Nee Meki, het is dit stickie. En nee, dat is niet toegestaan.quote:
1) ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:22 schreef sigme het volgende:
1) mag deze stickie?
2) mag deze titel: [b]Ook onder dit kabinet krimpt het Rijk niet[/b] gedecodeerd worden?
Laten we hopen van niet want dan heeft Meki in de crew gezetenquote:
Als sigme = meki, dan Aaahikwordgek = meki. Nietwaar?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
sigme = meki?
Aaah = sigme?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Als sigme = meki, dan Aaahikwordgek = meki. Nietwaar?
Nee, het is nogal politiek geladenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:24 schreef freako het volgende:
Geen kerstfeest personeel vervoersbedrijf wegens allochtonen
-> NWS?
Totdat Wilders z'n Kamervragen heeft gesteld, past ie daar beter denk ik..
Het enige politieke wat er aan is, is dat de overheid heeft besloten van die twee dagen officiele feestdagen te maken, verder is er helemaal niets politieks aan kribbetje en waterloopwonderbabies of dikke vatsige mannen met rendieren.quote:
Maar dat is toch nog steeds beter dan een vadsige man die een meisje van 9 neukt?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het enige politieke wat er aan is, is dat de overheid heeft besloten van die twee dagen officiele feestdagen te maken, verder is er helemaal niets politieks aan kribbetje en waterloopwonderbabies of dikke vatsige mannen met rendieren.
Laat ik stellen dat het onderwerp genoeg stof geeft tot een maatschappelijk en wmb ook een politiek debat.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het enige politieke wat er aan is, is dat de overheid heeft besloten van die twee dagen officiele feestdagen te maken, verder is er helemaal niets politieks aan kribbetje en waterloopwonderbabies of dikke vatsige mannen met rendieren.
Wordt er nog iets aan deze doodsverwensing gedaan en aan de rest van het gedrag van Klopkoek?quote:Op zondag 15 juni 2008 11:38 schreef Martijn_77 het volgende:
Minima gaan er andermaal op achteruit
Doodsverwensing
Niet vanzelfsprekend, ga ik ff vanuit. Ik mocht van Dr. Nikkita "doodvallen" dat zelfs twee keer achterelkaar (het is knap als je dat twee keer achter elkaar kan uitvoeren maar dat ff terzijde) , maar madame mocht gewoon doorpostenquote:Op zondag 15 juni 2008 13:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wordt er nog iets aan deze doodsverwensing gedaan en aan de rest van het gedrag van Klopkoek?
het topic is al op slot, en ik heb de pagina even door gescand maar kom alleen bij jouw een doods verwensing tegen.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:20 schreef Klopkoek het volgende:
Dat er met twee maten gemeten wordt is me bekend. Ik wacht alweer op een ban...
Ik moet zeker alles pikken? Dat ik voor links krakerstuig wordt uitgemaakt enzo.
Niet zo schijnheilig doen Martijn. Klopkoeks uitlatingen zijn niet kies, maar jouw gedrag is ook niet 100%quote:Op zondag 15 juni 2008 13:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wordt er nog iets aan deze doodsverwensing gedaan en aan de rest van het gedrag van Klopkoek?
Nikita heeft een lange ban aan zijn broek.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet vanzelfsprekend, ga ik ff vanuit. Ik mocht van Dr. Nikkita "doodvallen" dat zelfs twee keer achterelkaar (het is knap als je dat twee keer achter elkaar kan uitvoeren maar dat ff terzijde) , maar madame mocht gewoon doorposten
Ik mag hopen dat iedereen weer wat meer in de ratio modus terugkeert
Dit helpt niet echt.
ps: er werd ook fors gezogen in de richting van KK door sommigen, vond ik ook niet nodig. Er treffen dus meer mensen een verwijt
Dank voor de info (2x)quote:Op zondag 15 juni 2008 14:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nikita heeft een lange ban aan zijn broek.
Stel je niet zo aan, iedereen zegt weleens dat een ander dood mag vallen, doodgaan hoort bij het leven.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet vanzelfsprekend, ga ik ff vanuit. Ik mocht van Dr. Nikkita "doodvallen" dat zelfs twee keer achterelkaar (het is knap als je dat twee keer achter elkaar kan uitvoeren maar dat ff terzijde) , maar madame mocht gewoon doorposten
Ik mag hopen dat iedereen weer wat meer in de ratio modus terugkeert
Dit helpt niet echt.
ps: er werd ook fors gezogen in de richting van KK door sommigen, vond ik ook niet nodig. Er treffen dus meer mensen een verwijt
Verder kan ik in dat topic het gehele oeuvre van draaijer aanraden in dat topic (vervelende discussietechnieken) en Bolkesteijn die simpelweg zegt "als je het af rondt is het beiden 0" (niet alleen onwaar maar ook strontvervelend).quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders, maar hij/zij is dan wel erg consistent in de gebruikers in typen apart te houden. EchtGaaf maakt constant taal en tikfouten en lijkt wel dyslectisch. Klopkoek bv. niet en rebel6 ook niet. En met de tijd die Klopkoek heeft voor het lezen van allerlei links boehoe stukken is hij/zij wellicht een luie uitkeringstrekker die dmv. huilverhalen mensen probeert te overtuigen dat geld van de rijken naar zijn uitkering moet.
draaijer is idd vervelend echter bovenstaand stukje is ook ironisch bedoeld BA is dogmatisch maar zal niet snel persoonlijk worden.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:04 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb van remlof een PM ontvangen waarin ik weer wordt gewaarschuwd. Nu weet ik wel dat het vergeefse moeite is maar ik zal een voorbeeldje posten:
[..]
Verder kan ik in dat topic het gehele oeuvre van draaijer aanraden in dat topic (vervelende discussietechnieken) en Bolkesteijn die simpelweg zegt "als je het af rondt is het beiden 0" (niet alleen onwaar maar ook strontvervelend).
Ik kom nota bene nog met cijfers aanzetten en dat wordt gewoon terzijde geschoven. Oké, dat is nog tot daar aan toe maar als ik dan ook nog eens voor krakerstuig e.d. wordt uitgemaakt is de maat voor mij vol.
Sorry,maar een doosverwensing vind ik heel iets anders dan de rest van zijn gedrag. Daarnaast heb ik geen doodsverwensing gemaakt..........quote:Op zondag 15 juni 2008 14:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Niet zo schijnheilig doen Martijn. Klopkoeks uitlatingen zijn niet kies, maar jouw gedrag is ook niet 100%
Dat zie je aan het ip-adres.quote:
Juist. Bij mannen zit er een tuutje aan en bij de vrouwelijk ip-adressen een gaatje.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat zie je aan het ip-adres.
Ip adressen kun je traceren. Als dat wijst op een mannenbolwerk weet je genoeg.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Juist. Bij mannen zit er een tuutje aan en bij de vrouwelijk ip-adressen een gaatje.
Kloon van?quote:Op zondag 15 juni 2008 18:52 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, iedereen zegt weleens dat een ander dood mag vallen, doodgaan hoort bij het leven.
Heb je eens goed gekeken naar Bolkesteijn? Die begon weer met zeggen 'ik hoop dat je geband wordt'. Ik heb in dat topic een aantal heel genuanceerde reacties afgeleverd maar die zijn gewoon genegeerd omwille van het beledigen. Wijs ik ze er nog een paar keer op krijg ik toch een paar snauwen...quote:Op zondag 15 juni 2008 21:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Sorry,maar een doosverwensing vind ik heel iets anders dan de rest van zijn gedrag. Daarnaast heb ik geen doodsverwensing gemaakt..........
Soory, maar een doodsverwensing vind ik een hele andere categorie. Maar wat je nu laat zien is tekend gedrag voor linkse aanhangers.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
Heb je eens goed gekeken naar Bolkesteijn? Die begon weer met zeggen 'ik hoop dat je geband wordt'. Ik heb in dat topic een aantal heel genuanceerde reacties afgeleverd maar die zijn gewoon genegeerd omwille van het beledigen. Wijs ik ze er nog een paar keer op krijg ik toch een paar snauwen...
He ga even lekker de zandbak in, als er 1 iemand dogmatisch en vervelend reageert en de ene na de andere leesfout maakt maar het blijft ontkennen dan ben jij het wel.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Soory, maar een doodsverwensing vind ik een hele andere categorie. Maar wat je nu laat zien is tekend gedrag voor linkse aanhangers.
Eerst in de fout gaan en dan kost wat kost het toch nog recht willen lullen
Oke ik zal stoppen. Is toruwens wel opvallend hoe jij KK dekt.quote:
Het zijn dit soort (impliciete) verdachtmakingen die me mateloos irriteren. Het is terecht nooit genoeg voor een waarschuwing of een ban maar het verziekt de sfeer gigantisch.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke ik zal stoppen. Is toruwens wel opvallend hoe jij KK dekt.
Daar moet iets aan gebeuren idd maar laat je niet gek maken je lijkt af en toe stefanP wel wanneer hij de woorden Links en iets negatiefs over de VS hoort.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het zijn dit soort (impliciete) verdachtmakingen die me mateloos irriteren. Het is terecht nooit genoeg voor een waarschuwing of een ban maar het verziekt de sfeer gigantisch.
Ach Martijn maakte als mod zelfs een aparte kloon aan om maar tegen SCH te kunnen zieken.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het zijn dit soort (impliciete) verdachtmakingen die me mateloos irriteren. Het is terecht nooit genoeg voor een waarschuwing of een ban maar het verziekt de sfeer gigantisch.
Ik hoef niet zo nodig partij te trekken.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke ik zal stoppen. Is toruwens wel opvallend hoe jij KK dekt.
Toch vind ik dat jammer, als je hiermee toch weer een suggestie wekt. En wat du_Ke zegt.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Trouwens wel opvallend Klopkoek gaat weg en Echtgaaf komt![]()
oh wie was datquote:Op zondag 15 juni 2008 22:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach Martijn maakte als mod zelfs een aparte kloon aan om maar tegen SCH te kunnen zieken.
Trek je er dus maar niet teveel van aan.
Specsavers http://forum.fok.nl/user/history/145677quote:
Hoe is dat later aan het licht gekomen? Kan me hem wel herinneren.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Specsavers http://forum.fok.nl/user/history/145677
Een kloon zakt vroeg of laat door het ijs.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe is dat later aan het licht gekomen? Kan me hem wel herinneren.
hij is volgens mij niet geband toen.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe is dat later aan het licht gekomen? Kan me hem wel herinneren.
Mod af misschien?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hij is volgens mij niet geband toen.
Nee alleen de kloon en M77 was snel daarna mod af.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hij is volgens mij niet geband toen.
Suprise..............Je zult nog veel moeten studeren wil je mannetjes en vrouwtjes uit elkaar kunnen houden.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nikita heeft een lange ban aan zijn broek.
Had jezelf toch ook kunnen bedenken bij het openen dat zo'n onderwerp beter in KLB of desnoods GC past?quote:
Je bent zelf verantwoordelijk voor de reactie's die je krijgt Klopkoek.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:02 schreef Klopkoek het volgende:
Dat hoort toch niet in KLB thuis? Je weet dan wat voor soort reacties je krijgt. Maarja mijn grote vriend Rock honoreert jouw verzoek graag zo te zien.
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:02 schreef Klopkoek het volgende:
Dat hoort toch niet in KLB thuis? Je weet dan wat voor soort reacties je krijgt. Maarja mijn grote vriend Rock honoreert jouw verzoek graag zo te zien.
Tja ergens ben ik het met chewie eens dat het meer bij klb hoort echter is het daar tegenwoordig eerder onz.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:19 schreef Klopkoek het volgende:
NWS of POL lijkt me de beste plekken daarvoor.
NWS, waar ie nu instaatquote:Op maandag 16 juni 2008 15:19 schreef Klopkoek het volgende:
NWS of POL lijkt me de beste plekken daarvoor.
Inderdaad Wolffenstein die met Auschwitz vergelijkingen aan komt zettenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:53 schreef Reya het volgende:
Persconferentie SP: gaat Jan Marijnissen ermee stoppen?
Verscheidene reacties waar de honden geen brood van lusten.
Het lijkt wel klb of onz.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:53 schreef Reya het volgende:
Persconferentie SP: gaat Jan Marijnissen ermee stoppen?
Verscheidene reacties waar de honden geen brood van lusten.
TT aangepast. Discussie zelf lijkt me wel hier passen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Kan dicht
Le Roi Est Mort, Vive Le Roi: Agnes Kant of....?
Van Bommel doet niet mee.
Prima.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
TT aangepast. Discussie zelf lijkt me wel hier passen.
Nee hoor.quote:
Ik vind niet dat je posts volledig moet weghalen. Gewoon editten is voldoende.quote:
Ze zijn ook niet volledig weg. Alleen onzichtbaar voor jou en voor mij.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je posts volledig moet weghalen. Gewoon editten is voldoende.
Maar zo kan niemand in FB nog zien wat er aan de hand was. Dan kun je de klacht van Lyrebird ook weghalen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet volledig weg. Alleen onzichtbaar voor jou en voor mij.
Dat zou ik niemand willen toewensen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Doodverwensing: [Deel 1476]When in Rome, do as M.
antikaptilisme als ik het goed gelezen hebquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:56 schreef Bluesdude het volgende:
Vanavond eindelijk deze 'film' op tv, horror, maar dan echt
ik had in dat filmtopic een posting gedaan.... met de vraag wat de politieke lading is van dat topic..
waarom is dat verwijderd..?
nogmaals dan maar hier..
wat is de politieke lading?
wat is de politieke stelling en waar is de onderbouwing die horen in de OP
ja en dan ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
antikaptilisme als ik het goed gelezen heb
ik verwijder geen posts dus deze ook niet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ja en dan ?
een film komt op tv met iets over kapitalisme in reallife?
heb je op tv niet 20 films per dag met íets over kapitalisme in reallife ?
so what...
wat is de politieke lading van de OP
En jij hebt mijn post verwijderd, neem ik aan... ??
Waarom was dat.....?
Vragen aan de TS wat de stelling is en of ie die ook kan onderbouwen is heel normaal in pol...
honderden keren heb ik dat gelezen..
uiteindelijk.... nog een moderatiefalen: het topic hoort niet in pol..
Er staat niets in de notes erover.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:52 schreef Bluesdude het volgende:
Wie heeft dan mijn post verwijderd.. moet toch in de notes staan..?
Zet er dan zelf TV-TIP bij en schop het naar een ander forum...
jaja.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Kunnen de oftopic reacties in dit topic weg?
Kritiek GroenLinkser op 'absurde' milieuregels
gedaanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:01 schreef Bluesdude het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1170243/1/50/59742876
geef die trolmatador eens een trap onder de kont... het woord fascist wordt hier gebruikt als scheldwoord en een aanzet tot reltrappen..
btw waar is PJO eigenlijk ?
Ik vind het niet zo handig om naar een "plaats je reaktie" te verwijzen. Kun je dat blauwjong nog even duidelijk maken?quote:
Je hebt gelijk..Ik zag het niet..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo handig om naar een "plaats je reaktie" te verwijzen. Kun je dat blauwjong nog even duidelijk maken?
Maakt niet uit, here to help.quote:
Heb jij een link dan naar die zes topic waarin ik het zelfde post?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:59 schreef Klopkoek het volgende:
Jij hebt zoooo'n plaat voor je harses, dat moet je inderdaad zelf weten maar dat je hetzelfde bericht in zes topics tegelijk post is uitermate treurig. OF je start een nieuw topic OF je kickt een oud topic omhoog maar niet allebei.
Tel je even mee?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb jij een link dan naar die zes topic waarin ik het zelfde post?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Daar denken een paar gerenomeerde PvdA-ers toch anders over. Zie ook:
'Balkenende-IV is verslaafd aan belastingen'
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Bron
[..]
Bron
Er zijn zelfs PvdA-er die het licht gezien hebben![]()
![]()
Maar ze slaan wel de spijker op zijn kop. Dit kabinet is met zijn belastinghonger dessastreus voor de economie van Nederland. Maar het lijkt er wel op als of dit kabinet dat niet inzien
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:14 schreef Martijn_77 het volgende:
Zelfs PvdA-ers zien het nu in:
Erg zorgelijk
Vier keer dus.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd en er zijn zelfs al PvdA-ers die inzien dat dit kabinet verslaafd is aan belastingen:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Toch wel tekenend dat je de belasting verslaving van dit kabinet en de impact daarvan op de economie constant vergeet
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:17 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, die worden keer op keer genaaid en dan staat KK vooraan om te juigen. Maar als het om gehandicapten gaat is het schandelijk.
Het is idd ook schandelijk te noemen het beleid van dit kabinet over de gehele linie en op dit punt zeker. Maar veel linkse meten wel met twee maten.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:58 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik zou er eerder opzetten "Bedankt voor de 50 % Belastinginkomsten"
Een bedankje van de overheid aan de belastingbetaler
Even voor de duidelijkheid. Ik heb maar in een topic het artikel gepost maar verwijs er alleen in meerdere topics naar. Om verbanden te leggen en dat is niet verboden. Jij doet het voorkomen als of ik in ieder topic het nieuwsbericht plak maar dat is dus zwaar overdreven (had ook niet anders verwachtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Tel je even mee?
[..]
[..]
[..]
[..]
Vier keer dus.
En dan zijn er ook nog posts waar je niet de link geeft maar in 3 regeltjes wel weer dezelfde simpele boodschap uitdraagt.
[..]
[..]
[..]
Als je wilt twisten doe dat dan in het topic want daarom post ik de link ookquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nu neig ik toch naar M77, aangezien hij tenminste nog een onderbouwing geeft met een link. Over de kwaliteit van die link kun je twisten, maar dat is nog altijd beter dan geen onderbouwing.
Uiteraard kan onderbouwen niet verplicht worden, maar het zorgt wel voor de continuïteit van de discussie.
Je leest volgens mij niet verder dan je neus lang is.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als je wilt twisten doe dat dan in het topic want daarom post ik de link ook![]()
@Lady Vinegar: Kijk eens verder dan je neus lang is en dan zie je dat ik ook vele andere bronnen gebruik zoals trouw en NRC. Maar ja dat zal je wel niet willen zien
Dit dus samen met elke keer dezelfde verkeerde plaat afdraaien maakt je een irritante user m77.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik moet het toch met KK eens zijn. Ik word er een beetje moe van om in elk (toch al rammelend) topic van Martijn 5 x per dag dezelfde tekst of verwijzing naar hetzelfde topic tegen te komen. Iemand die in POL leest komt toch dat topic wel tegen. het is toch niet nodig om in elk topic in POL (omdat nu bijna elk topic over de regering gaat) steeds hetzelfde riedeltje te posten dat dit een kut-kabinet is? Ik denk dat 99% van de POL-lers inmiddels heus wel weet hoe Martijn erover denkt. Het is echt niet nodig om elke keer in elk topic weer dezelfde Elsevier blaterij op te lepelen. Maak er een topic over en laat het daarbij. POL lezers komen er toch wel op uit, op den duur. En het voorkomt dat topics vervolgens off topic gaan omdat men gaat reageren op het feit DAT voor de zoveelste keer dezelfde link voorbijkomt, die men ook al in 4 andere topics heeft gezien.
Voorbeeldje:
Economie aan de rand van de afgrond door dit Kabinet?
Een topic waar een week al niet in gepost is, puur met die link omhoog schoppen. Nutteloos.
Crossposten is idd vaak verboden in fora.quote:Nogmaals:
OF je schopt een oud topic van je omhoog zoals "economie aan de afgrond door dit kabinet". Met wat geluk wordt het net zo'n evergreenreeks als die over de Bedrijfsgoddelijken.
OF je opent een nieuw topic.
Maar niet allebei.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je leest volgens mij niet verder dan je neus lang is.Discussie is hierbij gesloten. Je moet ophouden met het continue cross-posten. (in veel fora is dat ook verboden)
Dit zet ik ook in je notes, zodat we dat hierbij hebben afgesproken.
En de verkeerde plaat van KK irriteerd mij. Daar is ook niets illigaals aan. En ik ga jullie ook niet vragen om daar iets aan te doen iets wat KK wel doet.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Dit dus samen met elke keer dezelfde verkeerde plaat afdraaien maakt je een irritante user m77.
Er is niets illegaals aan maar het irriteert veel fokkers
Is dit een verkapte ban aanvraag?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:15 schreef Klopkoek het volgende:
Maar wat denk je hiervan icecreamfarmer? Hier valt toch wel wat aan te doen?
Dat denk ik ook en de discussie is nu ook gesloten volgens mijquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik denk dat KK te veel doordraaft. De discussie was toch gesloten volgens Rock?
Zie rock zijn comment deze laten we staan de volgende keer grijpen we in als hij zich er niet aan houdt (en het staat idd in de notes).quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:15 schreef Klopkoek het volgende:
Maar wat denk je hiervan icecreamfarmer? Hier valt toch wel wat aan te doen?
[..]
Crossposten is idd vaak verboden in fora.
maar kk doet dat niet die post niet hetzelfde linkje en mening in 33 topics want ondanks dat ik allesbehalve de mening van kk deel is hij 9 van de 10x wel origineel, zowel qua bronkeuze als argumentenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zet je er dan ook bij dat ik er niet mee instem? Want we hebben niets afgesproken en zoalng het niet door de policy verboden is kun je weinig doen.
[..]
En de verkeerde plaat van KK irriteerd mij. Daar is ook niets illigaals aan. En ik ga jullie ook niet vragen om daar iets aan te doen iets wat KK wel doet.![]()
[..]
Is dit een verkapte ban aanvraag?
[..]
Dat denk ik ook en de discussie is nu ook gesloten volgens mij
Zeker als Rock ook mijn opmerkingen over "onze" afspraak (Want volgens mij is een eenzijdige afspraak geen afspraak) ook even in mijn Notes verwerkt
Aan jouw gezeik heb ik ook geen boodschap. Je bent de laatste maanden er al 2 keer afgeschopt en probeer nou niet 3 op een rij te halen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:19 schreef Klopkoek het volgende:
Zullen we eens uittesten hoe anderen gaan reageren als ik een nieuw topic open maar tegelijkertijd hetzelfde Volkskrant-bericht in oude discussies plaats?
Wat ik nog vergeten was te zeggen: Lord-Vetinari heeft een goed punt door te wijzen op het risico dat vele discussies d.m.v. het crossposten offtopic geraken. Dat komt daar nog eens bij.
Dat is jouw verdienste geweest door selectief te lezen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Aan jouw gezeik heb ik ook geen boodschap. Je bent de laatste maanden er al 2 keer afgeschopt en probeer nou niet 3 op een rij te halen.
Je hebt ook zitten knoeien met de tijdsaanduiding zie ik.quote:gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 28-06-2008 19:33
Ten eerste: despootquote:Op zondag 29 juni 2008 10:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je hebt ook zitten knoeien met de tijdsaanduiding zie ik.
Nu, moet ik met LV mee gaan. De tijds aanduiding is een systeem tijd en daaraan is niets te veranderen of je moet DBA-er zijn en dat zijn de Mods nietquote:Op zondag 29 juni 2008 11:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik haat het om paranoia's in het openbaar af te vallen, maar knoeien met de tijd is onmogelijk, zelfs voor mods.
Wat kinderachtig weer. Jullie vergallen al mijn plezier hier. Ik moet gvd constant pikken dat ik voor Stalin wordt uitgemaakt en met Mao wordt vergeleken en dan wordt dat niet getolereerd? Boehoequote:Op zondag 29 juni 2008 07:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Weer een gevalletje schelden: [Deel 1478]Wanted man by Lucy Watson
Dat kon toch niet?
Ik geloof niet dat jij miljoenen doden op je geweten hebt, zo'n manke vergelijking is dan ook bij voorbaat ongeloofwaardig en zodoende ook niet beledigend.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat kinderachtig weer. Jullie vergallen al mijn plezier hier. Ik moet gvd constant pikken dat ik voor Stalin wordt uitgemaakt en met Mao wordt vergeleken en dan wordt dat niet getolereerd? Boehoe![]()
en dan is dat van mij nog ergens op gebaseerd
Dat is een algemene term, dus weldegelijk beledigend. Dat mensen jou vergelijken met personen als Mao of Stalin is heel specifiek en slaat de plank bij voorbaat mis.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:04 schreef Klopkoek het volgende:
Het is al goed nazitje van me.
let op, dit is geen belediging want Aaaah kan onmogelijk miljoenen doden op z'n geweten hebben
Vergeet niet eerst een verkiezing te houden, anders is het dictatuurquote:Op zondag 29 juni 2008 13:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als dit gezeik niet meteen stopt ga ik wat mensen aandragen voor een ban.
Een gewone user wordt daar voor meestal keihard afgestraft maar bepaalde mods mogen zich schijbaar alles perminterenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Iedereen mag wel eens zich laten gaan bij momenten van stevige irritatie. Ik heb het in ieder geval niet onder een kloontje gepost.
In het vervolg zal ik op beschaafde wijze met decent vocabulair je hersenen in slaan.
Met dit soort reacties geef je wel te twijfelen over je mod kwaliteitenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Soms heb je het gewoon nodig. En blijkbaar vind je het ook lekker.
Nou als je echt graag een kus op je bol wil:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Met dit soort reacties geef je wel te twijfelen over je mod kwaliteiten
edit:quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
AAaaah Klopkoek, doe nou eens niet zo schijnheilig.
M'n alle twee de reacties waren niet goed. Ik heb ook keurig aangegeven dat ik me zal proberen netjes te gedragen. Maar je hoeft er echt niet een drama van te maken.
Kijk, dit bedoel ik dus. Om dit soort nazistische opmerkingen kan ik zo ontzettend kwaad worden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:10 schreef kraakvandaal het volgende:
Laten we iedereen die overbodig is ruimen dat zet meer zoden aan de dijk.
Laat mij er ajb buiten. Ik vind KK een raszeikerd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
AAaaah Klopkoek, doe nou eens niet zo schijnheilig.
M'n alle twee de reacties waren niet goed. Ik heb ook keurig aangegeven dat ik me zal proberen netjes te gedragen. Maar je hoeft er echt niet een drama van te maken.
Hoi Evert.quote:raszeikerd
zo stil of vanwege de slachtpartijenquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:40 schreef sigme het volgende:
Onrustig? Het is een kerkhof. Zelfs de politieke topics wijken uit naar NWS.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:46 schreef sigme het volgende:
Jezus Klopkoek, doe je het erom? Werklozen moeten vanaf nu alle banen accepteren
Welke? Dan ga ik ze meteen ff vissen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:40 schreef sigme het volgende:
Onrustig? Het is een kerkhof. Zelfs de politieke topics wijken uit naar NWS.
Oog om oog, tand om tand.quote:Beetje respect he!?!
quote:Maer indiender een dootlick verderf sal zijn: so sult ghy geven ziele voor ziele, ooge voor ooge: tant voor tant, hant voor hant, voet voor voet.
Niet speciaal vandaag of gister, het is al een tijdje zo. Als ik jou was zou ik iets vaker de NWS-topiclijst even bekijken, van daar naar hier schoppen lijkt uit de mode.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welke? Dan ga ik ze meteen ff vissen.
Hoelang zijn jullie van plan Klopkoekje nu te verbannen? Twee weken, een maand, permanent? Daarnaast lijkt het mij het best om 'm -behalve te bannen-, hoe tegenstrijdig het nu ook klinkt, te negeren. Lijkt mij wel handig.quote:
Als je m wilt negeren, waarom post je het dan hier?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hoelang zijn jullie van plan Klopkoekje nu te verbannen? Twee weken, een maand, permanent? Daarnaast lijkt het mij het best om 'm -behalve te bannen-, hoe tegenstrijdig het nu ook klinkt, te negeren. Lijkt mij wel handig.
Je bent snel van begrip, he: "hoe tegenstrijdig het nu ook klinkt". Maar inderdaad, ik had er niet aan gedacht te PM'en. Hoe dan ook, wanneer ik dat had gedaan, misschien beter, dan had alleen jij dat wijze advies kunnen lezen, terwijl het mij dus erg handig lijkt dat de rest, zoals Chewie in dat topic, Klopkoekje ook gewoon maar negeert in zijn wat zielige trollpogingen (en dat om een simpele reden: het verneukt topics die voor de rest best wel aardig zijn. Af en toe wat hier en daar het een en ader geleuk, geen probleem, maar zo'n trollkloon als Klopkoek is gewoon irritant en het helpt niet om erop te reageren en dus doe ik het ook alleen in dit, daarvoor bestemde, topic). En hoeveel moet ik er PM'en? Dus: vandaar.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als je m wilt negeren, waarom post je het dan hier?
Bekend gevoel voor jou?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
Je moet je niet aan Klopkoek storen. Het is een troll-kloon of hij vindt het werkelijk prachtig dat hij hier forse tegenwind krijgt.
Als je gemiddeld iets boven dom schelden wilt blijven is dat geen goed planquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:53 schreef Picchia het volgende:
Als je nazi vergelijkingen en alles toe zou staan, dan houdt het geklaag daarover vanzelf op. Ze overtreden dan immers geen regels. Dan kunnen PJO, Klopkoek en alle andere personen gewoon hun ei kwijt.
Ik zou beginnen bij jezelf.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:04 schreef Klopkoek het volgende:
Men moet gvd niet schijnheilig hier doen.
De ware aard van Monidique. Hoe durf jij over bannen van anderen te beginnen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hoelang zijn jullie van plan Klopkoekje nu te verbannen? Twee weken, een maand, permanent? Daarnaast lijkt het mij het best om 'm -behalve te bannen-, hoe tegenstrijdig het nu ook klinkt, te negeren. Lijkt mij wel handig.
Onderbouw je bewering eens met feitenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
edit:
Het valt nogal mee zeker gezien de reacties die jij plaatste toen je mod was m77![]()
1x sukkel
1x plaat voor je kop
Ik vind in ieder geval dat mensen gewoon beantwoord moeten worden als ze een vraag stellen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:33 schreef Klopkoek het volgende:
Monidique is een arrogante hufter eerste klas. Maakte mij al vanaf dag één dat ik hier kwam belachelijk. Zelfs als ik gewoon een normale post fabriceerde of reageerde moest M. zo nodig een poging doen om mij te vernederen.
Waarop moet er gereageerd worden?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind in ieder geval dat mensen gewoon beantwoord moeten worden als ze een vraag stellen.
M. heeft er een handje van veel in zichzelf te praten en vertoont daarmee autistische trekjes. In het algemeen zou je kunnen stellen dat dat een gedragsprobleem is als er geen sprake is van een vorm van autisme. Enige sturing van mods is in zo'n geval wel wenselijk, al zijn mensen ook niet verplicht tot reageren.
Op vragen die geadresseerd worden aan iemand, maar niets moet. Zoals door velen geconstateerd wil M. alleen met een select groepje en uiteraard zichzelf spreken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waarop moet er gereageerd worden?
Heb je al de schermnaam van deze gebruiker gelezen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik dus. Om dit soort nazistische opmerkingen kan ik zo ontzettend kwaad worden.
Mag ik even lachen? Diezelfde gozer maakt oprecht een tweedeling tussen untermenschen en ubermenschen in hetzelfde draadje, niet op basis van prestaties, maar op basis van of ze al dan niet allochtoon zijn...quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:04 schreef Klopkoek het volgende:
Ik kan zo twee topics omhoog vissen waar compleet op de man wordt gespeeld, puur op basis van het feit dat (...) zijn bedrijfje falliet is gegaan. dat is nog veel en veel erger. dat is niet beledigen meer, dat is iemand vernederen, hem aantasten in zijn menselijke waardigheid en een tweedeling maken tussen untermenschen en ubermenschen.
Zoals LaZZ ook al zo mooi aangafquote:Op zondag 6 juli 2008 12:55 schreef Klopkoek het volgende:
Je hebt helemaal gelijk Martijn, verwijder dat hele topic maar.
En dat voorliegen mag best bekend gemaakt worden het zijn allemaal feiten die in dat opiniestuk worden aangehaald. Alleen omdat de bron Elsevier is mag het volgens jou niet gebruikt worden.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:47 schreef LaZZ het volgende:
Jammer voor jou, het zijn echter alleen maar opgesomde feiten. Iets wat jou ook treft, iets wat nou niet direct het 'zoet' is dat na het 'zuur' zou komen. Nederland is voorgelogen, dat is jammer.
Ik geef toch ook netjes aan dat het een opiniestuk isquote:Op zondag 6 juli 2008 13:00 schreef Klopkoek het volgende:
Het is een column Martijn... waar feiten worden aangedikt en expres worden weggelaten.
moet ik specsavers er even bij halenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Onderbouw je bewering eens met feiten
Dat was een kloon als mod zijnde heb ik met dat account nooit iemand beledigd en het is een publiek geheim da bijna alle mods kloons hebben.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
moet ik specsavers er even bij halen
tvlxd.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:17 schreef Klopkoek het volgende:
Van wie is Monidique eigenlijk een kloon?
Idd en dat onderbouwt mijn verhaal dat er meer mods zijn die een kloongebruiken om users het leven zuur te makenquote:Op zondag 6 juli 2008 13:58 schreef Klopkoek het volgende:
Nee, maar M. zei een keer tussen neus en lippen door dat hij modrechten heeft, dus hij moet nog een tweede account hebben.
ik had het er meer over dat je niet zo schijnheilig moet doenquote:Op zondag 6 juli 2008 13:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat was een kloon als mod zijnde heb ik met dat account nooit iemand beledigd en het is een publiek geheim da bijna alle mods kloons hebben.
Ik ben niet schijnheilig. Ik mag van mods toch wel normale omgangsvormen verwachten of niet?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik had het er meer over dat je niet zo schijnheilig moet doen
je mag van iedereen normale omgangsvormen verwachten maar de uitlatingen waren nu niet bepaald erg zeker niet als je ziet wat er soms langs komt.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik ben niet schijnheilig. Ik mag van mods toch wel normale omgangsvormen verwachten of niet?
M.. maakt die grap al 3 jaar ....quote:Op zondag 6 juli 2008 13:58 schreef Klopkoek het volgende:
Nee, maar M. zei een keer tussen neus en lippen door dat hij modrechten heeft, dus hij moet nog een tweede account hebben.
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:09 schreef Klopkoek het volgende:
Weet je, krijg allemaal de tyfus. Dit forum is een broedplaats voor rechts-extremisme. Waar ze vrij kunnen schieten op linksen, en als linksen terugbijten worden ze geband. Het is net nazi Duitsland hier, met Rock in de rol van de SchutsStaffel.
Aan het wat? Is versigmiseren synoniem voor kinderboerderijen?quote:Op maandag 7 juli 2008 09:53 schreef Aoristus het volgende:
Is de boel hier weer aan het versigmiseren?
Iedereen een eigen moestuin.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aan het wat? Is versigmiseren synoniem voor kinderboerderijen?
De sfeer gaat er inderdaad niet op vooruit met mensen als DS4 die geen kans onbenut laat om mij hier gewoon zwart te maken door mijn meningen steeds van nuance te ontdoen en mij steeds maar weer in de foute hoek te plaatsen zoals eerder beschreven. . Hij maakt er zelf veel werk van, zoals dat weer uit zijn laatste post blijkt....quote:Op maandag 7 juli 2008 09:40 schreef Reya het volgende:
Verder gaat de sfeer in deze reeks er niet echt op vooruit.
In het draadje begreep ik juist van jou dat jij schelden WEL vindt kunnen...quote:Op maandag 7 juli 2008 10:13 schreef Klopkoek het volgende:
Want ik laat mij niet vrijwillig uitschelden.
Pot, ketel, zwart enzo. Of ga je nu ontkennen dat je mij dood wenste, uitschold voor fascist en weet ik al wat niet meer? Of vind je dat dan opeens wel kunnen?quote:Op maandag 7 juli 2008 10:13 schreef Klopkoek het volgende:
Allemaal Judassen en Brutussen hier. Het is een kwestie van tijd voordat ik definitief mijn biezen moet pakken. Want ik laat mij niet vrijwillig uitschelden.
Wat gij niet wilt...quote:Op maandag 7 juli 2008 10:13 schreef Klopkoek het volgende:
Allemaal Judassen en Brutussen hier. Het is een kwestie van tijd voordat ik definitief mijn biezen moet pakken. Want ik laat mij niet vrijwillig uitschelden.
Trieste jankerd. Calimero.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:13 schreef Klopkoek het volgende:
Nee, je bent gewoon een hypocriete jankbal die huilt omdat hij zijn zin niet krijgt.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:54 schreef Klopkoek het volgende:
Calimero. Ga toch weg. Ik heb groot gelijk, zoals altijdmeestal overigens.
Och, Och hoor de hoogmoed. Een typisch links trekjequote:Op maandag 7 juli 2008 22:54 schreef Klopkoek het volgende:
Calimero. Ga toch weg. Ik heb groot gelijk, zoals altijdmeestal overigens.
Tuurlijk. De hele wereld is gek behalve jij, en de hele wereld is ook nog eens tegen jou!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:58 schreef Klopkoek het volgende:
Ik wordt hier niet goed van. Er is gewoon een georganiseerde hetze bezig om mij weg te krijgen.
Kijk uit! Er staat iemand achter je!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:58 schreef Klopkoek het volgende:
Ik wordt hier niet goed van. Er is gewoon een georganiseerde hetze bezig om mij weg te krijgen.
En dat gejank is allemaal afkomstig van 1 en dezelfde persoon, moet je nagaan!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat een gejank allemaal zeg
Maar het is dan ook zeer vervelend als heel de wereld rechts en tegen je is.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:14 schreef Scorpie het volgende:
En dat gejank is allemaal afkomstig van 1 en dezelfde persoon, moet je nagaan!
niets daarom zou ik ook liever hebben dat het getroll en gezeik ophieldquote:
Dit is geen modoptreden, maar een passief toekijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat een gejank allemaal zeg
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:58 schreef Klopkoek het volgende:
Sterf, Scorpie, sterf. Walgelijk gewoon hoe jij je gedraagt.
Nou, zo goed is het helaas niet georganiseerd, want anders was je al weg.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:58 schreef Klopkoek het volgende:
My name is DrWolffenstein and I approve this message.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:06 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nou, zo goed is het helaas niet georganiseerd, want anders was je al weg.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:58 schreef Klopkoek het volgende:
Sterf, Scorpie, sterf. Walgelijk gewoon hoe jij je gedraagt.
Nu ja passiviteit, het is idd vakantie seizoen wat voor mij inhoud bijna fulltime werken en de Rock is op vakantie.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vind overigens wel dat de mods iets duidelijker zouden kunnen zijn. Of je helpt de users of je laat ze stikken. Het lijkt nu een beetje op het laatste gezien de passiviteit dan wel afwezigheid.
Omdat doodsverwensingen oke zijn! 14.gifquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:29 schreef Chewie het volgende:
Waarom gaan bans tegenwoordig op aantal notes?
Het is een richtlijn en ligt natuurlijk ook aan de zwaarte van de uitspraak: tubgirl posten is gewoon meteen weg maar dingen die net niet kunnen worden verzameld tot dat er een patroon in zit.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:29 schreef Chewie het volgende:
Waarom gaan bans tegenwoordig op aantal notes?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het is een richtlijn en ligt natuurlijk ook aan de zwaarte van de uitspraak: tubgirl posten is gewoon meteen weg maar dingen die net niet kunnen worden verzameld tot dat er een patroon in zit.
Maar ik had hem moeten pm`en wat ik dus nu ook ga doen
over gif gesproken....quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat doodsverwensingen oke zijn! 14.gif
niet, dat kunnen alleen modsquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:38 schreef en_door_slecht het volgende:
Waar kun je zien hoeveel notes je hebt?
Op zich kun je er nogwel wat van maken; dan moet je het hebben over meer in algemenen zin het opstandige bewustzijn. Bestaat dat tegenwoordig, waardoor wordt dit veroorzaakt en is het ueberhaupt een haalbare zaak. TS in dat topic is nl. beslist niet de enige die zich in dergelijke termen uitlaat tegenwoordig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:35 schreef Picchia het volgende:
>> opstand!!!
Dit is een onzintopic, het bevat geen coherente tekst en er zal waarschijnlijk ook geen politieke discussie uit voortvloeien.
Volgens mij kan dit topic weg.
Ik ben benieuwd... heb ik er ook een, of ben ik gewoon te braaf?quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
niet, dat kunnen alleen mods![]()
je hebt er trouwens eentje
Jij braaf?quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... heb ik er ook een, of ben ik gewoon te braaf?
Ik wens andere mensen in ieder geval niet dood, zoals sommige Sociaal Begaande Verlichte mensen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
over gif gesproken....
nou of jou reacties hier altijd zo aardig zijn
Nee, maar daar red je het topic mee ahw. Op zich is die OP nl. wel interessant, vind ik. Het geeft aan dat zich bij bepaalde groepen wellicht een diepe ontevredenheid heeft afgetekend, de laatste jaren.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:56 schreef Picchia het volgende:
Maar daar gaat het topic niet over, ofwel?
Je wenst ze niet dood, maar je zuigt, flamed dat het een lieve lust is. Je werkt aardig teleologisch in de richting van KK met de wetenschap dat hij het toch niet kan laten.....(en blijft aan de gang nu weer met dat plaatje waar hij toch weer op gaat reageren maar dat is natuurlijk ook je bedoelingquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wens andere mensen in ieder geval niet dood, zoals sommige Sociaal Begaande Verlichte mensen.
Dat dus maar ik heb toch het idee dat KK het er ook om doet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat vind ik jammer en niet nodig. Ik zou ook zo graag eens zien dat bij KK het kwartje nou eens valt.. (wordt tijd, want hersens heeft ie genoeg)
6quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... heb ik er ook een, of ben ik gewoon te braaf?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:13 schreef Klopkoek het volgende:
Toch wordt er gewoon met twee maten gemeten hoor.
Ik hem hem een tijdje gevolgd. Zijn reactie is in mijn ogen geen doel op zich, maar een reactie omdat hij daadwerkelijk onheus bejegend voelt, schiet in het defensief, verliest zijn geduld en vervolgens gaan alle remmen los.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat dus maar ik heb toch het idee dat KK het er ook om doet.
Met alle respect, maar er is verdomd weinig nodig om KK over de kling te jagen. Het zal best dat er mensen zijn die het er om doen, maar veel vaker zie ik KK ontsporen terwijl daar echt geen enkele aanleiding voor is.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hem hem een tijdje gevolgd. Zijn reactie is in mijn ogen geen doel op zich, maar een reactie omdat hij daadwerkelijk onheus bejegend voelt, schiet in het defensief, verliest zijn geduld en vervolgens gaan alle remmen los.
Ik vind het donders jammer dat mensen steeds maar weer meppen op die zwakke plek. Het lijkt wle het gedrag van roofdieren zo nu en dan
Ik ontken alles!quote:
Een aan minstens e e n zijde scherp plat stuk staal.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar er is verdomd weinig nodig om KK over de kling te jagen.
Meestal wel ja... Je kan toch moeilijk zeggen dat ik hier alleen maar rotzooi trap.quote:
Ik denk ook wel dat hij het zeker meent en uit grond van zijn hart spreekt. Mijn idee heeft dat te maken met een zeer groot rechtvaardigheidsgevoel en maatschappelijke betrokkenheid in het bijzonder in de richting van sociaal-economische zwakkeren. Dat is helemaal niet verkeerd, herken daar het nodige ook uit, waren er maar meer mensen zo maatschappelijk begaan. Maar altijd ligt het risico op de loer dat iemand soms dan doorschiet.....quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar er is verdomd weinig nodig om KK over de kling te jagen. Het zal best dat er mensen zijn die het er om doen, maar veel vaker zie ik KK ontsporen terwijl daar echt geen enkele aanleiding voor is.
Dat hij dat wel meent geloof ik ook wel, maar objectief bezien...
Nee hoor.... Maar toch 6 notes, zelfs ik had dat niet van je verwacht..quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Meestal wel ja... Je kan toch moeilijk zeggen dat ik hier alleen maar rotzooi trap.
Hij doet mij een beetje denken aan Rick uit de Young Ones (recent weer op t.v., zo zag ik van de week). Die zag ook overal onrechtvaardigheid in.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Mijn idee heeft dat te maken met een zeer groot rechtvaardigheidsgevoel en maatschappelijke betrokkenheid in het bijzonder in de richting van sociaal-economische zwakkeren. Dat is helemaal niet verkeerd, herken daar het nodige ook uit, waren er maar meer mensen zo maatschappelijk begaan. Maar altijd ligt het risico op de loer dat iemand soms dan doorschiet.....
Ik sta er ook van te kijken. Maar bezwaar maken zal wel niet kunnen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee hoor.... Maar toch 6 notes, zelfs ik had dat niet van je verwacht..
Mwah. Ik voer discussies op zijn scherpst. Ik benoem dingen zoals ik ze zie en ze volgens mij zijn. Dat KK daar allergisch voor is, is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je wenst ze niet dood, maar je zuigt, flamed dat het een lieve lust is.
Pardon? Een doodsverwensing afdoen met een calimero plaatje vind je uitlokking? Tja, verdienen meisjes het om verkracht te worden als ze minirokjes aanhebben? I think not.quote:Je werkt aardig teleologisch in de richting van KK met de wetenschap dat hij het toch niet kan laten.....(en blijft aan de gang nu weer met dat plaatje waar hij toch weer op gaat reageren maar dat is natuurlijk ook je bedoeling)
Je hebt er zelf ook een handje van EG, zie de 24-reeks durende ranting tegen alles wat meer dan modaal verdient. Daarin worden ook nogal wat dingen gezegd door jou die op het randje zijn. Steek die hand ook eens in eigen boezem, mijn waarde.quote:Je weet best waar je mee bezig bent. Je draagt bij aan de vergiftiging die aan de gang is.
Tja, ik moet het allemaal nog zien met hem. Hij reageert al alsof hij gestoken is door een wesp zodra je een opmerking maakt over "sociaal zwakkeren".quote:Dat vind ik jammer en niet nodig. Ik zou ook zo graag eens zien dat bij KK het kwartje nou eens valt.. (wordt tijd, want hersens heeft ie genoeg)
Ik zou toch maar eens een hoger beroep overwegenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijken. Maar bezwaar maken zal wel niet kunnen.
Ik ook niet maar bij KK bekruipt mij het gevoel dat we met een borderlinertje te maken hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben geen psycholoog maar heb denk ik aardig scherp wat er ongeveer gebeurt.
Prima.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:00 schreef Klopkoek het volgende:
Laat ik al voorbeeld de ruzie met Scorpie nemen.
Ik zei dat hij het goed had, als hij thuis lekker kon internetten. Dat jij dat als een belediging zag, tja. Daarnaast was diegene zelf niet vernederd, dus je sociale mededogen was totaal misplaatst.quote:Scorpie deed in een topic heel laatdunkend over werklozen en vernederde zelfs een werkloze in dat topic.
Klopt.quote:Daar zei ik wat van.
Nee, dat vroeg je niet. Je noemde me een randdebiel en wenste dat ik van een hoge ladder viel. Wil je dat ik het hier weer quote?quote:Ik vroeg me af waarom je dat doet want werkloosheid hoeft je nog niet te diskwalificeren voor het debat. Dat is gewoon vernederend.
Je vergeet een stukje vriend, of moet ik dat hier ook weer neer gaan zetten? Of was je vergeten dat je me ook even uitmaakte voor vuile fascist?quote:Vervolgens gaat hij me voor communist uitmaken. En ja, dan wordt ik boos.
Nee, eerlijk. Ik had niet gedacht dat hij zes notes zou hebben. Maar ik hem toch hard aangepakt over zijn handeling in mijn richting in #24? (demonisering)quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:02 schreef Klopkoek het volgende:
Je slaat wel erg snel om EchtGaaf. Ik had verwacht dat DS4 wel meer notes zou hebben.
Niet alleen dat, hij beschuldigt andere mensen van praktijken waar hij zelf ook debet aan is.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik ook niet maar bij KK bekruipt mij het gevoel dat we met een borderlinertje te maken hebben.
KK is namelijk maar zelden geintresseerd in discussie omdat hij denkt het gelijk aan zijn kant te hebben en volgt er discussie dan voelt hij zich inderdaad zeer snel onheus bejegend wat dan weer uitmond in een scheldpartij.
Dat zou mij ernstig verbazen. Het zou mij ook verbazen als JIJ daar niet hebt gescoord.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:05 schreef EchtGaaf het volgende:
ik denk wel dat daar een puntje van bijzit hoor.
Van mij mag het open en bloot. Maar beter nog: dat je weet waarmee je die punten verdient, want dan kun je er ook lering uit trekken.quote:DS4 zou denk ik de vraag niet meer opnieuw stellen, nu het open en bloot op straat ligt
Nee, geen borderliner wmb. Andere gedachten. Maar ik ga hier niet speculeren wat er evt aan de hand kan zijn. Dat is niet kies. Bovendien moet je altijd de grootste reserves hebben met signalering cq. diagnostiek op afstandquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik ook niet maar bij KK bekruipt mij het gevoel dat we met een borderlinertje te maken hebben.
Nou ben ik niet (helemaal) mee eens hoor. Hij komt wel degelijk met inhoudelijke tegenwerpingen. En is juist goed met het opvoeren van bronnen en feitenmateriaal (wandelende encyclopedie) . Maar als hij in de emotie schiet, tja dan gaat ie onderuit. En dat is jammer. Hij kan het makkelijk op inhoud winnen als hij dat wilt.quote:KK is namelijk maar zelden geintresseerd in discussie omdat hij denkt het gelijk aan zijn kant te hebben en volgt er discussie dan voelt hij zich inderdaad zeer snel onheus bejegend wat dan weer uitmond in een scheldpartij.
Als iemand het in zijn hoofd haalt om te zeggen dat uitkeringen misschien wel eens lager kunnen ontplof je ook al, dus om nu net te doen alsof jij alleen pissig wordt als jij rechtstreeks wordt aangevallen...quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:00 schreef Klopkoek het volgende:
Laat ik al voorbeeld de ruzie met Scorpie nemen.
Vervolgens gaat hij me voor communist uitmaken. En ja, dan wordt ik boos.
Ik denk werkelijk waar echt dat hij het zelf niet doorheeft. Het klinkt een beetje denigrerend, maar de spreekwoordelijke "plaat voor de kop" is op dit onderwerp wel van toepassing.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als iemand het in zijn hoofd haalt om te zeggen dat uitkeringen misschien wel eens lager kunnen ontplof je ook al, dus om nu net te doen alsof jij alleen pissig wordt als jij rechtstreeks wordt aangevallen...
Om niet te spreken over het feit dat je fok een broeinest van fascisten noemt en aanverwant commentaar. Heb je nu echt zelf niet ook eens een gevoel van "dat had ik beter niet kunnen doen".
Hmmmm. Waarom ik wel en jij niet? Jij maakte mij toch uit voor verdorven in die rallyquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat zou mij ernstig verbazen. Het zou mij ook verbazen als JIJ daar niet hebt gescoord.
ik ben voor publicatie van het aantal notes van iedereen.quote:Van mij mag het open en bloot. Maar beter nog: dat je weet waarmee je die punten verdient, want dan kun je er ook lering uit trekken.
Één woord: psychopaat.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Bovendien moet je altijd de grootste reserves hebben met signalering cq. diagnostiek op afstand![]()
Veel van zijn "feiten" zijn onjuist. Ze passen in jouw straatje, dus ben je wellicht minder kritisch, maar toch: vaak onjuist.quote:Nou ben ik niet (helemaal) mee eens hoor. Hij komt wel degelijk met inhoudelijke tegenwerpingen. En is juist goed met het opvoeren van bronnen en feitenmateriaal (wandelende encyclopedie) .
Ik vond jou a-moreel gelet op jouw betoog. Ik kan mij niet voorstellen dat dat een punt oplevert. Die "landverrader" van jou daarentegen... Maar goed, dat is mijn idee, we hoeven er niet op terug te komen, er ligt immers zand over.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Hmmmm. Waarom ik wel en jij niet? Jij maakte mij toch uit voor verdorven in die rally? Ik weet wel zeker dat dat een puntje was.
![]()
Dat maar belangrijker nog: dat je weet waarvoor je hem hebt gekregen. Want alleen dan kan het leiden tot gedragsverandering.quote:ik ben voor publicatie van het aantal notes van iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |