Hoppa, gas met die zooi!quote:
Qlimax '07 was datquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:05 schreef MrDice het volgende:
[..]
Waar was dat nou dat ze onder FTS zo'n hele diepe duistere stem hadden gezet? Niet XQlusive... en Qlimax dacht ik ook niet... maar ik was er live bij dus waar was dat nou? Decibel vorig jaar?
Dat is helaas niet alleen bij Raver zo.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:21 schreef 16meter het volgende:
Raver is wel leuk, maar inderdaad pas vanaf 2:20. Die negert vind ik maar irritant en die lyrics zijn behoorlijk triest. Echt killing voor die track.
quote:Your brand new DJ name is:
SoundKiller
Ik kom uit het (zuid)-oosten en ik roeleer aardig hard, dusquote:Your brand new DJ name is:
EastRuler
Wat een triest interview zeg.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:45 schreef luckass het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/f(...)et-showtek-t135.html .showtek.
NoiseModulator
Ja, zoals ik eerder in het topic al zei word ik een beetje moe van al die simpele DJ-namen die tegenwoordig worden verzonnen dus dit is een soort "parodie" daarop.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:21 schreef Silaz het volgende:
edit;
Ehhe mstx; zelf in elkaar gefixt ?Je hebt zo te zien bekende dj namen gebruikt
![]()
![]()
samen met raiders of the sunquote:
MindFreak
Ik las NoizeModeratorquote:Your brand new DJ name is:
NoizeModulator
Dan heb je flink zitten knippenquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:04 schreef CrustyClown het volgende:
32 nummers in 78 minuten. Vraag niet hoelang we erover gedaan hebben, maar goed het kan dus.
Showtek eat your heart out, is het bash-woensdag of bash-donderdag? anders is het Willems beurt
p.s. Cd by Bartman vs Crusty (B2B)
Viesseee tracklist noohhhquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:04 schreef CrustyClown het volgende:
CD Update.
Op het afwerken en afmasteren na is hij klaar.....
Tracklistje
KNIP
32 nummers in 78 minuten. Vraag niet hoelang we erover gedaan hebben, maar goed het kan dus.
Showtek eat your heart out, is het bash-woensdag of bash-donderdag? anders is het Willems beurt
p.s. Cd by Bartman vs Crusty (B2B)
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:46 schreef 16meter het volgende:
"Ja.. uh.. je bent ook actief in de muziek of niet". "Ja, hardstyle blablabla".
Hij had trouwens gewonnen, dus morgen weer. (voor de 3FM luisteraars)
ja, zo kun je het ook noemen hèquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:57 schreef LeonH het volgende:
dat ie zo nu en dan met wat vrienden/collega's eens een hardstyle plaatje maakt![]()
hell yeahquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:45 schreef luckass het volgende:
SCANTRAXX 037 - Wildstylez - Revenge! / Truth
SCANTRAXX SPECIAL 019 - Sylenth & Glitch - Music In You / Detonation
Your brand new DJ name is:quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:14 schreef mstx het volgende:
Voor wie maar geen vet hippe stylow DJ-naam kan verzinnen: http://www.lsdb.nl/djnamegenerator.html![]()
whahahahahahaquote:
Nee geld is belangrijker dan de hardstyle scene te vernaggelenquote:Bezoeker: Op diverse fora zijn ze tegenwoordig niet meer over jullie te spreken, worden jullie "uitgekotst" door de fans, Showtek is niet meer wat het was. Hoe verklaren jullie dit?
Showtek:
Op forums praten soms mensen die niet eens weten waar ze het af en toe over hebben. Wij zelf kijken er niet eens naar! Als we binnen 5 weken een HMH uitverkopen puur op onze naam, en dat ons album als warme broodjes over de toonbank gaat naar wie moeten we dan luisteren? Naar die enkele gefrustreerde internet freaks of naar de harde cijfers?
Vind je het gek. Qlimax is al redelijk commercieel. En er gingen echt gingen maar 24.973 handen de lucht in, want ik vertikte het om mee te doen! En mensen deden mee omdat het origineel herkent werd. Dat betekent niet dat de remix goed is, stelletje paupersquote:Voorbeeld; toen we die remix van Charly L & Mental T deden, werd daar enorm veel commotie over gemaakt. Vervolgens staan we op Qlimax en gaan er 24.975 handen de lucht in, iedereen zingt mee en danst als nooit te voren.
Ja showtek fans vreten alles wat hun maken. Hardstyle fans verafschuwen zulke slechte remixen!quote:Vervolgens gaan de mensen weer naar hun werk of naar school maar dan zijn er ook nog die 25 personen die gaan klagen op internet. Mensen lezen altijd slecht nieuws, het goede nieuws zal ze een worst wezen. De echte Showtek fans weten wel beter
Nou een super simpele remix maken van een bekend nummer is geen productie van een hoog niveau, sorry.quote:Mensen die ons kennen, weten waar we voor staan, en misschien is het voor sommige niet meer cool omdat we nu een nog groter publiek aanspreken, puur omdat we als producers naar een hoger niveau zijn gegroeid.
Jawel, want ze gaan dus meer naar het buitenland, dus ik zeg....houdoe en bedankt olé olé!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Also also also, dat interview heeft niet veel goeds gedaan voor je ochtendhumeur, of wel
* ReMcOrE zwaait meequote:Op donderdag 24 juli 2008 10:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jawel, want ze gaan dus meer naar het buitenland, dus ik zeg....houdoe en bedankt olé olé!!
wie zeiken we nog maar af behalve Showtek dan? denk dat velen hier respect hebben voor The Prophet, ook al is hij commercieel, maar hij brengt wel kneiters van releases met Scantraxx en hij gooit als 1 van de weinigen zijn setjes onlinequote:Op donderdag 24 juli 2008 10:40 schreef MrDice het volgende:
Luitjes zoals A-Lusion, Frontliner, Scope en nog een reeks van die mindere goden geheel aanbidden. En de gevestigde orde structureel afschieten.
de sfeer tijdens de optredens komt ook voor een deel door mensen die er puur zijn om er te zijn (mensen die dan kunnen zeggen dat ze op Qlimax etc. geweest zijn) en die zijn vaak helemaal gek van diet commerciële plaatjes, denk aan FTS en Puta Madre! ik ging zelf ook niet los op Wonderful Days Remix, puur omdat ik het geen goed nummer vind en niet omdat het Showtek is. heb zelf een eigen mening over hardstyle, als ik iets vet vind dan ga ik los, terwijl dat ook een nummer kan zijn dat Boy (of wie dan ook) niks vindquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:40 schreef MrDice het volgende:
Want ze hebben natuurlijk absoluut een punt dat je niet oordeelt op basis van een handvol azijnpissers op internet, maar eerder oordeelt op basis van de verkopen en de sfeer tijdens optredens.
Zany, Dana, en lees toch ook vaak kritiek over the Prophet. Maar goed Showtek bashen is inderdaad wel een soort van sport geworden. Ach ieder zijn ding.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie zeiken we nog maar af behalve Showtek dan? denk dat velen hier respect hebben voor The Prophet, ook al is hij commercieel, maar hij brengt wel kneiters van releases met Scantraxx en hij gooit als 1 van de weinigen zijn setjes onlineen de nieuwe hardstyle spreekt veel mensen aan, die daarom ook de nieuwe artiesten 'aanbidden'
Blijf het moeilijk vinden. Komt op mij over alsof 'wij casual hardstyle bezoekers' nou eenmaal niet beter weten en dat 'jullie echte diehard hardstyle liefhebbers' wel weten wat goed en niet goed is. Wellicht niet zo bedoeld, maar ik vind het vaak rieken naar misplaatste arrogantie. Daarmee niemand persoonlijk aanvallend, eerder een algemene vibe.quote:de sfeer tijdens de optredens komt ook voor een deel door mensen die er puur zijn om er te zijn (mensen die dan kunnen zeggen dat ze op Qlimax etc. geweest zijn) en die zijn vaak helemaal gek van diet commerciële plaatjes, denk aan FTS en Puta Madre! ik ging zelf ook niet los op Wonderful Days Remix, puur omdat ik het geen goed nummer vind en niet omdat het Showtek is. heb zelf een eigen mening over hardstyle, als ik iets vet vind dan ga ik los, terwijl dat ook een nummer kan zijn dat Boy (of wie dan ook) niks vinden de verkopen hebben ook te maken met het commerciële karakter van Showtek, wat dus bij Scantraxx net zo is...
het verschil zit denk ik in hoe 'diep' je in de hardstyle zit; of je iemand bent die het leuk vind om te luisteren en af en toe een feest mee te pakken (vaak de wat grotere zoals Qlimax) of dat je iemand bent die up-to-date is qua releases, die ook de kleinere feesten met de wat minder bekende artiesten bezoekt en in het algemeen wat meer weet over de huidige hardstyle-scenequote:Op donderdag 24 juli 2008 10:55 schreef MrDice het volgende:
[..]
Blijf het moeilijk vinden. Komt op mij over alsof 'wij casual hardstyle bezoekers' nou eenmaal niet beter weten en dat 'jullie echte diehard hardstyle liefhebbers' wel weten wat goed en niet goed is. Wellicht niet zo bedoeld, maar ik vind het vaak rieken naar misplaatste arrogantie. Daarmee niemand persoonlijk aanvallend, eerder een algemene vibe.
ik zie dit niet als een welles/nietes discussie, meer als een algemene discussie over hoe mensen tegen hardstyle (-artiesten) aankijken en hoe ze feesten etc. ervarenquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:55 schreef MrDice het volgende:
Anyways ik heb ook wel vaker aangegeven dat Showtek een aantal misselijkmakende platen heeft gemaakt, niemand is heiliger dan de Paus. Dus laten we er maar niet een eindeloos welles/nietes discussie van gaan maken.
Een forum is tenslotte om te discussiëren, zolang je je mening onderbouwt zie ik het probleem niet hierin. Keer wat anders dan "TerugVindParty" en "wow wat is deze track vetquote:
Nee hoor is prima te volgen. Alleen als we het zo snel met elkaar eens zijn is het lastig discussiërenquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:08 schreef ReMcOrE het volgende:
...wij vinden iets al snel commercieel/slecht/oud, omdat het gewoon snel gaat en we ook heel erg overspoeld worden een berg aan nieuwe tracks en releases;
hele nette discussie,quote:ik zie dit niet als een welles/nietes discussie, meer als een algemene discussie over hoe mensen tegen hardstyle (-artiesten) aankijken en hoe ze feesten etc. ervaren
ik had in mijn uitleg dat soort variabelen niet meegenomenquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:22 schreef MrDice het volgende:
[edit]: Oh en als ik niet in het noorden zou wonen zou ik ook veel meer lokale feesten bijwonen. Helaas zit dat er simpelweg niet in, niet omdat ik puur op de grote feesten af ga.
wat jij zegtquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dit is precies waar ik het met Boy tijdens de laatste XX over had. Wij zitten, lijkt me, aardig dicht met onze neus op de nieuwe ontwikkelingen/releases. Wij zijn ook heel erg bezig met dj's & tracks wat er dus idd snel voor zorgt dat wij nummers al voor de zooooveelste keer horen (op 'n feest) terwijl anderen dat dus juist niet hebben.
Je mag blijvenquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:53 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Noisecontrollers - Aliens (THIS IS MY HOOD!)
heerlijke plaat, die zou ik vaker willen horen met feestenquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:53 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Noisecontrollers - Aliens (THIS IS MY HOOD!)
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:04 schreef HarryVanDeTap het volgende:
getting bald when joining scantraxx
http://forum.thevalency.com/index.php?showtopic=2763
Zwitserland heeft er een "Scooter" bijquote:
Scheertraxxquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:04 schreef HarryVanDeTap het volgende:
getting bald when joining scantraxx
http://forum.thevalency.com/index.php?showtopic=2763
mijn Engels is stuuuuukken beterquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[vermoft engels]
haardsteil sjow
[/vermoft engels]
![]()
ik zou, net als je tab hebt voor VMX / LSDB, ook tab doen voor Partyflock en Q-Dance, met nieuws e.d.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:41 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Als er nog iemand suggesties voor heeft wat er absoluut in moet? (behalve link naar het fok muziek forum :p)
Kun je bij LSDB dan niet beter de hardstyle RSS feed gebruiken?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:41 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Hey, als dr iemand animo heeft, dit is die pagina waar ik aan zit te klussen.
[ afbeelding ]
Als er nog iemand suggesties voor heeft wat er absoluut in moet? (behalve link naar het fok muziek forum :p)
Voor diegene die het principe niet snapt:
Netvibes is een nieuw concept waarbij je je eigen 'widgets' in een startpagina kan slepen. Zo heb ik dus een pagina waar al m'n email en standaard links staan. Een pagina waar ik al het nieuws van nederland in 1 pagina heb gepropt. Een pagina waar ik webdesign relevante nieuwsartikelen heb. Echt heer erg heerlijk als startpagina en zeer zeker de moeite waard, de mogelijkheden zijn bijna onbegrensd! En nu ben ik dus aan een hardstyle pagina aan 't klussen.
party flock er in gedaan, q-dance wilt tot nu toe niet lukken doordat die site geen RSS ondersteunt, maar q-dance nieuws staat toch altijd op partyflock en aanverwante sitesquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zou, net als je tab hebt voor VMX / LSDB, ook tab doen voor Partyflock en Q-Dance, met nieuws e.d.![]()
had ik naar gezocht en wilde ik je eigenlijk al voor pm'en maar dat is inderdaad zoquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Kun je bij LSDB dan niet beter de hardstyle RSS feed gebruiken?![]()
http://www.lsdb.nl/rss/genre/10/10.htmla
Iedereen is geneigd om zijn eigen visie als de waarheid te zien. De een wat meer dan de ander natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:55 schreef MrDice het volgende:
[..]
Zany, Dana, en lees toch ook vaak kritiek over the Prophet. Maar goed Showtek bashen is inderdaad wel een soort van sport geworden. Ach ieder zijn ding.
[..]
Blijf het moeilijk vinden. Komt op mij over alsof 'wij casual hardstyle bezoekers' nou eenmaal niet beter weten en dat 'jullie echte diehard hardstyle liefhebbers' wel weten wat goed en niet goed is. Wellicht niet zo bedoeld, maar ik vind het vaak rieken naar misplaatste arrogantie. Daarmee niemand persoonlijk aanvallend, eerder een algemene vibe.
Anyways ik heb ook wel vaker aangegeven dat Showtek een aantal misselijkmakende platen heeft gemaakt, niemand is heiliger dan de Paus. Dus laten we er maar niet een eindeloos welles/nietes discussie van gaan maken.
mooi op emporium draaide ze best lekker (alleen scheen die set identiek te zijn aan de inqontrol set wat dan weer lelijk is).quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:44 schreef MrDice het volgende:
Noisecontrollers wordt trouwens ondergewaardeerd, of hun hoogtepunt moet nog komen. Maar dat ze niet op Defqon, Decibel, Black en QBase staan vind ik echt een schande.
Dat kwam omdat ze op alle drie die feesten (was trouwens niet InQontrol maar 2 andere feesten dat weekend) live geboekt stonden. Als je dan een of meerdere weken bezig bent om de "perfecte mix" in elkaar te zetten is dat nogal lastig om dat voor 3 feesten in 1 weekend apart te doen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:52 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
mooi op emporium draaide ze best lekker (alleen scheen die set identiek te zijn aan de inqontrol set wat dan weer lelijk is).
ze hebben Bass Leader, In Qontrol, Emporium, QrimeTime en natuurlijk niet te vergeten X-Qlusive Zany gehad als de grote(re) feestenquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:44 schreef MrDice het volgende:
Noisecontrollers wordt trouwens ondergewaardeerd, of hun hoogtepunt moet nog komen. Maar dat ze niet op Defqon, Decibel, Black en QBase staan vind ik echt een schande.
die hebben echt een unieke eigen sound, hun platen herken je zoquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:54 schreef LeonH het volgende:
A-Lusion hoor je bijna altijd wel iets nieuws maken (Voodoo vind ik daarvan een perfect voorbeeld van).
Alpha Twins gaan gewoon hun eigen weg
de laatste platen voordat ze bij Scantraxx kwamen, vond ik ook al eentonig worden en verbetering zit er inderdaad niet inquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:54 schreef LeonH het volgende:
Ben bang trouwens dat DB & STF op dezelfde weg zijn.... vind het ook allemaal wat veel op elkaar lijken de laatste tijden dat terwijl ze zo goed bezig waren
ze stonden op Cynergize, Emporium en Intents binnen 2 dagen, lees ik op Partyflockquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ze op alle drie die feesten (was trouwens niet InQontrol maar 2 andere feesten dat weekend) live geboekt stonden. Als je dan een of meerdere weken bezig bent om de "perfecte mix" in elkaar te zetten is dat nogal lastig om dat voor 3 feesten in 1 weekend apart te doen.
Dat vond ik ook niet meer dan normaal.. Wtf verwacht je nou, 3 aparte liveact's binnen 2 dagen tijdquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ze op alle drie die feesten (was trouwens niet InQontrol maar 2 andere feesten dat weekend) live geboekt stonden. Als je dan een of meerdere weken bezig bent om de "perfecte mix" in elkaar te zetten is dat nogal lastig om dat voor 3 feesten in 1 weekend apart te doen.
*eens isquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:48 schreef voidmage het volgende:
trouwens dat een dj niet vernieuwend is hoeft niet te betekenen dat hij slecht is de donkeys brengen ook nooit iets echt nieuws dat is gewoon hun sound en dat maakt ze de donkey rollers
mensen (lees de grote massa die niet elke dag met hardstyle bezig zijn) verwachten dan ook de donkeys hun sound en niet opeens nummers als tuduu etc. etc.
zelfde verhaal bij showtek alleen is het probleem van showtek dat ze niet zoveel goede nummers hebben en in onze ogen iets te veel euro tekens zien...
ach ja wie kan het ze aanrekenen wie zou het niet doen. Het gaat immers allemaal om het geld.
Amen, vond het 10 keer beter dan de Donkeys.. En die fts remix is behoorlijk vet imo, alleen niet om op liveset terug te horenquote:volgens mij is het heel nu fout van me om te zeggen dat ik die set van showtek op black best wel top vond op de een paar nummers na....(fts, wonderful days)
Nee idd, Showtek kiest voor hitjes van 2 jaar geleden. Zoals FTS die ze op black draaiden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:41 schreef MrDice het volgende:
Focussen op eigen plaatjes en niet een set samenstellen op basis van de toppertjes van dat moment.
Zuchtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Nee idd, Showtek kiest voor hitjes van 2 jaar geleden. Zoals FTS die ze op black draaiden.
hardstylequote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Kijk nou eens, tis niet alleen maar poep, kakka, bagger, slap geouwehoer hier in de [HS-Reeks]![]()
Kwist helemaal niet al dat jullie Hardstyle Rockers ook zo verbaal onderlegd waren.![]()
![]()
haha ja hequote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:17 schreef MrDice het volgende:
[edit]: HarryVanDeTap... toepasselijke naam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |