Ik vind em dikquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:24 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Je kiest wel weer een matig plaatje uit voor de OP TT
ik had weinig inspiratiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:24 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Je kiest wel weer een matig plaatje uit voor de OP TT
zwarte boxershortquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Morgen Black
Alleen nog een zwarte broek vinden
Ik heb er 1 voor 15 euro op de kop getikt bij de zaraquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Morgen Black
kan helaas niet , had wel gewildquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Morgen Black
Lady post wel in het Black topic. Ze zit er nog over te denken om ook te gaanquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:05 schreef Da_Ripper het volgende:
Jort!![]()
Babbels & onze enigste Lady(Xima) op vakantie ...?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:18 schreef MrDice het volgende:
* MrDice bijt op onderlip om niet te happen
bij dat filmpje staat Our Way, wat is nou de juiste titel?!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:18 schreef MrDice het volgende:
[edit 2]: Showtek - Hold us Back (Qlimax 07)
ik blijf het een geniale zin vindenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:18 schreef MrDice het volgende:
[edit]: You think you are going somewhere, and you end up going nowhere!![]()
![]()
![]()
Volgens mij is het toch echt Hold us Back. Maar ja wat weet ik nou, blijft gewoon een lekker ragnummertjequote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij dat filmpje staat Our Way, wat is nou de juiste titel?!![]()
'The Ballot or the Bullet' is een speech van Malcolm X, maar kan niet zo snel vinden of die zin ook daadwerkelijk uit de speech komtquote:
wij zaten op de korte kant helemaal tegenover het podium toen en daar konden we het gedreun nog volop voelen toen Showtek dat nummer draaidequote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:23 schreef MrDice het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt Hold us Back. Maar ja wat weet ik nou, blijft gewoon een lekker ragnummertje
Op de Showtek-site staat ook gewoon Hold us backquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:23 schreef MrDice het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt Hold us Back. Maar ja wat weet ik nou, blijft gewoon een lekker ragnummertje
Dat kleine stukje vanaf 1:46 is zo lekkerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:04 schreef Da_Ripper het volgende:
ff n liedje tussendoor,
the ballot ..... or the bullet
toch iets leuks van Shwtk op mn HD![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:03 schreef nattermann het volgende:
Black-gangers, veel plezier vanavond! Gaat 'm voor mij niet worden
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:39 schreef no1uknow het volgende:
Dat kleine stukje vanaf 1:46 is zo lekker
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:55 schreef mstx het volgende:
Een linkje naar hun eigen site mag wel neem ik aan![]()
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:21 schreef Silaz het volgende:
Was Prophet eigenlijk ook op de Dance-Tunes radio?
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:34 schreef Silaz het volgende:
Windows Movie Maker?
Goh nieuwe track ?quote:Op zondag 13 juli 2008 15:00 schreef Muta het volgende:
Black 2008:
zeker toen Kick that beast ook nog even langskwam
Ik heb ook maar even gereageerd in het topic. Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar ik hoor aan de livesetjes al wel dat ik een geweldig feestje heb gemist ! Maar goed, op Decibel gaan we dan maar 4x zo hard los. Hardstyle Masters... *brings back memories* B Cool, heeeeerlijk nummertjequote:Op zondag 13 juli 2008 15:20 schreef MrDice het volgende:
Black was weer vetjes mensen![]()
Zie voor mijn ongecensureerde verslag het Black topique. maar wat een stelletje jankballen in dat topic zeg. Als het niet je style is, ga dan lekker niet luisteren / posten of zo. Qua show is het verreweg de crème de la crème. En wat ben ik tyfus hard losgegaan op de muziek zeg. Zalig nachtje gehad en nu brak. Alhoewel mijn lichaam het nog niet doorheeft geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |