Thuis luister ik ook wel (hard)techno, op feesten vind ik het wat minderquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:01 schreef voidmage het volgende:
wat vinden mijn mede fokkers van techno eigenlijk?
ik hoorde het voor het echt eerst op extrema en moet teogeven dat het ontzettend tofe muziek is, bij hardstyle ga je altijd keihard dansen. en bij techno kan je lekker chil dansen. nou jah het heeft beide zijn voor en nadelen.
wat vinden jullie?
A-Lusionquote:
wat ik zo weet is hij de track aan het afrondenquote:
was thrillogy niet dat feest waar the prophet himself boos werd op het publiek omdat we niet los gingen...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ik zo weet is hij de track aan het afronden![]()
Een aantal artiesten wat ik zo af en toe luister: Killswitch, Reset, Nilux, Ray Hard, Felix Kröcher, Sandy Warez, Viper XXL.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:18 schreef HarryVanDeTap het volgende:
gewoon chillend thuis: hardtechno / schranz (miss djax - mike drama - frank kvitta)
* Da_Ripper luistert heul geen technoquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:01 schreef voidmage het volgende:
wat vinden mijn mede fokkers van techno eigenlijk?
* popcorn paktquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:25 schreef voidmage het volgende:
was thrillogy niet dat feest waar the prophet himself boos werd op het publiek omdat we niet los gingen...
Dat ziet er idd uit als een weekend wat je niet snel meer zult vergetenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:53 schreef ReMcOrE het volgende:
het weekend van vrijdag 3 en zaterdag 4 oktober wordt zeer memorabel voor mij![]()
-knip-
dat lijkt mij toch een aardig geniaal weekend![]()
![]()
JWTZquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:55 schreef Da_Ripper het volgende:
maar in the end, my friend, hardstyle FT-freakin'-W![]()
![]()
ik bedoel: ik ben al in Amsterdam, dan maar dat laatste etentje missen (zit dan al 1,5 dagen met alle collega's, leuk geweest danquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dat ziet er idd uit als een weekend wat je niet snel meer zult vergeten
1. het is voor collega's + partnerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:04 schreef Da_Ripper het volgende:
Mocht je vriendin onverhoops ziek worden/niet mee kunnen .... kben nog nooit in het krasnapolski geweest![]()
1. Jij was toch ook modquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:08 schreef ReMcOrE het volgende:
1. het is voor collega's + partner
2. ik heb haar al opgegeven en weet niet of ik zomaar kan ruilen
3. moeten we wel samen in een 2 persoonsbed
Ohw, ik dacht n.a.v. deze post van Houniet, dat je ook iets van mod/ntwrkbhrdr was?!quote:
Ik heb geen vast contract zoals u mijnheer Remquote:
ik heb een vast contract (= contract voor onbepaalde tijd) gekregen bij het accountantskantoor waar ik werkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:34 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht n.a.v. deze post van Houniet, dat je ook iets van mod/ntwrkbhrdr was?!
ik wil graag een klinker kopen...
Op donderdag 17 juli 2008 19:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb geen vast contract zoals u mijnheer Rem [ afbeelding ].
mmkay.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een vast contract (= contract voor onbepaalde tijd) gekregen bij het accountantskantoor waar ik werk
als jij mij kunt vertellen wat het maximale percentage is waarme je immateriële vaste activa mag afschrijven, zal ik er over nadenkenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
mmkay.
nou 1+1=2
&
346 / 2323,57743 \ 6,715541705202312138728323699422
zie, ik kan ook wel n beetje accounten, ...mag ik nu mee
Ik weet dat in België de immateriële vaste activa - met uitzondering van de investeringen in audiovisuele werken - worden afgeschreven met vaste annuīteiten waarvan het aantal niet minder dan 3 mag bedragen wanneer het investeringen in onderzoek en ontwikkeling betreft en niet minder dan 5 in de andere gevallen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:29 schreef ReMcOrE het volgende:
als jij mij kunt vertellen wat het maximale percentage is waarme je immateriële vaste activa mag afschrijven, zal ik er over nadenken
ik vroeg naar een percentrage in relatie tot de afschrijving en het enige percentage dat jij noemt gaat over de belasting op de winstquote:
de dingen die we gaan doen zijn niet heel erg super interessant, maar ja de baas betaald hčquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:55 schreef Da_Ripper het volgende:
... maar goed, als jij lekker met jouw vriendin naar dat saai krasnakutjehotel wil, met je saaie collega's in hun saaie grijze pakken dan moet je dat vooral doen
zij welquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:03 schreef ReMcOrE het volgende:
trouwens, ik heb heul geen saaie collega's
jij begon er toch mee?!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:13 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zij wel
maar goed, inmiddels 16 posts off-topic. If you want, mag je nog een keer terugsteken, maar dan gaan we weer OnT, aight?
lekkere lijn, misschien ben ik er ookquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:23 schreef Da_Ripper het volgende:
volgende week sta ik weer in de XX dus...
collega!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een vast contract (= contract voor onbepaalde tijd) gekregen bij het accountantskantoor waar ik werk
ik begin in september met de post-HBO opleiding Accountant-Administratieconsulent, jaarrekeningen maken vind ik mooi werkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:36 schreef LeonH het volgende:
[..]
collega!
hang zelf ook rond op een accountantskantoor, maar ga in september pas echt beginnen met HBO accountancy. maar krijg nu wel steeds jaarrekening aangeleerd... beetje boring, maargoed... verdient zich later wel terug
Haha, zeker wel nice gedaan!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:07 schreef LeonH het volgende:
nou mensen stel je er absoluut niet te veel van voor... was gewoon wat knip en plakwerk...
Nu is dit filmpje niet zo handig omdat het een live-recording is, maar mocht je een filmpje tegenkomen op youtube wat goed klinkt dan kun je het middels deze site: http://vixy.net/quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:04 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Ik wil die track Wan Taim hebben
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:55 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[..]
* popcorn pakt
Vertel meer... beelden?
hear hearquote:Er zijn naar onze mening op dit moment wat producers die nogal achter de feiten aanlopen en een
graantje willen meepikken van waar anderen succes mee hebben gehad. Ook covers van top40
hits mogen wat ons betreft allemaal aan de schandpaal. Kappen met die shit, het is leuk geweest!!!
*meldt!quote:Op zondag 27 juli 2008 15:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Ideetje?: Als iedereen (die het wil) bij mij middels PM aangeeft dan maak ik een pm-mailinglist.
Dan ontvang je de illegale linkjes automatisch in je inboxje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |