Iedereen is geneigd om zijn eigen visie als de waarheid te zien. De een wat meer dan de ander natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:55 schreef MrDice het volgende:
[..]
Zany, Dana, en lees toch ook vaak kritiek over the Prophet. Maar goed Showtek bashen is inderdaad wel een soort van sport geworden. Ach ieder zijn ding.
[..]
Blijf het moeilijk vinden. Komt op mij over alsof 'wij casual hardstyle bezoekers' nou eenmaal niet beter weten en dat 'jullie echte diehard hardstyle liefhebbers' wel weten wat goed en niet goed is. Wellicht niet zo bedoeld, maar ik vind het vaak rieken naar misplaatste arrogantie. Daarmee niemand persoonlijk aanvallend, eerder een algemene vibe.
Anyways ik heb ook wel vaker aangegeven dat Showtek een aantal misselijkmakende platen heeft gemaakt, niemand is heiliger dan de Paus. Dus laten we er maar niet een eindeloos welles/nietes discussie van gaan maken.
mooi op emporium draaide ze best lekker (alleen scheen die set identiek te zijn aan de inqontrol set wat dan weer lelijk is).quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:44 schreef MrDice het volgende:
Noisecontrollers wordt trouwens ondergewaardeerd, of hun hoogtepunt moet nog komen. Maar dat ze niet op Defqon, Decibel, Black en QBase staan vind ik echt een schande.
Dat kwam omdat ze op alle drie die feesten (was trouwens niet InQontrol maar 2 andere feesten dat weekend) live geboekt stonden. Als je dan een of meerdere weken bezig bent om de "perfecte mix" in elkaar te zetten is dat nogal lastig om dat voor 3 feesten in 1 weekend apart te doen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:52 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
mooi op emporium draaide ze best lekker (alleen scheen die set identiek te zijn aan de inqontrol set wat dan weer lelijk is).
ze hebben Bass Leader, In Qontrol, Emporium, QrimeTime en natuurlijk niet te vergeten X-Qlusive Zany gehad als de grote(re) feestenquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:44 schreef MrDice het volgende:
Noisecontrollers wordt trouwens ondergewaardeerd, of hun hoogtepunt moet nog komen. Maar dat ze niet op Defqon, Decibel, Black en QBase staan vind ik echt een schande.
die hebben echt een unieke eigen sound, hun platen herken je zoquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:54 schreef LeonH het volgende:
A-Lusion hoor je bijna altijd wel iets nieuws maken (Voodoo vind ik daarvan een perfect voorbeeld van).
Alpha Twins gaan gewoon hun eigen weg
de laatste platen voordat ze bij Scantraxx kwamen, vond ik ook al eentonig worden en verbetering zit er inderdaad niet inquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:54 schreef LeonH het volgende:
Ben bang trouwens dat DB & STF op dezelfde weg zijn.... vind het ook allemaal wat veel op elkaar lijken de laatste tijden dat terwijl ze zo goed bezig waren
ze stonden op Cynergize, Emporium en Intents binnen 2 dagen, lees ik op Partyflockquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ze op alle drie die feesten (was trouwens niet InQontrol maar 2 andere feesten dat weekend) live geboekt stonden. Als je dan een of meerdere weken bezig bent om de "perfecte mix" in elkaar te zetten is dat nogal lastig om dat voor 3 feesten in 1 weekend apart te doen.
Dat vond ik ook niet meer dan normaal.. Wtf verwacht je nou, 3 aparte liveact's binnen 2 dagen tijdquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ze op alle drie die feesten (was trouwens niet InQontrol maar 2 andere feesten dat weekend) live geboekt stonden. Als je dan een of meerdere weken bezig bent om de "perfecte mix" in elkaar te zetten is dat nogal lastig om dat voor 3 feesten in 1 weekend apart te doen.
*eens isquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:48 schreef voidmage het volgende:
trouwens dat een dj niet vernieuwend is hoeft niet te betekenen dat hij slecht is de donkeys brengen ook nooit iets echt nieuws dat is gewoon hun sound en dat maakt ze de donkey rollers
mensen (lees de grote massa die niet elke dag met hardstyle bezig zijn) verwachten dan ook de donkeys hun sound en niet opeens nummers als tuduu etc. etc.
zelfde verhaal bij showtek alleen is het probleem van showtek dat ze niet zoveel goede nummers hebben en in onze ogen iets te veel euro tekens zien...
ach ja wie kan het ze aanrekenen wie zou het niet doen. Het gaat immers allemaal om het geld.
Amen, vond het 10 keer beter dan de Donkeys.. En die fts remix is behoorlijk vet imo, alleen niet om op liveset terug te horenquote:volgens mij is het heel nu fout van me om te zeggen dat ik die set van showtek op black best wel top vond op de een paar nummers na....(fts, wonderful days)
Nee idd, Showtek kiest voor hitjes van 2 jaar geleden. Zoals FTS die ze op black draaiden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:41 schreef MrDice het volgende:
Focussen op eigen plaatjes en niet een set samenstellen op basis van de toppertjes van dat moment.
Zuchtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Nee idd, Showtek kiest voor hitjes van 2 jaar geleden. Zoals FTS die ze op black draaiden.
hardstylequote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Kijk nou eens, tis niet alleen maar poep, kakka, bagger, slap geouwehoer hier in de [HS-Reeks]![]()
Kwist helemaal niet al dat jullie Hardstyle Rockers ook zo verbaal onderlegd waren.![]()
![]()
haha ja hequote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:17 schreef MrDice het volgende:
[edit]: HarryVanDeTap... toepasselijke naam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |