Ik vind em dikquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:24 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Je kiest wel weer een matig plaatje uit voor de OP TT
ik had weinig inspiratiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:24 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Je kiest wel weer een matig plaatje uit voor de OP TT
zwarte boxershortquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Morgen Black
Alleen nog een zwarte broek vinden
Ik heb er 1 voor 15 euro op de kop getikt bij de zaraquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Morgen Black
kan helaas niet , had wel gewildquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Morgen Black
Lady post wel in het Black topic. Ze zit er nog over te denken om ook te gaanquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:05 schreef Da_Ripper het volgende:
Jort!![]()
Babbels & onze enigste Lady(Xima) op vakantie ...?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:18 schreef MrDice het volgende:
* MrDice bijt op onderlip om niet te happen
bij dat filmpje staat Our Way, wat is nou de juiste titel?!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:18 schreef MrDice het volgende:
[edit 2]: Showtek - Hold us Back (Qlimax 07)
ik blijf het een geniale zin vindenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:18 schreef MrDice het volgende:
[edit]: You think you are going somewhere, and you end up going nowhere!![]()
![]()
![]()
Volgens mij is het toch echt Hold us Back. Maar ja wat weet ik nou, blijft gewoon een lekker ragnummertjequote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij dat filmpje staat Our Way, wat is nou de juiste titel?!![]()
'The Ballot or the Bullet' is een speech van Malcolm X, maar kan niet zo snel vinden of die zin ook daadwerkelijk uit de speech komtquote:
wij zaten op de korte kant helemaal tegenover het podium toen en daar konden we het gedreun nog volop voelen toen Showtek dat nummer draaidequote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:23 schreef MrDice het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt Hold us Back. Maar ja wat weet ik nou, blijft gewoon een lekker ragnummertje
Op de Showtek-site staat ook gewoon Hold us backquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:23 schreef MrDice het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt Hold us Back. Maar ja wat weet ik nou, blijft gewoon een lekker ragnummertje
Dat kleine stukje vanaf 1:46 is zo lekkerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:04 schreef Da_Ripper het volgende:
ff n liedje tussendoor,
the ballot ..... or the bullet
toch iets leuks van Shwtk op mn HD![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:03 schreef nattermann het volgende:
Black-gangers, veel plezier vanavond! Gaat 'm voor mij niet worden
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:39 schreef no1uknow het volgende:
Dat kleine stukje vanaf 1:46 is zo lekker
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:55 schreef mstx het volgende:
Een linkje naar hun eigen site mag wel neem ik aan![]()
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:21 schreef Silaz het volgende:
Was Prophet eigenlijk ook op de Dance-Tunes radio?
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:34 schreef Silaz het volgende:
Windows Movie Maker?
Goh nieuwe track ?quote:Op zondag 13 juli 2008 15:00 schreef Muta het volgende:
Black 2008:
zeker toen Kick that beast ook nog even langskwam
Ik heb ook maar even gereageerd in het topic. Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar ik hoor aan de livesetjes al wel dat ik een geweldig feestje heb gemist ! Maar goed, op Decibel gaan we dan maar 4x zo hard los. Hardstyle Masters... *brings back memories* B Cool, heeeeerlijk nummertjequote:Op zondag 13 juli 2008 15:20 schreef MrDice het volgende:
Black was weer vetjes mensen![]()
Zie voor mijn ongecensureerde verslag het Black topique. maar wat een stelletje jankballen in dat topic zeg. Als het niet je style is, ga dan lekker niet luisteren / posten of zo. Qua show is het verreweg de crème de la crème. En wat ben ik tyfus hard losgegaan op de muziek zeg. Zalig nachtje gehad en nu brak. Alhoewel mijn lichaam het nog niet doorheeft geloof ik.
Kick That Beast is al een 'oude' plaat, draaiden ze volgens mij op Qlimax ook al (en misschien nog wel eerder, een keer bij 5 Years XXlerator dacht ik)...quote:
.. Ik had het over die nieuwe track. Metro ofzoiets.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
Kick That Beast is al een 'oude' plaat, draaiden ze volgens mij op Qlimax ook al (en misschien nog wel eerder, een keer bij 5 Years XXlerator dacht ik)...
heb even mijn post aangepastquote:Op maandag 14 juli 2008 09:52 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
.. Ik had het over die nieuwe track. Metro ofzoiets.
*toegevoegd als optiequote:Op maandag 14 juli 2008 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie net Loudness staan, lijkt me zeer vet feestje en goed bereikbaar met OV![]()
![]()
dit is dus ook op mij van toepassing, 1 kameraad moest nog halen (die was laatst al bang dat het uitverkocht was) maar die is dat dus volgens mij vergeten en heeft zodoende geen kaartjequote:Op maandag 14 juli 2008 13:32 schreef mstx het volgende:
Altijd handig, vrienden die niet optijd een kaartje voor een feest kopen voordat het is uitverkocht.![]()
die zie je toch vanzelf wel vooraan staanquote:Op maandag 14 juli 2008 13:32 schreef mstx het volgende:
Nu moet ik dus maar wat fokkers gaan opzoeken op Decibel.
Vind het deuntje van metro erg veel lijken op dat vervelende deuntje uit de film Requiem for a Dream..quote:Op maandag 14 juli 2008 09:52 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
.. Ik had het over die nieuwe track. Metro ofzoiets.
Yep, zwaar vette locatie. Industrieel achtigquote:Op maandag 14 juli 2008 12:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
*toegevoegd als optie
Ziet er veel belovend uit en ik wilde zowiezo al een keer die Maassilo uitchecken. Iemand ooit geweest daar?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:53 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ook uit: Da_Tweekaz_-_The_Past__Da_Bomba-Vinyl-2008-QMI
Fijne vakantiequote:Op maandag 14 juli 2008 16:22 schreef Sethje het volgende:
ik zit in renesse op vakatnie, vanavond naar de prophet mis jullie kus
daar zit ik over 3 week ong.:9quote:Op maandag 14 juli 2008 16:22 schreef Sethje het volgende:
Haha, ist bier lekker Sethjequote:Op maandag 14 juli 2008 16:22 schreef Sethje het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:22 schreef Sethje het volgende:
Verkapte-ik-heb-een-iPhone-postquote:Op maandag 14 juli 2008 20:22 schreef LeonH het volgende:
Aii hier zijn we alweer, dacht dat ik al een tvp had geplaatst maar dus niet..
Sorry dat ik jullie zolang in de steek heb gelaten maar sinds de iPhone hier is vergeet ik nog wel eens wat dingen
zo beter dan?quote:
Hoest trouwens met het produceren Leon? Al een leuk nieuw nummertje kunnen producerenquote:Op maandag 14 juli 2008 20:52 schreef LeonH het volgende:
[..]
zo beter dan?
vind trouwens die set van headhunterz wel goed te pruimen hoor, Project One spul valt me eigenlijk 100% mee alleen die ene plaat waar ze een andere tekst hebben verzonnen van de Beastie Boys - Sure Shot wat ook in Mescal is gebruikt vind ik een beetje![]()
Best of Both Worlds, fucking dikke track.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:52 schreef LeonH het volgende:
[..]
zo beter dan?
vind trouwens die set van headhunterz wel goed te pruimen hoor, Project One spul valt me eigenlijk 100% mee alleen die ene plaat waar ze een andere tekst hebben verzonnen van de Beastie Boys - Sure Shot wat ook in Mescal is gebruikt vind ik een beetje![]()
Waren dat frustraties dat je er geen hebt kunnen krijgen dan? hahaquote:
Gaat zo z'n gangetje... Die Scar Ur Remix is alweer wat aangepast en voor mij persoonlijk ver af dus de YT-versie is wat verouderd en ben ook steeds met 5 dingen tegelijk bezig. Dan valt me weer wat in voor het ene, dan weer voor het andere en zo gaat het maar voort. En heb ook alweer een aantal ideeën op stapel liggen waar nog aan begonnen moet worden. Hopelijk kan ik binnenkort weer wat leuke dingen kopen zodat het allemaal wat professioneler kan gaan klinkenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:40 schreef CrustyClown het volgende:
Hoest trouwens met het produceren Leon? Al een leuk nieuw nummertje kunnen produceren?
ja op zich wel, maar die vocals niet echt zo....quote:Op maandag 14 juli 2008 22:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Best of Both Worlds, fucking dikke track.
Ben benieuwd hoe hij nu klinkt. *kuch PMquote:Op maandag 14 juli 2008 22:41 schreef LeonH het volgende:
Gaat zo z'n gangetje... Die Scar Ur Remix is alweer wat aangepast en voor mij persoonlijk ver af dus de YT-versie is wat verouderd en ben ook steeds met 5 dingen tegelijk bezig. Dan valt me weer wat in voor het ene, dan weer voor het andere en zo gaat het maar voort. En heb ook alweer een aantal ideeën op stapel liggen waar nog aan begonnen moet worden. Hopelijk kan ik binnenkort weer wat leuke dingen kopen zodat het allemaal wat professioneler kan gaan klinken
[..]
jawel maar las al op z'n partyflock dat ie geen demozzzzzz meer zou aannemen, dus of het dan nog gaat lukken...quote:Op maandag 14 juli 2008 22:51 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij nu klinkt. *kuch PM*. Je had het er toch ook over om hem miss naar Dov te sturen. Nog steeds van plan of niet?
Shreek is back!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Even voor de mensen die willen weten hoe de sfeer was.... nou zo ! (filmpje zelf gemaakt)
Amen, die kicksquote:Op maandag 14 juli 2008 23:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
Shreek is back!Wat een dikke remix is dat toch!
ik zie de link tussen Shreek en remix nietquote:Op maandag 14 juli 2008 23:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
Shreek is back!Wat een dikke remix is dat toch!
Heldquote:Op maandag 14 juli 2008 16:22 schreef Sethje het volgende:
die bliepjes in het beginstuk, en de andere tekst voor de melodiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zie de link tussen Shreek en remix niet
okeej, ik had het niet geluisterd (kan niet hier op het werk) maar een edit en Shreek snap ik welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
die bliepjes in het beginstuk, en de andere tekst voor de melodie
ja goed, je kunt het ook een edit noemen, maakt niet uit
quote:Luna & Dutch Master - The Scene (DutchMasterWorks/DMW030)
releasedate: 25 august
A1. Luna & Dutch Master - The Scene
B1. Luna & Dutch Master - Copies are Faking
quote:Tatanka & Zany vs DV8 - Connection/DJ Tool (DJUZ/014)
releasedate: august/september 2008
A1. Connection
B1. DJ Tool
eindelijk een nieuwe Zany & Tatanka, daar had Raoul het bij het aankondiging van XQ Zany (in januari 2007) al overquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:53 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Ekdomquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[gerard ekdom mode on]
ROCK & ROLL!!!
[gerard ekdom mode off]
dat moet maar eens een keer gebeuren jah, maar zijn er wel Duitse hardstyle platen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:26 schreef LeonH het volgende:
[..]
EkdomBinnenkort DIE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!!!!!!-versie ervan maken?
![]()
Maarre ripper? Kijk ik er nou overheen of mis ik Rock Hypnotic?
Blutonium Boy is een Duitse DJ dussja. wel wat dui hs platenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat moet maar eens een keer gebeuren jah, maar zijn er wel Duitse hardstyle platen?
Stylez meets Tonteufel zijn ook duitsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:53 schreef LeonH het volgende:
Stylez meets Tonteufel - Hardstyle Elexier
Italiaans label uitgekomen maar duitse tekst
whahahahahaha, ik weet niet of ik dubbel moet liggenquote:
Dat low-e setje is ook heerlijk. vooral die fuckin poserz remixquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:18 schreef no1uknow het volgende:
Josh&Wesz Live @ Hardhouse Generation
Wat een heerlijk setje![]()
Neej, dat zie je goedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:26 schreef LeonH het volgende:
Maarre ripper? Kijk ik er nou overheen of mis ik Rock Hypnotic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardstyle
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
De 'Time 2 Rock' was eigenlijk de firestarter van deze mix.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Neej, dat zie je goed![]()
Was al goed en wel bezig met de mix toen die ineens door mn hoofd schoot... kun je nagaan hoeveel tracks er al zijn met 'rock' + was het niet sethje's groep die al aant bezemen waren op 'rock hypnotic'![]()
Dus dame & heren, ik hoop dat jullie je dochters en vrouwen nog steeds binnen hebben want D_Ripmix002 is een feit!
http://video.google.nl/videoplay?docid=7788159438897142621&hl=nl
still nowhere near perfect, but .... It's coming .... It's coming ... blackout![]()
het is een über matige grap en toch lachte ikquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:54 schreef Da_Ripper het volgende:
still nowhere near perfect, but .... It's coming .... It's coming ... blackout![]()
Goh iedere telg van de scantraxx family krijgt nu al bijna een eigen label zeg.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Whoei nog een Scantraxx-sublabel: Scantraxx silver
Met als eerste release: Cold Rocking/Alive van The Prophet & Wildstylez
Zomer 2009 in de betere platenzaak!
Wel leuk, niet heel speciaal.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
tvp na 2 weken Ierland..
nu weer helemaal bijgelezen.. weet neit wat ik meot zeggen.. behalve.. heeft niemand mij gemist
p.s. Ben benieuwd naar Livesets van BLack maar downloads inhalen ga ik morgen mee beginnen
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
tvp na 2 weken Ierland..
nu weer helemaal bijgelezen.. weet neit wat ik meot zeggen.. behalve.. heeft niemand mij gemist
oooh dankjewelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:42 schreef no1uknow het volgende:
Setje van DR daarintegen is wel supersupervet
gan we vanmiddag dan maar ff downlenenquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:46 schreef no1uknow het volgende:
Die van de Donkey Rollers supersupervet![]()
Ja, dat was wel ff vet maar minstens zo vet was dat hij final disposal of outer power draaidequote:Op woensdag 16 juli 2008 09:18 schreef MrDice het volgende:
Zat vanochtend in de trein te luisteren naar die set van Evil Activities... maar tering wat een vet moment dat die gast op z'n piano begint te spelen...
Is het bijna 6 uur 's ochtends, alleen de echte doorzetters staan nog te stampen, licht reeds door het dak van de arena en wat doe je... je gaat rustig piano zitten spelen, zangertje erbij om de tekst op te dreunen en vervolgens de hele zaal op z'n kop zetten. Hulde und Respect![]()
![]()
Lokale pubsquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
niks van Hardstyle gehoord in Ierland -> behalve op mijn ipod dan![]()
wel veel folk in de lokale pubs![]()
ik heb net even mijn downloads allemaal aangezet om de scahde van 2 weken in te halen![]()
en ik heb godverdomme zin in een feestje
dan ga ik nu ontbijten voor eht eerst in 2 weken zonder bacon + eggs
update : Activator -June -> aan welk nr doet mij die melodie denken![]()
inderdaad mooie optie, vrijdags de Zwarte Cross meepikkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:49 schreef Silaz het volgende:
volgende week zaterdag wildstylez in dieka. eindelijk weer een data wanneer ik wél kan
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:42 schreef no1uknow het volgende:
Setje van DR daarintegen is wel supersupervet
Wat een geile bedoeling, shiiitquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
, mn buren daarintegen denken d'r anders over
![]()
Yo neighbours, wanna hear some fucking Donkey power... ?!
[ afbeelding ]
Ja toen stond ik ook even zo van "ohhhhkay"quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:35 schreef Da_Ripper het volgende:
Of keihard door de mic de foute zin meeschreeuwen tijdens Atrocity
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
OF dat zany roept tijdens de DR set van Black...
`ja wie was er niet` (bedoeld iQ)
' ow ja, ikke'
' ik had iets anders te doen'
Te grappig
Daar is vast wel een mooie video van?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:18 schreef MrDice het volgende:
Zat vanochtend in de trein te luisteren naar die set van Evil Activities... maar tering wat een vet moment dat die gast op z'n piano begint te spelen...
Is het bijna 6 uur 's ochtends, alleen de echte doorzetters staan nog te stampen, licht reeds door het dak van de arena en wat doe je... je gaat rustig piano zitten spelen, zangertje erbij om de tekst op te dreunen en vervolgens de hele zaal op z'n kop zetten. Hulde und Respect![]()
![]()
Nou je het zegt, heb net ff zitten luisteren/het stukje opgezocht.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:18 schreef MrDice het volgende:
![]()
Tanz Elektricquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:51 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Lass Uns Tanzen (Zany rmx) en natuurlijk Tanz Electrik!
BLACK 2008 // Evil Activities - Nobody said it was Easyquote:
Vetquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:06 schreef MrDice het volgende:
[..]
BLACK 2008 // Evil Activities - Nobody said it was Easy
U vraagt wij draaien, tering wat een kippenvel moment![]()
![]()
Sensation Black 2008: Evil Activities
Hardcore, hardtrance, house, electro, techno, hardtechno, schranz, minimal (lees: ongeveer alle electronische muziek), en radio 538 op het werkquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:12 schreef nattermann het volgende:
Wat luisteren de hardstyle-fokkers naast hardstyle eigenlijk nog meer?
Ik onder andere veel club, electro, progressive en die shit.. maar ook dingen als rock, en metal![]()
![]()
Hardcore/industrial/darkcore, electro, house & club.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:12 schreef nattermann het volgende:
Ik onder andere veel club, electro, progressive en die shit.. maar ook dingen als rock, en metal![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Hardcore, hardtrance, house, electro, techno, hardtechno, schranz, minimal (lees: ongeveer alle electronische muziek), en radio 538 3FM op het werk.
Gast, had dat ff gezegd, was ik ook ff langs gekomenquote:Op donderdag 17 juli 2008 03:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
thnx!
Zojuist de Matrixx @ zomerfeesten 's bezocht, maar wat een lauwe toellie man![]()
Brave shit wat nergens over ging, en iedereen die ik sprak vond dat het wel harder mocht.
Valt me echt tegen van de XX, maar goed ik wist waar ik aan begon so all I can say is: bier = lekker
Oldskool dance, harddance en regelmatig verschillende zenders van di.fm, meestal hardstyle natuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:12 schreef nattermann het volgende:
![]()
Klopt, in plaats daarvan is de downloadsnelheid gecapped op 50-100kb/s.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:09 schreef ReMcOrE het volgende:
heb ik trouwens wat gemist of is het nieuw bij Rapidshare dat je geen cijfers/letters in moet vullen voor een download?? en de downloadlimiet lijkt me er ook niet meer te zijn, heb gisteren binnen het uur rond de 340MB gedownleend! alleen de wachttijd werd wat langer, voordat de downleenknop op je scherm kwam
vind ik goede oplossing, nu kun je tenminste zoveel je wilt downlenen, dan duurt het binnenhalen maar wat langerquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Klopt, in plaats daarvan is de downloadsnelheid gecapped op 50-100kb/s.
Same here. Na de voetbal, in de kantine vind ik een piraatje enzo wl chill.. ensjah luister bijna alles wel.. op speedcore en van dat metal en gothmetal shit na dan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:03 schreef LeonH het volgende:
Over de vraag van andere muzieksoorten:
Groot fan van U2, The Killers, Beatles en Rowwen Heze, Muse, en in mindere mate van 101 andere bands. Verder luister ik ook echt alles. Op het werk 3FM opstaan. De ene keer sta ik in de wei bij RH, de andere keer sta ik weer op een techno party (of hardstyle natuurlijk) maar je kunt me ook net zo goed vinden bij een fout iets als een Mega Piraten Festijn ofzo
he's baaaaackquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:00 schreef hardstyle_babbels het volgende:
tvpeeeeeee
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Er zitten ook strenge modjes op Google-Video:
D_Ripmix002 : Deze video voldoet niet aan onze beleidsrichtlijnen.
* illegal content
* invasions of personal privacy
* pornography or obscenity
* hate or incitement of violence
* graphic violence or other acts resulting in serious injury or death
* violations of copyright. Please see our DMCA policy for more information.
![]()
Ik heb geen vast contract zoals u mijnheer Remquote:
dat is waarquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb geen vast contract zoals u mijnheer Rem [ afbeelding ].
dat hij zo'n makkelijke voorzet geeft kan ik toch niks aan doen, ik hoef hem alleen maar binnen te tikkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:02 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat zullen we doen Houniet? post wijziging, post deleten, 24h-ban, IP-ban ....
True, eigenlijk wilde ik dat er ook neer zetten 14.gifquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
dat hij zo'n makkelijke voorzet geeft kan ik toch niks aan doen, ik hoef hem alleen maar binnen te tikken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasmequote:Op donderdag 17 juli 2008 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
dat hij zo'n makkelijke voorzet geeft kan ik toch niks aan doen, ik hoef hem alleen maar binnen te tikken
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:08 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
True, eigenlijk wilde ik dat er ook neer zetten 14.gif
Dat dus.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik lusiter vanalles eigenlijk, van Elvis en the beach boys via Folk en Soundtracks naar early rave, hardstyle,hardcore het is maar net hoe mijn pet staat. Wat ik echt niet luister is alle zachtere electronische stromingen
Dat vind ik juist niet, luister eens iets van Don Diablo of Laidback Luke.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
house en alle varianten en mixjes daarvan.![]()
Eentonige, irritante muziek.
x2quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:34 schreef LeonH het volgende:
nah dat valt wel mee... met de minimal heb ik dat wel altijd ja
als je echt goeie electro/house luistert kan dat best vet zijn
nopquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:20 schreef RijstNatie het volgende:
is Black ook op tv geweest net als White??
Do I give a fuck?!quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:35 schreef luckass het volgende:
Do you know where you teenager is at 5 o'clock in the morning?
Eerst volgende keer wordt mogelijk de Matrixx op 2 augustus met Deepackquote:
dat willen m'n ouders niet eens weten volgens mijquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:35 schreef luckass het volgende:
Do you know where you teenager is at 5 o'clock in the morning?
vet feestje!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Eerst volgende keer wordt mogelijk de Matrixx op 2 augustus met Deepack
[ afbeelding ]
Moeten we wel eerst aankomen in Serbia, maar dat gaat zeker lukken. CD's beginnen vol te raken, onze mascotte geniet zichtbaar in zijn CD koffertje en de Peugeot aka Recycled Ferrari staat te poppelen porches, dikke Audi's, Lambo's en andere scheurijzers ver voor zich uit te zien rijden zonder hoop ze ooit in te kunnen halen !quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
mijn eerst volgende is decibel pas.. daarvoor ben ik in servie mezelf dood aan het maken met zelf gestookte brandy en goedkoop bier
Ga daar denk wel weer bij zijn...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:35 schreef CrustyClown het volgende:
de Peugeot aka Recycled Ferrari staat te poppelen porches, dikke Audi's, Lambo's en andere scheurijzers ver voor zich uit te zien rijden zonder hoop ze ooit in te kunnen halen !
Wtf nicequote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ga je met de auto naar Servië?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:35 schreef CrustyClown
het volgende:
de Peugeot aka Recycled Ferrari staat te poppelen porches, dikke Audi's, Lambo's en andere scheurijzers ver voor zich uit te zien rijden zonder hoop ze ooit in te kunnen halen !
als in Showtek vervangen door Zany??quote:
Beidequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Of Zany groter dan Showtek
heb Zany (solo of met DR) al lange tijd niet meer zien draaien, wordt wel weer een keertje tijd!quote:
zien we elkaar misschien nog welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:00 schreef Sethje het volgende:
Zaterdag naar J&W in de timeout
Zeker met de auto! Gaat me een ritje worden! Maar ik heb een witte Peuegeot 309. Prachtig beesiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga je met de auto naar Servië?en wat voor Peugeot heb je?
[..]
als in Showtek vervangen door Zany??
Tha Tr!pZter - Like Thizquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:29 schreef CrustyClown het volgende:
Zat net eens mijn muziek collectie weer eens te updaten.
Wat kom ik tegen; Tha Tri!pZter - Nintendo Hardstyle. Dude! Beetje erg simpel en nog steeds vind hem hgem wel grappig klinken (voor 20 seconden ofzo..)....
en dat beesie is al 20 jaar oudquote:Prachtig beesie
Je hebt PM trouwensquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:34 schreef LeonH het volgende:
nah dat valt wel mee... met de minimal heb ik dat wel altijd ja
als je echt goeie electro/house luistert kan dat best vet zijn
vet man!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:22 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Zeker met de auto! Gaat me een ritje worden!
Passquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:04 schreef Sjowhan het volgende:
Er komt een nieuw feestje in België van Q-dance: http://www.theqontinent.be/.
quote:The Qontinent - Bring Your Own Records Stage
Q-dance zal op the Qontinent voor de eerste maal een "Bring Your Own
Records" stage organiseren. Als je er altijd al van gedroomd hebt om op een groot festival te spelen is dit je kans.
Hoe werkt het:
Neem je vetste platen of CD's mee naar het festival. Meldt je aan de
balie bij de "Bring our Own Records" stage. Daar krijg je een settijd
toegewezen op de timetable. Settijden zullen tussen de 15 à 20 min bedragen.
Er worden lockers voorzien aan de stage waar je je platen en CD's kan
opbergen zodat je verder kan genieten van het festival.
Das echt wel vet, maar was al de animo erg hoog is...dan sta je daar dan met je cd'squote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:47 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Pass
dit is dan wel weer vet van Q:
[..]
ja precies... en reken maar dat er dat veel willen. Je zult er dan sowieso uit moeten springen in die 20 min. dus echt via eigen platen, mash-ups of wat dan ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Das echt wel vet, maar was al de animo erg hoog is...dan sta je daar dan met je cd's
d'r blijft dadelijk niks meer over voor ze om nog gewoon uit te brengenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
D-Block and S-Te-Fan - Sound Of Goodbye @ hun website
heerlijk nummer , hier heb ik zo lang op gewachtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Er zouden kluisjes beschikbaar zijn voor mensen die zich inschrijven voor de talentstagequote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:03 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja precies... en reken maar dat er dat veel willen. Je zult er dan sowieso uit moeten springen in die 20 min. dus echt via eigen platen, mash-ups of wat dan ook.
Zou het wel willen, maja is en aan de andere kant van Belgie en idd stel je voor dat het vol is.... sta je daar met je hele hebbe en houwe
Ze zullen er wel rekening mee houden dat er veel mensen hun kunnen willen vertonenquote:The Qontinent - Bring Your Own Records Stage
Q-dance zal op the Qontinent voor de eerste maal een "Bring Your Own
Records" stage organiseren. Als je er altijd al van gedroomd hebt om op een groot festival te spelen is dit je kans.
Hoe werkt het:
Neem je vetste platen of CD's mee naar het festival. Meldt je aan de
balie bij de "Bring our Own Records" stage. Daar krijg je een settijd
toegewezen op de timetable. Settijden zullen tussen de 15 à 20 min bedragen.
Er worden lockers voorzien aan de stage waar je je platen en CD's kan
opbergen zodat je verder kan genieten van het festival.
Ik wacht nog steeds op de InQoming introquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heerlijk nummer , hier heb ik zo lang op gewacht
Downloaden dusquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ground zero 2008 - Trance generators
[tracklist]
Over echte hardstyle gesproken! Dit is de sound waardoor ik destijds hardstyle ben gaan waarderen, hulde!
Alvast gefeliciteerd dan, qlimax was destijds ook mijn eerste feestje. Een erg mooie ervaring, direct een van de dikste lasershows!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:48 schreef reetveter het volgende:
Vanaf zondag word ik eindelijk toegelaten op feestjes, zaterdag wildstylez @ dieka
Ik post hier niet vaak, tot bijna niet, maar mijn eerste wordt waarschijnlijk qlimax
![]()
* reetveter kan niet wachten![]()
Perfect!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Downloaden dusHoe zit 't met de qualiteit....
Ik krijg echt moordneigingen van speedyshare.. Iemand een andere linkquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)Sound_of_goodbye.mp3quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik krijg echt moordneigingen van speedyshare.. Iemand een andere link?
Dat heb ik gelezen maar er staat niet duidelijk bij of dat alleen is voor de mensen die mogen draaien of dat het ook voor diegene is, die te laat zijn met inschrijven/geen plek meer is en dus afvallen ofzo....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Er zouden kluisjes beschikbaar zijn voor mensen die zich inschrijven voor de talentstage![]()
www.Q-Dance.be
[..]
Ze zullen er wel rekening mee houden dat er veel mensen hun kunnen willen vertonen
edit:
* Sinister-D- moet even goed kijken, want hetzelfde stukje staat ook al bovenaanLeonH anders ook, dan had hij het ook zien staan
Er zijn modjes die het vragen om linkjes ook niet accepteren. Ik ken ons en weet dat het hier maar sporadisch gebeurd omdat menig user zelf de skills bezit om setjes te vinden. Mocht iemand J_S_U willen helpen --> PM!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik krijg echt moordneigingen van speedyshare.. Iemand een andere link?
Mag ik weten waarom dat linkje niet mag?quote:
Dieka wss ook present danquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:48 schreef reetveter het volgende:
Vanaf zondag word ik eindelijk toegelaten op feestjes, zaterdag wildstylez @ dieka
Ik post hier niet vaak, tot bijna niet, maar mijn eerste wordt waarschijnlijk qlimax
![]()
* reetveter kan niet wachten![]()
tja ik snap het ook niet , het is een officiele gratis web release van de desbetreffende artiest zelfquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Mag ik weten waarom dat linkje niet mag?
* boetekleed aantrektquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:08 schreef mstx het volgende:
Mag ik weten waarom dat linkje niet mag?
quote:Op zondag 20 juli 2008 00:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
* boetekleed aantrekt
Mea Culpa; heb er volledig overheen gelezen dat het over de DBSTF-webrelease ging.
Zodra ik rapidshare in het blauw zag werd het even rood voor de ogen...
Heb je post weer in ere hersteld.
Dit is echte die-hard Italiaanse shit.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ground zero 2008 - Trance generators
KNIP
Over echte hardstyle gesproken! Dit is de sound waardoor ik destijds hardstyle ben gaan waarderen, hulde!
quote:
Had 'm net ook binnengehaald en geluisterd ... maarre hij is er inmiddels al weer afquote:Op zondag 20 juli 2008 13:49 schreef 16meter het volgende:
Dit is echte die-hard Italiaanse shit.
Zo vet.
het was gezellig kerel, mooi spul daar in de Time Out, goed geluid!quote:
Vertel eens, hoest nou daar qua volk?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:14 schreef ReMcOrE het volgende:
het was gezellig kerel, mooi spul daar in de Time Out, goed geluid!![]()
![]()
alleen snap ik even het hele nut van die grote ronddraaiende lichtkoepel niet
en ik wil ook niet weten wat dat heeft gekost, net als die lampenwand achter de DJ-booth
(we telden 18 bij 6 = 108 lampen die ongeveer ¤ 1.000 stuk kosten
)
Detonationquote:Op zondag 20 juli 2008 16:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
trouwens, hij is er eindelijk: http://www.recess.nl/info.asp?info=992993254&desc=Sylenth-Glitch-Music-In-You
ik wilde er niet over beginnen, want vond het niet echt wat, maar wilde niemand voor het hoofd stotenquote:Op zondag 20 juli 2008 16:26 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Vertel eens, hoest nou daar qua volk?
nog erg weinig gehoord (buiten IQ om dan) maar de melodie spreekt echt heel erg aanquote:Op zondag 20 juli 2008 16:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Detonation![]()
Die vind ik vetter dan Music In You
01. Introquote:Op zondag 20 juli 2008 17:10 schreef reetveter het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de tracklist van Black 08? Die van evil activities.
Of als iemand het nummer toevallig weet, de text erin is volgens mij:
'If you don't wanna party then your ass gotta go'
Deze is beterquote:Op zondag 20 juli 2008 16:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Detonation![]()
Die vind ik vetter dan Music In You
![]()
me likequote:
Tokkies sjonnies veel grut van onder de 18. Maar je kunt je er wel vermaken.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:26 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Vertel eens, hoest nou daar qua volk?
quote:Op zondag 20 juli 2008 19:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Tokkies sjonnies veel grut van onder de 18. Maar je kunt je er wel vermaken.
Met bier en hardstyle is het voor mij al snel goed.![]()
Krijg net te horen dat ik 1 september begin met m'n opleiding. Nog geen dag na Q-Base. Nice.Meteen een goeie indruk achterlaten.
Lekker trouwens die melo van Detonation. Deuntje komt mij ook vaag bekend voor.
nee want hij moet nog uitkomen op vinyl en web. en aangezien het scantraxx is zou ik ook nog maar geen rekening houden met dinsdag/woensdagquote:
O ja, ik zie nu 24 juli pas staanquote:Op zondag 20 juli 2008 21:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
nee want hij moet nog uitkomen op vinyl en web. en aangezien het scantraxx is zou ik ook nog maar geen rekening houden met dinsdag/woensdag![]()
trouwens... me pa is hier nu z'n hele muziek verzameling door aan het spitten van wie nou het origineel is van Detonation. Vind het zelf ook een geweldige plaat haha. Hij dacht iets van Richard Clayderman ofzoiets maar begin maar eens een titel te zoeken
echt het hoogtepunt van de set , en een kippevel moment zegquote:Op zondag 20 juli 2008 17:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
01. Intro
02. Masters Of Ceremony - Bottom's Up
03. Evil Activities - The Way I Am (Endymion Remix)
04. Neophyte Vs The Playah - Still Nr 1
05. ID
06. The Viper vs Endymion - How Long
07. Evil Activities - Cold As Me
08. Traxtorm Gangstaz Allied - Disposal Of Outer Power
09. Evil Activities - Nobody Said It Was Easy (LIVE On Piano)
10. Evil Activities And DJ Panic - Never Fall Asleep
11. Art Of Fighters & Endymion - Let's Get It On
12. Evil Activities - Sick Of My Life
13. Evil Activities - No Place To Hide
14. Tha Playah - Mastah Of Shock (Angerfist Remix)
15. DJ Neophyte & Evil Activities - One Of These Days
16. Euromasters - Alles Naar De Klote
http://www.lsdb.nl/set/36(...)008__12-07-2008.html
Op 538 wordt A-ha - Take On Me nog wel eens gedraaid.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Maar dat zijn altijd wel-momenten, als je het orgineel van een dikke hs-plaat ineens hoort.
Nou toen wel, maar als ik het nu terug hoor is het beetje valsquote:Op zondag 20 juli 2008 22:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
echt het hoogtepunt van de set , en een kippevel moment zeg
Amen, geniaal momentquote:Op zondag 20 juli 2008 22:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
echt het hoogtepunt van de set , en een kippevel moment zeg
Maar dat maakt het juist zo gaaf. Lekker blèrren en vervolgens knoeperthard stampen. Prima formule voor een geslaagd feestje.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou toen wel, maar als ik het nu terug hoor is het beetje vals
Die had ik al als optie op partyflock, zekers dikke lineupquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 10:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Die had ik al als optie op partyflock, zekers dikke lineup
Ik heb ook altijd pechquote:Op maandag 21 juli 2008 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, ik zag dat jij ook mee had gedaan mstx
maar ff vrijhouden die dagquote:
ik wist niet eens meer dat ik meegedaan hadquote:Op maandag 21 juli 2008 11:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pech![]()
Maar misschien ga ik zaterdag toch wel
Hammanna Hammanna Hammanna; en dan bedoel ik niet alleen Stephyquote:Op maandag 21 juli 2008 10:55 schreef mstx het volgende:
Die had ik al heb ik nu als optie op partyflock, zekers dikke lineup
Via wat en hoe doen jullie mee aan prijsvragen. Is dat alleen maar via de 'winacties' van PF?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kreeg trouwens net een mailtje dat ik een gastenlijstplek heb gewonnen voor Hardstarz aankomende zaterdag(= TBY bij Starlight, Nijkerkerveen) super dik geluid daar
![]()
en ik mag ook nog iemand meenemen, ff kijken of we ook daadwerkelijk gaan, want Wilde Stijlen draait bij Dieka
owja, ik zag dat jij ook mee had gedaan mstx
dat ja, gewoon bij het feest zelf aangeven dat je mee wilt doen met de actiequote:Op maandag 21 juli 2008 13:43 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Via wat en hoe doen jullie mee aan prijsvragen. Is dat alleen maar via de 'winacties' van PF?
Er zitten LEGIO hardstyle-dj's in regio Tilburg die maar wat graag zouden willen openen op Euph.quote:1. Moonbeam - Spring Story
2. FPS - Bad Habits
3. Timmy & Tommy - Full Tiltin
(Joint Operations Centre Remix) ()
4. Solaris Heights - No Trace
(Popof Remix)
5. Lutzenkirchen - Paperboy
(D-Nox & Beckers Remix)
6. Sia - The Girl You Lost to Cocaine
(SVD Remix)
7. Funkwerkstatt - Windrose
8. Randy Katana & Mac Zimms - Bring it On
9. Gabriel & Dresden - Dangerous Power
10. D.Ramirez - With Me Or Against Me
Tocadisco Remix ()
Leep heeft ook op bijvoorbeeld X-Qlusive Zany en DefQon.1 2007 gedraaid, samen met Jones.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:33 schreef Da_Ripper het volgende:
Euphoria: DJ Leep wie/wat/waarom?
zijn top 10
[..]
Er zitten LEGIO hardstyle-dj's in regio Tilburg die maar wat graag zouden willen openen op Euph.
![]()
![]()
Zet hem 'r maar neer de 20stequote:Op maandag 21 juli 2008 18:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Leep heeft ook op bijvoorbeeld X-Qlusive Zany en DefQon.1 2007 gedraaid, samen met Jones.
Waarschijnlijk weer aanwezig, 24 was te vet.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
Jones wordt dit jaar 25, Silver Birthday Bash:
Positive Power "25"
in navolging van "24"![]()
Tegelijk met Loudnessquote:Op maandag 21 juli 2008 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
Jones wordt dit jaar 25, Silver Birthday Bash:
Positive Power "25"
in navolging van "24"![]()
Oh ik zie het nu ook jaquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Oh ik zie het nu ook jaDan maar geen Loudness
en ook met Hard2Basequote:
100%quote:Op maandag 21 juli 2008 19:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Echt he. Zeker naar Loudness, hardstyle in Maassilo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Echt he. Zeker naar LoudnessJones, hardstyle in Maassiloeuh ja in wat eigenlijk?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
dat lijkt me ook geniaal über vetquote:Op maandag 21 juli 2008 19:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Zeker naar Loudness, hardstyle in Maassilo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt zo'n gruwelijke locatie is datquote:Op maandag 21 juli 2008 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat lijkt me ook geniaal über vet![]()
maar ff afwachten wie Jones allemaal uitnodigt en waar de rest van ons naartoe neigt
En Mysterylandquote:Ik heb september ook al lekker vol staan, Loudness & Euphoria .
Maar eerst nog Decibel natuurlijk .
Ik ga denk toch echt voor Loundness !! Stampen, stampen en nog eens stampen !quote:Op maandag 21 juli 2008 19:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt niet verkeerd, aangezien ik ook nog nooit in de Maassilo ben geweest.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Line-up
1 Angels Place:
Bionic a.k.a Donatello
Defendor
Elite Forces
Evil Activities
Fetamin
Neophyte
Paul Elstak
Promo
Simon Underground
Thrillseekers
2 Memorial area:
Abyss
Beat Providers
Beholder
Evanti
Justino
Max Enforcer
North-Stylerzz
Showtek
Thilo
Wicked DJ Team
North stylerz?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:10 schreef MrDice het volgende:
Woooo Showtek komt naar het hoge noorden!![]()
Illegal Vibes - 6 september
[..]
Die namen van nieuwe DJ's zijn soms echt om te janken.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
North stylerz?
Wat is dat, de tegenhangers van Zany en Walt?
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Whoa! Ben nu helemaal verliefd op SMD - Just like you (niet de noisecontroller remix, dit vind ik een beetje tegenvallen)
Geweldig nummer vind ik dit! Misschien maar eens n dik hardstyle feest gaan bezoeken en kijken wat ik leuker vind: Hardcore of hardstyle feesten
Er staan meestal ook een aantal lokale djs te draaien. Vond de naam ook al niet zo geweldigquote:Op maandag 21 juli 2008 21:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
North stylerz?
Wat is dat, de tegenhangers van Zany en Walt?
hehequote:Op maandag 21 juli 2008 22:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Whoa! Ben nu helemaal verliefd op SMD - Just like you (niet de noisecontroller remix, dit vind ik een beetje tegenvallen)
Geweldig nummer vind ik dit! Misschien maar eens n dik hardstyle feest gaan bezoeken en kijken wat ik leuker vind: Hardcore of hardstyle feesten
for the record: SMD is een alias van de Noisecontrollersquote:Op maandag 21 juli 2008 22:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Geweldig nummer vind ik dit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |