titel klopt, maar heb geen geluid hier op het werkquote:
daar zitten inderdaad die toontjes van Ninja al inquote:
neehoor, ik heb dat ook altijd, jeugdsentimentquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:47 schreef Da_Ripper het volgende:
De ST-wonderfull days 2.08 kwam net voorbij op FearFM en @ 5:10 ging ik toch even dansen. Doet me denken aan de laatste keer dat ik 'm hoorde (was volgens mij de XX van 1 maart of Emp.) xie dan toch altijd glimlachende gezichten, hoewel dat ook ergens anders door kan komen
dat heb ik ook met een aantal oude tracksquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:49 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
neehoor, ik heb dat ook altijd, jeugdsentimentniet dat ik oud ben, maar van die tracks krijg ik kriebels
What kind of voodoo do you doquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:54 schreef LeonH het volgende:
En Dana... heb je ooit eens zo'n plaat gehoord als Don't Fake The Funk? ik vind het een briljantje ten top!
Alpha Twins gaan gewoon hun eigen weg, en Noisecontrollers hoor je gewoon dat het plezier ervan af spat tijdens produceren
Ben bang trouwens dat DB & STF op dezelfde weg zijn.... vind het ook allemaal wat veel op elkaar lijken de laatste tijden dat terwijl ze zo goed bezig waren
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:55 schreef MrDice het volgende:
Hardcore Vibes![]()
![]()
This one is dedicated to all the ravers in the nation
hhahaha ik moet altijd zo hard lache als je zelf niet mee staat te zingen en je luistert als ze het volume wegdraaie, godver alsof dr een leger boeren probeert te zingenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
je kunt ook overdrijven, neej geintje
![]()
![]()
Dat is idd een dikke klassieker, (toen al helemaal) maart nadeel van deze vibes is dat tie meestal in een vrij orginele staat gedraaid wordt en vrijwel altijd op het laatst van een feest (de bpm-opvoer-tijd)
Plus ik ben niet zo'n voorstander van meezingen: eeee-ie-jeeee
Ik kan Showtek wel even een mailtje sturen of ze deze willen remixenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:01 schreef Da_Ripper het volgende:
maart nadeel van deze vibes is dat tie meestal in een vrij orginele staat gedraaid wordt
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:04 schreef MrDice het volgende:
* MrDice rent heel hard weg om te ontkomen aan de woedende Fok!-menigte![]()
Shiiiit jaquote:
Daar hebben wij toch helemaal nix mee te maken!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
Shiiiit ja
Werk van wo t/m vr (ja zit er nu ook maar ben ver door het werk heen vandaar;-) )
Jaja, dat hebben we vaker gehoordquote:Zal proberen of ik het vanavond gered krijg aangezien ik weer met iemand wat podcasts ga opnemen
ken het nummer niet, vanavond even luisterenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb meteen ff een filmpje van de Blademasterz gemaakt![]()
Oef het begint al slecht. Put your hands up for detroitquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb meteen ff een filmpje van de Blademasterz gemaakt![]()
*hap*quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Daar hebben wij toch helemaal nix mee te maken!!![]()
[..]
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:09 schreef Silaz het volgende:
Oef het begint al slecht. Put your hands up for detroit![]()
hmm vind het maar een matigs nummer..
net als in the end..![]()
Dat van die lekkere diepe bass ben ik het wel met je eens.. maar origineel vind ik em niet echt.. net als In the End... mss toch wel een beetje té simpel.. :pquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:16 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
dan was jij viewer no.3
n kneiter is het idd niet, maar aangezien de LemmetMeesters (tenminste ik neem aan dat dit een productie is van het project Bladema.) nog niet zo veel hebben gebracht, mogen de toekomstige wel meer deze kant op gaan (lekkere diepe bassdie gewoon doorrolt) als de doorgaande Brennan nummers, imo dan hè.
ik vind m tegenvallen. Niet bijzonder.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ken het nummer niet, vanavond even luisteren
Doe geen moeite, dat heeft Deepack al voor hun gedaanquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:04 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ik kan Showtek wel even een mailtje sturen of ze deze willen remixen![]()
* MrDice rent heel hard weg om te ontkomen aan de woedende Fok!-menigte![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |