quote:Op maandag 21 juli 2008 23:17 schreef Houniet het volgende:
Mystery Land uitverkocht.
quote:
leuke tent, goed geluidquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
A.s zaterdg ga ik naar Zak.... voor het eerst in mijn leven
Krijg je ervan als je een leuk meisje vind die in Assen woont
het duurde wel lang hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:19 schreef MrDice het volgende:
Overigens mijn eerste keer Hardstyle Topique openen![]()
![]()
quote:
Dat deed mij wel even verbazen jaquote:
Luchtbedquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Boy
Heeft ze een stapelbed, een 2 persoonsbed of een Hunebed![]()
![]()
![]()
pff sorry boredom strikes again![]()
inderdaad, wat nou Mysteryland?!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:33 schreef CrustyClown het volgende:
Maar HH vs Donkey; DonkeyHead RollerHunterz. mmmmm nice
is het ookquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:07 schreef Silaz het volgende:
tvp... ik dacht dat het trouwens lompe sjenk was
En foutloosquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:19 schreef MrDice het volgende:
Overigens mijn eerste keer Hardstyle Topique openen![]()
![]()
Goed bezig, boyquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kan ik ook nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:13 schreef MrDice het volgende:
Ik kon nergens met goed fatsoen vinden dat het Lompe Sjenk was.
die zal wel redelijk geïnformeerd zijn gok ikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:49 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kan ik ook niet![]()
Xie dat B-Front het gepost heeft in PF...
beterschapquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:30 schreef NLS04 het volgende:
Oef een heel topic gemist in een paar weken tijdNa mn vakantie geopereerd aan de knie en lig alweer een poosje met het pootje omhoog
Veel gemist als ik het zo zie maar dat DBSTF Sound of goodbye en War coz im hard nu hier door de speakers knallen maakt een heleboel goed
Lompe Sjenk & Donkey Powah!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Zeg 't maar Mnr.Dobbelsteen, #56 is jouw kindje, wat zal het zijn:
[Hardstyle #56] .............
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:30 schreef NLS04 het volgende:
Oef een heel topic gemist in een paar weken tijdNa mn vakantie geopereerd aan de knie en lig alweer een poosje met het pootje omhoog
Veel gemist als ik het zo zie maar dat DBSTF Sound of goodbye en War coz im hard nu hier door de speakers knallen maakt een heleboel goed
*checkquote:
Haha hele relaxte vakantie juist gehadquote:
merciquote:
Je vermaakt je dr vast welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
A.s zaterdg ga ik naar Zak.... voor het eerst in mijn leven
Hoor ik hier een uitnodiging voor bier en muziek @ huize Leonquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:52 schreef LeonH het volgende:
we zijn hier alweer!
TeringVeelvoorPret voor Mysteryland in huize Leon!!!
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:27 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hoor ik hier een uitnodiging voor bier en muziek @ huize Leon?
Vond ik eerst ook niet. Totdat ik m live heb gehoordquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:13 schreef luckass het volgende:
Ik vind 't nummer uit de TT niet echt goed eigenlijk...
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:27 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
mwoah dat ook weer net niet.... Om daar nou helemaal voor naar limburg te komenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:27 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk binnenkort als podcast aangeboden worden. Dus voorlopig nog eventjes niet onlinequote:1. Technoboy - Oh My God (Callsheet mix)
2. Speedwave - Mescal
3. Noisecontrollers - Rushroom
4. Zany vs. Tatanka - Wise Massacre
5. Tat's Mash Up
6. The Raiders - A Feeling
7. A-Lusion - Voodoo
8. Zany vs. Frontliner - Pure German Tuuduu Tools (Corleone's mashup)
9. 2 Best Enemies - Les Drums
10. Alpha Twins - Nowhere to Hide
11. Dark Oscillators - Superstar DJ
12. D-Block & S-te-fan - War Coz I'm Hard
13. Jones & B-Front - Lunatick (Raw mix)
14. Builder - Her Voice
Outland is nog steeds een van m'n favoriete discotheken. Snoeihard geluid en tot nu toe altijd gezelligquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:38 schreef luckass het volgende:
Weet iemand hoe het is in de Outland?
Wil misschien nog ff gaan kijken bij After the Ride, maar ben nog net geen 18 en weet niet of het wel de moeite (het risico) waard is.
De week daarop toch al decibel.
:pquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Zany vs. Frontliner - Pure German Tuuduu Tools (Corleone's mashup)?
Ja, ben wel benieuwd what all the fuzz is all about!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Veel plezier 14.gif!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:35 schreef nattermann het volgende:
Hardstylers, fijne vakantie allemaal!
Ik vertrek morgenochtend naar Rome, en ben zondag pas weer thuis! inclusief volgeladen iPod natuurlijkVeel plezier komend weekend met alle feesten, en tot volgende week
![]()
Youtube linkje??quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
deze klinken wel interessantquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:16 schreef CrustyClown het volgende:
Project One - Raider of the Sun (Bert&Ernie Edit)
NoiseControllers - Test
BrainKicker vs NC - Always Black (Borat Edit)
Troubleboy - Unleash Hell (Frequencerz rmx)
D'Stylerz - Just A Freak
staat op de CD van Black 2008quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:48 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Sowieso zegt die hele OP titel me niks...! Schaam schaam
quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:08 schreef HarryVanDeTap het volgende:
tvp
nieuw hier maar lurk al paar maanden mee!
Welkomquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:08 schreef HarryVanDeTap het volgende:
tvp
goed voorbeeld van Da_Ripper doet volgen -->quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:08 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Alweer 'n GMTA Rem.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ff nieuwsgierig naar jouw hardstyle-interesse: favoriete artiesten/nummers? veelvuldige feestganger?
mooi werk tochquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Alweer 'n GMTA Rem.![]()
Zowaar weer iets positiefs over Showtek te melden![]()
Kwartjes Remix - No one can stop us
Mijn msn dinges wat doe jequote:Op woensdag 23 juli 2008 19:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[#8531] Sylenth - Detonation [Music in You Vinyl] [05:51] [192kbit mp3]![]()
![]()
Early soundz is de enige kippenvel plaat van Showtek voor mij.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi werk tochen ik vind Early Soundz nog steeds de allervetste plaat van Showtek
![]()
[#8531] Sylenth - Detonation [Music in You Vinyl] [05:51] [192kbit mp3]![]()
![]()
ik ben zo onder de indruk dat ik het overneemquote:
dit heb ik trouwens ook met IG Bounce & Darqtai - Damn That DJ (Original Mix) die 1e bass lijn is hemels!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:25 schreef 16meter het volgende:
REVERSED BASS
Dan weet je dat het goed beuken word.Vette bass lijn en aanstekelijk melodietje.
Zo'n wraak plaat richting showtek-haters kan ik het niet echt noemen hoor...quote:This is for the times they tried to hold us back
For all the times, they thought our shit was whack
This is for the times that we had to obey
We're going to rock party lovers and we do it our way
jaaa had het idd ook gehoord! Was wel lachen, toen Rabbering al zei dat een Peter Aldenzee zou meedoen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:46 schreef 16meter het volgende:
Ik hoorde trouwens Peter Aldenzee (DV-8) vanmiddag meedoen met het popduel op 3FM (Radrabio)...
Was wel komisch. "Ja.. uh.. je bent ook actief in de muziek of niet". "Ja, hardstyle blablabla".
Hij had trouwens gewonnen, dus morgen weer. (voor de 3FM luisteraars)
Hier kan ik me wel in vindenquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:40 schreef MrDice het volgende:
Showtek![]()
Early Soundz
Colours of the harder styles
FTS live @ XQlusive Showtek
No Harder kan nèt
Hold Us Back
Southstylers![]()
Crystal
Decibel Anthem 2006
Remixes![]()
Brennan Heart - Revival X
Donkey Rollers - No One Can Stop Us
sorry dat moest er eventjes uit. Showtek Adoratie Post![]()
Waar was dat nou dat ze onder FTS zo'n hele diepe duistere stem hadden gezet? Niet XQlusive... en Qlimax dacht ik ook niet... maar ik was er live bij dus waar was dat nou? Decibel vorig jaar?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden![]()
+ Raver (vanaf 2:20 dan, tekst zelf is wel bud hoor)
De originele vocals bedoel je (zo'n engelse stem)? Volgens mij was dat Qlimax '07.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:05 schreef MrDice het volgende:
[..]
Waar was dat nou dat ze onder FTS zo'n hele diepe duistere stem hadden gezet? Niet XQlusive... en Qlimax dacht ik ook niet... maar ik was er live bij dus waar was dat nou? Decibel vorig jaar?
Ah, toch nog iemand die mijn mening deelt. Vanaf 2:20 is het idd wel een puik nummer.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
+ Raver (vanaf 2:20 dan, tekst zelf is wel bud hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |