Waarschijnlijk weer aanwezig, 24 was te vet.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
Jones wordt dit jaar 25, Silver Birthday Bash:
Positive Power "25"
in navolging van "24"![]()
Tegelijk met Loudnessquote:Op maandag 21 juli 2008 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
Jones wordt dit jaar 25, Silver Birthday Bash:
Positive Power "25"
in navolging van "24"![]()
Oh ik zie het nu ook jaquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Oh ik zie het nu ook jaDan maar geen Loudness
en ook met Hard2Basequote:
100%quote:Op maandag 21 juli 2008 19:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Echt he. Zeker naar Loudness, hardstyle in Maassilo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Echt he. Zeker naar LoudnessJones, hardstyle in Maassiloeuh ja in wat eigenlijk?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
dat lijkt me ook geniaal über vetquote:Op maandag 21 juli 2008 19:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Zeker naar Loudness, hardstyle in Maassilo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt zo'n gruwelijke locatie is datquote:Op maandag 21 juli 2008 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat lijkt me ook geniaal über vet![]()
maar ff afwachten wie Jones allemaal uitnodigt en waar de rest van ons naartoe neigt
En Mysterylandquote:Ik heb september ook al lekker vol staan, Loudness & Euphoria .
Maar eerst nog Decibel natuurlijk .
Ik ga denk toch echt voor Loundness !! Stampen, stampen en nog eens stampen !quote:Op maandag 21 juli 2008 19:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt niet verkeerd, aangezien ik ook nog nooit in de Maassilo ben geweest.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Line-up
1 Angels Place:
Bionic a.k.a Donatello
Defendor
Elite Forces
Evil Activities
Fetamin
Neophyte
Paul Elstak
Promo
Simon Underground
Thrillseekers
2 Memorial area:
Abyss
Beat Providers
Beholder
Evanti
Justino
Max Enforcer
North-Stylerzz
Showtek
Thilo
Wicked DJ Team
North stylerz?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:10 schreef MrDice het volgende:
Woooo Showtek komt naar het hoge noorden!![]()
Illegal Vibes - 6 september
[..]
Die namen van nieuwe DJ's zijn soms echt om te janken.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
North stylerz?
Wat is dat, de tegenhangers van Zany en Walt?
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Whoa! Ben nu helemaal verliefd op SMD - Just like you (niet de noisecontroller remix, dit vind ik een beetje tegenvallen)
Geweldig nummer vind ik dit! Misschien maar eens n dik hardstyle feest gaan bezoeken en kijken wat ik leuker vind: Hardcore of hardstyle feesten
Er staan meestal ook een aantal lokale djs te draaien. Vond de naam ook al niet zo geweldigquote:Op maandag 21 juli 2008 21:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
North stylerz?
Wat is dat, de tegenhangers van Zany en Walt?
hehequote:Op maandag 21 juli 2008 22:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Whoa! Ben nu helemaal verliefd op SMD - Just like you (niet de noisecontroller remix, dit vind ik een beetje tegenvallen)
Geweldig nummer vind ik dit! Misschien maar eens n dik hardstyle feest gaan bezoeken en kijken wat ik leuker vind: Hardcore of hardstyle feesten
for the record: SMD is een alias van de Noisecontrollersquote:Op maandag 21 juli 2008 22:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Geweldig nummer vind ik dit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |