Ik haal een bron aan die ook bevestigd dat niet alleen de minima er op achter uit gaan. Maar ipv van inhoudelijk te reageren ga je liggen janken over dat er geen cijfers in staan.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:34 schreef Klopkoek het volgende:
Martijn_77 wil indruk maken en pakt er een artikel bij. Alleen... er staan geen harde cijfers in.
Ik denk dat iedereen al heeft kunnen constateren dan we Klopkoek niet teveel aandacht meer moeten geven. Deze puber wil zich namelijk niet inleven in anderen terwijl hij dat wel van anderen verwacht.. We hebben te maken met een prototype linkse huilie..quote:Op zondag 15 juni 2008 13:03 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik haal een bron aan die ook bevestigd dat niet alleen de minima er op achter uit gaan. Maar ipv van inhoudelijk te reageren ga je liggen janken over dat er geen cijfers in staan.
Jij roept zaken die je niet kunt onderbouwen via bronnen (Zie het voorbeeld over de VVD) Maar iedereen mag alleen bronnen gebruiken die in jou straatje passen.
Al het andere is toch fout. Zet die ogenkleppen eens af en kijk eens goed om je heen
Want dan wordt het beter?quote:Op zondag 15 juni 2008 13:06 schreef draaijer het volgende:
Ik heb het idee en gevoel dat niemand er met dit kabinet op vooruit is gegaan en of zal gaan
Tijd voor een nieuw kabinet
Dat zeg ik niet.. Ik hoop alleen dat de mensen die nu niet zijn gaan stemmen alsmede de mensen die de dupe zijn van all bezuinigingen anders gaan stemmenquote:
Alleen de ministers zijn er op vooruit gegaanquote:Op zondag 15 juni 2008 13:06 schreef draaijer het volgende:
Ik heb het idee en gevoel dat niemand er met dit kabinet op vooruit is gegaan en of zal gaan
Tijd voor een nieuw kabinet
TRUEquote:Op zondag 15 juni 2008 13:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Alleen de ministers zijn er op vooruit gegaan
Ik hoop dat helemaal niemand gaat stemmen.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:12 schreef draaijer het volgende:
Dat zeg ik niet.. Ik hoop alleen dat de mensen die nu niet zijn gaan stemmen alsmede de mensen die de dupe zijn van all bezuinigingen anders gaan stemmen
Het is ook een kwestie van persoonlijkheid. Sta je een beetje stevig in je schoenen dan laat je je niet zo opnaaien door een verhoging.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:54 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dude, verplaats je gewoon eens in de situatie van een ander. Hoe zou jij je voelen als je elke keer weer zwaarder "gestraft" wordt wanneer je meer dan je best doet, aanzienlijk veel extra uren maakt, verantwoordelijkheid draagt, meer stress op je nek krijgt en dat je dan procentueel minder mag overhouden. Er is geen motivatie en stimulans om in dit land hard je best te doen. Wat mij een stuk eerlijker lijkt is flattax, maar dat is weer een andere discussie.
Omdat ze niet aangenomen worden.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:29 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar minima dat zijn toch mensen die in de bijstand zitten?
Waarom gaan deze niet werken?
Waarom niet?quote:
Voor die vraag moet je bij de werkgevers zijn.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waarom niet?
We halen toch ook polen binnen voor bepaalde klussen omdat Nederlanders het niet willen doen?
Of omdat ze ver beneden de voor Nederland gangbare prijzen komen werken?quote:Op zondag 15 juni 2008 13:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waarom niet?
We halen toch ook polen binnen voor bepaalde klussen omdat Nederlanders het niet willen doen?
En wat dacht je van het feit dat Nederlanders het werk niet willen doen.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Of omdat ze ver beneden de voor Nederland gangbare prijzen komen werken?
Lees: valse concurrentie
omdat ze voor het minimumloon asperges willen snijden met twee uur overwerk voor nopquote:Op zondag 15 juni 2008 13:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Of omdat ze ver beneden de voor Nederland gangbare prijzen komen werken?
Lees: valse concurrentie
Is dat een feit?quote:Op zondag 15 juni 2008 14:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En wat dacht je van het feit dat Nederlanders het werk niet willen doen.
Lees: asperges steken, tomaten plukken etc. Ze blijven liever op de bank hangen en hun hand op houden.
Trouwens wel opvallend Klopkoek gaat weg en Echtgaaf komt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |