quote:Op maandag 21 juli 2008 23:17 schreef Houniet het volgende:
Mystery Land uitverkocht.
quote:
leuke tent, goed geluidquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
A.s zaterdg ga ik naar Zak.... voor het eerst in mijn leven
Krijg je ervan als je een leuk meisje vind die in Assen woont
het duurde wel lang hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:19 schreef MrDice het volgende:
Overigens mijn eerste keer Hardstyle Topique openen![]()
![]()
quote:
Dat deed mij wel even verbazen jaquote:
Luchtbedquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Boy
Heeft ze een stapelbed, een 2 persoonsbed of een Hunebed![]()
![]()
![]()
pff sorry boredom strikes again![]()
inderdaad, wat nou Mysteryland?!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:33 schreef CrustyClown het volgende:
Maar HH vs Donkey; DonkeyHead RollerHunterz. mmmmm nice
is het ookquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:07 schreef Silaz het volgende:
tvp... ik dacht dat het trouwens lompe sjenk was
En foutloosquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:19 schreef MrDice het volgende:
Overigens mijn eerste keer Hardstyle Topique openen![]()
![]()
Goed bezig, boyquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kan ik ook nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:13 schreef MrDice het volgende:
Ik kon nergens met goed fatsoen vinden dat het Lompe Sjenk was.
die zal wel redelijk geïnformeerd zijn gok ikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:49 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kan ik ook niet![]()
Xie dat B-Front het gepost heeft in PF...
beterschapquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:30 schreef NLS04 het volgende:
Oef een heel topic gemist in een paar weken tijdNa mn vakantie geopereerd aan de knie en lig alweer een poosje met het pootje omhoog
Veel gemist als ik het zo zie maar dat DBSTF Sound of goodbye en War coz im hard nu hier door de speakers knallen maakt een heleboel goed
Lompe Sjenk & Donkey Powah!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Zeg 't maar Mnr.Dobbelsteen, #56 is jouw kindje, wat zal het zijn:
[Hardstyle #56] .............
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:30 schreef NLS04 het volgende:
Oef een heel topic gemist in een paar weken tijdNa mn vakantie geopereerd aan de knie en lig alweer een poosje met het pootje omhoog
Veel gemist als ik het zo zie maar dat DBSTF Sound of goodbye en War coz im hard nu hier door de speakers knallen maakt een heleboel goed
*checkquote:
Haha hele relaxte vakantie juist gehadquote:
merciquote:
Je vermaakt je dr vast welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
A.s zaterdg ga ik naar Zak.... voor het eerst in mijn leven
Hoor ik hier een uitnodiging voor bier en muziek @ huize Leonquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:52 schreef LeonH het volgende:
we zijn hier alweer!
TeringVeelvoorPret voor Mysteryland in huize Leon!!!
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:27 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hoor ik hier een uitnodiging voor bier en muziek @ huize Leon?
Vond ik eerst ook niet. Totdat ik m live heb gehoordquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:13 schreef luckass het volgende:
Ik vind 't nummer uit de TT niet echt goed eigenlijk...
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:27 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
mwoah dat ook weer net niet.... Om daar nou helemaal voor naar limburg te komenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:27 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk binnenkort als podcast aangeboden worden. Dus voorlopig nog eventjes niet onlinequote:1. Technoboy - Oh My God (Callsheet mix)
2. Speedwave - Mescal
3. Noisecontrollers - Rushroom
4. Zany vs. Tatanka - Wise Massacre
5. Tat's Mash Up
6. The Raiders - A Feeling
7. A-Lusion - Voodoo
8. Zany vs. Frontliner - Pure German Tuuduu Tools (Corleone's mashup)
9. 2 Best Enemies - Les Drums
10. Alpha Twins - Nowhere to Hide
11. Dark Oscillators - Superstar DJ
12. D-Block & S-te-fan - War Coz I'm Hard
13. Jones & B-Front - Lunatick (Raw mix)
14. Builder - Her Voice
Outland is nog steeds een van m'n favoriete discotheken. Snoeihard geluid en tot nu toe altijd gezelligquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:38 schreef luckass het volgende:
Weet iemand hoe het is in de Outland?
Wil misschien nog ff gaan kijken bij After the Ride, maar ben nog net geen 18 en weet niet of het wel de moeite (het risico) waard is.
De week daarop toch al decibel.
:pquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Zany vs. Frontliner - Pure German Tuuduu Tools (Corleone's mashup)?
Ja, ben wel benieuwd what all the fuzz is all about!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Veel plezier 14.gif!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:35 schreef nattermann het volgende:
Hardstylers, fijne vakantie allemaal!
Ik vertrek morgenochtend naar Rome, en ben zondag pas weer thuis! inclusief volgeladen iPod natuurlijkVeel plezier komend weekend met alle feesten, en tot volgende week
![]()
Youtube linkje??quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
deze klinken wel interessantquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:16 schreef CrustyClown het volgende:
Project One - Raider of the Sun (Bert&Ernie Edit)
NoiseControllers - Test
BrainKicker vs NC - Always Black (Borat Edit)
Troubleboy - Unleash Hell (Frequencerz rmx)
D'Stylerz - Just A Freak
staat op de CD van Black 2008quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:48 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Sowieso zegt die hele OP titel me niks...! Schaam schaam
quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:08 schreef HarryVanDeTap het volgende:
tvp
nieuw hier maar lurk al paar maanden mee!
Welkomquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:08 schreef HarryVanDeTap het volgende:
tvp
goed voorbeeld van Da_Ripper doet volgen -->quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:08 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Alweer 'n GMTA Rem.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ff nieuwsgierig naar jouw hardstyle-interesse: favoriete artiesten/nummers? veelvuldige feestganger?
mooi werk tochquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Alweer 'n GMTA Rem.![]()
Zowaar weer iets positiefs over Showtek te melden![]()
Kwartjes Remix - No one can stop us
Mijn msn dinges wat doe jequote:Op woensdag 23 juli 2008 19:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[#8531] Sylenth - Detonation [Music in You Vinyl] [05:51] [192kbit mp3]![]()
![]()
Early soundz is de enige kippenvel plaat van Showtek voor mij.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi werk tochen ik vind Early Soundz nog steeds de allervetste plaat van Showtek
![]()
[#8531] Sylenth - Detonation [Music in You Vinyl] [05:51] [192kbit mp3]![]()
![]()
ik ben zo onder de indruk dat ik het overneemquote:
dit heb ik trouwens ook met IG Bounce & Darqtai - Damn That DJ (Original Mix) die 1e bass lijn is hemels!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:25 schreef 16meter het volgende:
REVERSED BASS
Dan weet je dat het goed beuken word.Vette bass lijn en aanstekelijk melodietje.
Zo'n wraak plaat richting showtek-haters kan ik het niet echt noemen hoor...quote:This is for the times they tried to hold us back
For all the times, they thought our shit was whack
This is for the times that we had to obey
We're going to rock party lovers and we do it our way
jaaa had het idd ook gehoord! Was wel lachen, toen Rabbering al zei dat een Peter Aldenzee zou meedoen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:46 schreef 16meter het volgende:
Ik hoorde trouwens Peter Aldenzee (DV-8) vanmiddag meedoen met het popduel op 3FM (Radrabio)...
Was wel komisch. "Ja.. uh.. je bent ook actief in de muziek of niet". "Ja, hardstyle blablabla".
Hij had trouwens gewonnen, dus morgen weer. (voor de 3FM luisteraars)
Hier kan ik me wel in vindenquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:40 schreef MrDice het volgende:
Showtek![]()
Early Soundz
Colours of the harder styles
FTS live @ XQlusive Showtek
No Harder kan nèt
Hold Us Back
Southstylers![]()
Crystal
Decibel Anthem 2006
Remixes![]()
Brennan Heart - Revival X
Donkey Rollers - No One Can Stop Us
sorry dat moest er eventjes uit. Showtek Adoratie Post![]()
Waar was dat nou dat ze onder FTS zo'n hele diepe duistere stem hadden gezet? Niet XQlusive... en Qlimax dacht ik ook niet... maar ik was er live bij dus waar was dat nou? Decibel vorig jaar?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden![]()
+ Raver (vanaf 2:20 dan, tekst zelf is wel bud hoor)
De originele vocals bedoel je (zo'n engelse stem)? Volgens mij was dat Qlimax '07.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:05 schreef MrDice het volgende:
[..]
Waar was dat nou dat ze onder FTS zo'n hele diepe duistere stem hadden gezet? Niet XQlusive... en Qlimax dacht ik ook niet... maar ik was er live bij dus waar was dat nou? Decibel vorig jaar?
Ah, toch nog iemand die mijn mening deelt. Vanaf 2:20 is het idd wel een puik nummer.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
+ Raver (vanaf 2:20 dan, tekst zelf is wel bud hoor)
Hoppa, gas met die zooi!quote:
Qlimax '07 was datquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:05 schreef MrDice het volgende:
[..]
Waar was dat nou dat ze onder FTS zo'n hele diepe duistere stem hadden gezet? Niet XQlusive... en Qlimax dacht ik ook niet... maar ik was er live bij dus waar was dat nou? Decibel vorig jaar?
Dat is helaas niet alleen bij Raver zo.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:21 schreef 16meter het volgende:
Raver is wel leuk, maar inderdaad pas vanaf 2:20. Die negert vind ik maar irritant en die lyrics zijn behoorlijk triest. Echt killing voor die track.
quote:Your brand new DJ name is:
SoundKiller
Ik kom uit het (zuid)-oosten en ik roeleer aardig hard, dusquote:Your brand new DJ name is:
EastRuler
Wat een triest interview zeg.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:45 schreef luckass het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/f(...)et-showtek-t135.html .showtek.
NoiseModulator
Ja, zoals ik eerder in het topic al zei word ik een beetje moe van al die simpele DJ-namen die tegenwoordig worden verzonnen dus dit is een soort "parodie" daarop.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:21 schreef Silaz het volgende:
edit;
Ehhe mstx; zelf in elkaar gefixt ?Je hebt zo te zien bekende dj namen gebruikt
![]()
![]()
samen met raiders of the sunquote:
MindFreak
Ik las NoizeModeratorquote:Your brand new DJ name is:
NoizeModulator
Dan heb je flink zitten knippenquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:04 schreef CrustyClown het volgende:
32 nummers in 78 minuten. Vraag niet hoelang we erover gedaan hebben, maar goed het kan dus.
Showtek eat your heart out, is het bash-woensdag of bash-donderdag? anders is het Willems beurt
p.s. Cd by Bartman vs Crusty (B2B)
Viesseee tracklist noohhhquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:04 schreef CrustyClown het volgende:
CD Update.
Op het afwerken en afmasteren na is hij klaar.....
Tracklistje
KNIP
32 nummers in 78 minuten. Vraag niet hoelang we erover gedaan hebben, maar goed het kan dus.
Showtek eat your heart out, is het bash-woensdag of bash-donderdag? anders is het Willems beurt
p.s. Cd by Bartman vs Crusty (B2B)
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:46 schreef 16meter het volgende:
"Ja.. uh.. je bent ook actief in de muziek of niet". "Ja, hardstyle blablabla".
Hij had trouwens gewonnen, dus morgen weer. (voor de 3FM luisteraars)
ja, zo kun je het ook noemen hèquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:57 schreef LeonH het volgende:
dat ie zo nu en dan met wat vrienden/collega's eens een hardstyle plaatje maakt![]()
hell yeahquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:45 schreef luckass het volgende:
SCANTRAXX 037 - Wildstylez - Revenge! / Truth
SCANTRAXX SPECIAL 019 - Sylenth & Glitch - Music In You / Detonation
Your brand new DJ name is:quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:14 schreef mstx het volgende:
Voor wie maar geen vet hippe stylow DJ-naam kan verzinnen: http://www.lsdb.nl/djnamegenerator.html![]()
whahahahahahaquote:
Nee geld is belangrijker dan de hardstyle scene te vernaggelenquote:Bezoeker: Op diverse fora zijn ze tegenwoordig niet meer over jullie te spreken, worden jullie "uitgekotst" door de fans, Showtek is niet meer wat het was. Hoe verklaren jullie dit?
Showtek:
Op forums praten soms mensen die niet eens weten waar ze het af en toe over hebben. Wij zelf kijken er niet eens naar! Als we binnen 5 weken een HMH uitverkopen puur op onze naam, en dat ons album als warme broodjes over de toonbank gaat naar wie moeten we dan luisteren? Naar die enkele gefrustreerde internet freaks of naar de harde cijfers?
Vind je het gek. Qlimax is al redelijk commercieel. En er gingen echt gingen maar 24.973 handen de lucht in, want ik vertikte het om mee te doen! En mensen deden mee omdat het origineel herkent werd. Dat betekent niet dat de remix goed is, stelletje paupersquote:Voorbeeld; toen we die remix van Charly L & Mental T deden, werd daar enorm veel commotie over gemaakt. Vervolgens staan we op Qlimax en gaan er 24.975 handen de lucht in, iedereen zingt mee en danst als nooit te voren.
Ja showtek fans vreten alles wat hun maken. Hardstyle fans verafschuwen zulke slechte remixen!quote:Vervolgens gaan de mensen weer naar hun werk of naar school maar dan zijn er ook nog die 25 personen die gaan klagen op internet. Mensen lezen altijd slecht nieuws, het goede nieuws zal ze een worst wezen. De echte Showtek fans weten wel beter
Nou een super simpele remix maken van een bekend nummer is geen productie van een hoog niveau, sorry.quote:Mensen die ons kennen, weten waar we voor staan, en misschien is het voor sommige niet meer cool omdat we nu een nog groter publiek aanspreken, puur omdat we als producers naar een hoger niveau zijn gegroeid.
Jawel, want ze gaan dus meer naar het buitenland, dus ik zeg....houdoe en bedankt olé olé!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Also also also, dat interview heeft niet veel goeds gedaan voor je ochtendhumeur, of wel
* ReMcOrE zwaait meequote:Op donderdag 24 juli 2008 10:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jawel, want ze gaan dus meer naar het buitenland, dus ik zeg....houdoe en bedankt olé olé!!
wie zeiken we nog maar af behalve Showtek dan? denk dat velen hier respect hebben voor The Prophet, ook al is hij commercieel, maar hij brengt wel kneiters van releases met Scantraxx en hij gooit als 1 van de weinigen zijn setjes onlinequote:Op donderdag 24 juli 2008 10:40 schreef MrDice het volgende:
Luitjes zoals A-Lusion, Frontliner, Scope en nog een reeks van die mindere goden geheel aanbidden. En de gevestigde orde structureel afschieten.
de sfeer tijdens de optredens komt ook voor een deel door mensen die er puur zijn om er te zijn (mensen die dan kunnen zeggen dat ze op Qlimax etc. geweest zijn) en die zijn vaak helemaal gek van diet commerciële plaatjes, denk aan FTS en Puta Madre! ik ging zelf ook niet los op Wonderful Days Remix, puur omdat ik het geen goed nummer vind en niet omdat het Showtek is. heb zelf een eigen mening over hardstyle, als ik iets vet vind dan ga ik los, terwijl dat ook een nummer kan zijn dat Boy (of wie dan ook) niks vindquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:40 schreef MrDice het volgende:
Want ze hebben natuurlijk absoluut een punt dat je niet oordeelt op basis van een handvol azijnpissers op internet, maar eerder oordeelt op basis van de verkopen en de sfeer tijdens optredens.
Zany, Dana, en lees toch ook vaak kritiek over the Prophet. Maar goed Showtek bashen is inderdaad wel een soort van sport geworden. Ach ieder zijn ding.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie zeiken we nog maar af behalve Showtek dan? denk dat velen hier respect hebben voor The Prophet, ook al is hij commercieel, maar hij brengt wel kneiters van releases met Scantraxx en hij gooit als 1 van de weinigen zijn setjes onlineen de nieuwe hardstyle spreekt veel mensen aan, die daarom ook de nieuwe artiesten 'aanbidden'
Blijf het moeilijk vinden. Komt op mij over alsof 'wij casual hardstyle bezoekers' nou eenmaal niet beter weten en dat 'jullie echte diehard hardstyle liefhebbers' wel weten wat goed en niet goed is. Wellicht niet zo bedoeld, maar ik vind het vaak rieken naar misplaatste arrogantie. Daarmee niemand persoonlijk aanvallend, eerder een algemene vibe.quote:de sfeer tijdens de optredens komt ook voor een deel door mensen die er puur zijn om er te zijn (mensen die dan kunnen zeggen dat ze op Qlimax etc. geweest zijn) en die zijn vaak helemaal gek van diet commerciële plaatjes, denk aan FTS en Puta Madre! ik ging zelf ook niet los op Wonderful Days Remix, puur omdat ik het geen goed nummer vind en niet omdat het Showtek is. heb zelf een eigen mening over hardstyle, als ik iets vet vind dan ga ik los, terwijl dat ook een nummer kan zijn dat Boy (of wie dan ook) niks vinden de verkopen hebben ook te maken met het commerciële karakter van Showtek, wat dus bij Scantraxx net zo is...
het verschil zit denk ik in hoe 'diep' je in de hardstyle zit; of je iemand bent die het leuk vind om te luisteren en af en toe een feest mee te pakken (vaak de wat grotere zoals Qlimax) of dat je iemand bent die up-to-date is qua releases, die ook de kleinere feesten met de wat minder bekende artiesten bezoekt en in het algemeen wat meer weet over de huidige hardstyle-scenequote:Op donderdag 24 juli 2008 10:55 schreef MrDice het volgende:
[..]
Blijf het moeilijk vinden. Komt op mij over alsof 'wij casual hardstyle bezoekers' nou eenmaal niet beter weten en dat 'jullie echte diehard hardstyle liefhebbers' wel weten wat goed en niet goed is. Wellicht niet zo bedoeld, maar ik vind het vaak rieken naar misplaatste arrogantie. Daarmee niemand persoonlijk aanvallend, eerder een algemene vibe.
ik zie dit niet als een welles/nietes discussie, meer als een algemene discussie over hoe mensen tegen hardstyle (-artiesten) aankijken en hoe ze feesten etc. ervarenquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:55 schreef MrDice het volgende:
Anyways ik heb ook wel vaker aangegeven dat Showtek een aantal misselijkmakende platen heeft gemaakt, niemand is heiliger dan de Paus. Dus laten we er maar niet een eindeloos welles/nietes discussie van gaan maken.
Een forum is tenslotte om te discussiëren, zolang je je mening onderbouwt zie ik het probleem niet hierin. Keer wat anders dan "TerugVindParty" en "wow wat is deze track vetquote:
Nee hoor is prima te volgen. Alleen als we het zo snel met elkaar eens zijn is het lastig discussiërenquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:08 schreef ReMcOrE het volgende:
...wij vinden iets al snel commercieel/slecht/oud, omdat het gewoon snel gaat en we ook heel erg overspoeld worden een berg aan nieuwe tracks en releases;
hele nette discussie,quote:ik zie dit niet als een welles/nietes discussie, meer als een algemene discussie over hoe mensen tegen hardstyle (-artiesten) aankijken en hoe ze feesten etc. ervaren
ik had in mijn uitleg dat soort variabelen niet meegenomenquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:22 schreef MrDice het volgende:
[edit]: Oh en als ik niet in het noorden zou wonen zou ik ook veel meer lokale feesten bijwonen. Helaas zit dat er simpelweg niet in, niet omdat ik puur op de grote feesten af ga.
wat jij zegtquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dit is precies waar ik het met Boy tijdens de laatste XX over had. Wij zitten, lijkt me, aardig dicht met onze neus op de nieuwe ontwikkelingen/releases. Wij zijn ook heel erg bezig met dj's & tracks wat er dus idd snel voor zorgt dat wij nummers al voor de zooooveelste keer horen (op 'n feest) terwijl anderen dat dus juist niet hebben.
Je mag blijvenquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:53 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Noisecontrollers - Aliens (THIS IS MY HOOD!)
heerlijke plaat, die zou ik vaker willen horen met feestenquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:53 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Noisecontrollers - Aliens (THIS IS MY HOOD!)
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:04 schreef HarryVanDeTap het volgende:
getting bald when joining scantraxx
http://forum.thevalency.com/index.php?showtopic=2763
Zwitserland heeft er een "Scooter" bijquote:
Scheertraxxquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:04 schreef HarryVanDeTap het volgende:
getting bald when joining scantraxx
http://forum.thevalency.com/index.php?showtopic=2763
mijn Engels is stuuuuukken beterquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[vermoft engels]
haardsteil sjow
[/vermoft engels]
![]()
ik zou, net als je tab hebt voor VMX / LSDB, ook tab doen voor Partyflock en Q-Dance, met nieuws e.d.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:41 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Als er nog iemand suggesties voor heeft wat er absoluut in moet? (behalve link naar het fok muziek forum :p)
Kun je bij LSDB dan niet beter de hardstyle RSS feed gebruiken?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:41 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Hey, als dr iemand animo heeft, dit is die pagina waar ik aan zit te klussen.
[ afbeelding ]
Als er nog iemand suggesties voor heeft wat er absoluut in moet? (behalve link naar het fok muziek forum :p)
Voor diegene die het principe niet snapt:
Netvibes is een nieuw concept waarbij je je eigen 'widgets' in een startpagina kan slepen. Zo heb ik dus een pagina waar al m'n email en standaard links staan. Een pagina waar ik al het nieuws van nederland in 1 pagina heb gepropt. Een pagina waar ik webdesign relevante nieuwsartikelen heb. Echt heer erg heerlijk als startpagina en zeer zeker de moeite waard, de mogelijkheden zijn bijna onbegrensd! En nu ben ik dus aan een hardstyle pagina aan 't klussen.
party flock er in gedaan, q-dance wilt tot nu toe niet lukken doordat die site geen RSS ondersteunt, maar q-dance nieuws staat toch altijd op partyflock en aanverwante sitesquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zou, net als je tab hebt voor VMX / LSDB, ook tab doen voor Partyflock en Q-Dance, met nieuws e.d.![]()
had ik naar gezocht en wilde ik je eigenlijk al voor pm'en maar dat is inderdaad zoquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Kun je bij LSDB dan niet beter de hardstyle RSS feed gebruiken?![]()
http://www.lsdb.nl/rss/genre/10/10.htmla
Iedereen is geneigd om zijn eigen visie als de waarheid te zien. De een wat meer dan de ander natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:55 schreef MrDice het volgende:
[..]
Zany, Dana, en lees toch ook vaak kritiek over the Prophet. Maar goed Showtek bashen is inderdaad wel een soort van sport geworden. Ach ieder zijn ding.
[..]
Blijf het moeilijk vinden. Komt op mij over alsof 'wij casual hardstyle bezoekers' nou eenmaal niet beter weten en dat 'jullie echte diehard hardstyle liefhebbers' wel weten wat goed en niet goed is. Wellicht niet zo bedoeld, maar ik vind het vaak rieken naar misplaatste arrogantie. Daarmee niemand persoonlijk aanvallend, eerder een algemene vibe.
Anyways ik heb ook wel vaker aangegeven dat Showtek een aantal misselijkmakende platen heeft gemaakt, niemand is heiliger dan de Paus. Dus laten we er maar niet een eindeloos welles/nietes discussie van gaan maken.
mooi op emporium draaide ze best lekker (alleen scheen die set identiek te zijn aan de inqontrol set wat dan weer lelijk is).quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:44 schreef MrDice het volgende:
Noisecontrollers wordt trouwens ondergewaardeerd, of hun hoogtepunt moet nog komen. Maar dat ze niet op Defqon, Decibel, Black en QBase staan vind ik echt een schande.
Dat kwam omdat ze op alle drie die feesten (was trouwens niet InQontrol maar 2 andere feesten dat weekend) live geboekt stonden. Als je dan een of meerdere weken bezig bent om de "perfecte mix" in elkaar te zetten is dat nogal lastig om dat voor 3 feesten in 1 weekend apart te doen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:52 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
mooi op emporium draaide ze best lekker (alleen scheen die set identiek te zijn aan de inqontrol set wat dan weer lelijk is).
ze hebben Bass Leader, In Qontrol, Emporium, QrimeTime en natuurlijk niet te vergeten X-Qlusive Zany gehad als de grote(re) feestenquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:44 schreef MrDice het volgende:
Noisecontrollers wordt trouwens ondergewaardeerd, of hun hoogtepunt moet nog komen. Maar dat ze niet op Defqon, Decibel, Black en QBase staan vind ik echt een schande.
die hebben echt een unieke eigen sound, hun platen herken je zoquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:54 schreef LeonH het volgende:
A-Lusion hoor je bijna altijd wel iets nieuws maken (Voodoo vind ik daarvan een perfect voorbeeld van).
Alpha Twins gaan gewoon hun eigen weg
de laatste platen voordat ze bij Scantraxx kwamen, vond ik ook al eentonig worden en verbetering zit er inderdaad niet inquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:54 schreef LeonH het volgende:
Ben bang trouwens dat DB & STF op dezelfde weg zijn.... vind het ook allemaal wat veel op elkaar lijken de laatste tijden dat terwijl ze zo goed bezig waren
ze stonden op Cynergize, Emporium en Intents binnen 2 dagen, lees ik op Partyflockquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ze op alle drie die feesten (was trouwens niet InQontrol maar 2 andere feesten dat weekend) live geboekt stonden. Als je dan een of meerdere weken bezig bent om de "perfecte mix" in elkaar te zetten is dat nogal lastig om dat voor 3 feesten in 1 weekend apart te doen.
Dat vond ik ook niet meer dan normaal.. Wtf verwacht je nou, 3 aparte liveact's binnen 2 dagen tijdquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ze op alle drie die feesten (was trouwens niet InQontrol maar 2 andere feesten dat weekend) live geboekt stonden. Als je dan een of meerdere weken bezig bent om de "perfecte mix" in elkaar te zetten is dat nogal lastig om dat voor 3 feesten in 1 weekend apart te doen.
*eens isquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:48 schreef voidmage het volgende:
trouwens dat een dj niet vernieuwend is hoeft niet te betekenen dat hij slecht is de donkeys brengen ook nooit iets echt nieuws dat is gewoon hun sound en dat maakt ze de donkey rollers
mensen (lees de grote massa die niet elke dag met hardstyle bezig zijn) verwachten dan ook de donkeys hun sound en niet opeens nummers als tuduu etc. etc.
zelfde verhaal bij showtek alleen is het probleem van showtek dat ze niet zoveel goede nummers hebben en in onze ogen iets te veel euro tekens zien...
ach ja wie kan het ze aanrekenen wie zou het niet doen. Het gaat immers allemaal om het geld.
Amen, vond het 10 keer beter dan de Donkeys.. En die fts remix is behoorlijk vet imo, alleen niet om op liveset terug te horenquote:volgens mij is het heel nu fout van me om te zeggen dat ik die set van showtek op black best wel top vond op de een paar nummers na....(fts, wonderful days)
Nee idd, Showtek kiest voor hitjes van 2 jaar geleden. Zoals FTS die ze op black draaiden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:41 schreef MrDice het volgende:
Focussen op eigen plaatjes en niet een set samenstellen op basis van de toppertjes van dat moment.
Zuchtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Nee idd, Showtek kiest voor hitjes van 2 jaar geleden. Zoals FTS die ze op black draaiden.
hardstylequote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Kijk nou eens, tis niet alleen maar poep, kakka, bagger, slap geouwehoer hier in de [HS-Reeks]![]()
Kwist helemaal niet al dat jullie Hardstyle Rockers ook zo verbaal onderlegd waren.![]()
![]()
haha ja hequote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:17 schreef MrDice het volgende:
[edit]: HarryVanDeTap... toepasselijke naam![]()
titel klopt, maar heb geen geluid hier op het werkquote:
daar zitten inderdaad die toontjes van Ninja al inquote:
neehoor, ik heb dat ook altijd, jeugdsentimentquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:47 schreef Da_Ripper het volgende:
De ST-wonderfull days 2.08 kwam net voorbij op FearFM en @ 5:10 ging ik toch even dansen. Doet me denken aan de laatste keer dat ik 'm hoorde (was volgens mij de XX van 1 maart of Emp.) xie dan toch altijd glimlachende gezichten, hoewel dat ook ergens anders door kan komen
dat heb ik ook met een aantal oude tracksquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:49 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
neehoor, ik heb dat ook altijd, jeugdsentimentniet dat ik oud ben, maar van die tracks krijg ik kriebels
What kind of voodoo do you doquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:54 schreef LeonH het volgende:
En Dana... heb je ooit eens zo'n plaat gehoord als Don't Fake The Funk? ik vind het een briljantje ten top!
Alpha Twins gaan gewoon hun eigen weg, en Noisecontrollers hoor je gewoon dat het plezier ervan af spat tijdens produceren
Ben bang trouwens dat DB & STF op dezelfde weg zijn.... vind het ook allemaal wat veel op elkaar lijken de laatste tijden dat terwijl ze zo goed bezig waren
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:55 schreef MrDice het volgende:
Hardcore Vibes![]()
![]()
This one is dedicated to all the ravers in the nation
hhahaha ik moet altijd zo hard lache als je zelf niet mee staat te zingen en je luistert als ze het volume wegdraaie, godver alsof dr een leger boeren probeert te zingenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
je kunt ook overdrijven, neej geintje
![]()
![]()
Dat is idd een dikke klassieker, (toen al helemaal) maart nadeel van deze vibes is dat tie meestal in een vrij orginele staat gedraaid wordt en vrijwel altijd op het laatst van een feest (de bpm-opvoer-tijd)
Plus ik ben niet zo'n voorstander van meezingen: eeee-ie-jeeee
Ik kan Showtek wel even een mailtje sturen of ze deze willen remixenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:01 schreef Da_Ripper het volgende:
maart nadeel van deze vibes is dat tie meestal in een vrij orginele staat gedraaid wordt
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:04 schreef MrDice het volgende:
* MrDice rent heel hard weg om te ontkomen aan de woedende Fok!-menigte![]()
Shiiiit jaquote:
Daar hebben wij toch helemaal nix mee te maken!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
Shiiiit ja
Werk van wo t/m vr (ja zit er nu ook maar ben ver door het werk heen vandaar;-) )
Jaja, dat hebben we vaker gehoordquote:Zal proberen of ik het vanavond gered krijg aangezien ik weer met iemand wat podcasts ga opnemen
ken het nummer niet, vanavond even luisterenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb meteen ff een filmpje van de Blademasterz gemaakt![]()
Oef het begint al slecht. Put your hands up for detroitquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb meteen ff een filmpje van de Blademasterz gemaakt![]()
*hap*quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Daar hebben wij toch helemaal nix mee te maken!!![]()
[..]
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:09 schreef Silaz het volgende:
Oef het begint al slecht. Put your hands up for detroit![]()
hmm vind het maar een matigs nummer..
net als in the end..![]()
Dat van die lekkere diepe bass ben ik het wel met je eens.. maar origineel vind ik em niet echt.. net als In the End... mss toch wel een beetje té simpel.. :pquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:16 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
dan was jij viewer no.3
n kneiter is het idd niet, maar aangezien de LemmetMeesters (tenminste ik neem aan dat dit een productie is van het project Bladema.) nog niet zo veel hebben gebracht, mogen de toekomstige wel meer deze kant op gaan (lekkere diepe bassdie gewoon doorrolt) als de doorgaande Brennan nummers, imo dan hè.
ik vind m tegenvallen. Niet bijzonder.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ken het nummer niet, vanavond even luisteren
Doe geen moeite, dat heeft Deepack al voor hun gedaanquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:04 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ik kan Showtek wel even een mailtje sturen of ze deze willen remixen![]()
* MrDice rent heel hard weg om te ontkomen aan de woedende Fok!-menigte![]()
Inderdaad... Wtf man, als het echt is dan moet Brennan Heart echt wat nieuws gaan verzinnen..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:50 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Al wel heel wat jaartjes langer, is een klassiekertje
Ik durf mijn hand er niet voor int vuur te steken dat die track echt van de Blademasterz is (ook maar van the Valency geplukt), maar het is idd gewoon een knip/plak werk van Fedde & TomXquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Edit: Zijn jullie nou serieus??? Die put your hands up van 'Blademasters' is zwaar nep!
Als het niet nep is dan is hierbij blademasters echt zwaar_! waardig....
helaasquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:47 schreef LeonH het volgende:
Jammer dv8 werd net uit het popduel gekukeld
inderdaadquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:51 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Inderdaad... Wtf man, als het echt is dan moet Brennan Heart echt wat nieuws gaan verzinnen..
Die tomx is toch wel degelijk al een gouwe ouwequote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:47 schreef Silaz het volgende:
Peter (DV8) is uit het popduel. voor diegene die het wilde weten![]()
Nja die TOmx bestaat al een jaartje ofzo. plus peppermill mix. draait leonh daar niet soms?oeps. peppermint mix
![]()
Nieuwe resident van de Matrixxquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:04 schreef LeonH het volgende:
Ga proberen om het wat verder weg te zoeken nu denk ik
Ik zou er gelijk voor tekenen!quote:
waarom betalen voor Rapidshare?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:27 schreef HarryVanDeTap het volgende:
+ betaalde rapidshare
dat maakt voor mij niet veel uit, daarvoor ga ik niet betalen, dan maar paar minuutje langer bezigquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:41 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hoezo gaan mn downloads dan nu 300 kbps en eerst maar 80 ?
Dan zou ik als ik jou was toch maar eerst even beginnen met Virtual DJ ofzo.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:15 schreef HarryVanDeTap het volgende:
wel kicke die vinyl uitgaves zit nu aan te kloten in Traktor DJ studio 3 ofzo, fucking vet, denk morgen ff echt op storten!
Klopt het is vrij uitgebreid, maar het scheelt dat ik redelijk wat ervaring met mengpanelen heb dus de meeste knopjes komen me bekend voorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:20 schreef Silaz het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was toch maar eerst even beginnen met Virtual DJ ofzo.
Heb het zelf ook even geprobeert met Traktor en fuck he, wat uitgebreid
quote:Q-dance presents: Scantraxx
Scantraxx en Q-dance zetten al jaren de toon binnen de hardere stijlen. Niet alleen als organisaties die veel investeren in kwaliteit maar ook in de wereld eromheen. Je wordt niet alleen omver geblazen door de sound, maar visueel is ook alles tot in de puntjes uitgewerkt; Q-dance presents: Scantraxx; de ultieme ontsnapping aan de dagelijkse sleur.
Na 2 zeer succesvolle edities rondom dj Promo is het nu de eer aan Scantraxx om de nieuwe Q-dance Presents editie te hosten. Dat het label zeker in staat zal zijn dit op een succesvolle manier te doen heeft de Scantraxx World Artist Tour al bewezen; tot aan Australië toe weet iedere zichzelf respecterende hardstyle liefhebber inmiddels waar dit label voor staat. Samen met Q-dance zal dit in een overtreffende trap te zien zijn in de Heineken Music Hall.
Op zaterdag 4 oktober gaat dat dan ook daadwerkelijk gebeuren: Q-dance presents: Scantraxx. De hardstyle profeet en zijn discipelen zullen er deze nacht alles aan doen om je in Hardstyle in al haar facetten te laten geloven. Tijd genoeg om nog een paar stevige schoenen uit te zoeken want van stilzitten zal geen sprake zijn. En tijd genoeg om zo snel mogelijk een kaartje voor dit feest te bemachtigen: de voorverkoop begint op zaterdag 2 augustus. Voor een regulier ticket betaal je 39 euro, een VIP ticket kost 49 euro.
Thuis luister ik ook wel (hard)techno, op feesten vind ik het wat minderquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:01 schreef voidmage het volgende:
wat vinden mijn mede fokkers van techno eigenlijk?
ik hoorde het voor het echt eerst op extrema en moet teogeven dat het ontzettend tofe muziek is, bij hardstyle ga je altijd keihard dansen. en bij techno kan je lekker chil dansen. nou jah het heeft beide zijn voor en nadelen.
wat vinden jullie?
A-Lusionquote:
wat ik zo weet is hij de track aan het afrondenquote:
was thrillogy niet dat feest waar the prophet himself boos werd op het publiek omdat we niet los gingen...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ik zo weet is hij de track aan het afronden![]()
Een aantal artiesten wat ik zo af en toe luister: Killswitch, Reset, Nilux, Ray Hard, Felix Kröcher, Sandy Warez, Viper XXL.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:18 schreef HarryVanDeTap het volgende:
gewoon chillend thuis: hardtechno / schranz (miss djax - mike drama - frank kvitta)
* Da_Ripper luistert heul geen technoquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:01 schreef voidmage het volgende:
wat vinden mijn mede fokkers van techno eigenlijk?
* popcorn paktquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:25 schreef voidmage het volgende:
was thrillogy niet dat feest waar the prophet himself boos werd op het publiek omdat we niet los gingen...
Dat ziet er idd uit als een weekend wat je niet snel meer zult vergetenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:53 schreef ReMcOrE het volgende:
het weekend van vrijdag 3 en zaterdag 4 oktober wordt zeer memorabel voor mij![]()
-knip-
dat lijkt mij toch een aardig geniaal weekend![]()
![]()
JWTZquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:55 schreef Da_Ripper het volgende:
maar in the end, my friend, hardstyle FT-freakin'-W![]()
![]()
ik bedoel: ik ben al in Amsterdam, dan maar dat laatste etentje missen (zit dan al 1,5 dagen met alle collega's, leuk geweest danquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dat ziet er idd uit als een weekend wat je niet snel meer zult vergeten
1. het is voor collega's + partnerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:04 schreef Da_Ripper het volgende:
Mocht je vriendin onverhoops ziek worden/niet mee kunnen .... kben nog nooit in het krasnapolski geweest![]()
1. Jij was toch ook modquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:08 schreef ReMcOrE het volgende:
1. het is voor collega's + partner
2. ik heb haar al opgegeven en weet niet of ik zomaar kan ruilen
3. moeten we wel samen in een 2 persoonsbed
Ohw, ik dacht n.a.v. deze post van Houniet, dat je ook iets van mod/ntwrkbhrdr was?!quote:
Ik heb geen vast contract zoals u mijnheer Remquote:
ik heb een vast contract (= contract voor onbepaalde tijd) gekregen bij het accountantskantoor waar ik werkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:34 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht n.a.v. deze post van Houniet, dat je ook iets van mod/ntwrkbhrdr was?!
ik wil graag een klinker kopen...
Op donderdag 17 juli 2008 19:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb geen vast contract zoals u mijnheer Rem [ afbeelding ].
mmkay.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een vast contract (= contract voor onbepaalde tijd) gekregen bij het accountantskantoor waar ik werk
als jij mij kunt vertellen wat het maximale percentage is waarme je immateriële vaste activa mag afschrijven, zal ik er over nadenkenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
mmkay.
nou 1+1=2
&
346 / 2323,57743 \ 6,715541705202312138728323699422
zie, ik kan ook wel n beetje accounten, ...mag ik nu mee
Ik weet dat in België de immateriële vaste activa - met uitzondering van de investeringen in audiovisuele werken - worden afgeschreven met vaste annuïteiten waarvan het aantal niet minder dan 3 mag bedragen wanneer het investeringen in onderzoek en ontwikkeling betreft en niet minder dan 5 in de andere gevallen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:29 schreef ReMcOrE het volgende:
als jij mij kunt vertellen wat het maximale percentage is waarme je immateriële vaste activa mag afschrijven, zal ik er over nadenken
ik vroeg naar een percentrage in relatie tot de afschrijving en het enige percentage dat jij noemt gaat over de belasting op de winstquote:
de dingen die we gaan doen zijn niet heel erg super interessant, maar ja de baas betaald hèquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:55 schreef Da_Ripper het volgende:
... maar goed, als jij lekker met jouw vriendin naar dat saai krasnakutjehotel wil, met je saaie collega's in hun saaie grijze pakken dan moet je dat vooral doen
zij welquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:03 schreef ReMcOrE het volgende:
trouwens, ik heb heul geen saaie collega's
jij begon er toch mee?!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:13 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zij wel
maar goed, inmiddels 16 posts off-topic. If you want, mag je nog een keer terugsteken, maar dan gaan we weer OnT, aight?
lekkere lijn, misschien ben ik er ookquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:23 schreef Da_Ripper het volgende:
volgende week sta ik weer in de XX dus...
collega!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een vast contract (= contract voor onbepaalde tijd) gekregen bij het accountantskantoor waar ik werk
ik begin in september met de post-HBO opleiding Accountant-Administratieconsulent, jaarrekeningen maken vind ik mooi werkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:36 schreef LeonH het volgende:
[..]
collega!
hang zelf ook rond op een accountantskantoor, maar ga in september pas echt beginnen met HBO accountancy. maar krijg nu wel steeds jaarrekening aangeleerd... beetje boring, maargoed... verdient zich later wel terug
Haha, zeker wel nice gedaan!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:07 schreef LeonH het volgende:
nou mensen stel je er absoluut niet te veel van voor... was gewoon wat knip en plakwerk...
Nu is dit filmpje niet zo handig omdat het een live-recording is, maar mocht je een filmpje tegenkomen op youtube wat goed klinkt dan kun je het middels deze site: http://vixy.net/quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:04 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Ik wil die track Wan Taim hebben
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:55 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[..]
* popcorn pakt
Vertel meer... beelden?
hear hearquote:Er zijn naar onze mening op dit moment wat producers die nogal achter de feiten aanlopen en een
graantje willen meepikken van waar anderen succes mee hebben gehad. Ook covers van top40
hits mogen wat ons betreft allemaal aan de schandpaal. Kappen met die shit, het is leuk geweest!!!
*meldt!quote:Op zondag 27 juli 2008 15:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Ideetje?: Als iedereen (die het wil) bij mij middels PM aangeeft dan maak ik een pm-mailinglist.
Dan ontvang je de illegale linkjes automatisch in je inboxje
Sommige mensen zoals MrDice en ik hebben teveel geld. Dan krijg je dingen zoals een fitnesskamer in je huis.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:26 schreef Sethje het volgende:
fitnessen
*meldtquote:Op zondag 27 juli 2008 15:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Ideetje?: Als iedereen (die het wil) bij mij middels PM aangeeft dan maak ik een pm-mailinglist.
Dan ontvang je de illegale linkjes automatisch in je inboxje
dan is hij OF über ijdel OF hij stelt zich gewoon aanquote:Op zondag 27 juli 2008 19:54 schreef hardstyle_babbels het volgende:
1 vriend heb ze kop verknipt en is te ijdel om te gaan
Optie 1quote:Op zondag 27 juli 2008 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan is hij OF über ijdel OF hij stelt zich gewoon aan
wil ik zelf ook altijd nog keer doen, gewoon goed kort, maar komt er nooit vanquote:Op zondag 27 juli 2008 20:04 schreef HarryVanDeTap het volgende:
gewoon de tondeuze dr overheen kan niet misgaan, coupe de scantraxx, altijd prijs
Heb 'm full op 320kbps, volgens mijn gehoor is 't behoorlijk HQ (vinyl rip kwaliteit zeg maar).quote:Op zondag 27 juli 2008 18:36 schreef LeonH het volgende:
is er trouwens al nog wat bekend geworden met die brainkicker versie van queen?
kwam net ff voorbij in me itunes maar heb 'm alleen destijds full in een mindere kwaliteit gevonden. Weet niet of ie nog op de planning staat om te releasen?
Nog nooit (van) gehoord eigenlijk.quote:Brennan Heart meets Clive King - Fearless / Wooloomooloo
art. nr. : MIDIFY 011
A1. Fearless
B1. Wooloomooloo
Release datum : dinsdag 29 juli 2008
Medium : 12-inch
pm ?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:42 schreef 16meter het volgende:
[..]
Heb 'm full op 320kbps, volgens mijn gehoor is 't behoorlijk HQ (vinyl rip kwaliteit zeg maar).
Neem aan dat die nog wel gereleased word, al kan ik me herinneren dat Brainkicker op een of ander forum zei (na een hele hoop negatieve reacties) dat het puur voor hemzelf was om te draaien en dat hij het niet zou releasen. Maar goed die promo is ondertussen al 3x de wereld rond gegaan en een vrij populaire plaat gebleken.
Zie hem dit jaar nog wel uit komen, waarom niet.
Al een jaar of 8 een scantraxx kapsel. Zeer aan te radenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wil ik zelf ook altijd nog keer doen, gewoon goed kort, maar komt er nooit van
Of een pooltafelquote:Op zondag 27 juli 2008 18:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Sommige mensen zoals MrDice en ik hebben teveel geld. Dan krijg je dingen zoals een fitnesskamer in je huis.
Haha in beiden gevallen zelfde alleen heb ik het sinds vorige week gemillimeterd!quote:Op maandag 28 juli 2008 09:58 schreef MrDice het volgende:
[..]
Al een jaar of 8 een scantraxx kapsel. Zeer aan te raden![]()
En ik heb gewoon zo'n huppelkut ding op m'n kamer staan. Vind er niks aan om te gaan hardlopen in m'n eentje in de buurt, dus ik zet de tv aan of de muziek vol open en zorg dat m'n conditie een beetje op peil blijft.![]()
Gewichten heb ik niet thuis, daarvoor gaan we naar de sportschool toe.
Ja heb het eigenlijk niet gevraagd aan 'm , beetje dom.quote:
ook maar gedaanquote:Op zondag 27 juli 2008 23:08 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Iedereen die mij een pm heeft gestuurd heeft 'm al![]()
komt eraan
ik hoorde afgelopen zaterdag bij Dieka Nuclear Reaction nog, dikke plaat blijft datquote:Op maandag 28 juli 2008 11:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja heb het eigenlijk niet gevraagd aan 'm , beetje dom.
Maar was duidelijk een nummer met oude vocals van eerder decibel anthems. In en outro waren toch zeer aangenaam en heerlijk om op los te gaan, middenstuk ook aardig. Weet ook totaal niet van wie die was.
ik zou er wel voor tekenen eerlijk gezegd om daarmee m'n geld te verdienenquote:Op maandag 28 juli 2008 11:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hij moest om 5 uur helemaal terug naar Eindhoven en dan 2 uur slapen en dan weer naar Tomorrowland.....het leven als dj gaat niet altijd over rozen.
met tondeuse?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:02 schreef hardstyle_babbels het volgende:
heb ik het sinds vorige week gemillimeterd!![]()
heb ik vorig jaar zomer ook nog gehad ja scantraxx kapsel. Echt heeeeerlijk! En kan me wel indenken dat hun dat doen, want het is gewoon makkelijk met draaien. Nu ik ze weer langer heb zitten ze altijd wazig als ik klaar ben met draaien, koptelefoon op en af etc.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:58 schreef MrDice het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:51 schreef LeonH het volgende:
maargoed, de inhammen komen eraan vandaar dat ik ze maar langer laat
ga ik eens ff een tondeuse regelenquote:Op maandag 28 juli 2008 14:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Om de zoveel tijd ren ik ook even met de tondeuse er overheen, toevallig zaterdag nog gedaan.
[..]
samen met de grijze haren?! Ken ut, maar kheb schijt ouwe
Ik voeg mijzelf ook ff toe.. ?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:08 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Iedereen die mij een pm heeft gestuurd heeft 'm al![]()
komt eraan
No problemo, moet ik hier maar vaker posten hehequote:Op maandag 28 juli 2008 11:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
NrSix, sorry dat ik ff niet door had wie je was.:{ Maar nu ik je icoontje zag weet ik het weer.
haha ik ook al jarenlang, maar ik laat het dan een tijdje groeien tot 7 cm ofzo en dan haal ik het er weer afquote:Op maandag 28 juli 2008 09:58 schreef MrDice het volgende:
is idd de nieuwe Decibel anthem, draaide hij ook in de zino laatst. Meen dat Jones toen zei dat hij Max Enforcer was ofzo of van beholder & Balistic weer, maar ik haal die altijd door elkaar dus zal nog ff checkenquote:Op maandag 28 juli 2008 11:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[.Maar was duidelijk een nummer met oude vocals van eerder decibel anthems. In en outro waren toch zeer aangenaam en heerlijk om op los te gaan, middenstuk ook aardig. Weet ook totaal niet van wie die was.
u vraagt, wij pm'nquote:Op maandag 28 juli 2008 18:19 schreef NrSiX het volgende:
Heeft iemand ook Nasty Boyz - Angel in goede kwaliteit?
Heb het zo nu en dan ook wel maar kan niet zeggen dat mijn kop er nou echt voor gemaakt is.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
heb ik vorig jaar zomer ook nog gehad ja scantraxx kapsel. Echt heeeeerlijk! En kan me wel indenken dat hun dat doen, want het is gewoon makkelijk met draaien. Nu ik ze weer langer heb zitten ze altijd wazig als ik klaar ben met draaien, koptelefoon op en af etc.
maargoed, de inhammen komen eraan vandaar dat ik ze maar langer laat
Jah dat wel, maar omdat ik het niet helemaal vertrouwde wel via de kapper gedaan... Elke keer wat korter zegma... Totdat het echt heel kort was... Toen ik dat wel vond staan heeft ze de tondeuse gepakt!quote:
danke!quote:
ach niet zeuren ik ben kaal voor ik grijs kan wordenquote:Op maandag 28 juli 2008 14:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga ik eens ff een tondeuse regelen
en ik heb ook inhammen, maar geen grijze haren
ff gequote uit de wiki...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:23 schreef voidmage het volgende:
heeft deepack trouwens adhd ofzo die gast kan niet stilstaan![]()
Jij hebt het geloof ik over Frank. Die heeft inderdaad moeite om normaal te doen achter de draaitafels. Zeer aanstekelijkquote:Deepack is een Nederlandse hardstyle-act bestaande uit 3 personen: Marcel van der Zwan, Frank Pechler en Ramon Roelofs (a.k.a. Charly Lownoise).
nee frank is de indo type. Marcel is degene met die vage oorringen in. Die is vaak aan de microfoon en kan nooit stil staan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:29 schreef MrDice het volgende:
[..]
ff gequote uit de wiki...
[..]
Jij hebt het geloof ik over Frank. Die heeft inderdaad moeite om normaal te doen achter de draaitafels. Zeer aanstekelijk
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:23 schreef voidmage het volgende:
verder deden deepack en josh en wesz een 4 uur set samen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |