abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:21:30 #101
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60314716
Also also also, dat interview heeft niet veel goeds gedaan voor je ochtendhumeur, of wel
Wat je vindt, ...
pi_60314749
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Also also also, dat interview heeft niet veel goeds gedaan voor je ochtendhumeur, of wel
Jawel, want ze gaan dus meer naar het buitenland, dus ik zeg....houdoe en bedankt olé olé!!
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_60315062
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Jawel, want ze gaan dus meer naar het buitenland, dus ik zeg....houdoe en bedankt olé olé!!
* ReMcOrE zwaait mee
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:40:42 #104
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60315118

En toch vind ik het merkwaardig zoals velen van jullie al topics lang tekeer gaan. Luitjes zoals A-Lusion, Frontliner, Scope en nog een reeks van die mindere goden geheel aanbidden. En de gevestigde orde structureel afschieten.

Prima, Showtek is commercieel, maar zoals die stukjes die Boy nu quote kun je ook behoorlijk anders interpreteren zoals hij het nu doet. Want ze hebben natuurlijk absoluut een punt dat je niet oordeelt op basis van een handvol azijnpissers op internet, maar eerder oordeelt op basis van de verkopen en de sfeer tijdens optredens. Zou mooi worden als een paar replies op een forum zo'n impact zouden kunnen hebben.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_60315228
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:40 schreef MrDice het volgende:
Luitjes zoals A-Lusion, Frontliner, Scope en nog een reeks van die mindere goden geheel aanbidden. En de gevestigde orde structureel afschieten.
wie zeiken we nog maar af behalve Showtek dan? denk dat velen hier respect hebben voor The Prophet, ook al is hij commercieel, maar hij brengt wel kneiters van releases met Scantraxx en hij gooit als 1 van de weinigen zijn setjes online en de nieuwe hardstyle spreekt veel mensen aan, die daarom ook de nieuwe artiesten 'aanbidden'
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:40 schreef MrDice het volgende:
Want ze hebben natuurlijk absoluut een punt dat je niet oordeelt op basis van een handvol azijnpissers op internet, maar eerder oordeelt op basis van de verkopen en de sfeer tijdens optredens.
de sfeer tijdens de optredens komt ook voor een deel door mensen die er puur zijn om er te zijn (mensen die dan kunnen zeggen dat ze op Qlimax etc. geweest zijn) en die zijn vaak helemaal gek van diet commerciële plaatjes, denk aan FTS en Puta Madre! ik ging zelf ook niet los op Wonderful Days Remix, puur omdat ik het geen goed nummer vind en niet omdat het Showtek is. heb zelf een eigen mening over hardstyle, als ik iets vet vind dan ga ik los, terwijl dat ook een nummer kan zijn dat Boy (of wie dan ook) niks vind en de verkopen hebben ook te maken met het commerciële karakter van Showtek, wat dus bij Scantraxx net zo is...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:55:20 #106
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60315410
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:46 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

wie zeiken we nog maar af behalve Showtek dan? denk dat velen hier respect hebben voor The Prophet, ook al is hij commercieel, maar hij brengt wel kneiters van releases met Scantraxx en hij gooit als 1 van de weinigen zijn setjes online en de nieuwe hardstyle spreekt veel mensen aan, die daarom ook de nieuwe artiesten 'aanbidden'
Zany, Dana, en lees toch ook vaak kritiek over the Prophet. Maar goed Showtek bashen is inderdaad wel een soort van sport geworden. Ach ieder zijn ding.
quote:
de sfeer tijdens de optredens komt ook voor een deel door mensen die er puur zijn om er te zijn (mensen die dan kunnen zeggen dat ze op Qlimax etc. geweest zijn) en die zijn vaak helemaal gek van diet commerciële plaatjes, denk aan FTS en Puta Madre! ik ging zelf ook niet los op Wonderful Days Remix, puur omdat ik het geen goed nummer vind en niet omdat het Showtek is. heb zelf een eigen mening over hardstyle, als ik iets vet vind dan ga ik los, terwijl dat ook een nummer kan zijn dat Boy (of wie dan ook) niks vind en de verkopen hebben ook te maken met het commerciële karakter van Showtek, wat dus bij Scantraxx net zo is...
Blijf het moeilijk vinden. Komt op mij over alsof 'wij casual hardstyle bezoekers' nou eenmaal niet beter weten en dat 'jullie echte diehard hardstyle liefhebbers' wel weten wat goed en niet goed is. Wellicht niet zo bedoeld, maar ik vind het vaak rieken naar misplaatste arrogantie. Daarmee niemand persoonlijk aanvallend, eerder een algemene vibe.

Anyways ik heb ook wel vaker aangegeven dat Showtek een aantal misselijkmakende platen heeft gemaakt, niemand is heiliger dan de Paus. Dus laten we er maar niet een eindeloos welles/nietes discussie van gaan maken.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_60315694
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:55 schreef MrDice het volgende:
[..]

Blijf het moeilijk vinden. Komt op mij over alsof 'wij casual hardstyle bezoekers' nou eenmaal niet beter weten en dat 'jullie echte diehard hardstyle liefhebbers' wel weten wat goed en niet goed is. Wellicht niet zo bedoeld, maar ik vind het vaak rieken naar misplaatste arrogantie. Daarmee niemand persoonlijk aanvallend, eerder een algemene vibe.
het verschil zit denk ik in hoe 'diep' je in de hardstyle zit; of je iemand bent die het leuk vind om te luisteren en af en toe een feest mee te pakken (vaak de wat grotere zoals Qlimax) of dat je iemand bent die up-to-date is qua releases, die ook de kleinere feesten met de wat minder bekende artiesten bezoekt en in het algemeen wat meer weet over de huidige hardstyle-scene daarmee vinden wij de rest niet minder (goed) maar het verschil is soms wel duidelijk te merken arrogantie heb ik nog nooit meegemaakt, kan me prima vermaken met iemand die naast me staat op een feest en er niet heel veel van weet, maar zich wel vermaakt net als mij en dit verschil zie je ook bij de waardering van nummers, wij vinden iets al snel commercieel/slecht/oud, omdat het gewoon snel gaat en we ook heel erg overspoeld worden een berg aan nieuwe tracks en releases; de andere groep (voor zover er "uberhaupt verschillende groepen zijn) herkent zich meer in de (remixen van) bekende nummers...

hoop dat je beetje snapt wat ik bedoel, snap jou in ieder geval wel
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:55 schreef MrDice het volgende:
Anyways ik heb ook wel vaker aangegeven dat Showtek een aantal misselijkmakende platen heeft gemaakt, niemand is heiliger dan de Paus. Dus laten we er maar niet een eindeloos welles/nietes discussie van gaan maken.
ik zie dit niet als een welles/nietes discussie, meer als een algemene discussie over hoe mensen tegen hardstyle (-artiesten) aankijken en hoe ze feesten etc. ervaren
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_60315900
of was dit een te grote lap tekst?!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_60315931
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
Een forum is tenslotte om te discussiëren, zolang je je mening onderbouwt zie ik het probleem niet hierin. Keer wat anders dan "TerugVindParty" en "wow wat is deze track vet "
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:22:13 #110
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60315953
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
Nee hoor is prima te volgen. Alleen als we het zo snel met elkaar eens zijn is het lastig discussiëren

[edit]: Oh en als ik niet in het noorden zou wonen zou ik ook veel meer lokale feesten bijwonen. Helaas zit dat er simpelweg niet in, niet omdat ik puur op de grote feesten af ga.
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:23:40 #111
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60315982
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:08 schreef ReMcOrE het volgende:

...wij vinden iets al snel commercieel/slecht/oud, omdat het gewoon snel gaat en we ook heel erg overspoeld worden een berg aan nieuwe tracks en releases;
Dit is precies waar ik het met Boy tijdens de laatste XX over had. Wij zitten, lijkt me, aardig dicht met onze neus op de nieuwe ontwikkelingen/releases. Wij zijn ook heel erg bezig met dj's & tracks wat er dus idd snel voor zorgt dat wij nummers al voor de zooooveelste keer horen (op 'n feest) terwijl anderen dat dus juist niet hebben.
quote:
ik zie dit niet als een welles/nietes discussie, meer als een algemene discussie over hoe mensen tegen hardstyle (-artiesten) aankijken en hoe ze feesten etc. ervaren
hele nette discussie, (tot nog toe...)
Wat je vindt, ...
pi_60316223
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:22 schreef MrDice het volgende:
[edit]: Oh en als ik niet in het noorden zou wonen zou ik ook veel meer lokale feesten bijwonen. Helaas zit dat er simpelweg niet in, niet omdat ik puur op de grote feesten af ga.
ik had in mijn uitleg dat soort variabelen niet meegenomen
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:23 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Dit is precies waar ik het met Boy tijdens de laatste XX over had. Wij zitten, lijkt me, aardig dicht met onze neus op de nieuwe ontwikkelingen/releases. Wij zijn ook heel erg bezig met dj's & tracks wat er dus idd snel voor zorgt dat wij nummers al voor de zooooveelste keer horen (op 'n feest) terwijl anderen dat dus juist niet hebben.
wat jij zegt
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_60317670
Dr werd gevraagd naar favo's en feesten

Feesten
- Awakenings
- Emporium
- Defqon
- Euphoria
- Awake Fest
- BLACK
- *decibel
- *mysteryland
- *q-base

Ik hou wel van heeul veeeul muziek, maar hardstyle vind ik zo heerlijk met 5000 man in t zonnetje heerlijke climax muziek . Thuis luister ik vanalles, minimal en techno tijdens het leren(anders wordt ik te actief), hardstyle/hardcore voor het uitgaan, early oldskool hardcore.

Favoriete hardstyle artiesten

Ik vind die Alphaverb defqon cd heel erg tof en baal dat ik daar voor defqon niks vanaf wist! Dan was ik daar zeker ff uit mn stekker gegaan!

Laatste tijd hoor ik wel vaak 13 in dozijn producties, maar ik stoor me niet aan het zogenaamde 'commercie bashen'. Hardstyle is bij voorbaat al muziek die inspeelt dmv lekkere deuntjes en catchy tunes. Als ik perse intellectueel moet doen qua muziek dan breek ik pa's jazz collectie wel aan. Hardstyle moet lekker zijn.

ff wat favorietjes van dit moment
Frontliner - Spacer ( )
zanzalabs - biological chemistry
Technoboy - I Will Growl (lekker bleren )
Noisecontrollers - Aliens (THIS IS MY HOOD!)
G-Town Madness & Viper - Here it comes rmx (origineel ook nie vies van trouwens)

Daarnaast hou ik ook van hardcore, heb elke keer als Nobody Said it was easy komt nogsteeds kippevel door defqon

** P.S. ik ben bezig aan een Hardstyle tabblad in Netvibes ( www.netvibes.com een soort persoonlijke startpagina heel relax ), ik ben allemaal feeds en dergelijke er in aan het stoppen, als iemand nog links heeft (rss feeds) die niet in de OP staan, feel free to pm! **
Dr staat een paard in de gang!
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:56:56 #114
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60317736
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:53 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Je mag blijven
Wat je vindt, ...
pi_60317849
hahahahaha

getting bald when joining scantraxx
http://forum.thevalency.com/index.php?showtopic=2763

(srry als t een re-post is)
pi_60317959
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:53 schreef HarryVanDeTap het volgende:
heerlijke plaat, die zou ik vaker willen horen met feesten
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:04 schreef HarryVanDeTap het volgende:

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Redactie Frontpage donderdag 24 juli 2008 @ 13:09:02 #117
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_60318215
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:09 schreef PartyAnimal87 het volgende:

Zwitserland heeft er een "Scooter" bij

Te triest, had ik niet van 'm verwacht.....
  donderdag 24 juli 2008 @ 13:21:55 #119
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60318425
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:04 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Scheertraxx

[vermoft engels]
haardsteil sjow
[/vermoft engels]
Wat je vindt, ...
pi_60318932
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[vermoft engels]
haardsteil sjow
[/vermoft engels]
mijn Engels is stuuuuukken beter
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_60319109
Hey, als dr iemand animo heeft, dit is die pagina waar ik aan zit te klussen.

Als er nog iemand suggesties voor heeft wat er absoluut in moet? (behalve link naar het fok muziek forum :p)

Voor diegene die het principe niet snapt:

Netvibes is een nieuw concept waarbij je je eigen 'widgets' in een startpagina kan slepen. Zo heb ik dus een pagina waar al m'n email en standaard links staan. Een pagina waar ik al het nieuws van nederland in 1 pagina heb gepropt. Een pagina waar ik webdesign relevante nieuwsartikelen heb. Echt heer erg heerlijk als startpagina en zeer zeker de moeite waard, de mogelijkheden zijn bijna onbegrensd! En nu ben ik dus aan een hardstyle pagina aan 't klussen .
pi_60319239
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:41 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Als er nog iemand suggesties voor heeft wat er absoluut in moet? (behalve link naar het fok muziek forum :p)
ik zou, net als je tab hebt voor VMX / LSDB, ook tab doen voor Partyflock en Q-Dance, met nieuws e.d.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 24 juli 2008 @ 13:50:48 #123
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_60319454
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:41 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Hey, als dr iemand animo heeft, dit is die pagina waar ik aan zit te klussen.

[ afbeelding ]

Voor diegene die het principe niet snapt:

Netvibes is een nieuw concept waarbij je je eigen 'widgets' in een startpagina kan slepen. Zo heb ik dus een pagina waar al m'n email en standaard links staan. Een pagina waar ik al het nieuws van nederland in 1 pagina heb gepropt. Een pagina waar ik webdesign relevante nieuwsartikelen heb. Echt heer erg heerlijk als startpagina en zeer zeker de moeite waard, de mogelijkheden zijn bijna onbegrensd! En nu ben ik dus aan een hardstyle pagina aan 't klussen .
Kun je bij LSDB dan niet beter de hardstyle RSS feed gebruiken?
http://www.lsdb.nl/rss/genre/10/10.htmla
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_60319483
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik zou, net als je tab hebt voor VMX / LSDB, ook tab doen voor Partyflock en Q-Dance, met nieuws e.d.
party flock er in gedaan, q-dance wilt tot nu toe niet lukken doordat die site geen RSS ondersteunt, maar q-dance nieuws staat toch altijd op partyflock en aanverwante sites
pi_60319504
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef mstx het volgende:

[..]

Kun je bij LSDB dan niet beter de hardstyle RSS feed gebruiken?
http://www.lsdb.nl/rss/genre/10/10.htmla
had ik naar gezocht en wilde ik je eigenlijk al voor pm'en maar dat is inderdaad zo !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')