Nee Meki, het is dit stickie. En nee, dat is niet toegestaan.quote:
1) ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:22 schreef sigme het volgende:
1) mag deze stickie?
2) mag deze titel: [b]Ook onder dit kabinet krimpt het Rijk niet[/b] gedecodeerd worden?
Laten we hopen van niet want dan heeft Meki in de crew gezetenquote:
Als sigme = meki, dan Aaahikwordgek = meki. Nietwaar?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
sigme = meki?
Aaah = sigme?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Als sigme = meki, dan Aaahikwordgek = meki. Nietwaar?
Nee, het is nogal politiek geladenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:24 schreef freako het volgende:
Geen kerstfeest personeel vervoersbedrijf wegens allochtonen
-> NWS?
Totdat Wilders z'n Kamervragen heeft gesteld, past ie daar beter denk ik..
Het enige politieke wat er aan is, is dat de overheid heeft besloten van die twee dagen officiele feestdagen te maken, verder is er helemaal niets politieks aan kribbetje en waterloopwonderbabies of dikke vatsige mannen met rendieren.quote:
Maar dat is toch nog steeds beter dan een vadsige man die een meisje van 9 neukt?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het enige politieke wat er aan is, is dat de overheid heeft besloten van die twee dagen officiele feestdagen te maken, verder is er helemaal niets politieks aan kribbetje en waterloopwonderbabies of dikke vatsige mannen met rendieren.
Laat ik stellen dat het onderwerp genoeg stof geeft tot een maatschappelijk en wmb ook een politiek debat.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het enige politieke wat er aan is, is dat de overheid heeft besloten van die twee dagen officiele feestdagen te maken, verder is er helemaal niets politieks aan kribbetje en waterloopwonderbabies of dikke vatsige mannen met rendieren.
Wordt er nog iets aan deze doodsverwensing gedaan en aan de rest van het gedrag van Klopkoek?quote:Op zondag 15 juni 2008 11:38 schreef Martijn_77 het volgende:
Minima gaan er andermaal op achteruit
Doodsverwensing
Niet vanzelfsprekend, ga ik ff vanuit. Ik mocht van Dr. Nikkita "doodvallen" dat zelfs twee keer achterelkaar (het is knap als je dat twee keer achter elkaar kan uitvoeren maar dat ff terzijde) , maar madame mocht gewoon doorpostenquote:Op zondag 15 juni 2008 13:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wordt er nog iets aan deze doodsverwensing gedaan en aan de rest van het gedrag van Klopkoek?
het topic is al op slot, en ik heb de pagina even door gescand maar kom alleen bij jouw een doods verwensing tegen.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:20 schreef Klopkoek het volgende:
Dat er met twee maten gemeten wordt is me bekend. Ik wacht alweer op een ban...
Ik moet zeker alles pikken? Dat ik voor links krakerstuig wordt uitgemaakt enzo.
Niet zo schijnheilig doen Martijn. Klopkoeks uitlatingen zijn niet kies, maar jouw gedrag is ook niet 100%quote:Op zondag 15 juni 2008 13:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wordt er nog iets aan deze doodsverwensing gedaan en aan de rest van het gedrag van Klopkoek?
Nikita heeft een lange ban aan zijn broek.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet vanzelfsprekend, ga ik ff vanuit. Ik mocht van Dr. Nikkita "doodvallen" dat zelfs twee keer achterelkaar (het is knap als je dat twee keer achter elkaar kan uitvoeren maar dat ff terzijde) , maar madame mocht gewoon doorposten
Ik mag hopen dat iedereen weer wat meer in de ratio modus terugkeert
Dit helpt niet echt.
ps: er werd ook fors gezogen in de richting van KK door sommigen, vond ik ook niet nodig. Er treffen dus meer mensen een verwijt
Dank voor de info (2x)quote:Op zondag 15 juni 2008 14:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nikita heeft een lange ban aan zijn broek.
Stel je niet zo aan, iedereen zegt weleens dat een ander dood mag vallen, doodgaan hoort bij het leven.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet vanzelfsprekend, ga ik ff vanuit. Ik mocht van Dr. Nikkita "doodvallen" dat zelfs twee keer achterelkaar (het is knap als je dat twee keer achter elkaar kan uitvoeren maar dat ff terzijde) , maar madame mocht gewoon doorposten
Ik mag hopen dat iedereen weer wat meer in de ratio modus terugkeert
Dit helpt niet echt.
ps: er werd ook fors gezogen in de richting van KK door sommigen, vond ik ook niet nodig. Er treffen dus meer mensen een verwijt
Verder kan ik in dat topic het gehele oeuvre van draaijer aanraden in dat topic (vervelende discussietechnieken) en Bolkesteijn die simpelweg zegt "als je het af rondt is het beiden 0" (niet alleen onwaar maar ook strontvervelend).quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders, maar hij/zij is dan wel erg consistent in de gebruikers in typen apart te houden. EchtGaaf maakt constant taal en tikfouten en lijkt wel dyslectisch. Klopkoek bv. niet en rebel6 ook niet. En met de tijd die Klopkoek heeft voor het lezen van allerlei links boehoe stukken is hij/zij wellicht een luie uitkeringstrekker die dmv. huilverhalen mensen probeert te overtuigen dat geld van de rijken naar zijn uitkering moet.
draaijer is idd vervelend echter bovenstaand stukje is ook ironisch bedoeld BA is dogmatisch maar zal niet snel persoonlijk worden.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:04 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb van remlof een PM ontvangen waarin ik weer wordt gewaarschuwd. Nu weet ik wel dat het vergeefse moeite is maar ik zal een voorbeeldje posten:
[..]
Verder kan ik in dat topic het gehele oeuvre van draaijer aanraden in dat topic (vervelende discussietechnieken) en Bolkesteijn die simpelweg zegt "als je het af rondt is het beiden 0" (niet alleen onwaar maar ook strontvervelend).
Ik kom nota bene nog met cijfers aanzetten en dat wordt gewoon terzijde geschoven. Oké, dat is nog tot daar aan toe maar als ik dan ook nog eens voor krakerstuig e.d. wordt uitgemaakt is de maat voor mij vol.
Sorry,maar een doosverwensing vind ik heel iets anders dan de rest van zijn gedrag. Daarnaast heb ik geen doodsverwensing gemaakt..........quote:Op zondag 15 juni 2008 14:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Niet zo schijnheilig doen Martijn. Klopkoeks uitlatingen zijn niet kies, maar jouw gedrag is ook niet 100%
Dat zie je aan het ip-adres.quote:
Juist. Bij mannen zit er een tuutje aan en bij de vrouwelijk ip-adressen een gaatje.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat zie je aan het ip-adres.
Ip adressen kun je traceren. Als dat wijst op een mannenbolwerk weet je genoeg.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Juist. Bij mannen zit er een tuutje aan en bij de vrouwelijk ip-adressen een gaatje.
Kloon van?quote:Op zondag 15 juni 2008 18:52 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, iedereen zegt weleens dat een ander dood mag vallen, doodgaan hoort bij het leven.
Heb je eens goed gekeken naar Bolkesteijn? Die begon weer met zeggen 'ik hoop dat je geband wordt'. Ik heb in dat topic een aantal heel genuanceerde reacties afgeleverd maar die zijn gewoon genegeerd omwille van het beledigen. Wijs ik ze er nog een paar keer op krijg ik toch een paar snauwen...quote:Op zondag 15 juni 2008 21:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Sorry,maar een doosverwensing vind ik heel iets anders dan de rest van zijn gedrag. Daarnaast heb ik geen doodsverwensing gemaakt..........
Soory, maar een doodsverwensing vind ik een hele andere categorie. Maar wat je nu laat zien is tekend gedrag voor linkse aanhangers.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
Heb je eens goed gekeken naar Bolkesteijn? Die begon weer met zeggen 'ik hoop dat je geband wordt'. Ik heb in dat topic een aantal heel genuanceerde reacties afgeleverd maar die zijn gewoon genegeerd omwille van het beledigen. Wijs ik ze er nog een paar keer op krijg ik toch een paar snauwen...
He ga even lekker de zandbak in, als er 1 iemand dogmatisch en vervelend reageert en de ene na de andere leesfout maakt maar het blijft ontkennen dan ben jij het wel.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Soory, maar een doodsverwensing vind ik een hele andere categorie. Maar wat je nu laat zien is tekend gedrag voor linkse aanhangers.
Eerst in de fout gaan en dan kost wat kost het toch nog recht willen lullen
Oke ik zal stoppen. Is toruwens wel opvallend hoe jij KK dekt.quote:
Het zijn dit soort (impliciete) verdachtmakingen die me mateloos irriteren. Het is terecht nooit genoeg voor een waarschuwing of een ban maar het verziekt de sfeer gigantisch.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke ik zal stoppen. Is toruwens wel opvallend hoe jij KK dekt.
Daar moet iets aan gebeuren idd maar laat je niet gek maken je lijkt af en toe stefanP wel wanneer hij de woorden Links en iets negatiefs over de VS hoort.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het zijn dit soort (impliciete) verdachtmakingen die me mateloos irriteren. Het is terecht nooit genoeg voor een waarschuwing of een ban maar het verziekt de sfeer gigantisch.
Ach Martijn maakte als mod zelfs een aparte kloon aan om maar tegen SCH te kunnen zieken.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het zijn dit soort (impliciete) verdachtmakingen die me mateloos irriteren. Het is terecht nooit genoeg voor een waarschuwing of een ban maar het verziekt de sfeer gigantisch.
Ik hoef niet zo nodig partij te trekken.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke ik zal stoppen. Is toruwens wel opvallend hoe jij KK dekt.
Toch vind ik dat jammer, als je hiermee toch weer een suggestie wekt. En wat du_Ke zegt.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Trouwens wel opvallend Klopkoek gaat weg en Echtgaaf komt![]()
oh wie was datquote:Op zondag 15 juni 2008 22:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach Martijn maakte als mod zelfs een aparte kloon aan om maar tegen SCH te kunnen zieken.
Trek je er dus maar niet teveel van aan.
Specsavers http://forum.fok.nl/user/history/145677quote:
Hoe is dat later aan het licht gekomen? Kan me hem wel herinneren.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Specsavers http://forum.fok.nl/user/history/145677
Een kloon zakt vroeg of laat door het ijs.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe is dat later aan het licht gekomen? Kan me hem wel herinneren.
hij is volgens mij niet geband toen.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe is dat later aan het licht gekomen? Kan me hem wel herinneren.
Mod af misschien?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hij is volgens mij niet geband toen.
Nee alleen de kloon en M77 was snel daarna mod af.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hij is volgens mij niet geband toen.
Suprise..............Je zult nog veel moeten studeren wil je mannetjes en vrouwtjes uit elkaar kunnen houden.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nikita heeft een lange ban aan zijn broek.
Had jezelf toch ook kunnen bedenken bij het openen dat zo'n onderwerp beter in KLB of desnoods GC past?quote:
Je bent zelf verantwoordelijk voor de reactie's die je krijgt Klopkoek.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:02 schreef Klopkoek het volgende:
Dat hoort toch niet in KLB thuis? Je weet dan wat voor soort reacties je krijgt. Maarja mijn grote vriend Rock honoreert jouw verzoek graag zo te zien.
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:02 schreef Klopkoek het volgende:
Dat hoort toch niet in KLB thuis? Je weet dan wat voor soort reacties je krijgt. Maarja mijn grote vriend Rock honoreert jouw verzoek graag zo te zien.
Tja ergens ben ik het met chewie eens dat het meer bij klb hoort echter is het daar tegenwoordig eerder onz.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:19 schreef Klopkoek het volgende:
NWS of POL lijkt me de beste plekken daarvoor.
NWS, waar ie nu instaatquote:Op maandag 16 juni 2008 15:19 schreef Klopkoek het volgende:
NWS of POL lijkt me de beste plekken daarvoor.
Inderdaad Wolffenstein die met Auschwitz vergelijkingen aan komt zettenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:53 schreef Reya het volgende:
Persconferentie SP: gaat Jan Marijnissen ermee stoppen?
Verscheidene reacties waar de honden geen brood van lusten.
Het lijkt wel klb of onz.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:53 schreef Reya het volgende:
Persconferentie SP: gaat Jan Marijnissen ermee stoppen?
Verscheidene reacties waar de honden geen brood van lusten.
TT aangepast. Discussie zelf lijkt me wel hier passen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Kan dicht
Le Roi Est Mort, Vive Le Roi: Agnes Kant of....?
Van Bommel doet niet mee.
Prima.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
TT aangepast. Discussie zelf lijkt me wel hier passen.
Nee hoor.quote:
Ik vind niet dat je posts volledig moet weghalen. Gewoon editten is voldoende.quote:
Ze zijn ook niet volledig weg. Alleen onzichtbaar voor jou en voor mij.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je posts volledig moet weghalen. Gewoon editten is voldoende.
Maar zo kan niemand in FB nog zien wat er aan de hand was. Dan kun je de klacht van Lyrebird ook weghalen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet volledig weg. Alleen onzichtbaar voor jou en voor mij.
Dat zou ik niemand willen toewensen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Doodverwensing: [Deel 1476]When in Rome, do as M.
antikaptilisme als ik het goed gelezen hebquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:56 schreef Bluesdude het volgende:
Vanavond eindelijk deze 'film' op tv, horror, maar dan echt
ik had in dat filmtopic een posting gedaan.... met de vraag wat de politieke lading is van dat topic..
waarom is dat verwijderd..?
nogmaals dan maar hier..
wat is de politieke lading?
wat is de politieke stelling en waar is de onderbouwing die horen in de OP
ja en dan ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
antikaptilisme als ik het goed gelezen heb
ik verwijder geen posts dus deze ook niet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ja en dan ?
een film komt op tv met iets over kapitalisme in reallife?
heb je op tv niet 20 films per dag met íets over kapitalisme in reallife ?
so what...
wat is de politieke lading van de OP
En jij hebt mijn post verwijderd, neem ik aan... ??
Waarom was dat.....?
Vragen aan de TS wat de stelling is en of ie die ook kan onderbouwen is heel normaal in pol...
honderden keren heb ik dat gelezen..
uiteindelijk.... nog een moderatiefalen: het topic hoort niet in pol..
Er staat niets in de notes erover.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:52 schreef Bluesdude het volgende:
Wie heeft dan mijn post verwijderd.. moet toch in de notes staan..?
Zet er dan zelf TV-TIP bij en schop het naar een ander forum...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |