Zeker met de auto! Gaat me een ritje worden! Maar ik heb een witte Peuegeot 309. Prachtig beesiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga je met de auto naar Servië?en wat voor Peugeot heb je?
[..]
als in Showtek vervangen door Zany??
Tha Tr!pZter - Like Thizquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:29 schreef CrustyClown het volgende:
Zat net eens mijn muziek collectie weer eens te updaten.
Wat kom ik tegen; Tha Tri!pZter - Nintendo Hardstyle. Dude! Beetje erg simpel en nog steeds vind hem hgem wel grappig klinken (voor 20 seconden ofzo..)....
en dat beesie is al 20 jaar oudquote:Prachtig beesie
Je hebt PM trouwensquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:34 schreef LeonH het volgende:
nah dat valt wel mee... met de minimal heb ik dat wel altijd ja
als je echt goeie electro/house luistert kan dat best vet zijn
vet man!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:22 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Zeker met de auto! Gaat me een ritje worden!
Passquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:04 schreef Sjowhan het volgende:
Er komt een nieuw feestje in België van Q-dance: http://www.theqontinent.be/.
quote:The Qontinent - Bring Your Own Records Stage
Q-dance zal op the Qontinent voor de eerste maal een "Bring Your Own
Records" stage organiseren. Als je er altijd al van gedroomd hebt om op een groot festival te spelen is dit je kans.
Hoe werkt het:
Neem je vetste platen of CD's mee naar het festival. Meldt je aan de
balie bij de "Bring our Own Records" stage. Daar krijg je een settijd
toegewezen op de timetable. Settijden zullen tussen de 15 à 20 min bedragen.
Er worden lockers voorzien aan de stage waar je je platen en CD's kan
opbergen zodat je verder kan genieten van het festival.
Das echt wel vet, maar was al de animo erg hoog is...dan sta je daar dan met je cd'squote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:47 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Pass
dit is dan wel weer vet van Q:
[..]
ja precies... en reken maar dat er dat veel willen. Je zult er dan sowieso uit moeten springen in die 20 min. dus echt via eigen platen, mash-ups of wat dan ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Das echt wel vet, maar was al de animo erg hoog is...dan sta je daar dan met je cd's
d'r blijft dadelijk niks meer over voor ze om nog gewoon uit te brengenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
D-Block and S-Te-Fan - Sound Of Goodbye @ hun website
heerlijk nummer , hier heb ik zo lang op gewachtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
D-Block and S-Te-Fan - Sound Of Goodbye @ hun website
Er zouden kluisjes beschikbaar zijn voor mensen die zich inschrijven voor de talentstagequote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:03 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja precies... en reken maar dat er dat veel willen. Je zult er dan sowieso uit moeten springen in die 20 min. dus echt via eigen platen, mash-ups of wat dan ook.
Zou het wel willen, maja is en aan de andere kant van Belgie en idd stel je voor dat het vol is.... sta je daar met je hele hebbe en houwe
Ze zullen er wel rekening mee houden dat er veel mensen hun kunnen willen vertonenquote:The Qontinent - Bring Your Own Records Stage
Q-dance zal op the Qontinent voor de eerste maal een "Bring Your Own
Records" stage organiseren. Als je er altijd al van gedroomd hebt om op een groot festival te spelen is dit je kans.
Hoe werkt het:
Neem je vetste platen of CD's mee naar het festival. Meldt je aan de
balie bij de "Bring our Own Records" stage. Daar krijg je een settijd
toegewezen op de timetable. Settijden zullen tussen de 15 à 20 min bedragen.
Er worden lockers voorzien aan de stage waar je je platen en CD's kan
opbergen zodat je verder kan genieten van het festival.
Ik wacht nog steeds op de InQoming introquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heerlijk nummer , hier heb ik zo lang op gewacht
Downloaden dusquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ground zero 2008 - Trance generators
[tracklist]
Over echte hardstyle gesproken! Dit is de sound waardoor ik destijds hardstyle ben gaan waarderen, hulde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |