IMDb: 7/510quote:Dirty Pretty things
Misdaad-drama
De Turkse Senay en de Nigeriaan Okwe werken beiden in een hotel in een achterbuurt van Londen. Okwe combineert dit met een tweede job als taxichauffeur. Nadat Okwe een menselijk hart vindt dat het toilet verstopt in een van de kamers van het hotel, ontdekt hij dat de uitbater zich niet alleen bezighoudt met de opvang van gasten, maar ook een bloeiende handel drijft in organen.
Ah maakt het uit, what is in a name?.. nou : misleidend.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien handig om iets van een titel te noemen?
Deze film is eigenlijk een documentaire, maar dan tot filmvertoning geconverteerd zodat het meer hapklare brokken bevat voor de grote grijze massa, en dan doel ik niet op hersenen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:46 schreef Pakspul het volgende:
Maar horror is voor mietjes, thrillers ook, eigenlijk komen er weinig goede films meer uit waar je bang van wordt.![]()
Ok, en stel je nu voor dat dat je vriendin is IRL.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:57 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Audrey!![]()
Ik ga kijken! Bedankt voor de tip!
![]()
Dan zijn je aardig wat nieuwsberichten en docu's ontgaan sinds de (19-)80 er jaren.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:03 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb de film gezien maar dat het op waarheid is gebaseerd is me ontgaan. Ik zou de film 31/2 ster uit 5 geven.
Dan zijn je wat real life horrors bespaard gebleven, leve de onwetendheid, zalig zijn de geestigen en zoquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:54 schreef dddour het volgende: en zelf ben ik maar een dutje gaan doen.
Nou niet weer daarover beginnen te zeiksnorren...quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:10 schreef Boze_Appel het volgende:
He fijn, ons belastinggeld wordt weer goed besteed.
Met het huidige kabinet is het altijd weer de vraag of het uitzenden tot een verbod, een foeifoei, of niets doen moet leiden...quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:31 schreef Klopkoek het volgende:
Wat heeft deze film met politiek te maken?
Gezien het tijdstip waarop het wordt uitgezonden zal het wel geen 16+-film zijn en zal dat met die zwakke magen ook wel meevallen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:44 schreef fokthesystem het volgende:
(Niet geschikt voor onder de 16 of voor zwakke magen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |