Jawel, want ze gaan dus meer naar het buitenland, dus ik zeg....houdoe en bedankt olé olé!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Also also also, dat interview heeft niet veel goeds gedaan voor je ochtendhumeur, of wel
* ReMcOrE zwaait meequote:Op donderdag 24 juli 2008 10:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jawel, want ze gaan dus meer naar het buitenland, dus ik zeg....houdoe en bedankt olé olé!!
wie zeiken we nog maar af behalve Showtek dan? denk dat velen hier respect hebben voor The Prophet, ook al is hij commercieel, maar hij brengt wel kneiters van releases met Scantraxx en hij gooit als 1 van de weinigen zijn setjes onlinequote:Op donderdag 24 juli 2008 10:40 schreef MrDice het volgende:
Luitjes zoals A-Lusion, Frontliner, Scope en nog een reeks van die mindere goden geheel aanbidden. En de gevestigde orde structureel afschieten.
de sfeer tijdens de optredens komt ook voor een deel door mensen die er puur zijn om er te zijn (mensen die dan kunnen zeggen dat ze op Qlimax etc. geweest zijn) en die zijn vaak helemaal gek van diet commerciële plaatjes, denk aan FTS en Puta Madre! ik ging zelf ook niet los op Wonderful Days Remix, puur omdat ik het geen goed nummer vind en niet omdat het Showtek is. heb zelf een eigen mening over hardstyle, als ik iets vet vind dan ga ik los, terwijl dat ook een nummer kan zijn dat Boy (of wie dan ook) niks vindquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:40 schreef MrDice het volgende:
Want ze hebben natuurlijk absoluut een punt dat je niet oordeelt op basis van een handvol azijnpissers op internet, maar eerder oordeelt op basis van de verkopen en de sfeer tijdens optredens.
Zany, Dana, en lees toch ook vaak kritiek over the Prophet. Maar goed Showtek bashen is inderdaad wel een soort van sport geworden. Ach ieder zijn ding.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie zeiken we nog maar af behalve Showtek dan? denk dat velen hier respect hebben voor The Prophet, ook al is hij commercieel, maar hij brengt wel kneiters van releases met Scantraxx en hij gooit als 1 van de weinigen zijn setjes onlineen de nieuwe hardstyle spreekt veel mensen aan, die daarom ook de nieuwe artiesten 'aanbidden'
Blijf het moeilijk vinden. Komt op mij over alsof 'wij casual hardstyle bezoekers' nou eenmaal niet beter weten en dat 'jullie echte diehard hardstyle liefhebbers' wel weten wat goed en niet goed is. Wellicht niet zo bedoeld, maar ik vind het vaak rieken naar misplaatste arrogantie. Daarmee niemand persoonlijk aanvallend, eerder een algemene vibe.quote:de sfeer tijdens de optredens komt ook voor een deel door mensen die er puur zijn om er te zijn (mensen die dan kunnen zeggen dat ze op Qlimax etc. geweest zijn) en die zijn vaak helemaal gek van diet commerciële plaatjes, denk aan FTS en Puta Madre! ik ging zelf ook niet los op Wonderful Days Remix, puur omdat ik het geen goed nummer vind en niet omdat het Showtek is. heb zelf een eigen mening over hardstyle, als ik iets vet vind dan ga ik los, terwijl dat ook een nummer kan zijn dat Boy (of wie dan ook) niks vinden de verkopen hebben ook te maken met het commerciële karakter van Showtek, wat dus bij Scantraxx net zo is...
het verschil zit denk ik in hoe 'diep' je in de hardstyle zit; of je iemand bent die het leuk vind om te luisteren en af en toe een feest mee te pakken (vaak de wat grotere zoals Qlimax) of dat je iemand bent die up-to-date is qua releases, die ook de kleinere feesten met de wat minder bekende artiesten bezoekt en in het algemeen wat meer weet over de huidige hardstyle-scenequote:Op donderdag 24 juli 2008 10:55 schreef MrDice het volgende:
[..]
Blijf het moeilijk vinden. Komt op mij over alsof 'wij casual hardstyle bezoekers' nou eenmaal niet beter weten en dat 'jullie echte diehard hardstyle liefhebbers' wel weten wat goed en niet goed is. Wellicht niet zo bedoeld, maar ik vind het vaak rieken naar misplaatste arrogantie. Daarmee niemand persoonlijk aanvallend, eerder een algemene vibe.
ik zie dit niet als een welles/nietes discussie, meer als een algemene discussie over hoe mensen tegen hardstyle (-artiesten) aankijken en hoe ze feesten etc. ervarenquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:55 schreef MrDice het volgende:
Anyways ik heb ook wel vaker aangegeven dat Showtek een aantal misselijkmakende platen heeft gemaakt, niemand is heiliger dan de Paus. Dus laten we er maar niet een eindeloos welles/nietes discussie van gaan maken.
Een forum is tenslotte om te discussiëren, zolang je je mening onderbouwt zie ik het probleem niet hierin. Keer wat anders dan "TerugVindParty" en "wow wat is deze track vetquote:
Nee hoor is prima te volgen. Alleen als we het zo snel met elkaar eens zijn is het lastig discussiërenquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:08 schreef ReMcOrE het volgende:
...wij vinden iets al snel commercieel/slecht/oud, omdat het gewoon snel gaat en we ook heel erg overspoeld worden een berg aan nieuwe tracks en releases;
hele nette discussie,quote:ik zie dit niet als een welles/nietes discussie, meer als een algemene discussie over hoe mensen tegen hardstyle (-artiesten) aankijken en hoe ze feesten etc. ervaren
ik had in mijn uitleg dat soort variabelen niet meegenomenquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:22 schreef MrDice het volgende:
[edit]: Oh en als ik niet in het noorden zou wonen zou ik ook veel meer lokale feesten bijwonen. Helaas zit dat er simpelweg niet in, niet omdat ik puur op de grote feesten af ga.
wat jij zegtquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dit is precies waar ik het met Boy tijdens de laatste XX over had. Wij zitten, lijkt me, aardig dicht met onze neus op de nieuwe ontwikkelingen/releases. Wij zijn ook heel erg bezig met dj's & tracks wat er dus idd snel voor zorgt dat wij nummers al voor de zooooveelste keer horen (op 'n feest) terwijl anderen dat dus juist niet hebben.
Je mag blijvenquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:53 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Noisecontrollers - Aliens (THIS IS MY HOOD!)
heerlijke plaat, die zou ik vaker willen horen met feestenquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:53 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Noisecontrollers - Aliens (THIS IS MY HOOD!)
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:04 schreef HarryVanDeTap het volgende:
getting bald when joining scantraxx
http://forum.thevalency.com/index.php?showtopic=2763
Zwitserland heeft er een "Scooter" bijquote:
Scheertraxxquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:04 schreef HarryVanDeTap het volgende:
getting bald when joining scantraxx
http://forum.thevalency.com/index.php?showtopic=2763
mijn Engels is stuuuuukken beterquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[vermoft engels]
haardsteil sjow
[/vermoft engels]
![]()
ik zou, net als je tab hebt voor VMX / LSDB, ook tab doen voor Partyflock en Q-Dance, met nieuws e.d.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:41 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Als er nog iemand suggesties voor heeft wat er absoluut in moet? (behalve link naar het fok muziek forum :p)
Kun je bij LSDB dan niet beter de hardstyle RSS feed gebruiken?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:41 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Hey, als dr iemand animo heeft, dit is die pagina waar ik aan zit te klussen.
[ afbeelding ]
Als er nog iemand suggesties voor heeft wat er absoluut in moet? (behalve link naar het fok muziek forum :p)
Voor diegene die het principe niet snapt:
Netvibes is een nieuw concept waarbij je je eigen 'widgets' in een startpagina kan slepen. Zo heb ik dus een pagina waar al m'n email en standaard links staan. Een pagina waar ik al het nieuws van nederland in 1 pagina heb gepropt. Een pagina waar ik webdesign relevante nieuwsartikelen heb. Echt heer erg heerlijk als startpagina en zeer zeker de moeite waard, de mogelijkheden zijn bijna onbegrensd! En nu ben ik dus aan een hardstyle pagina aan 't klussen.
party flock er in gedaan, q-dance wilt tot nu toe niet lukken doordat die site geen RSS ondersteunt, maar q-dance nieuws staat toch altijd op partyflock en aanverwante sitesquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zou, net als je tab hebt voor VMX / LSDB, ook tab doen voor Partyflock en Q-Dance, met nieuws e.d.![]()
had ik naar gezocht en wilde ik je eigenlijk al voor pm'en maar dat is inderdaad zoquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Kun je bij LSDB dan niet beter de hardstyle RSS feed gebruiken?![]()
http://www.lsdb.nl/rss/genre/10/10.htmla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |