
Sjah, ik stel een aardig normale vraag, en hij reageert gelijk zo van bla dit je hoort dan hier nietkomop zeg.
maargoed. genoeg hierover. terug naar de muziek.
Ben het wel een beetje met Silaz eens. Zeker als je nog niet op de feesten zelf bent geweest lijkt het mij niet dat je uit nieuwsgierigheid foto's van dj's op internet gaat lopen opzoeken, zodat je een kop erbij hebt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
Als je je een beetje verdiept in de muziek dan ken je wel de gezichten achter belangrijke mannen als The Prophet, Zany, Headhunterz, Deepack, DBSTF...lijkt mij.
Die overigens nu wel een ander kunstje mogen uitproberen..quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:05 schreef Sethje het volgende:
Mwah het is voor mij een passie en ben er een groot gedeelte van de dag mee bezig margoed ieder zn ding.
De afg 1.5 jaar hebben dbstf toch wel een voorname rol ingenomen in het wereldje dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |