Ik vind em dikquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:24 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Je kiest wel weer een matig plaatje uit voor de OP TT
ik had weinig inspiratiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:24 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Je kiest wel weer een matig plaatje uit voor de OP TT
zwarte boxershortquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Morgen Black
Alleen nog een zwarte broek vinden
Ik heb er 1 voor 15 euro op de kop getikt bij de zaraquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Morgen Black
kan helaas niet , had wel gewildquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Morgen Black
Lady post wel in het Black topic. Ze zit er nog over te denken om ook te gaanquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:05 schreef Da_Ripper het volgende:
Jort!![]()
Babbels & onze enigste Lady(Xima) op vakantie ...?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:18 schreef MrDice het volgende:
* MrDice bijt op onderlip om niet te happen
bij dat filmpje staat Our Way, wat is nou de juiste titel?!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:18 schreef MrDice het volgende:
[edit 2]: Showtek - Hold us Back (Qlimax 07)
ik blijf het een geniale zin vindenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:18 schreef MrDice het volgende:
[edit]: You think you are going somewhere, and you end up going nowhere!![]()
![]()
![]()
Volgens mij is het toch echt Hold us Back. Maar ja wat weet ik nou, blijft gewoon een lekker ragnummertjequote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij dat filmpje staat Our Way, wat is nou de juiste titel?!![]()
'The Ballot or the Bullet' is een speech van Malcolm X, maar kan niet zo snel vinden of die zin ook daadwerkelijk uit de speech komtquote:
wij zaten op de korte kant helemaal tegenover het podium toen en daar konden we het gedreun nog volop voelen toen Showtek dat nummer draaidequote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:23 schreef MrDice het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt Hold us Back. Maar ja wat weet ik nou, blijft gewoon een lekker ragnummertje
Op de Showtek-site staat ook gewoon Hold us backquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:23 schreef MrDice het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt Hold us Back. Maar ja wat weet ik nou, blijft gewoon een lekker ragnummertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |