Die vocal vind ik echt tofquote:
Outlandquote:Ongelofelijk veel bas daar (HEERLIJK! )
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:13 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die vocal vind ik echt tof![]()
Hele nummer wel trouwens hoor![]()
"Join ME!! "
wat je vindt, breng je naar de politiequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:56 schreef 16meter het volgende:
Vind het maar matig klinken trouwens.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:09 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
wat je vindt, breng je naar de politie
Grappig dat je Hardbeat Market "meer van hetzelfde" vindt... die is namelijk een stuk ouder dan Her Voice.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:55 schreef Koepert het volgende:
01-builder_-_hardbeat_market_(the_original_soundmachine)-homely.mp3
Pfff :S Builder - Her Voice vond ik wel vet, dacht dat ik die per ongeluk weer op gezet had... Beetje meer van t zelfde....
mag je houden is mij altijd verteld.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:09 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Serieus? Hahah wtf. Ik let daar verder nooit zo op (via Discogs enzo) maar mn 'bron' (ahum kuch enzo) stond ie net als week 33 0-day vinyl opquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Grappig dat je Hardbeat Market "meer van hetzelfde" vindt... die is namelijk een stuk ouder dan Her Voice.
Hier spreekt de politie!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:09 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
No shit? Dan is Danny (Angerfist) echt een luilakquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:28 schreef Sethje het volgende:
Naar het schijnt is die laatste luna vinyl geproduceerd door outblast en angerfist
Michel Pollen = The Pitcherquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:18 schreef Silaz het volgende:
Jah dacht het ook, was het niet Michel Pollen, of the pitcher dacht ik, die wel aardig veel mensen hielp met platen. en zelf maar superweinig draaide. toch?
kloptquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:28 schreef Sethje het volgende:
Naar het schijnt is die laatste luna vinyl geproduceerd door outblast en angerfist
nopequote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:06 schreef Koepert het volgende:
Ik praat deze fout niet meer recht he![]()
"producers Michiel Pollen en Raoul van Grinsven"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:41 schreef CrustyClown het volgende:
Doet me altijd gelijk denken aan dit filmpje
http://video.google.com/videoplay?docid=6575336610225980878&hl=en
ik moet ook altijd lachen en krijg lichtelijk vrolijke zin als ik die Raoul zo zie. Weet niet wat dat is maar heeft gewoon wat grappigs over zich. Of dat is dat gezellige wat de Brabanders (en Limburgersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:22 schreef Da_Ripper het volgende:
Mooie vent is die Raoul toch ook!
Brabant FTW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |