abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60322160
na dit nummer komt DV8 weer bij het popduel op 3FM

EDIT: 7 punten in da pocket en morgen op voor de 3e dag

[ Bericht 25% gewijzigd door ReMcOrE op 24-07-2008 15:47:09 ]
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_60325560
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:55 schreef MrDice het volgende:

[..]

Zany, Dana, en lees toch ook vaak kritiek over the Prophet. Maar goed Showtek bashen is inderdaad wel een soort van sport geworden. Ach ieder zijn ding.
[..]

Blijf het moeilijk vinden. Komt op mij over alsof 'wij casual hardstyle bezoekers' nou eenmaal niet beter weten en dat 'jullie echte diehard hardstyle liefhebbers' wel weten wat goed en niet goed is. Wellicht niet zo bedoeld, maar ik vind het vaak rieken naar misplaatste arrogantie. Daarmee niemand persoonlijk aanvallend, eerder een algemene vibe.

Anyways ik heb ook wel vaker aangegeven dat Showtek een aantal misselijkmakende platen heeft gemaakt, niemand is heiliger dan de Paus. Dus laten we er maar niet een eindeloos welles/nietes discussie van gaan maken.
Iedereen is geneigd om zijn eigen visie als de waarheid te zien. De een wat meer dan de ander natuurlijk.

Maar als iemand Showtek noemt als de beste hardstyle DJs zie ik dat gewoon als een onwaar feit i.p.v. een mening. Ze hebben heus wel platen gemaakt die het predikaat goed verdienen, daar kun je niet om heen. Maar vandaag de dag zijn er jongens in de hardstyle die creatief, vernieuwend en mijns inziens gewoonwegleuker zijn om naar te luisteren. Showtek = hetzelfde geintje over and over again. Alles overgoten met hetzelfde sausje. (kicks, vocals/lyrics, DV8 etc..) Je mag ze eigenlijk niet kwalijk nemen dat ze op elk groot feest staan en zoveel mogelijk willen binnenhalen (wie zou dat niet doen), maar ik doe dat wel. Want ze verneuken de hardstyle.

Hmm nu ik bovenstaande teruglees is dat geouwehoer van mij ook niet meer dan een mening, maar bijv. de innovativiteit van de nieuwe Sylenth (en eigenlijk alles waar A-lusion mee op de proppen komt de laatste tijd), de sound van Wildstylez en Headhunterz (zonder te zeggen dat Project 1 echt vernieuwend was, maar past natuurlijk wel geheel in het newstyle hoekje waar zij zo duidelijk deel van uitmaken) en ook Frontliner die iets nieuws durft uit te brengen. Dat doet me als liefhebber van deze muzieksoort gewoon zoveel meer dan de zoveelste remix of een leuk riedeltje met lyrics over 'getting loaded' 'fuck the society' 'puta madre' en nog meer blabla.

Vergeet ik bijna Noisecontrollers die ons in 2007 zo vaak verrast hebben met vette producties. Die gasten doen er echt wat voor. Dat gevoel heb ik Showtek niet (meer). Hence de namen kermishardstyle en tokkie hardstyle. Hapklaar voor de massa, niet te moeilijk, altijd herkenbaar.
  donderdag 24 juli 2008 @ 19:57:46 #128
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_60326756
Zowel met dice als 16meter eens...

Alleen geniet ik dan tijdens een feest wel vol van bijvoorbeeld de beruchte remix...
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  donderdag 24 juli 2008 @ 20:44:41 #129
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60327600
Ja ik vind het ook een duivels dillema. Ik zal zeker niet zeggen dat Showtek de beste is. Maar ze neerzetten als kermishardstyle vind ik veel te ver gaan. Er zijn zat anderen die net zulke happy hardstyle neerzetten, welke dan weer wel een hoop lof krijgen.

Noisecontrollers wordt trouwens ondergewaardeerd, of hun hoogtepunt moet nog komen. Maar dat ze niet op Defqon, Decibel, Black en QBase staan vind ik echt een schande.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_60327771
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 20:44 schreef MrDice het volgende:

Noisecontrollers wordt trouwens ondergewaardeerd, of hun hoogtepunt moet nog komen. Maar dat ze niet op Defqon, Decibel, Black en QBase staan vind ik echt een schande.
mooi op emporium draaide ze best lekker (alleen scheen die set identiek te zijn aan de inqontrol set wat dan weer lelijk is).
Dr staat een paard in de gang!
  donderdag 24 juli 2008 @ 20:54:55 #131
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_60327816
Showtek vindt zichzelf gewoon helemaal de bom... als je die Duro alleen al ziet lopen door een tent....
Vind het gewoon te commercieel en weinig vernieuwend zoals hierboven is aangegeven allemaal. Vlug vlug wat poen verdienen zodat ze niks meer hoeven te doen naderhand maar wel de hele hardstyle scene verneuken. Nee dan live je for the music
En ze hebben een hekel aan gasten die op forums klagen zoals ons... maar worden wel "vereerd" met een plaatje als Hold Us Back... sorry hoor... maar ik ga echt geen speciaal hekel nummer naar mensen maken omdat diegene mij niet zouden moeten. Althans niet in de hardstyle wereld... en al helemaal niet met 4 zinnetjes in simpel engels.... Dit is gewoon weer simpel scoren met makkelijke teksten zodat ze naderhand weer worden aanbeden door een stel blij springende Polen of whatever...

maja kan zo nog wel ff doorgaan over showtek....

Frontliner is op zijn manier wel vernieuwend geweest met bijv. Tuuduu en in mindere mate met Spacer. A-Lusion hoor je bijna altijd wel iets nieuws maken (Voodoo vind ik daarvan een perfect voorbeeld van). Prophet is gewoon een ouwe rot in het vak en weet als geen ander hoe je het aan moet pakken en dat doet ie ook heel slim door gewoon z'n sets op internet te pleuren. En Dana... heb je ooit eens zo'n plaat gehoord als Don't Fake The Funk? ik vind het een briljantje ten top!
Alpha Twins gaan gewoon hun eigen weg, en Noisecontrollers hoor je gewoon dat het plezier ervan af spat tijdens produceren

Ben bang trouwens dat DB & STF op dezelfde weg zijn.... vind het ook allemaal wat veel op elkaar lijken de laatste tijd en dat terwijl ze zo goed bezig waren
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 24 juli 2008 @ 21:05:21 #132
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_60328011
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 20:52 schreef HarryVanDeTap het volgende:

[..]

mooi op emporium draaide ze best lekker (alleen scheen die set identiek te zijn aan de inqontrol set wat dan weer lelijk is).
Dat kwam omdat ze op alle drie die feesten (was trouwens niet InQontrol maar 2 andere feesten dat weekend) live geboekt stonden. Als je dan een of meerdere weken bezig bent om de "perfecte mix" in elkaar te zetten is dat nogal lastig om dat voor 3 feesten in 1 weekend apart te doen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_60334763
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 20:44 schreef MrDice het volgende:
ze hebben Bass Leader, In Qontrol, Emporium, QrimeTime en natuurlijk niet te vergeten X-Qlusive Zany gehad als de grote(re) feesten en natuurlijk ook veel andere feesten (Pavo & Zany Birthday, Audio Attack, Audio Care etc.etc.)
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 20:54 schreef LeonH het volgende:
A-Lusion hoor je bijna altijd wel iets nieuws maken (Voodoo vind ik daarvan een perfect voorbeeld van).
Alpha Twins gaan gewoon hun eigen weg
die hebben echt een unieke eigen sound, hun platen herken je zo hetzelfde heb ik met B-Front
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 20:54 schreef LeonH het volgende:
Ben bang trouwens dat DB & STF op dezelfde weg zijn.... vind het ook allemaal wat veel op elkaar lijken de laatste tijd en dat terwijl ze zo goed bezig waren
de laatste platen voordat ze bij Scantraxx kwamen, vond ik ook al eentonig worden en verbetering zit er inderdaad niet in
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 21:05 schreef mstx het volgende:

[..]

Dat kwam omdat ze op alle drie die feesten (was trouwens niet InQontrol maar 2 andere feesten dat weekend) live geboekt stonden. Als je dan een of meerdere weken bezig bent om de "perfecte mix" in elkaar te zetten is dat nogal lastig om dat voor 3 feesten in 1 weekend apart te doen.
ze stonden op Cynergize, Emporium en Intents binnen 2 dagen, lees ik op Partyflock

[ Bericht 0% gewijzigd door ReMcOrE op 25-07-2008 09:21:17 ]
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 25 juli 2008 @ 09:13:01 #134
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_60335105
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 21:05 schreef mstx het volgende:

[..]

Dat vond ik ook niet meer dan normaal.. Wtf verwacht je nou, 3 aparte liveact's binnen 2 dagen tijd ?
There is no rehab for stupidity.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:48:50 #135
142044 voidmage
ad maiora natus sumus
pi_60338374
laat showtek dit topic maar niet lezen

volgens mij is het heel nu fout van me om te zeggen dat ik die set van showtek op black best wel top vond op de een paar nummers na....(fts, wonderful days)

trouwens dat een dj niet vernieuwend is hoeft niet te betekenen dat hij slecht is de donkeys brengen ook nooit iets echt nieuws dat is gewoon hun sound en dat maakt ze de donkey rollers

mensen (lees de grote massa die niet elke dag met hardstyle bezig zijn) verwachten dan ook de donkeys hun sound en niet opeens nummers als tuduu etc. etc.

zelfde verhaal bij showtek alleen is het probleem van showtek dat ze niet zoveel goede nummers hebben en in onze ogen iets te veel euro tekens zien...

ach ja wie kan het ze aanrekenen wie zou het niet doen. Het gaat immers allemaal om het geld.
Carpe Diem!
pi_60338568
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:48 schreef voidmage het volgende:
trouwens dat een dj niet vernieuwend is hoeft niet te betekenen dat hij slecht is de donkeys brengen ook nooit iets echt nieuws dat is gewoon hun sound en dat maakt ze de donkey rollers

mensen (lees de grote massa die niet elke dag met hardstyle bezig zijn) verwachten dan ook de donkeys hun sound en niet opeens nummers als tuduu etc. etc.

zelfde verhaal bij showtek alleen is het probleem van showtek dat ze niet zoveel goede nummers hebben en in onze ogen iets te veel euro tekens zien...

ach ja wie kan het ze aanrekenen wie zou het niet doen. Het gaat immers allemaal om het geld.
*eens is
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:13:38 #137
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_60338952
quote:
volgens mij is het heel nu fout van me om te zeggen dat ik die set van showtek op black best wel top vond op de een paar nummers na....(fts, wonderful days)
Amen, vond het 10 keer beter dan de Donkeys.. En die fts remix is behoorlijk vet imo, alleen niet om op liveset terug te horen .
There is no rehab for stupidity.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:29:51 #138
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60339279
Kijk nou eens, tis niet alleen maar poep, kakka, bagger, slap geouwehoer hier in de [HS-Reeks]
Kwist helemaal niet al dat jullie Hardstyle Rockers ook zo verbaal onderlegd waren.

Omdat de meesten neuzen hier wel dezelfde kant op staan is het juist heerlijk dat men gewoon tegengas blijft geven. Hoewel het voor onze ST-lovers af en toe niet gemakkelijk gemaakt wordt (ook mede schuld door hun eigen interview).
Wat je vindt, ...
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:41:47 #139
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60339558
Ik voel mij onderdrukt Stelletje gemene pestkoppen

Nee hoor, ik snap de kritiek en vind het ook zeer terecht. In het algemeen denk ik sowieso dat acts als Donkey Rollers, Showtek en in zekere zin ook Headhunterz / Project One voor een bepaalde doelgroep redelijk snel zal gaan vervelen.

Als je elke week 1 a 2 keer een feest kan bezoeken en zulke acts vaak ziet... tja dan hoor je dezelfde nummers, al dan niet in een remix. Dan zul je eerder kiezen voor dj's welke elke week weer een andere sprankelende set neer weten te zetten.

Maar ik blijf Showtek verdedigen. Ze doen hun eigen ding en dat doen ze op een andere manier als de meerderheid. Focussen op eigen plaatjes en niet een set samenstellen op basis van de toppertjes van dat moment. Dat je de producties op zich niet ziet zitten, tja, dat is een kwestie van smaak.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:49:00 #140
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_60339729
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 12:41 schreef MrDice het volgende:
Focussen op eigen plaatjes en niet een set samenstellen op basis van de toppertjes van dat moment.
Nee idd, Showtek kiest voor hitjes van 2 jaar geleden. Zoals FTS die ze op black draaiden.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:53:57 #141
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60339831
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 12:49 schreef mstx het volgende:

[..]

Nee idd, Showtek kiest voor hitjes van 2 jaar geleden. Zoals FTS die ze op black draaiden.
Zucht

Was zelf ook verbaasd dat ze hem eigenlijk geheel in originele staat draaiden. Had er dan iets speciaals mee gedaan... Maar vond hem toch wel leuk om weer eens te horen. Zo vaak draaien ze hem zelf ook niet meer geloof ik.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:09:23 #142
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60340184
*kuch
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 22:32 schreef LeonH het volgende:
:p
Zal 'm morgen even gaan you-tuben
Wat je vindt, ...
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:15:46 #143
142044 voidmage
ad maiora natus sumus
pi_60340358
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 12:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Kijk nou eens, tis niet alleen maar poep, kakka, bagger, slap geouwehoer hier in de [HS-Reeks]
Kwist helemaal niet al dat jullie Hardstyle Rockers ook zo verbaal onderlegd waren.
hardstyle trekt slimme mensen aan zie het maar als klassieke muziek en slimme mensen.

als je mensen zoekt die verbaal onderlecht zijn moet je denk ik naar de "[hiphop #x} de jeugd rockt hem hard" gaan
Carpe Diem!
pi_60340379
kben nog dronken

maar dat van noisecontrollers: oke wist ik niet, ik stoorde me er ook niet aan want ik hoorde m voor de 1e x

verder: showtek @ black was wel lekker, ik had tijdens showtek mn pauze ingeplanned (niet omdat k ze slecht vind maar vaak genoeg gehoord) en ik checkte die set dus van de tribune, en dat was wel vet al die mensen los en die bass klonk veel harder / echo daar boven . (+ X )

verder, kheb tatanka @ qbase 2007 en dies wel kicke, maarja nog dronke dus kan dr ook naast zitte

gister happyhour(L)
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:17:20 #145
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60340389
Onderlecht, ligt dat in de buurt van Anderlecht?

[edit]: HarryVanDeTap... toepasselijke naam
pi_60340424
er is trouwens een nieuwe Noisecontrollers-track genaamd 'Ninja'

met de geluidjes die je ook in het studio filmpje hoort en het interview dat ooit op Q-Dance heeft gestaan... moet zeggen dat het een fijn nummertje is
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:24:03 #147
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60340546
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:26:47 #148
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60340597
Wat je vindt, ...
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:26:55 #149
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_60340600
Laat ik voorop stellen dat ik ook geen fan ben van de Donkeys, vernieuwend zijn ze ook niet. Atrocity is ook een plaat waar ik grafhekel aan heb. Maar die wel elke keer bij hun in de set voorkomt, en waarom hun hebben niet meer platen om het half uurtje te vullen.
Ik vond het wel een lekker setje op Black, maar ik hoef het aankomend half jaar echt niet meer te horen.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_60340620
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:17 schreef MrDice het volgende:

[edit]: HarryVanDeTap... toepasselijke naam
haha ja he
naja normaal is het niet zo erg maar t is vakantie en we belandde in een kansloze tent maar ze hadde wel weer goedkoop bier + het was de hele avond 2 voor 1 prijs. Naja eindresultaat mocht dr wezen

die zon schijnt veelste hard trouwens

lekkere track die ninja alleen dat youtube filmpie spaced em met volume gaat nie helemaal goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')