abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 juli 2008 @ 20:15:23 #76
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60303553
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 20:09 schreef mstx het volgende:
Hier zitten de goeie vocals in:

Hoppa, gas met die zooi!
Wat je vindt, ...
pi_60303560
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 20:05 schreef MrDice het volgende:

[..]

Waar was dat nou dat ze onder FTS zo'n hele diepe duistere stem hadden gezet? Niet XQlusive... en Qlimax dacht ik ook niet... maar ik was er live bij dus waar was dat nou? Decibel vorig jaar?
Qlimax '07 was dat

Hele vette edit. Daarna nooit meer gehoord, erg jammer (en dom van ze).
  woensdag 23 juli 2008 @ 20:16:38 #78
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60303575
Thanx Mstx, dus toch Qlimax. En Raver is zeker een lekker plaatje.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_60303684
Raver is wel leuk, maar inderdaad pas vanaf 2:20. Die negert vind ik maar irritant en die lyrics zijn behoorlijk triest. Echt killing voor die track.
  woensdag 23 juli 2008 @ 20:25:02 #80
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_60303798
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 20:21 schreef 16meter het volgende:
Raver is wel leuk, maar inderdaad pas vanaf 2:20. Die negert vind ik maar irritant en die lyrics zijn behoorlijk triest. Echt killing voor die track.
Dat is helaas niet alleen bij Raver zo.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 23 juli 2008 @ 20:35:43 #81
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_60304103
hehe voelt alweer aan als Showtek-bash-woensdag
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_60304393
http://www.hardtraxx.nl/f(...)et-showtek-t135.html .showtek .
trouwens: wat een releasegeweld .
Latest Releases
RELOADED 010 - Project One - The Art of Creation
SCANTRAXX 037 - Wildstylez - Revenge! / Truth
SCANTRAXX SPECIAL 019 - Sylenth & Glitch - Music In You / Detonation
pi_60305087
SCANTRAXX SPECIAL 019 - Sylenth & Glitch - Music In You / Detonation eindelijk
  woensdag 23 juli 2008 @ 21:14:16 #84
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_60305235
Voor wie maar geen vet hippe stylow DJ-naam kan verzinnen: http://www.lsdb.nl/djnamegenerator.html
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 23 juli 2008 @ 21:21:20 #85
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60305410
quote:
Your brand new DJ name is:

SoundKiller
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  woensdag 23 juli 2008 @ 21:44:32 #86
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60306093
quote:
EastRuler
Ik kom uit het (zuid)-oosten en ik roeleer aardig hard, dus
Wat je vindt, ...
pi_60306715
quote:
Wat een triest interview zeg.

Die misplaatste arrogantie. Oh wat zijn we goed, oh wat verdienen we veel, als je ons niet goed vind ben je een internetfreak zonder verstand van zaken die nog nooit een feestje heeft bezocht.

En ze gaan een 'vernieuwend' 2e album uitbrengen... Laat me niet lachen.

Showtek nog verder in achting gedaald, en dat terwijl ik ze nog wat credit gaf in dit topic voor hun (paar) goede platen.
quote:
NoiseModulator
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:19:35 #88
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60307122
Toeval?
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:40 schreef MrDice het volgende:
Showtek
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 21:21 schreef MrDice het volgende:

SoundKiller

Wat je vindt, ...
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:21:07 #89
175985 Silaz
drie bier
pi_60307155
B-Pwner

edit;
Ehhe mstx; zelf in elkaar gefixt ? Je hebt zo te zien bekende dj namen gebruikt
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:35:09 #90
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_60307611
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 22:21 schreef Silaz het volgende:
edit;
Ehhe mstx; zelf in elkaar gefixt ? Je hebt zo te zien bekende dj namen gebruikt
Ja, zoals ik eerder in het topic al zei word ik een beetje moe van al die simpele DJ-namen die tegenwoordig worden verzonnen dus dit is een soort "parodie" daarop.
👾
pi_60307765
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 11:26 schreef kmaestro het volgende:
Art of creation
samen met raiders of the sun
quote:
MindFreak
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_60308473
CD Update.

Op het afwerken en afmasteren na is hij klaar.....

Tracklistje

Bass Implant - TicketOnline Intro
TBY - Atomic (TB's Kinga Konga Remix)
The Prophet - Outburst (DefQon 2007 Laser Track)
Scope DJ - Final Destination
B-Front - Evil
Project One - Raider of the Sun (Bert&Ernie Edit )
Frontliner - WarpholeSpacer
Abject - In my Memories
NoiseControllers - Test
BrainKicker vs NC - Always Black (Borat Edit )
HyperDriver - The Punishment
Kayem - I am the fear
Superwave - The difference(blademasterz remix)
Project one - halfway there
Acti & Vorti - Raw
Star Creatorz - Killzone(hunter mix)
Bruno power meets dark oscillators - research future
Daniele mondello vs krash - gladiator
Troubleboy - Unleash Hell (Frequencerz rmx)
Philipe Rochard - mash up
Josh & Wesz - Tempo pusher
Southstylers - Pounding senses (bartman en crusty's deeper inside mix )
Southstylers - pwoap (live is short mix )
BASS.T.O.R.M - Motherfuck remix
The pitcher - centroid
Donkeys vs Speedy J - Silver pullover
Rushtex - exorcism of chucky(A2 mix)
Equal Mindz - Let us Control
D'Stylerz - Just A Freak
AVIO Live - Dikke bleek
Noize suppressor - Fingherz
Great succes outro

32 nummers in 78 minuten. Vraag niet hoelang we erover gedaan hebben, maar goed het kan dus.
Showtek eat your heart out, is het bash-woensdag of bash-donderdag? anders is het Willems beurt
p.s. Cd by Bartman vs Crusty (B2B )
Partyagenda;
Outdated....
  woensdag 23 juli 2008 @ 23:13:41 #93
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60308752
quote:
NoizeModulator
Ik las NoizeModerator .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 24 juli 2008 @ 00:11:57 #94
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60310194
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 23:04 schreef CrustyClown het volgende:
CD Update.
-knip-
Is dit om te spiegelen of wordt tie nog ergens ge-upt?
Wat je vindt, ...
pi_60311724
quote:
BassPwner
  Redactie Frontpage donderdag 24 juli 2008 @ 05:07:40 #96
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_60312315
quote:
32 nummers in 78 minuten. Vraag niet hoelang we erover gedaan hebben, maar goed het kan dus.
Showtek eat your heart out, is het bash-woensdag of bash-donderdag? anders is het Willems beurt
Dan heb je flink zitten knippen
pi_60312504
quote:
CD Update.

Op het afwerken en afmasteren na is hij klaar.....

Tracklistje

KNIP

Viesseee tracklist noohhh
pi_60313071
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:46 schreef 16meter het volgende:
"Ja.. uh.. je bent ook actief in de muziek of niet". "Ja, hardstyle blablabla".
Hij had trouwens gewonnen, dus morgen weer. (voor de 3FM luisteraars)
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:57 schreef LeonH het volgende:
dat ie zo nu en dan met wat vrienden/collega's eens een hardstyle plaatje maakt
ja, zo kun je het ook noemen hè vanmiddag maar wel ff luisteren, gisteren had ik de Tour er op
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 20:45 schreef luckass het volgende:
SCANTRAXX SPECIAL 019 - Sylenth & Glitch - Music In You / Detonation
hell yeah
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 21:14 schreef mstx het volgende:
Voor wie maar geen vet hippe stylow DJ-naam kan verzinnen: http://www.lsdb.nl/djnamegenerator.html

HeadNuker
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 02:16 schreef no1uknow het volgende:

[..]

whahahahahaha
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_60314496
quote:
Bezoeker: Op diverse fora zijn ze tegenwoordig niet meer over jullie te spreken, worden jullie "uitgekotst" door de fans, Showtek is niet meer wat het was. Hoe verklaren jullie dit?
Showtek:
Op forums praten soms mensen die niet eens weten waar ze het af en toe over hebben. Wij zelf kijken er niet eens naar! Als we binnen 5 weken een HMH uitverkopen puur op onze naam, en dat ons album als warme broodjes over de toonbank gaat naar wie moeten we dan luisteren? Naar die enkele gefrustreerde internet freaks of naar de harde cijfers?
Nee geld is belangrijker dan de hardstyle scene te vernaggelen
Duidelijk antwoord heren. Weten we ook weer waarvoor jullie het doen
quote:
Voorbeeld; toen we die remix van Charly L & Mental T deden, werd daar enorm veel commotie over gemaakt. Vervolgens staan we op Qlimax en gaan er 24.975 handen de lucht in, iedereen zingt mee en danst als nooit te voren.
Vind je het gek. Qlimax is al redelijk commercieel. En er gingen echt gingen maar 24.973 handen de lucht in, want ik vertikte het om mee te doen! En mensen deden mee omdat het origineel herkent werd. Dat betekent niet dat de remix goed is, stelletje paupers
quote:
Vervolgens gaan de mensen weer naar hun werk of naar school maar dan zijn er ook nog die 25 personen die gaan klagen op internet. Mensen lezen altijd slecht nieuws, het goede nieuws zal ze een worst wezen. De echte Showtek fans weten wel beter
Ja showtek fans vreten alles wat hun maken. Hardstyle fans verafschuwen zulke slechte remixen!
quote:
Mensen die ons kennen, weten waar we voor staan, en misschien is het voor sommige niet meer cool omdat we nu een nog groter publiek aanspreken, puur omdat we als producers naar een hoger niveau zijn gegroeid.
Nou een super simpele remix maken van een bekend nummer is geen productie van een hoog niveau, sorry.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:21:28 #100
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_60314715
weetje wat nog erger is dan arrogantie? misplaatste arrogantie
Laat ze nog maar een CD maken, heb ik weer iets om in slaap te komen

De Cd zal miss nog wel online gegooid worden,
Ja we hebben idd flink zitten knippen ik zeg fuck intro's en outro's maar omdat wij zogenaamde ableton-n00bs zijn is het bij simpel knip en plak werk gebleven omdat we eigenlijk gewoon niet weten wat we aan het doen zijn en wat we precies met dat programma kunnen

Climaxen mixen
Onze mixkunsten
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:21:30 #101
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60314716
Also also also, dat interview heeft niet veel goeds gedaan voor je ochtendhumeur, of wel
Wat je vindt, ...
pi_60314749
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Also also also, dat interview heeft niet veel goeds gedaan voor je ochtendhumeur, of wel
Jawel, want ze gaan dus meer naar het buitenland, dus ik zeg....houdoe en bedankt olé olé!!
pi_60315062
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Jawel, want ze gaan dus meer naar het buitenland, dus ik zeg....houdoe en bedankt olé olé!!
* ReMcOrE zwaait mee
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:40:42 #104
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60315118

En toch vind ik het merkwaardig zoals velen van jullie al topics lang tekeer gaan. Luitjes zoals A-Lusion, Frontliner, Scope en nog een reeks van die mindere goden geheel aanbidden. En de gevestigde orde structureel afschieten.

Prima, Showtek is commercieel, maar zoals die stukjes die Boy nu quote kun je ook behoorlijk anders interpreteren zoals hij het nu doet. Want ze hebben natuurlijk absoluut een punt dat je niet oordeelt op basis van een handvol azijnpissers op internet, maar eerder oordeelt op basis van de verkopen en de sfeer tijdens optredens. Zou mooi worden als een paar replies op een forum zo'n impact zouden kunnen hebben.
pi_60315228
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:40 schreef MrDice het volgende:
Luitjes zoals A-Lusion, Frontliner, Scope en nog een reeks van die mindere goden geheel aanbidden. En de gevestigde orde structureel afschieten.
wie zeiken we nog maar af behalve Showtek dan? denk dat velen hier respect hebben voor The Prophet, ook al is hij commercieel, maar hij brengt wel kneiters van releases met Scantraxx en hij gooit als 1 van de weinigen zijn setjes online en de nieuwe hardstyle spreekt veel mensen aan, die daarom ook de nieuwe artiesten 'aanbidden'
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:40 schreef MrDice het volgende:
Want ze hebben natuurlijk absoluut een punt dat je niet oordeelt op basis van een handvol azijnpissers op internet, maar eerder oordeelt op basis van de verkopen en de sfeer tijdens optredens.
de sfeer tijdens de optredens komt ook voor een deel door mensen die er puur zijn om er te zijn (mensen die dan kunnen zeggen dat ze op Qlimax etc. geweest zijn) en die zijn vaak helemaal gek van diet commerciële plaatjes, denk aan FTS en Puta Madre! ik ging zelf ook niet los op Wonderful Days Remix, puur omdat ik het geen goed nummer vind en niet omdat het Showtek is. heb zelf een eigen mening over hardstyle, als ik iets vet vind dan ga ik los, terwijl dat ook een nummer kan zijn dat Boy (of wie dan ook) niks vind en de verkopen hebben ook te maken met het commerciële karakter van Showtek, wat dus bij Scantraxx net zo is...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:55:20 #106
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60315410
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:46 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

wie zeiken we nog maar af behalve Showtek dan? denk dat velen hier respect hebben voor The Prophet, ook al is hij commercieel, maar hij brengt wel kneiters van releases met Scantraxx en hij gooit als 1 van de weinigen zijn setjes online en de nieuwe hardstyle spreekt veel mensen aan, die daarom ook de nieuwe artiesten 'aanbidden'
Zany, Dana, en lees toch ook vaak kritiek over the Prophet. Maar goed Showtek bashen is inderdaad wel een soort van sport geworden. Ach ieder zijn ding.
quote:
de sfeer tijdens de optredens komt ook voor een deel door mensen die er puur zijn om er te zijn (mensen die dan kunnen zeggen dat ze op Qlimax etc. geweest zijn) en die zijn vaak helemaal gek van diet commerciële plaatjes, denk aan FTS en Puta Madre! ik ging zelf ook niet los op Wonderful Days Remix, puur omdat ik het geen goed nummer vind en niet omdat het Showtek is. heb zelf een eigen mening over hardstyle, als ik iets vet vind dan ga ik los, terwijl dat ook een nummer kan zijn dat Boy (of wie dan ook) niks vind en de verkopen hebben ook te maken met het commerciële karakter van Showtek, wat dus bij Scantraxx net zo is...
Blijf het moeilijk vinden. Komt op mij over alsof 'wij casual hardstyle bezoekers' nou eenmaal niet beter weten en dat 'jullie echte diehard hardstyle liefhebbers' wel weten wat goed en niet goed is. Wellicht niet zo bedoeld, maar ik vind het vaak rieken naar misplaatste arrogantie. Daarmee niemand persoonlijk aanvallend, eerder een algemene vibe.

Anyways ik heb ook wel vaker aangegeven dat Showtek een aantal misselijkmakende platen heeft gemaakt, niemand is heiliger dan de Paus. Dus laten we er maar niet een eindeloos welles/nietes discussie van gaan maken.
pi_60315694
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:55 schreef MrDice het volgende:
[..]

Blijf het moeilijk vinden. Komt op mij over alsof 'wij casual hardstyle bezoekers' nou eenmaal niet beter weten en dat 'jullie echte diehard hardstyle liefhebbers' wel weten wat goed en niet goed is. Wellicht niet zo bedoeld, maar ik vind het vaak rieken naar misplaatste arrogantie. Daarmee niemand persoonlijk aanvallend, eerder een algemene vibe.
het verschil zit denk ik in hoe 'diep' je in de hardstyle zit; of je iemand bent die het leuk vind om te luisteren en af en toe een feest mee te pakken (vaak de wat grotere zoals Qlimax) of dat je iemand bent die up-to-date is qua releases, die ook de kleinere feesten met de wat minder bekende artiesten bezoekt en in het algemeen wat meer weet over de huidige hardstyle-scene daarmee vinden wij de rest niet minder (goed) maar het verschil is soms wel duidelijk te merken arrogantie heb ik nog nooit meegemaakt, kan me prima vermaken met iemand die naast me staat op een feest en er niet heel veel van weet, maar zich wel vermaakt net als mij en dit verschil zie je ook bij de waardering van nummers, wij vinden iets al snel commercieel/slecht/oud, omdat het gewoon snel gaat en we ook heel erg overspoeld worden een berg aan nieuwe tracks en releases; de andere groep (voor zover er "uberhaupt verschillende groepen zijn) herkent zich meer in de (remixen van) bekende nummers...

hoop dat je beetje snapt wat ik bedoel, snap jou in ieder geval wel
quote:
Anyways ik heb ook wel vaker aangegeven dat Showtek een aantal misselijkmakende platen heeft gemaakt, niemand is heiliger dan de Paus. Dus laten we er maar niet een eindeloos welles/nietes discussie van gaan maken.
ik zie dit niet als een welles/nietes discussie, meer als een algemene discussie over hoe mensen tegen hardstyle (-artiesten) aankijken en hoe ze feesten etc. ervaren
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_60315900
of was dit een te grote lap tekst?!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_60315931
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
Een forum is tenslotte om te discussiëren, zolang je je mening onderbouwt zie ik het probleem niet hierin. Keer wat anders dan "TerugVindParty" en "wow wat is deze track vet "
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:22:13 #110
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60315953
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
Nee hoor is prima te volgen. Alleen als we het zo snel met elkaar eens zijn is het lastig discussiëren

[edit]: Oh en als ik niet in het noorden zou wonen zou ik ook veel meer lokale feesten bijwonen. Helaas zit dat er simpelweg niet in, niet omdat ik puur op de grote feesten af ga.
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:23:40 #111
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60315982
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:08 schreef ReMcOrE het volgende:

...wij vinden iets al snel commercieel/slecht/oud, omdat het gewoon snel gaat en we ook heel erg overspoeld worden een berg aan nieuwe tracks en releases;
Dit is precies waar ik het met Boy tijdens de laatste XX over had. Wij zitten, lijkt me, aardig dicht met onze neus op de nieuwe ontwikkelingen/releases. Wij zijn ook heel erg bezig met dj's & tracks wat er dus idd snel voor zorgt dat wij nummers al voor de zooooveelste keer horen (op 'n feest) terwijl anderen dat dus juist niet hebben.
quote:
ik zie dit niet als een welles/nietes discussie, meer als een algemene discussie over hoe mensen tegen hardstyle (-artiesten) aankijken en hoe ze feesten etc. ervaren
hele nette discussie, (tot nog toe...)
Wat je vindt, ...
pi_60316223
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:22 schreef MrDice het volgende:
[edit]: Oh en als ik niet in het noorden zou wonen zou ik ook veel meer lokale feesten bijwonen. Helaas zit dat er simpelweg niet in, niet omdat ik puur op de grote feesten af ga.
ik had in mijn uitleg dat soort variabelen niet meegenomen
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:23 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Dit is precies waar ik het met Boy tijdens de laatste XX over had. Wij zitten, lijkt me, aardig dicht met onze neus op de nieuwe ontwikkelingen/releases. Wij zijn ook heel erg bezig met dj's & tracks wat er dus idd snel voor zorgt dat wij nummers al voor de zooooveelste keer horen (op 'n feest) terwijl anderen dat dus juist niet hebben.
wat jij zegt
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_60317670
Dr werd gevraagd naar favo's en feesten

Feesten
- Awakenings
- Emporium
- Defqon
- Euphoria
- Awake Fest
- BLACK
- *decibel
- *mysteryland
- *q-base

Ik hou wel van heeul veeeul muziek, maar hardstyle vind ik zo heerlijk met 5000 man in t zonnetje heerlijke climax muziek . Thuis luister ik vanalles, minimal en techno tijdens het leren(anders wordt ik te actief), hardstyle/hardcore voor het uitgaan, early oldskool hardcore.

Favoriete hardstyle artiesten

Ik vind die Alphaverb defqon cd heel erg tof en baal dat ik daar voor defqon niks vanaf wist! Dan was ik daar zeker ff uit mn stekker gegaan!

Laatste tijd hoor ik wel vaak 13 in dozijn producties, maar ik stoor me niet aan het zogenaamde 'commercie bashen'. Hardstyle is bij voorbaat al muziek die inspeelt dmv lekkere deuntjes en catchy tunes. Als ik perse intellectueel moet doen qua muziek dan breek ik pa's jazz collectie wel aan. Hardstyle moet lekker zijn.

ff wat favorietjes van dit moment
Frontliner - Spacer ( )
zanzalabs - biological chemistry
Technoboy - I Will Growl (lekker bleren )
Noisecontrollers - Aliens (THIS IS MY HOOD!)
G-Town Madness & Viper - Here it comes rmx (origineel ook nie vies van trouwens)

Daarnaast hou ik ook van hardcore, heb elke keer als Nobody Said it was easy komt nogsteeds kippevel door defqon

** P.S. ik ben bezig aan een Hardstyle tabblad in Netvibes ( www.netvibes.com een soort persoonlijke startpagina heel relax ), ik ben allemaal feeds en dergelijke er in aan het stoppen, als iemand nog links heeft (rss feeds) die niet in de OP staan, feel free to pm! **
Dr staat een paard in de gang!
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:56:56 #114
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60317736
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:53 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Je mag blijven
Wat je vindt, ...
pi_60317849
hahahahaha

getting bald when joining scantraxx
http://forum.thevalency.com/index.php?showtopic=2763

(srry als t een re-post is)
pi_60317959
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:53 schreef HarryVanDeTap het volgende:
heerlijke plaat, die zou ik vaker willen horen met feesten
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:04 schreef HarryVanDeTap het volgende:

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Redactie Frontpage donderdag 24 juli 2008 @ 13:09:02 #117
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_60318215
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:09 schreef PartyAnimal87 het volgende:

Zwitserland heeft er een "Scooter" bij

Te triest, had ik niet van 'm verwacht.....
  donderdag 24 juli 2008 @ 13:21:55 #119
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60318425
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:04 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Scheertraxx

[vermoft engels]
haardsteil sjow
[/vermoft engels]
Wat je vindt, ...
pi_60318932
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[vermoft engels]
haardsteil sjow
[/vermoft engels]
mijn Engels is stuuuuukken beter
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_60319109
Hey, als dr iemand animo heeft, dit is die pagina waar ik aan zit te klussen.

Als er nog iemand suggesties voor heeft wat er absoluut in moet? (behalve link naar het fok muziek forum :p)

Voor diegene die het principe niet snapt:

Netvibes is een nieuw concept waarbij je je eigen 'widgets' in een startpagina kan slepen. Zo heb ik dus een pagina waar al m'n email en standaard links staan. Een pagina waar ik al het nieuws van nederland in 1 pagina heb gepropt. Een pagina waar ik webdesign relevante nieuwsartikelen heb. Echt heer erg heerlijk als startpagina en zeer zeker de moeite waard, de mogelijkheden zijn bijna onbegrensd! En nu ben ik dus aan een hardstyle pagina aan 't klussen .
pi_60319239
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:41 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Als er nog iemand suggesties voor heeft wat er absoluut in moet? (behalve link naar het fok muziek forum :p)
ik zou, net als je tab hebt voor VMX / LSDB, ook tab doen voor Partyflock en Q-Dance, met nieuws e.d.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 24 juli 2008 @ 13:50:48 #123
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_60319454
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:41 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Hey, als dr iemand animo heeft, dit is die pagina waar ik aan zit te klussen.

[ afbeelding ]

Voor diegene die het principe niet snapt:

Netvibes is een nieuw concept waarbij je je eigen 'widgets' in een startpagina kan slepen. Zo heb ik dus een pagina waar al m'n email en standaard links staan. Een pagina waar ik al het nieuws van nederland in 1 pagina heb gepropt. Een pagina waar ik webdesign relevante nieuwsartikelen heb. Echt heer erg heerlijk als startpagina en zeer zeker de moeite waard, de mogelijkheden zijn bijna onbegrensd! En nu ben ik dus aan een hardstyle pagina aan 't klussen .
Kun je bij LSDB dan niet beter de hardstyle RSS feed gebruiken?
http://www.lsdb.nl/rss/genre/10/10.htmla
👾
pi_60319483
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik zou, net als je tab hebt voor VMX / LSDB, ook tab doen voor Partyflock en Q-Dance, met nieuws e.d.
party flock er in gedaan, q-dance wilt tot nu toe niet lukken doordat die site geen RSS ondersteunt, maar q-dance nieuws staat toch altijd op partyflock en aanverwante sites
pi_60319504
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef mstx het volgende:

[..]

Kun je bij LSDB dan niet beter de hardstyle RSS feed gebruiken?
http://www.lsdb.nl/rss/genre/10/10.htmla
had ik naar gezocht en wilde ik je eigenlijk al voor pm'en maar dat is inderdaad zo !
pi_60322160
na dit nummer komt DV8 weer bij het popduel op 3FM

EDIT: 7 punten in da pocket en morgen op voor de 3e dag

[ Bericht 25% gewijzigd door ReMcOrE op 24-07-2008 15:47:09 ]
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_60325560
quote:

[..]

Zany, Dana, en lees toch ook vaak kritiek over the Prophet. Maar goed Showtek bashen is inderdaad wel een soort van sport geworden. Ach ieder zijn ding.
[..]

Iedereen is geneigd om zijn eigen visie als de waarheid te zien. De een wat meer dan de ander natuurlijk.

Maar als iemand Showtek noemt als de beste hardstyle DJs zie ik dat gewoon als een onwaar feit i.p.v. een mening. Ze hebben heus wel platen gemaakt die het predikaat goed verdienen, daar kun je niet om heen. Maar vandaag de dag zijn er jongens in de hardstyle die creatief, vernieuwend en mijns inziens gewoonwegleuker zijn om naar te luisteren. Showtek = hetzelfde geintje over and over again. Alles overgoten met hetzelfde sausje. (kicks, vocals/lyrics, DV8 etc..) Je mag ze eigenlijk niet kwalijk nemen dat ze op elk groot feest staan en zoveel mogelijk willen binnenhalen (wie zou dat niet doen), maar ik doe dat wel. Want ze verneuken de hardstyle.

Hmm nu ik bovenstaande teruglees is dat geouwehoer van mij ook niet meer dan een mening, maar bijv. de innovativiteit van de nieuwe Sylenth (en eigenlijk alles waar A-lusion mee op de proppen komt de laatste tijd), de sound van Wildstylez en Headhunterz (zonder te zeggen dat Project 1 echt vernieuwend was, maar past natuurlijk wel geheel in het newstyle hoekje waar zij zo duidelijk deel van uitmaken) en ook Frontliner die iets nieuws durft uit te brengen. Dat doet me als liefhebber van deze muzieksoort gewoon zoveel meer dan de zoveelste remix of een leuk riedeltje met lyrics over 'getting loaded' 'fuck the society' 'puta madre' en nog meer blabla.

Vergeet ik bijna Noisecontrollers die ons in 2007 zo vaak verrast hebben met vette producties. Die gasten doen er echt wat voor. Dat gevoel heb ik Showtek niet (meer). Hence de namen kermishardstyle en tokkie hardstyle. Hapklaar voor de massa, niet te moeilijk, altijd herkenbaar.
  donderdag 24 juli 2008 @ 19:57:46 #128
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_60326756
Zowel met dice als 16meter eens...

Alleen geniet ik dan tijdens een feest wel vol van bijvoorbeeld de beruchte remix...
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  donderdag 24 juli 2008 @ 20:44:41 #129
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60327600
Ja ik vind het ook een duivels dillema. Ik zal zeker niet zeggen dat Showtek de beste is. Maar ze neerzetten als kermishardstyle vind ik veel te ver gaan. Er zijn zat anderen die net zulke happy hardstyle neerzetten, welke dan weer wel een hoop lof krijgen.

Noisecontrollers wordt trouwens ondergewaardeerd, of hun hoogtepunt moet nog komen. Maar dat ze niet op Defqon, Decibel, Black en QBase staan vind ik echt een schande.
pi_60327771
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 20:44 schreef MrDice het volgende:

Noisecontrollers wordt trouwens ondergewaardeerd, of hun hoogtepunt moet nog komen. Maar dat ze niet op Defqon, Decibel, Black en QBase staan vind ik echt een schande.
mooi op emporium draaide ze best lekker (alleen scheen die set identiek te zijn aan de inqontrol set wat dan weer lelijk is).
  donderdag 24 juli 2008 @ 20:54:55 #131
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_60327816
Showtek vindt zichzelf gewoon helemaal de bom... als je die Duro alleen al ziet lopen door een tent....
Vind het gewoon te commercieel en weinig vernieuwend zoals hierboven is aangegeven allemaal. Vlug vlug wat poen verdienen zodat ze niks meer hoeven te doen naderhand maar wel de hele hardstyle scene verneuken. Nee dan live je for the music
En ze hebben een hekel aan gasten die op forums klagen zoals ons... maar worden wel "vereerd" met een plaatje als Hold Us Back... sorry hoor... maar ik ga echt geen speciaal hekel nummer naar mensen maken omdat diegene mij niet zouden moeten. Althans niet in de hardstyle wereld... en al helemaal niet met 4 zinnetjes in simpel engels.... Dit is gewoon weer simpel scoren met makkelijke teksten zodat ze naderhand weer worden aanbeden door een stel blij springende Polen of whatever...

maja kan zo nog wel ff doorgaan over showtek....

Frontliner is op zijn manier wel vernieuwend geweest met bijv. Tuuduu en in mindere mate met Spacer. A-Lusion hoor je bijna altijd wel iets nieuws maken (Voodoo vind ik daarvan een perfect voorbeeld van). Prophet is gewoon een ouwe rot in het vak en weet als geen ander hoe je het aan moet pakken en dat doet ie ook heel slim door gewoon z'n sets op internet te pleuren. En Dana... heb je ooit eens zo'n plaat gehoord als Don't Fake The Funk? ik vind het een briljantje ten top!
Alpha Twins gaan gewoon hun eigen weg, en Noisecontrollers hoor je gewoon dat het plezier ervan af spat tijdens produceren

Ben bang trouwens dat DB & STF op dezelfde weg zijn.... vind het ook allemaal wat veel op elkaar lijken de laatste tijd en dat terwijl ze zo goed bezig waren
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 24 juli 2008 @ 21:05:21 #132
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_60328011
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 20:52 schreef HarryVanDeTap het volgende:

[..]

mooi op emporium draaide ze best lekker (alleen scheen die set identiek te zijn aan de inqontrol set wat dan weer lelijk is).
Dat kwam omdat ze op alle drie die feesten (was trouwens niet InQontrol maar 2 andere feesten dat weekend) live geboekt stonden. Als je dan een of meerdere weken bezig bent om de "perfecte mix" in elkaar te zetten is dat nogal lastig om dat voor 3 feesten in 1 weekend apart te doen.
👾
pi_60334763
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 20:44 schreef MrDice het volgende:
ze hebben Bass Leader, In Qontrol, Emporium, QrimeTime en natuurlijk niet te vergeten X-Qlusive Zany gehad als de grote(re) feesten en natuurlijk ook veel andere feesten (Pavo & Zany Birthday, Audio Attack, Audio Care etc.etc.)
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 20:54 schreef LeonH het volgende:
A-Lusion hoor je bijna altijd wel iets nieuws maken (Voodoo vind ik daarvan een perfect voorbeeld van).
Alpha Twins gaan gewoon hun eigen weg
die hebben echt een unieke eigen sound, hun platen herken je zo hetzelfde heb ik met B-Front
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 20:54 schreef LeonH het volgende:
Ben bang trouwens dat DB & STF op dezelfde weg zijn.... vind het ook allemaal wat veel op elkaar lijken de laatste tijd en dat terwijl ze zo goed bezig waren
de laatste platen voordat ze bij Scantraxx kwamen, vond ik ook al eentonig worden en verbetering zit er inderdaad niet in
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 21:05 schreef mstx het volgende:

[..]

Dat kwam omdat ze op alle drie die feesten (was trouwens niet InQontrol maar 2 andere feesten dat weekend) live geboekt stonden. Als je dan een of meerdere weken bezig bent om de "perfecte mix" in elkaar te zetten is dat nogal lastig om dat voor 3 feesten in 1 weekend apart te doen.
ze stonden op Cynergize, Emporium en Intents binnen 2 dagen, lees ik op Partyflock

[ Bericht 0% gewijzigd door ReMcOrE op 25-07-2008 09:21:17 ]
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 25 juli 2008 @ 09:13:01 #134
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_60335105
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 21:05 schreef mstx het volgende:

[..]

Dat vond ik ook niet meer dan normaal.. Wtf verwacht je nou, 3 aparte liveact's binnen 2 dagen tijd ?
There is no rehab for stupidity.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:48:50 #135
142044 voidmage
ad maiora natus sumus
pi_60338374
laat showtek dit topic maar niet lezen

volgens mij is het heel nu fout van me om te zeggen dat ik die set van showtek op black best wel top vond op de een paar nummers na....(fts, wonderful days)

trouwens dat een dj niet vernieuwend is hoeft niet te betekenen dat hij slecht is de donkeys brengen ook nooit iets echt nieuws dat is gewoon hun sound en dat maakt ze de donkey rollers

mensen (lees de grote massa die niet elke dag met hardstyle bezig zijn) verwachten dan ook de donkeys hun sound en niet opeens nummers als tuduu etc. etc.

zelfde verhaal bij showtek alleen is het probleem van showtek dat ze niet zoveel goede nummers hebben en in onze ogen iets te veel euro tekens zien...

ach ja wie kan het ze aanrekenen wie zou het niet doen. Het gaat immers allemaal om het geld.
Carpe Diem!
pi_60338568
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:48 schreef voidmage het volgende:
trouwens dat een dj niet vernieuwend is hoeft niet te betekenen dat hij slecht is de donkeys brengen ook nooit iets echt nieuws dat is gewoon hun sound en dat maakt ze de donkey rollers

mensen (lees de grote massa die niet elke dag met hardstyle bezig zijn) verwachten dan ook de donkeys hun sound en niet opeens nummers als tuduu etc. etc.

zelfde verhaal bij showtek alleen is het probleem van showtek dat ze niet zoveel goede nummers hebben en in onze ogen iets te veel euro tekens zien...

ach ja wie kan het ze aanrekenen wie zou het niet doen. Het gaat immers allemaal om het geld.
*eens is
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:13:38 #137
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_60338952
quote:
volgens mij is het heel nu fout van me om te zeggen dat ik die set van showtek op black best wel top vond op de een paar nummers na....(fts, wonderful days)
Amen, vond het 10 keer beter dan de Donkeys.. En die fts remix is behoorlijk vet imo, alleen niet om op liveset terug te horen .
There is no rehab for stupidity.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:29:51 #138
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60339279
Kijk nou eens, tis niet alleen maar poep, kakka, bagger, slap geouwehoer hier in de [HS-Reeks]
Kwist helemaal niet al dat jullie Hardstyle Rockers ook zo verbaal onderlegd waren.

Omdat de meesten neuzen hier wel dezelfde kant op staan is het juist heerlijk dat men gewoon tegengas blijft geven. Hoewel het voor onze ST-lovers af en toe niet gemakkelijk gemaakt wordt (ook mede schuld door hun eigen interview).
Wat je vindt, ...
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:41:47 #139
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60339558
Ik voel mij onderdrukt Stelletje gemene pestkoppen

Nee hoor, ik snap de kritiek en vind het ook zeer terecht. In het algemeen denk ik sowieso dat acts als Donkey Rollers, Showtek en in zekere zin ook Headhunterz / Project One voor een bepaalde doelgroep redelijk snel zal gaan vervelen.

Als je elke week 1 a 2 keer een feest kan bezoeken en zulke acts vaak ziet... tja dan hoor je dezelfde nummers, al dan niet in een remix. Dan zul je eerder kiezen voor dj's welke elke week weer een andere sprankelende set neer weten te zetten.

Maar ik blijf Showtek verdedigen. Ze doen hun eigen ding en dat doen ze op een andere manier als de meerderheid. Focussen op eigen plaatjes en niet een set samenstellen op basis van de toppertjes van dat moment. Dat je de producties op zich niet ziet zitten, tja, dat is een kwestie van smaak.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:49:00 #140
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_60339729
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 12:41 schreef MrDice het volgende:
Focussen op eigen plaatjes en niet een set samenstellen op basis van de toppertjes van dat moment.
Nee idd, Showtek kiest voor hitjes van 2 jaar geleden. Zoals FTS die ze op black draaiden.
👾
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:53:57 #141
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60339831
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 12:49 schreef mstx het volgende:

[..]

Nee idd, Showtek kiest voor hitjes van 2 jaar geleden. Zoals FTS die ze op black draaiden.
Zucht

Was zelf ook verbaasd dat ze hem eigenlijk geheel in originele staat draaiden. Had er dan iets speciaals mee gedaan... Maar vond hem toch wel leuk om weer eens te horen. Zo vaak draaien ze hem zelf ook niet meer geloof ik.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:09:23 #142
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60340184
*kuch
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 22:32 schreef LeonH het volgende:
:p
Zal 'm morgen even gaan you-tuben
Wat je vindt, ...
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:15:46 #143
142044 voidmage
ad maiora natus sumus
pi_60340358
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 12:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Kijk nou eens, tis niet alleen maar poep, kakka, bagger, slap geouwehoer hier in de [HS-Reeks]
Kwist helemaal niet al dat jullie Hardstyle Rockers ook zo verbaal onderlegd waren.
hardstyle trekt slimme mensen aan zie het maar als klassieke muziek en slimme mensen.

als je mensen zoekt die verbaal onderlecht zijn moet je denk ik naar de "[hiphop #x} de jeugd rockt hem hard" gaan
Carpe Diem!
pi_60340379
kben nog dronken

maar dat van noisecontrollers: oke wist ik niet, ik stoorde me er ook niet aan want ik hoorde m voor de 1e x

verder: showtek @ black was wel lekker, ik had tijdens showtek mn pauze ingeplanned (niet omdat k ze slecht vind maar vaak genoeg gehoord) en ik checkte die set dus van de tribune, en dat was wel vet al die mensen los en die bass klonk veel harder / echo daar boven . (+ X )

verder, kheb tatanka @ qbase 2007 en dies wel kicke, maarja nog dronke dus kan dr ook naast zitte

gister happyhour(L)
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:17:20 #145
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60340389
Onderlecht, ligt dat in de buurt van Anderlecht?

[edit]: HarryVanDeTap... toepasselijke naam
pi_60340424
er is trouwens een nieuwe Noisecontrollers-track genaamd 'Ninja'

met de geluidjes die je ook in het studio filmpje hoort en het interview dat ooit op Q-Dance heeft gestaan... moet zeggen dat het een fijn nummertje is
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:24:03 #147
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60340546
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:26:47 #148
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60340597
Wat je vindt, ...
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:26:55 #149
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_60340600
Laat ik voorop stellen dat ik ook geen fan ben van de Donkeys, vernieuwend zijn ze ook niet. Atrocity is ook een plaat waar ik grafhekel aan heb. Maar die wel elke keer bij hun in de set voorkomt, en waarom hun hebben niet meer platen om het half uurtje te vullen.
Ik vond het wel een lekker setje op Black, maar ik hoef het aankomend half jaar echt niet meer te horen.
pi_60340620
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:17 schreef MrDice het volgende:

[edit]: HarryVanDeTap... toepasselijke naam
haha ja he
naja normaal is het niet zo erg maar t is vakantie en we belandde in een kansloze tent maar ze hadde wel weer goedkoop bier + het was de hele avond 2 voor 1 prijs. Naja eindresultaat mocht dr wezen

die zon schijnt veelste hard trouwens

lekkere track die ninja alleen dat youtube filmpie spaced em met volume gaat nie helemaal goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')