Specsavers http://forum.fok.nl/user/history/145677quote:
Hoe is dat later aan het licht gekomen? Kan me hem wel herinneren.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Specsavers http://forum.fok.nl/user/history/145677
Een kloon zakt vroeg of laat door het ijs.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe is dat later aan het licht gekomen? Kan me hem wel herinneren.
hij is volgens mij niet geband toen.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe is dat later aan het licht gekomen? Kan me hem wel herinneren.
Mod af misschien?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hij is volgens mij niet geband toen.
Nee alleen de kloon en M77 was snel daarna mod af.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hij is volgens mij niet geband toen.
Suprise..............Je zult nog veel moeten studeren wil je mannetjes en vrouwtjes uit elkaar kunnen houden.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nikita heeft een lange ban aan zijn broek.
Had jezelf toch ook kunnen bedenken bij het openen dat zo'n onderwerp beter in KLB of desnoods GC past?quote:
Je bent zelf verantwoordelijk voor de reactie's die je krijgt Klopkoek.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:02 schreef Klopkoek het volgende:
Dat hoort toch niet in KLB thuis? Je weet dan wat voor soort reacties je krijgt. Maarja mijn grote vriend Rock honoreert jouw verzoek graag zo te zien.
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:02 schreef Klopkoek het volgende:
Dat hoort toch niet in KLB thuis? Je weet dan wat voor soort reacties je krijgt. Maarja mijn grote vriend Rock honoreert jouw verzoek graag zo te zien.
Tja ergens ben ik het met chewie eens dat het meer bij klb hoort echter is het daar tegenwoordig eerder onz.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:19 schreef Klopkoek het volgende:
NWS of POL lijkt me de beste plekken daarvoor.
NWS, waar ie nu instaatquote:Op maandag 16 juni 2008 15:19 schreef Klopkoek het volgende:
NWS of POL lijkt me de beste plekken daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |