abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juni 2008 @ 11:28:55 #101
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_59700493
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 11:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Kunnen de oftopic reacties in dit topic weg?
Kritiek GroenLinkser op 'absurde' milieuregels
jaja.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_59743004
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1170243/1/50/59742876

geef die trolmatador eens een trap onder de kont... het woord fascist wordt hier gebruikt als scheldwoord en een aanzet tot reltrappen..
btw waar is PJO eigenlijk ?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 23:27:30 #103
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_59743822
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 23:01 schreef Bluesdude het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1170243/1/50/59742876

geef die trolmatador eens een trap onder de kont... het woord fascist wordt hier gebruikt als scheldwoord en een aanzet tot reltrappen..
btw waar is PJO eigenlijk ?
gedaan
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_59745067
  † In Memoriam † zaterdag 28 juni 2008 @ 09:01:00 #105
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_59747946
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 23:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

gedaan
Ik vind het niet zo handig om naar een "plaats je reaktie" te verwijzen. Kun je dat blauwjong nog even duidelijk maken?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_59748516
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 09:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo handig om naar een "plaats je reaktie" te verwijzen. Kun je dat blauwjong nog even duidelijk maken?
Je hebt gelijk..Ik zag het niet..
  † In Memoriam † zaterdag 28 juni 2008 @ 14:37:32 #107
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_59753364
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 10:14 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je hebt gelijk..Ik zag het niet..
Maakt niet uit, here to help.
PJO al gevonden?
  zaterdag 28 juni 2008 @ 17:25:07 #108
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59756316
Kan dit nutteloze Elsevier gezeik weg?
PvdA wil spaarder beschermen tegen inflatie
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 28 juni 2008 @ 17:48:04 #109
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59756707
Kan er wat aan Martijn_77 gedaan worden die een stuk of 3/4 topics bevuilt met hetzelfde suggestieve Elsevierstuk.

Het lijkt wel alsof hij ervoor betaald wordt om het overal even in te wrijven.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 28 juni 2008 @ 17:53:30 #110
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59756821
KK jij moet eens op houden met janken als iemand een andere mening dan die van jou verkondigd dan moet ie gelijk zijn mond houden. Het lijkt wel op een soort van censuur.

Ik wil alleen dat er wat gedaan wordt aan die loze Elsevier opmerkingen die compleet oftopic zijn en waar niemand iets aan heeft
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_59756904
Trek het je niet aan, KK(K) is in haar maandelijkse periode.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 17:59:01 #112
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59756924
Jij hebt zoooo'n plaat voor je harses, dat moet je inderdaad zelf weten maar dat je hetzelfde bericht in zes topics tegelijk post is uitermate treurig. OF je start een nieuw topic OF je kickt een oud topic omhoog maar niet allebei.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 28 juni 2008 @ 18:00:39 #113
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59756960
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 17:59 schreef Klopkoek het volgende:
Jij hebt zoooo'n plaat voor je harses, dat moet je inderdaad zelf weten maar dat je hetzelfde bericht in zes topics tegelijk post is uitermate treurig. OF je start een nieuw topic OF je kickt een oud topic omhoog maar niet allebei.
Heb jij een link dan naar die zes topic waarin ik het zelfde post?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 28 juni 2008 @ 18:09:46 #114
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59757149
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 18:00 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Heb jij een link dan naar die zes topic waarin ik het zelfde post?
Tel je even mee?
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 13:26 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Daar denken een paar gerenomeerde PvdA-ers toch anders over. Zie ook:
'Balkenende-IV is verslaafd aan belastingen'
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 12:51 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Bron
[..]

Bron

Er zijn zelfs PvdA-er die het licht gezien hebben

Maar ze slaan wel de spijker op zijn kop. Dit kabinet is met zijn belastinghonger dessastreus voor de economie van Nederland. Maar het lijkt er wel op als of dit kabinet dat niet inzien
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 13:14 schreef Martijn_77 het volgende:
Zelfs PvdA-ers zien het nu in:

Erg zorgelijk
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 17:11 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Idd en er zijn zelfs al PvdA-ers die inzien dat dit kabinet verslaafd is aan belastingen:
Vier keer dus.

En dan zijn er ook nog posts waar je niet de link geeft maar in 3 regeltjes wel weer dezelfde simpele boodschap uitdraagt.
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 13:20 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Toch wel tekenend dat je de belasting verslaving van dit kabinet en de impact daarvan op de economie constant vergeet
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 12:17 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ja, die worden keer op keer genaaid en dan staat KK vooraan om te juigen. Maar als het om gehandicapten gaat is het schandelijk.

Het is idd ook schandelijk te noemen het beleid van dit kabinet over de gehele linie en op dit punt zeker. Maar veel linkse meten wel met twee maten.
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 11:58 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ik zou er eerder opzetten "Bedankt voor de 50 % Belastinginkomsten"

Een bedankje van de overheid aan de belastingbetaler
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 28 juni 2008 @ 18:27:03 #115
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59757499
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 18:09 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Tel je even mee?
[..]

[..]

[..]

[..]

Vier keer dus.

En dan zijn er ook nog posts waar je niet de link geeft maar in 3 regeltjes wel weer dezelfde simpele boodschap uitdraagt.
[..]

[..]

[..]

Even voor de duidelijkheid. Ik heb maar in een topic het artikel gepost maar verwijs er alleen in meerdere topics naar. Om verbanden te leggen en dat is niet verboden. Jij doet het voorkomen als of ik in ieder topic het nieuwsbericht plak maar dat is dus zwaar overdreven (had ook niet anders verwacht )

Daarnaast verwijzen de laatste twee posts niet naar dat topic en zijn zo ook niet bedoeld. Dus dan kom ik er maar op vijf

Helaas je punt kan aan alle kanten onder uit gehaald worden
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 28 juni 2008 @ 18:30:51 #116
Stranger than fiction
pi_59757568
Vijf is natuurlijk veel minder dan 6 keer...

Klopkoek heeft een zeer valide punt dat je een eenzijdige input hebt. Je hebt gewoon een Elsevier verslaving. Vaak sluit je conclusie ook zeer slecht aan op het stuk dat je erbij post... Maar goed...

Er kan echter ook over Klopkoek veeld gezegd worden. Zijn tirades bevatten vaak hetzelfde onderwerp en eenzelfde toon. Ook is zijn commentaar ook niet altijd relevant.

Daar kan ik weinig aan veranderen. Jullie kunnen er wel over zeuren, maar ik kan niet iemand zijn beperkte visie en blikveld verruimen. Hoe graag ik dat ook zo willen.
  † In Memoriam † zaterdag 28 juni 2008 @ 18:37:41 #117
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_59757698
Nu neig ik toch naar M77, aangezien hij tenminste nog een onderbouwing geeft met een link. Over de kwaliteit van die link kun je twisten, maar dat is nog altijd beter dan geen onderbouwing.

Uiteraard kan onderbouwen niet verplicht worden, maar het zorgt wel voor de continuïteit van de discussie.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 18:39:12 #118
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_59757733
Ik moet het toch met KK eens zijn. Ik word er een beetje moe van om in elk (toch al rammelend) topic van Martijn 5 x per dag dezelfde tekst of verwijzing naar hetzelfde topic tegen te komen. Iemand die in POL leest komt toch dat topic wel tegen. het is toch niet nodig om in elk topic in POL (omdat nu bijna elk topic over de regering gaat) steeds hetzelfde riedeltje te posten dat dit een kut-kabinet is? Ik denk dat 99% van de POL-lers inmiddels heus wel weet hoe Martijn erover denkt. Het is echt niet nodig om elke keer in elk topic weer dezelfde Elsevier blaterij op te lepelen. Maak er een topic over en laat het daarbij. POL lezers komen er toch wel op uit, op den duur. En het voorkomt dat topics vervolgens off topic gaan omdat men gaat reageren op het feit DAT voor de zoveelste keer dezelfde link voorbijkomt, die men ook al in 4 andere topics heeft gezien.

Voorbeeldje:
Economie aan de rand van de afgrond door dit Kabinet?

Een topic waar een week al niet in gepost is, puur met die link omhoog schoppen. Nutteloos.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 28 juni 2008 @ 18:53:19 #119
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59758039
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 18:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nu neig ik toch naar M77, aangezien hij tenminste nog een onderbouwing geeft met een link. Over de kwaliteit van die link kun je twisten, maar dat is nog altijd beter dan geen onderbouwing.

Uiteraard kan onderbouwen niet verplicht worden, maar het zorgt wel voor de continuïteit van de discussie.
Als je wilt twisten doe dat dan in het topic want daarom post ik de link ook

@Lady Vinegar: Kijk eens verder dan je neus lang is en dan zie je dat ik ook vele andere bronnen gebruik zoals trouw en NRC. Maar ja dat zal je wel niet willen zien
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 28 juni 2008 @ 18:56:31 #120
Stranger than fiction
pi_59758104
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 18:53 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Als je wilt twisten doe dat dan in het topic want daarom post ik de link ook

@Lady Vinegar: Kijk eens verder dan je neus lang is en dan zie je dat ik ook vele andere bronnen gebruik zoals trouw en NRC. Maar ja dat zal je wel niet willen zien
Je leest volgens mij niet verder dan je neus lang is. Discussie is hierbij gesloten. Je moet ophouden met het continue cross-posten. (in veel fora is dat ook verboden)

Dit zet ik ook in je notes, zodat we dat hierbij hebben afgesproken.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 19:02:01 #121
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59758223
Nogmaals:

OF je schopt een oud topic van je omhoog zoals "economie aan de afgrond door dit kabinet". Met wat geluk wordt het net zo'n evergreenreeks als die over de Bedrijfsgoddelijken.

OF je opent een nieuw topic.

Maar niet allebei.

Dat is mijn suggestie, heel simpel. Dat Martijn_77 weer gaat zeuren over censuur is nogal typisch.

Verder zijn er ook dingen waar ik me nog sterker irriteer (zoals dat Martijn telkens weer dezelfde grijsgedraaide plaat blijft afdraaien terwijl het al duizend keer is ontkracht) maar terecht niets aan gedaan wordt. Dat moet Martijn helemaal zelf weten wat hij daarmee doet.

Aan het eerste kan echter wel paal en perk worden gesteld denk ik.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_59758454
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 18:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik moet het toch met KK eens zijn. Ik word er een beetje moe van om in elk (toch al rammelend) topic van Martijn 5 x per dag dezelfde tekst of verwijzing naar hetzelfde topic tegen te komen. Iemand die in POL leest komt toch dat topic wel tegen. het is toch niet nodig om in elk topic in POL (omdat nu bijna elk topic over de regering gaat) steeds hetzelfde riedeltje te posten dat dit een kut-kabinet is? Ik denk dat 99% van de POL-lers inmiddels heus wel weet hoe Martijn erover denkt. Het is echt niet nodig om elke keer in elk topic weer dezelfde Elsevier blaterij op te lepelen. Maak er een topic over en laat het daarbij. POL lezers komen er toch wel op uit, op den duur. En het voorkomt dat topics vervolgens off topic gaan omdat men gaat reageren op het feit DAT voor de zoveelste keer dezelfde link voorbijkomt, die men ook al in 4 andere topics heeft gezien.

Voorbeeldje:
Economie aan de rand van de afgrond door dit Kabinet?

Een topic waar een week al niet in gepost is, puur met die link omhoog schoppen. Nutteloos.
Dit dus samen met elke keer dezelfde verkeerde plaat afdraaien maakt je een irritante user m77.
Er is niets illegaals aan maar het irriteert veel fokkers
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 28 juni 2008 @ 19:15:15 #123
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59758503
Maar wat denk je hiervan icecreamfarmer? Hier valt toch wel wat aan te doen?
quote:
Nogmaals:

OF je schopt een oud topic van je omhoog zoals "economie aan de afgrond door dit kabinet". Met wat geluk wordt het net zo'n evergreenreeks als die over de Bedrijfsgoddelijken.

OF je opent een nieuw topic.

Maar niet allebei.
Crossposten is idd vaak verboden in fora.
Deuger, Woke & Gutmensch
  † In Memoriam † zaterdag 28 juni 2008 @ 19:17:23 #124
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_59758543
Ik denk dat KK te veel doordraaft. De discussie was toch gesloten volgens Rock?
  zaterdag 28 juni 2008 @ 19:19:56 #125
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59758593
Zullen we eens uittesten hoe anderen gaan reageren als ik een nieuw topic open maar tegelijkertijd hetzelfde Volkskrant-bericht in oude discussies plaats?

Wat ik nog vergeten was te zeggen: Lord-Vetinari heeft een goed punt door te wijzen op het risico dat vele discussies d.m.v. het crossposten offtopic geraken. Dat komt daar nog eens bij.
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')