Alvast gefeliciteerd dan, qlimax was destijds ook mijn eerste feestje. Een erg mooie ervaring, direct een van de dikste lasershows!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:48 schreef reetveter het volgende:
Vanaf zondag word ik eindelijk toegelaten op feestjes, zaterdag wildstylez @ dieka
Ik post hier niet vaak, tot bijna niet, maar mijn eerste wordt waarschijnlijk qlimax
![]()
* reetveter kan niet wachten![]()
Perfect!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Downloaden dusHoe zit 't met de qualiteit....
Ik krijg echt moordneigingen van speedyshare.. Iemand een andere linkquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
D-Block and S-Te-Fan - Sound Of Goodbye @ hun website
http://rapidshare.com/fil(...)Sound_of_goodbye.mp3quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik krijg echt moordneigingen van speedyshare.. Iemand een andere link?
Dat heb ik gelezen maar er staat niet duidelijk bij of dat alleen is voor de mensen die mogen draaien of dat het ook voor diegene is, die te laat zijn met inschrijven/geen plek meer is en dus afvallen ofzo....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Er zouden kluisjes beschikbaar zijn voor mensen die zich inschrijven voor de talentstage![]()
www.Q-Dance.be
[..]
Ze zullen er wel rekening mee houden dat er veel mensen hun kunnen willen vertonen
edit:
* Sinister-D- moet even goed kijken, want hetzelfde stukje staat ook al bovenaanLeonH anders ook, dan had hij het ook zien staan
Er zijn modjes die het vragen om linkjes ook niet accepteren. Ik ken ons en weet dat het hier maar sporadisch gebeurd omdat menig user zelf de skills bezit om setjes te vinden. Mocht iemand J_S_U willen helpen --> PM!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik krijg echt moordneigingen van speedyshare.. Iemand een andere link?
Mag ik weten waarom dat linkje niet mag?quote:
Dieka wss ook present danquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:48 schreef reetveter het volgende:
Vanaf zondag word ik eindelijk toegelaten op feestjes, zaterdag wildstylez @ dieka
Ik post hier niet vaak, tot bijna niet, maar mijn eerste wordt waarschijnlijk qlimax
![]()
* reetveter kan niet wachten![]()
tja ik snap het ook niet , het is een officiele gratis web release van de desbetreffende artiest zelfquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Mag ik weten waarom dat linkje niet mag?
* boetekleed aantrektquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:08 schreef mstx het volgende:
Mag ik weten waarom dat linkje niet mag?
quote:Op zondag 20 juli 2008 00:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
* boetekleed aantrekt
Mea Culpa; heb er volledig overheen gelezen dat het over de DBSTF-webrelease ging.
Zodra ik rapidshare in het blauw zag werd het even rood voor de ogen...
Heb je post weer in ere hersteld.
Dit is echte die-hard Italiaanse shit.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ground zero 2008 - Trance generators
KNIP
Over echte hardstyle gesproken! Dit is de sound waardoor ik destijds hardstyle ben gaan waarderen, hulde!
quote:
Had 'm net ook binnengehaald en geluisterd ... maarre hij is er inmiddels al weer afquote:Op zondag 20 juli 2008 13:49 schreef 16meter het volgende:
Dit is echte die-hard Italiaanse shit.
Zo vet.
het was gezellig kerel, mooi spul daar in de Time Out, goed geluid!quote:
Vertel eens, hoest nou daar qua volk?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:14 schreef ReMcOrE het volgende:
het was gezellig kerel, mooi spul daar in de Time Out, goed geluid!![]()
![]()
alleen snap ik even het hele nut van die grote ronddraaiende lichtkoepel niet
en ik wil ook niet weten wat dat heeft gekost, net als die lampenwand achter de DJ-booth
(we telden 18 bij 6 = 108 lampen die ongeveer ¤ 1.000 stuk kosten
)
Detonationquote:Op zondag 20 juli 2008 16:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
trouwens, hij is er eindelijk: http://www.recess.nl/info.asp?info=992993254&desc=Sylenth-Glitch-Music-In-You
ik wilde er niet over beginnen, want vond het niet echt wat, maar wilde niemand voor het hoofd stotenquote:Op zondag 20 juli 2008 16:26 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Vertel eens, hoest nou daar qua volk?
nog erg weinig gehoord (buiten IQ om dan) maar de melodie spreekt echt heel erg aanquote:Op zondag 20 juli 2008 16:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Detonation![]()
Die vind ik vetter dan Music In You
01. Introquote:Op zondag 20 juli 2008 17:10 schreef reetveter het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de tracklist van Black 08? Die van evil activities.
Of als iemand het nummer toevallig weet, de text erin is volgens mij:
'If you don't wanna party then your ass gotta go'
Deze is beterquote:Op zondag 20 juli 2008 16:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Detonation![]()
Die vind ik vetter dan Music In You
![]()
me likequote:
Tokkies sjonnies veel grut van onder de 18. Maar je kunt je er wel vermaken.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:26 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Vertel eens, hoest nou daar qua volk?
quote:Op zondag 20 juli 2008 19:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Tokkies sjonnies veel grut van onder de 18. Maar je kunt je er wel vermaken.
Met bier en hardstyle is het voor mij al snel goed.![]()
Krijg net te horen dat ik 1 september begin met m'n opleiding. Nog geen dag na Q-Base. Nice.Meteen een goeie indruk achterlaten.
Lekker trouwens die melo van Detonation. Deuntje komt mij ook vaag bekend voor.
nee want hij moet nog uitkomen op vinyl en web. en aangezien het scantraxx is zou ik ook nog maar geen rekening houden met dinsdag/woensdagquote:
O ja, ik zie nu 24 juli pas staanquote:Op zondag 20 juli 2008 21:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
nee want hij moet nog uitkomen op vinyl en web. en aangezien het scantraxx is zou ik ook nog maar geen rekening houden met dinsdag/woensdag![]()
trouwens... me pa is hier nu z'n hele muziek verzameling door aan het spitten van wie nou het origineel is van Detonation. Vind het zelf ook een geweldige plaat haha. Hij dacht iets van Richard Clayderman ofzoiets maar begin maar eens een titel te zoeken
echt het hoogtepunt van de set , en een kippevel moment zegquote:Op zondag 20 juli 2008 17:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
01. Intro
02. Masters Of Ceremony - Bottom's Up
03. Evil Activities - The Way I Am (Endymion Remix)
04. Neophyte Vs The Playah - Still Nr 1
05. ID
06. The Viper vs Endymion - How Long
07. Evil Activities - Cold As Me
08. Traxtorm Gangstaz Allied - Disposal Of Outer Power
09. Evil Activities - Nobody Said It Was Easy (LIVE On Piano)
10. Evil Activities And DJ Panic - Never Fall Asleep
11. Art Of Fighters & Endymion - Let's Get It On
12. Evil Activities - Sick Of My Life
13. Evil Activities - No Place To Hide
14. Tha Playah - Mastah Of Shock (Angerfist Remix)
15. DJ Neophyte & Evil Activities - One Of These Days
16. Euromasters - Alles Naar De Klote
http://www.lsdb.nl/set/36(...)008__12-07-2008.html
Op 538 wordt A-ha - Take On Me nog wel eens gedraaid.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Maar dat zijn altijd wel-momenten, als je het orgineel van een dikke hs-plaat ineens hoort.
Nou toen wel, maar als ik het nu terug hoor is het beetje valsquote:Op zondag 20 juli 2008 22:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
echt het hoogtepunt van de set , en een kippevel moment zeg
Amen, geniaal momentquote:Op zondag 20 juli 2008 22:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
echt het hoogtepunt van de set , en een kippevel moment zeg
Maar dat maakt het juist zo gaaf. Lekker blèrren en vervolgens knoeperthard stampen. Prima formule voor een geslaagd feestje.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou toen wel, maar als ik het nu terug hoor is het beetje vals
Die had ik al als optie op partyflock, zekers dikke lineupquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 10:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Die had ik al als optie op partyflock, zekers dikke lineup
Ik heb ook altijd pechquote:Op maandag 21 juli 2008 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, ik zag dat jij ook mee had gedaan mstx
maar ff vrijhouden die dagquote:
ik wist niet eens meer dat ik meegedaan hadquote:Op maandag 21 juli 2008 11:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pech![]()
Maar misschien ga ik zaterdag toch wel
Hammanna Hammanna Hammanna; en dan bedoel ik niet alleen Stephyquote:Op maandag 21 juli 2008 10:55 schreef mstx het volgende:
Die had ik al heb ik nu als optie op partyflock, zekers dikke lineup
Via wat en hoe doen jullie mee aan prijsvragen. Is dat alleen maar via de 'winacties' van PF?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kreeg trouwens net een mailtje dat ik een gastenlijstplek heb gewonnen voor Hardstarz aankomende zaterdag(= TBY bij Starlight, Nijkerkerveen) super dik geluid daar
![]()
en ik mag ook nog iemand meenemen, ff kijken of we ook daadwerkelijk gaan, want Wilde Stijlen draait bij Dieka
owja, ik zag dat jij ook mee had gedaan mstx
dat ja, gewoon bij het feest zelf aangeven dat je mee wilt doen met de actiequote:Op maandag 21 juli 2008 13:43 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Via wat en hoe doen jullie mee aan prijsvragen. Is dat alleen maar via de 'winacties' van PF?
Er zitten LEGIO hardstyle-dj's in regio Tilburg die maar wat graag zouden willen openen op Euph.quote:1. Moonbeam - Spring Story
2. FPS - Bad Habits
3. Timmy & Tommy - Full Tiltin
(Joint Operations Centre Remix) ()
4. Solaris Heights - No Trace
(Popof Remix)
5. Lutzenkirchen - Paperboy
(D-Nox & Beckers Remix)
6. Sia - The Girl You Lost to Cocaine
(SVD Remix)
7. Funkwerkstatt - Windrose
8. Randy Katana & Mac Zimms - Bring it On
9. Gabriel & Dresden - Dangerous Power
10. D.Ramirez - With Me Or Against Me
Tocadisco Remix ()
Leep heeft ook op bijvoorbeeld X-Qlusive Zany en DefQon.1 2007 gedraaid, samen met Jones.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:33 schreef Da_Ripper het volgende:
Euphoria: DJ Leep wie/wat/waarom?
zijn top 10
[..]
Er zitten LEGIO hardstyle-dj's in regio Tilburg die maar wat graag zouden willen openen op Euph.
![]()
![]()
Zet hem 'r maar neer de 20stequote:Op maandag 21 juli 2008 18:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Leep heeft ook op bijvoorbeeld X-Qlusive Zany en DefQon.1 2007 gedraaid, samen met Jones.
Waarschijnlijk weer aanwezig, 24 was te vet.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
Jones wordt dit jaar 25, Silver Birthday Bash:
Positive Power "25"
in navolging van "24"![]()
Tegelijk met Loudnessquote:Op maandag 21 juli 2008 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
Jones wordt dit jaar 25, Silver Birthday Bash:
Positive Power "25"
in navolging van "24"![]()
Oh ik zie het nu ook jaquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Oh ik zie het nu ook jaDan maar geen Loudness
en ook met Hard2Basequote:
100%quote:Op maandag 21 juli 2008 19:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Echt he. Zeker naar Loudness, hardstyle in Maassilo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Echt he. Zeker naar LoudnessJones, hardstyle in Maassiloeuh ja in wat eigenlijk?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
dat lijkt me ook geniaal über vetquote:Op maandag 21 juli 2008 19:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Zeker naar Loudness, hardstyle in Maassilo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt zo'n gruwelijke locatie is datquote:Op maandag 21 juli 2008 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat lijkt me ook geniaal über vet![]()
maar ff afwachten wie Jones allemaal uitnodigt en waar de rest van ons naartoe neigt
En Mysterylandquote:Ik heb september ook al lekker vol staan, Loudness & Euphoria .
Maar eerst nog Decibel natuurlijk .
Ik ga denk toch echt voor Loundness !! Stampen, stampen en nog eens stampen !quote:Op maandag 21 juli 2008 19:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt niet verkeerd, aangezien ik ook nog nooit in de Maassilo ben geweest.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Line-up
1 Angels Place:
Bionic a.k.a Donatello
Defendor
Elite Forces
Evil Activities
Fetamin
Neophyte
Paul Elstak
Promo
Simon Underground
Thrillseekers
2 Memorial area:
Abyss
Beat Providers
Beholder
Evanti
Justino
Max Enforcer
North-Stylerzz
Showtek
Thilo
Wicked DJ Team
North stylerz?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:10 schreef MrDice het volgende:
Woooo Showtek komt naar het hoge noorden!![]()
Illegal Vibes - 6 september
[..]
Die namen van nieuwe DJ's zijn soms echt om te janken.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
North stylerz?
Wat is dat, de tegenhangers van Zany en Walt?
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Whoa! Ben nu helemaal verliefd op SMD - Just like you (niet de noisecontroller remix, dit vind ik een beetje tegenvallen)
Geweldig nummer vind ik dit! Misschien maar eens n dik hardstyle feest gaan bezoeken en kijken wat ik leuker vind: Hardcore of hardstyle feesten
Er staan meestal ook een aantal lokale djs te draaien. Vond de naam ook al niet zo geweldigquote:Op maandag 21 juli 2008 21:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
North stylerz?
Wat is dat, de tegenhangers van Zany en Walt?
hehequote:Op maandag 21 juli 2008 22:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Whoa! Ben nu helemaal verliefd op SMD - Just like you (niet de noisecontroller remix, dit vind ik een beetje tegenvallen)
Geweldig nummer vind ik dit! Misschien maar eens n dik hardstyle feest gaan bezoeken en kijken wat ik leuker vind: Hardcore of hardstyle feesten
for the record: SMD is een alias van de Noisecontrollersquote:Op maandag 21 juli 2008 22:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Geweldig nummer vind ik dit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |