gan we vanmiddag dan maar ff downlenenquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:46 schreef no1uknow het volgende:
Die van de Donkey Rollers supersupervet![]()
Ja, dat was wel ff vet maar minstens zo vet was dat hij final disposal of outer power draaidequote:Op woensdag 16 juli 2008 09:18 schreef MrDice het volgende:
Zat vanochtend in de trein te luisteren naar die set van Evil Activities... maar tering wat een vet moment dat die gast op z'n piano begint te spelen...
Is het bijna 6 uur 's ochtends, alleen de echte doorzetters staan nog te stampen, licht reeds door het dak van de arena en wat doe je... je gaat rustig piano zitten spelen, zangertje erbij om de tekst op te dreunen en vervolgens de hele zaal op z'n kop zetten. Hulde und Respect![]()
![]()
Lokale pubsquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
niks van Hardstyle gehoord in Ierland -> behalve op mijn ipod dan![]()
wel veel folk in de lokale pubs![]()
ik heb net even mijn downloads allemaal aangezet om de scahde van 2 weken in te halen![]()
en ik heb godverdomme zin in een feestje
dan ga ik nu ontbijten voor eht eerst in 2 weken zonder bacon + eggs
update : Activator -June -> aan welk nr doet mij die melodie denken![]()
inderdaad mooie optie, vrijdags de Zwarte Cross meepikkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:49 schreef Silaz het volgende:
volgende week zaterdag wildstylez in dieka. eindelijk weer een data wanneer ik wél kan
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:42 schreef no1uknow het volgende:
Setje van DR daarintegen is wel supersupervet
Wat een geile bedoeling, shiiitquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
, mn buren daarintegen denken d'r anders over
![]()
Yo neighbours, wanna hear some fucking Donkey power... ?!
[ afbeelding ]
Ja toen stond ik ook even zo van "ohhhhkay"quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:35 schreef Da_Ripper het volgende:
Of keihard door de mic de foute zin meeschreeuwen tijdens Atrocity
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
OF dat zany roept tijdens de DR set van Black...
`ja wie was er niet` (bedoeld iQ)
' ow ja, ikke'
' ik had iets anders te doen'
Te grappig
Daar is vast wel een mooie video van?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:18 schreef MrDice het volgende:
Zat vanochtend in de trein te luisteren naar die set van Evil Activities... maar tering wat een vet moment dat die gast op z'n piano begint te spelen...
Is het bijna 6 uur 's ochtends, alleen de echte doorzetters staan nog te stampen, licht reeds door het dak van de arena en wat doe je... je gaat rustig piano zitten spelen, zangertje erbij om de tekst op te dreunen en vervolgens de hele zaal op z'n kop zetten. Hulde und Respect![]()
![]()
Nou je het zegt, heb net ff zitten luisteren/het stukje opgezocht.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:18 schreef MrDice het volgende:
![]()
Tanz Elektricquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:51 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Lass Uns Tanzen (Zany rmx) en natuurlijk Tanz Electrik!
BLACK 2008 // Evil Activities - Nobody said it was Easyquote:
Vetquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:06 schreef MrDice het volgende:
[..]
BLACK 2008 // Evil Activities - Nobody said it was Easy
U vraagt wij draaien, tering wat een kippenvel moment![]()
![]()
Sensation Black 2008: Evil Activities
Hardcore, hardtrance, house, electro, techno, hardtechno, schranz, minimal (lees: ongeveer alle electronische muziek), en radio 538 op het werkquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:12 schreef nattermann het volgende:
Wat luisteren de hardstyle-fokkers naast hardstyle eigenlijk nog meer?
Ik onder andere veel club, electro, progressive en die shit.. maar ook dingen als rock, en metal![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |