Zeker met de auto! Gaat me een ritje worden! Maar ik heb een witte Peuegeot 309. Prachtig beesiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga je met de auto naar Servië?en wat voor Peugeot heb je?
[..]
als in Showtek vervangen door Zany??
Tha Tr!pZter - Like Thizquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:29 schreef CrustyClown het volgende:
Zat net eens mijn muziek collectie weer eens te updaten.
Wat kom ik tegen; Tha Tri!pZter - Nintendo Hardstyle. Dude! Beetje erg simpel en nog steeds vind hem hgem wel grappig klinken (voor 20 seconden ofzo..)....
en dat beesie is al 20 jaar oudquote:Prachtig beesie
Je hebt PM trouwensquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:34 schreef LeonH het volgende:
nah dat valt wel mee... met de minimal heb ik dat wel altijd ja
als je echt goeie electro/house luistert kan dat best vet zijn
vet man!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:22 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Zeker met de auto! Gaat me een ritje worden!
Passquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:04 schreef Sjowhan het volgende:
Er komt een nieuw feestje in België van Q-dance: http://www.theqontinent.be/.
quote:The Qontinent - Bring Your Own Records Stage
Q-dance zal op the Qontinent voor de eerste maal een "Bring Your Own
Records" stage organiseren. Als je er altijd al van gedroomd hebt om op een groot festival te spelen is dit je kans.
Hoe werkt het:
Neem je vetste platen of CD's mee naar het festival. Meldt je aan de
balie bij de "Bring our Own Records" stage. Daar krijg je een settijd
toegewezen op de timetable. Settijden zullen tussen de 15 à 20 min bedragen.
Er worden lockers voorzien aan de stage waar je je platen en CD's kan
opbergen zodat je verder kan genieten van het festival.
Das echt wel vet, maar was al de animo erg hoog is...dan sta je daar dan met je cd'squote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:47 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Pass
dit is dan wel weer vet van Q:
[..]
ja precies... en reken maar dat er dat veel willen. Je zult er dan sowieso uit moeten springen in die 20 min. dus echt via eigen platen, mash-ups of wat dan ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Das echt wel vet, maar was al de animo erg hoog is...dan sta je daar dan met je cd's
d'r blijft dadelijk niks meer over voor ze om nog gewoon uit te brengenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
D-Block and S-Te-Fan - Sound Of Goodbye @ hun website
heerlijk nummer , hier heb ik zo lang op gewachtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Er zouden kluisjes beschikbaar zijn voor mensen die zich inschrijven voor de talentstagequote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:03 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja precies... en reken maar dat er dat veel willen. Je zult er dan sowieso uit moeten springen in die 20 min. dus echt via eigen platen, mash-ups of wat dan ook.
Zou het wel willen, maja is en aan de andere kant van Belgie en idd stel je voor dat het vol is.... sta je daar met je hele hebbe en houwe
Ze zullen er wel rekening mee houden dat er veel mensen hun kunnen willen vertonenquote:The Qontinent - Bring Your Own Records Stage
Q-dance zal op the Qontinent voor de eerste maal een "Bring Your Own
Records" stage organiseren. Als je er altijd al van gedroomd hebt om op een groot festival te spelen is dit je kans.
Hoe werkt het:
Neem je vetste platen of CD's mee naar het festival. Meldt je aan de
balie bij de "Bring our Own Records" stage. Daar krijg je een settijd
toegewezen op de timetable. Settijden zullen tussen de 15 à 20 min bedragen.
Er worden lockers voorzien aan de stage waar je je platen en CD's kan
opbergen zodat je verder kan genieten van het festival.
Ik wacht nog steeds op de InQoming introquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heerlijk nummer , hier heb ik zo lang op gewacht
Downloaden dusquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ground zero 2008 - Trance generators
[tracklist]
Over echte hardstyle gesproken! Dit is de sound waardoor ik destijds hardstyle ben gaan waarderen, hulde!
Alvast gefeliciteerd dan, qlimax was destijds ook mijn eerste feestje. Een erg mooie ervaring, direct een van de dikste lasershows!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:48 schreef reetveter het volgende:
Vanaf zondag word ik eindelijk toegelaten op feestjes, zaterdag wildstylez @ dieka
Ik post hier niet vaak, tot bijna niet, maar mijn eerste wordt waarschijnlijk qlimax
![]()
* reetveter kan niet wachten![]()
Perfect!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Downloaden dusHoe zit 't met de qualiteit....
Ik krijg echt moordneigingen van speedyshare.. Iemand een andere linkquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)Sound_of_goodbye.mp3quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik krijg echt moordneigingen van speedyshare.. Iemand een andere link?
Dat heb ik gelezen maar er staat niet duidelijk bij of dat alleen is voor de mensen die mogen draaien of dat het ook voor diegene is, die te laat zijn met inschrijven/geen plek meer is en dus afvallen ofzo....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Er zouden kluisjes beschikbaar zijn voor mensen die zich inschrijven voor de talentstage![]()
www.Q-Dance.be
[..]
Ze zullen er wel rekening mee houden dat er veel mensen hun kunnen willen vertonen
edit:
* Sinister-D- moet even goed kijken, want hetzelfde stukje staat ook al bovenaanLeonH anders ook, dan had hij het ook zien staan
Er zijn modjes die het vragen om linkjes ook niet accepteren. Ik ken ons en weet dat het hier maar sporadisch gebeurd omdat menig user zelf de skills bezit om setjes te vinden. Mocht iemand J_S_U willen helpen --> PM!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik krijg echt moordneigingen van speedyshare.. Iemand een andere link?
Mag ik weten waarom dat linkje niet mag?quote:
Dieka wss ook present danquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:48 schreef reetveter het volgende:
Vanaf zondag word ik eindelijk toegelaten op feestjes, zaterdag wildstylez @ dieka
Ik post hier niet vaak, tot bijna niet, maar mijn eerste wordt waarschijnlijk qlimax
![]()
* reetveter kan niet wachten![]()
tja ik snap het ook niet , het is een officiele gratis web release van de desbetreffende artiest zelfquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Mag ik weten waarom dat linkje niet mag?
* boetekleed aantrektquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:08 schreef mstx het volgende:
Mag ik weten waarom dat linkje niet mag?
quote:Op zondag 20 juli 2008 00:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
* boetekleed aantrekt
Mea Culpa; heb er volledig overheen gelezen dat het over de DBSTF-webrelease ging.
Zodra ik rapidshare in het blauw zag werd het even rood voor de ogen...
Heb je post weer in ere hersteld.
Dit is echte die-hard Italiaanse shit.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ground zero 2008 - Trance generators
KNIP
Over echte hardstyle gesproken! Dit is de sound waardoor ik destijds hardstyle ben gaan waarderen, hulde!
quote:
Had 'm net ook binnengehaald en geluisterd ... maarre hij is er inmiddels al weer afquote:Op zondag 20 juli 2008 13:49 schreef 16meter het volgende:
Dit is echte die-hard Italiaanse shit.
Zo vet.
het was gezellig kerel, mooi spul daar in de Time Out, goed geluid!quote:
Vertel eens, hoest nou daar qua volk?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:14 schreef ReMcOrE het volgende:
het was gezellig kerel, mooi spul daar in de Time Out, goed geluid!![]()
![]()
alleen snap ik even het hele nut van die grote ronddraaiende lichtkoepel niet
en ik wil ook niet weten wat dat heeft gekost, net als die lampenwand achter de DJ-booth
(we telden 18 bij 6 = 108 lampen die ongeveer ¤ 1.000 stuk kosten
)
Detonationquote:Op zondag 20 juli 2008 16:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
trouwens, hij is er eindelijk: http://www.recess.nl/info.asp?info=992993254&desc=Sylenth-Glitch-Music-In-You
ik wilde er niet over beginnen, want vond het niet echt wat, maar wilde niemand voor het hoofd stotenquote:Op zondag 20 juli 2008 16:26 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Vertel eens, hoest nou daar qua volk?
nog erg weinig gehoord (buiten IQ om dan) maar de melodie spreekt echt heel erg aanquote:Op zondag 20 juli 2008 16:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Detonation![]()
Die vind ik vetter dan Music In You
01. Introquote:Op zondag 20 juli 2008 17:10 schreef reetveter het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de tracklist van Black 08? Die van evil activities.
Of als iemand het nummer toevallig weet, de text erin is volgens mij:
'If you don't wanna party then your ass gotta go'
Deze is beterquote:Op zondag 20 juli 2008 16:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Detonation![]()
Die vind ik vetter dan Music In You
![]()
me likequote:
Tokkies sjonnies veel grut van onder de 18. Maar je kunt je er wel vermaken.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:26 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Vertel eens, hoest nou daar qua volk?
quote:Op zondag 20 juli 2008 19:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Tokkies sjonnies veel grut van onder de 18. Maar je kunt je er wel vermaken.
Met bier en hardstyle is het voor mij al snel goed.![]()
Krijg net te horen dat ik 1 september begin met m'n opleiding. Nog geen dag na Q-Base. Nice.Meteen een goeie indruk achterlaten.
Lekker trouwens die melo van Detonation. Deuntje komt mij ook vaag bekend voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |