Ja heb het eigenlijk niet gevraagd aan 'm , beetje dom.quote:
ook maar gedaanquote:Op zondag 27 juli 2008 23:08 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Iedereen die mij een pm heeft gestuurd heeft 'm al![]()
komt eraan
ik hoorde afgelopen zaterdag bij Dieka Nuclear Reaction nog, dikke plaat blijft datquote:Op maandag 28 juli 2008 11:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja heb het eigenlijk niet gevraagd aan 'm , beetje dom.
Maar was duidelijk een nummer met oude vocals van eerder decibel anthems. In en outro waren toch zeer aangenaam en heerlijk om op los te gaan, middenstuk ook aardig. Weet ook totaal niet van wie die was.
ik zou er wel voor tekenen eerlijk gezegd om daarmee m'n geld te verdienenquote:Op maandag 28 juli 2008 11:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hij moest om 5 uur helemaal terug naar Eindhoven en dan 2 uur slapen en dan weer naar Tomorrowland.....het leven als dj gaat niet altijd over rozen.
met tondeuse?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:02 schreef hardstyle_babbels het volgende:
heb ik het sinds vorige week gemillimeterd!![]()
heb ik vorig jaar zomer ook nog gehad ja scantraxx kapsel. Echt heeeeerlijk! En kan me wel indenken dat hun dat doen, want het is gewoon makkelijk met draaien. Nu ik ze weer langer heb zitten ze altijd wazig als ik klaar ben met draaien, koptelefoon op en af etc.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:58 schreef MrDice het volgende:
[..]
Al een jaar of 8 een scantraxx kapsel. Zeer aan te raden![]()
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:51 schreef LeonH het volgende:
maargoed, de inhammen komen eraan vandaar dat ik ze maar langer laat
ga ik eens ff een tondeuse regelenquote:Op maandag 28 juli 2008 14:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Om de zoveel tijd ren ik ook even met de tondeuse er overheen, toevallig zaterdag nog gedaan.
[..]
samen met de grijze haren?! Ken ut, maar kheb schijt ouwe
Ik voeg mijzelf ook ff toe.. ?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:08 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Iedereen die mij een pm heeft gestuurd heeft 'm al![]()
komt eraan
No problemo, moet ik hier maar vaker posten hehequote:Op maandag 28 juli 2008 11:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
NrSix, sorry dat ik ff niet door had wie je was.:{ Maar nu ik je icoontje zag weet ik het weer.
haha ik ook al jarenlang, maar ik laat het dan een tijdje groeien tot 7 cm ofzo en dan haal ik het er weer afquote:Op maandag 28 juli 2008 09:58 schreef MrDice het volgende:
Al een jaar of 8 een scantraxx kapsel. Zeer aan te raden![]()
is idd de nieuwe Decibel anthem, draaide hij ook in de zino laatst. Meen dat Jones toen zei dat hij Max Enforcer was ofzo of van beholder & Balistic weer, maar ik haal die altijd door elkaar dus zal nog ff checkenquote:Op maandag 28 juli 2008 11:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[.Maar was duidelijk een nummer met oude vocals van eerder decibel anthems. In en outro waren toch zeer aangenaam en heerlijk om op los te gaan, middenstuk ook aardig. Weet ook totaal niet van wie die was.
u vraagt, wij pm'nquote:Op maandag 28 juli 2008 18:19 schreef NrSiX het volgende:
Heeft iemand ook Nasty Boyz - Angel in goede kwaliteit?
Heb het zo nu en dan ook wel maar kan niet zeggen dat mijn kop er nou echt voor gemaakt is.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
heb ik vorig jaar zomer ook nog gehad ja scantraxx kapsel. Echt heeeeerlijk! En kan me wel indenken dat hun dat doen, want het is gewoon makkelijk met draaien. Nu ik ze weer langer heb zitten ze altijd wazig als ik klaar ben met draaien, koptelefoon op en af etc.
maargoed, de inhammen komen eraan vandaar dat ik ze maar langer laat
Jah dat wel, maar omdat ik het niet helemaal vertrouwde wel via de kapper gedaan... Elke keer wat korter zegma... Totdat het echt heel kort was... Toen ik dat wel vond staan heeft ze de tondeuse gepakt!quote:
danke!quote:
ach niet zeuren ik ben kaal voor ik grijs kan wordenquote:Op maandag 28 juli 2008 14:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga ik eens ff een tondeuse regelen
en ik heb ook inhammen, maar geen grijze haren
ff gequote uit de wiki...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:23 schreef voidmage het volgende:
heeft deepack trouwens adhd ofzo die gast kan niet stilstaan![]()
Jij hebt het geloof ik over Frank. Die heeft inderdaad moeite om normaal te doen achter de draaitafels. Zeer aanstekelijkquote:Deepack is een Nederlandse hardstyle-act bestaande uit 3 personen: Marcel van der Zwan, Frank Pechler en Ramon Roelofs (a.k.a. Charly Lownoise).
nee frank is de indo type. Marcel is degene met die vage oorringen in. Die is vaak aan de microfoon en kan nooit stil staan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:29 schreef MrDice het volgende:
[..]
ff gequote uit de wiki...
[..]
Jij hebt het geloof ik over Frank. Die heeft inderdaad moeite om normaal te doen achter de draaitafels. Zeer aanstekelijk
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:23 schreef voidmage het volgende:
verder deden deepack en josh en wesz een 4 uur set samen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |