abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juni 2008 @ 11:50:44 #251
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59402907
quote:
Op zondag 15 juni 2008 11:40 schreef draaijer het volgende:

[..]

Mag jij je wel op zondag bezighouden met dit soort praktijken?
Besef wel dat een groot deel VVD aanhangers zorgen dat jullie ook nog wat geld krijgen. De 52% belasting die we over de top en over de bonussen moeten afdragen gaan allemaal naar deze heilstaat.. Boehoe
Stop eens met dit arrogante gedoe. Daarom haat ik nou VVD'ers. Dat begint al als ze een jaar of 18 zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 15 juni 2008 @ 11:51:13 #252
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59402918
quote:
Op zondag 15 juni 2008 11:41 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik overdrijf het maar de doorrekening van VVD verkiezingsprogramma's zegt genoeg.
Dus ook subjectief. Want overdrijven is altijd subjectief. Dus je doet nu een een pot ketel verhaal.

Als je echt een punt wilt maken kom je dus nu zelf met bronnen anders kun je beter je mond dicht houden.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 15 juni 2008 @ 11:53:10 #253
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59402955
quote:
Op zondag 15 juni 2008 11:51 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dus ook subjectief. Want overdrijven is altijd subjectief. Dus je doet nu een een pot ketel verhaal.

Als je echt een punt wilt maken kom je dus nu zelf met bronnen anders kun je beter je mond dicht houden.
Als anderen ze vrij zijn om cijfers terzijde te schuiven en 'ik' te verwarren met 'iedereen' is het opzoeken van bronnen momenteel het laatste wat ik ga doen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_59402974
quote:
Op zondag 15 juni 2008 11:50 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Stop eens met dit arrogante gedoe. Daarom haat ik nou VVD'ers. Dat begint al als ze een jaar of 18 zijn.
Dude, verplaats je gewoon eens in de situatie van een ander. Hoe zou jij je voelen als je elke keer weer zwaarder "gestraft" wordt wanneer je meer dan je best doet, aanzienlijk veel extra uren maakt, verantwoordelijkheid draagt, meer stress op je nek krijgt en dat je dan procentueel minder mag overhouden. Er is geen motivatie en stimulans om in dit land hard je best te doen. Wat mij een stuk eerlijker lijkt is flattax, maar dat is weer een andere discussie.
  zondag 15 juni 2008 @ 12:01:16 #255
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59403085
quote:
Op zondag 15 juni 2008 11:53 schreef Klopkoek het volgende:
Als anderen ze vrij zijn om cijfers terzijde te schuiven en 'ik' te verwarren met 'iedereen' is het opzoeken van bronnen momenteel het laatste wat ik ga doen.
Dan moet je anderen daar ook niet op aanvallen
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_59403189
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 10:46 schreef Scorpie het volgende:
Wat zeur je nou, iedereen moet inleveren, dus waarom de minima niet? Omdat ze zo ziek en zwak en misselijk zijn? Nou boehoe, zolang je nog op vakantie naar Turkije kan gaan all-inclusive om je daar vol te vreten als een dik vet varken onder het mom dat je ook vakantie nodig hebt, kan je ook wat inleveren.
Ik weet niet hoor. Maar ik ken geen 1 minima die all op vakantie gaan. Die ik ken gebruiken hun vakantie geld om de jaarlijkse lasten te betalen. En als ze wat overhouden. Ja, dan willen ze ook wel eens wat voor zichzelf kopen. Ik ken 2 mensen al jaren gekort op hun pensioentje en elke dubbeltje 2 keer omdraaien, die hebben naar 15 jaar een nieuwe tv gekocht. Zo'n platte. Mogen die mensen ook een keer iets kopen. Ze zijn hartstikke blij met hun aankoop. Dat stom gezeik over ze kunnen wel dit en dat boehoe boehoe. Ga eens lekker zelf een paar jaar als minima leven en zeik niet zo en gun andere mensen ook eens wat.
  zondag 15 juni 2008 @ 12:07:56 #257
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59403213
quote:
Den Haag schrikt van lagere groeiprognose CPB

Volgend jaar slinkt de economische groei in Nederland, neemt de inflatie fors toe en daalt de koopkracht, zeker voor de laagstbetaalden. Politiek Den Haag reageerde woensdag geschrokken op deze uitgelekte voorspelling van het Centraal Planbureau.

Het ministerie van Financiën was gisteren nog druk aan het studeren en het CDA wilde de officiële cijfers afwachten. De oppositie had hierdoor een vrij veld.

'Het is vervelend om op deze manier ons gelijk te halen', zei VVD-Kamerlid Frans Weekers. 'De sociale partners hebben al eerder gevraagd af te zien van de btw-verhoging. Als je daar nu snel aan tegemoetkomt, kun je vragen of ze meewerken om een loonprijsspiraal te voorkomen.'

Rekening doorschuiven naar kinderen en kleinkinderen

Het Centraal Planbureau (CPB) komt volgende week met alle cijfers. Uitgelekt is dat de groei volgend jaar terugzakt naar 1,25% en de inflatie stijgt naar 3,5%. Alexander Pechtold van D66 waarschuwt: 'Ik ben bang dat het kabinet nu nog meer gaat uitgeven om de koopkracht te repareren. Dat lijkt sociaal, maar betekent dat we de rekening doorschuiven naar onze kinderen en kleinkinderen.'

Het CPB verklaart de lagere groei en hogere inflatie deels uit de gestegen olieprijzen. De Europese Commissie opperde gisteren dat EU-lidstaten lage inkomens die in de problemen zitten door dure brandstof, kunnen helpen door belastingen te verlagen. Voorzitter José Barroso van de Commissie zei dat hij hiervoor met voorstellen komt voor de vergadering van de Europese regeringsleiders, eind volgende week in Brussel.

Barroso roept op tot zuinig energiegebruik
Commissievoorzitter Barroso zei dat zuiniger omgaan met energie het belangrijkste antwoord op de duurdere brandstof moet zijn. 'Ik geloof dat we met een gestructureerd antwoord op Europees niveau, mogelijk gecombineerd met sociaal beleid door de lidstaten, de huidige uitdaging kunnen aangaan', zei hij.

In de studie naar mogelijke maatregelen houdt hij plannen van sommige lidstaten zoals Italië om een 'Robin Hoodbelasting' op buitensporige winsten van olieconcerns en energiebedrijven in te stellen tegen het licht. Een EU-breed beleid op dit vlak is overigens uitgesloten, omdat voor fiscale maatregelen unanieme steun van de lidstaten nodig is.

Volgens de Commissie kwam de prijs van huisbrandolie in april dit jaar 35,2% hoger uit dan een jaar eerder. Diesel en benzine waren gemiddeld 12,7% duurder. Barroso laat onderzoeken wat de gevolgen voor de visserij, landbouw, chemie, autoindustrie en transportsector hiervan zijn.

Acties voor lagere brandstofprijzen

Vrachtwagenchauffeurs en vissers in verscheidene EU-lidstaten voeren al geruime tijd actie voor lagere brandstofprijzen. Zo blokkeren truckers de Frans-Spaanse grens. De Spaanse auto-industrie is lamgelegd door acties van chauffeurs.

Los van de voorstellen die de Commissie volgende week doet, achten bronnen in Brussel het niet waarschijnlijk dat de Europese regeringsleiders, die donderdag en vrijdag in de Europese hoofdstad bijeenkomen, EU-brede afspraken maken over verzachtende maatregelen. De EU-ministers van financiën wezen vorige week al een oproep van Frankrijk om de btw op brandstof tijdelijk te verlagen van de hand.
Bron

Zeker voor de minima daalt de koopkracht maar ook de rest wordt niet vergeten
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 15 juni 2008 @ 12:34:29 #258
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59403738
Martijn_77 wil indruk maken en pakt er een artikel bij. Alleen... er staan geen harde cijfers in.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 15 juni 2008 @ 12:35:13 #259
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59403757
quote:
Op zondag 15 juni 2008 11:54 schreef draaijer het volgende:

[..]

Dude, verplaats je gewoon eens in de situatie van een ander. Hoe zou jij je voelen als je elke keer weer zwaarder "gestraft" wordt wanneer je meer dan je best doet, aanzienlijk veel extra uren maakt, verantwoordelijkheid draagt, meer stress op je nek krijgt en dat je dan procentueel minder mag overhouden. Er is geen motivatie en stimulans om in dit land hard je best te doen. Wat mij een stuk eerlijker lijkt is flattax, maar dat is weer een andere discussie.
Ja, dit is wat ik bedoel. Dank je voor de bevestiging.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_59403795
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:34 schreef Klopkoek het volgende:
Martijn_77 wil indruk maken en pakt er een artikel bij. Alleen... er staan geen harde cijfers in.
Jij blaat, en houdt lekker je hand op...
pi_59403807
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 12:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sinds wanneer is het discriminatie om de beste kandidaat te vinden voor een vacature
sterker nog veel bedrijven nemen dan ook nog de mooiste werkneemster aan.
pi_59403831
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:35 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ja, dit is wat ik bedoel. Dank je voor de bevestiging.
Het proberen in te leven in een ander is voor de linksen dus als moelijk genoeg. Dat bewijs jij maar weer. Chapeau... Neem je verantwoordelijkheid en ga eens fatsoenlijk werken
  zondag 15 juni 2008 @ 12:38:36 #263
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59403845
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:36 schreef draaijer het volgende:

[..]

Jij blaat, en houdt lekker je hand op...
En dan vind je het gek dat ik terug ga vloeken? Gij zijt stof en zult tot stof wederkeren, onthoudt dat goed. Vanaf de maan zijn we allen even groot.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 15 juni 2008 @ 12:39:35 #264
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59403869
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:38 schreef draaijer het volgende:

[..]

Het proberen in te leven in een ander is voor de linksen dus als moelijk genoeg. Dat bewijs jij maar weer. Chapeau... Neem je verantwoordelijkheid en ga eens fatsoenlijk werken
Ik ben in ieder geval in mentaal opzicht geen egoist die het woordje 'iedereen' gelijkstelt aan 'ik'.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_59403875
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:37 schreef henkway het volgende:

[..]

sterker nog veel bedrijven nemen dan ook nog de mooiste werkneemster aan.
De persoon met de beste competenties neem ik aan..

Wel is het zo dat ik in een restaurant niet geholpen wil worden door een lelijk en overzorgd persoon
pi_59403895
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:38 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

En dan vind je het gek dat ik terug ga vloeken? Gij zijt stof en zult tot stof wederkeren, onthoudt dat goed. Vanaf de maan zijn we allen even groot.
De kans is groter dat je vanaf de maan mijn stuk gekochte land kan zien dan jou stukje ha ha
pi_59403935
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:39 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik ben in ieder geval in mentaal opzicht geen egoist die het woordje 'iedereen' gelijkstelt aan 'ik'.
Ach, als sommige dingen niet duidelijk voor je is, moet je misschien een vraag stellen alvorens er een eigen interpretatie en oordeel aan te geven.
  zondag 15 juni 2008 @ 12:42:26 #268
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59403937
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:39 schreef draaijer het volgende:

[..]

De persoon met de beste competenties neem ik aan..

Wel is het zo dat ik in een restaurant niet geholpen wil worden door een lelijk en overzorgd persoon
"Het is je eigen verantwoordelijkheid of je er mooi uitziet"

"Investeren in jezelf"

Ik hoop echt van ganserharte dat je een karikatuur aan het neerzetten bent want dit heb ik nog niet meegemaakt hier. Zelfs DS4 kan aan dit staaltje egocentrisme niet tippen.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 15 juni 2008 @ 12:44:03 #269
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59403967
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:42 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ach, als sommige dingen niet duidelijk voor je is, moet je misschien een vraag stellen alvorens er een eigen interpretatie en oordeel aan te geven.
Kijk eens naar je onderschrift man "history is more or less bunk"
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_59403980
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:42 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

"Het is je eigen verantwoordelijkheid of je er mooi uitziet"

"Investeren in jezelf"

Ik hoop echt van ganserharte dat je een karikatuur aan het neerzetten bent want dit heb ik nog niet meegemaakt hier. Zelfs DS4 kan aan dit staaltje egocentrisme niet tippen.
Je zou de VVD'ers moeten bedanken voor de dingen die je nu in je bezit hebt

zondag 15 juni 2008 @ 12:46:41 #271
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_59404024
het knijpen begint nu al, moet je eens zien wat er gebeurt zodra europa daadwerkelijk één is.
er is dan een tekort aan voedselbanken.
Neerkomen wel!
pi_59404032
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:44 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Kijk eens naar je onderschrift man "history is more or less bunk"
Knul, nou doe je het weer.. Vragen stellen als zaken je niet duidelijk zijn
Dan is het maar te hopen dat mensen jou op een hoger niveau willen trekken. Ooit gehoord van Henry Ford!?
  zondag 15 juni 2008 @ 12:47:07 #273
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59404038
Die zal ik never nooit bedanken want dat willen ze allemaal weer van me afpakken.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_59404069
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:44 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Kijk eens naar je onderschrift man -? zei draaijer tegen klopkoek
Je frustratie druipt eraf.. Knul, maak wat van je leven ipv af te geven aan de dingen die je zo graag zou willen hebben of kunnen !
  zondag 15 juni 2008 @ 12:48:53 #275
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59404079
Henry Ford? De uitzuiger bedoel je? Die zei: ik wil elke kleur leveren zolang het maar zwart is?
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 15 juni 2008 @ 12:51:18 #276
90400 longinus
Hollander
pi_59404133
Tja, Een regering die niet kijkt hoe e hun geld uitgeven zorgt ervoor dat ze wel kijken hoe ze geld binnenkrijgen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zondag 15 juni 2008 @ 13:03:07 #277
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59404378
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:34 schreef Klopkoek het volgende:
Ik haal een bron aan die ook bevestigd dat niet alleen de minima er op achter uit gaan. Maar ipv van inhoudelijk te reageren ga je liggen janken over dat er geen cijfers in staan.

Jij roept zaken die je niet kunt onderbouwen via bronnen (Zie het voorbeeld over de VVD) Maar iedereen mag alleen bronnen gebruiken die in jou straatje passen.

Al het andere is toch fout. Zet die ogenkleppen eens af en kijk eens goed om je heen
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 15 juni 2008 @ 13:03:54 #278
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_59404396
Nu is het wederzijds gezeur wel weer klaar hoor.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_59404434
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:03 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ik haal een bron aan die ook bevestigd dat niet alleen de minima er op achter uit gaan. Maar ipv van inhoudelijk te reageren ga je liggen janken over dat er geen cijfers in staan.

Jij roept zaken die je niet kunt onderbouwen via bronnen (Zie het voorbeeld over de VVD) Maar iedereen mag alleen bronnen gebruiken die in jou straatje passen.

Al het andere is toch fout. Zet die ogenkleppen eens af en kijk eens goed om je heen
Ik denk dat iedereen al heeft kunnen constateren dan we Klopkoek niet teveel aandacht meer moeten geven. Deze puber wil zich namelijk niet inleven in anderen terwijl hij dat wel van anderen verwacht.. We hebben te maken met een prototype linkse huilie..
pi_59404467
Ik heb het idee en gevoel dat niemand er met dit kabinet op vooruit is gegaan en of zal gaan

Tijd voor een nieuw kabinet
  † In Memoriam † zondag 15 juni 2008 @ 13:10:47 #281
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_59404554
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:06 schreef draaijer het volgende:
Ik heb het idee en gevoel dat niemand er met dit kabinet op vooruit is gegaan en of zal gaan

Want dan wordt het beter?
Carpe Libertatem
pi_59404573
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:10 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Want dan wordt het beter?
Dat zeg ik niet.. Ik hoop alleen dat de mensen die nu niet zijn gaan stemmen alsmede de mensen die de dupe zijn van all bezuinigingen anders gaan stemmen
  zondag 15 juni 2008 @ 13:14:02 #283
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59404626
Martijn_77 in jouw bron staan helemaal geen feiten over hoeveel mensen er op achteruit gaan. Nada noppes. Alleen dat de inflatie stijgt en de groei inzakt.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 15 juni 2008 @ 13:14:50 #284
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_59404646
Allemaal op Verdonk stemmen!
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  zondag 15 juni 2008 @ 13:14:56 #285
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59404650
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:06 schreef draaijer het volgende:

Alleen de ministers zijn er op vooruit gegaan
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_59404684
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:14 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Alleen de ministers zijn er op vooruit gegaan
TRUE Stelletje rekels zijn het
pi_59404697
En wat te denken van enkele kerndepartementen wat de zojuist verhoogde boetes gewoon betaald voor haar werknemers.. Dat slaat helemaal nergens op..
  † In Memoriam † zondag 15 juni 2008 @ 13:20:09 #288
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_59404755
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:12 schreef draaijer het volgende:
Dat zeg ik niet.. Ik hoop alleen dat de mensen die nu niet zijn gaan stemmen alsmede de mensen die de dupe zijn van all bezuinigingen anders gaan stemmen
Ik hoop dat helemaal niemand gaat stemmen.
Carpe Libertatem
  zondag 15 juni 2008 @ 13:29:31 #289
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59404891
Maar minima dat zijn toch mensen die in de bijstand zitten?
Waarom gaan deze niet werken? Dan gaan ze er niet op achteruit volgens de klopkoek redenatie.

Alleen de gene die echt niet kunnen werken moeten door de staat op een andere manier dan de bijstand gesteund worden.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 15 juni 2008 @ 13:31:10 #290
212757 Fajarowicz
1.d4 pf6 2.c4 e5!
pi_59404925
quote:
Op zondag 15 juni 2008 11:54 schreef draaijer het volgende:

[..]

Het is ook een kwestie van persoonlijkheid. Sta je een beetje stevig in je schoenen dan laat je je niet zo opnaaien door een verhoging.
  zondag 15 juni 2008 @ 13:34:16 #291
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59404973
Ik ga even naar buiten. Het is wel mooi geweest. Je hakt er één kop vanaf en er komen er zes voor terug.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 15 juni 2008 @ 13:52:00 #292
212757 Fajarowicz
1.d4 pf6 2.c4 e5!
pi_59405290
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:29 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar minima dat zijn toch mensen die in de bijstand zitten?
Waarom gaan deze niet werken?

Omdat ze niet aangenomen worden.
  zondag 15 juni 2008 @ 13:53:15 #293
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59405316
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:52 schreef Fajarowicz het volgende:

[..]

Waarom niet?

We halen toch ook polen binnen voor bepaalde klussen omdat Nederlanders het niet willen doen?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 15 juni 2008 @ 13:54:38 #294
212757 Fajarowicz
1.d4 pf6 2.c4 e5!
pi_59405343
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:53 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Waarom niet?

We halen toch ook polen binnen voor bepaalde klussen omdat Nederlanders het niet willen doen?
Voor die vraag moet je bij de werkgevers zijn.
pi_59405350
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:53 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Waarom niet?

Of omdat ze ver beneden de voor Nederland gangbare prijzen komen werken?

Lees: valse concurrentie
  zondag 15 juni 2008 @ 13:58:41 #296
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59405416
Nederland heeft de laagste werkloosheid van Europa en dan gaat martijn_77 weer een gouwe ouwe van Elsevier uit de kast halen..

Wat wordt de volgende evergreen Martijn? "Het wordt nooit wat, geef het op, geef ze een spuitje?"
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 15 juni 2008 @ 14:00:33 #297
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59405451
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:54 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En wat dacht je van het feit dat Nederlanders het werk niet willen doen.

Lees: asperges steken, tomaten plukken etc. Ze blijven liever op de bank hangen en hun hand op houden.

Trouwens wel opvallend Klopkoek gaat weg en Echtgaaf komt
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_59405488
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:54 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

omdat ze voor het minimumloon asperges willen snijden met twee uur overwerk voor nop
  zondag 15 juni 2008 @ 14:02:32 #299
212757 Fajarowicz
1.d4 pf6 2.c4 e5!
pi_59405489
quote:
Op zondag 15 juni 2008 14:00 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

En wat dacht je van het feit dat Nederlanders het werk niet willen doen.

Lees: asperges steken, tomaten plukken etc. Ze blijven liever op de bank hangen en hun hand op houden.

Trouwens wel opvallend Klopkoek gaat weg en Echtgaaf komt
Is dat een feit?
pi_59405497
quote:
Op zondag 15 juni 2008 13:52 schreef Fajarowicz het volgende:

[..]

omdat ze soms veel te dik zijn of lui of stom of simpelweg debiel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: