En dat in de wieg van de Institutie.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Mja, ik vraag me ook af of je nu wel in Basel wil wonen.
Noorderlingen zijn goed in kankeren op Carnaval, maar dit is precies hetzelfde. Al kleeft aan carnaval nog een stukje creativiteit....
En het verschil is?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Carnaval is toch gewoon een paar dagen lang dom zuipen?
De muziek is net een tikkeltje minder kut.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:43 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En het verschil is?
[ afbeelding ]
Erger dan Wolter Kroes. Is dat mogelijk?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
De muziek is net een tikkeltje minder kut.
Helaas wel. Denk bijvoorbeeld aan een apres-ski remix van Wolter Kroes.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Erger dan Wolter Kroes. Is dat mogelijk?
Dat is onmenselijk!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Helaas wel. Denk bijvoorbeeld aan een apres-ski remix van Wolter Kroes.
Schijnen ze ook de hele dag te draaien in Guantanamo Bay.quote:
Dat gun je niemand.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Schijnen ze ook de hele dag te draaien in Guantanamo Bay.
Dat hier dikke dellen met milkshakes rondlopen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:43 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En het verschil is?
[ afbeelding ]
De Dikdakkers.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die Mercedes!quote:
Wat hebben noorderlingen hier mee te maken?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Mja, ik vraag me ook af of je nu wel in Basel wil wonen.
Noorderlingen zijn goed in kankeren op Carnaval, maar dit is precies hetzelfde. Al kleeft aan carnaval nog een stukje creativiteit....
Ook daar word ik niet blij van...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:43 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En het verschil is?
[ afbeelding ]
Define uiterste tevredenheid.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:44 schreef sigme het volgende:
Callcenteragents die aan het eind van het gesprek moeten vragen of ze je "wel naar uiterste tevredenheid hebben geholpen"..
Daarvan zijn de bazen toch misdadig?
Viva Colonia van die Höhner is juist de grote carnavalshit geweest hier... Muziek is dus ongeveer hetzelfde..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |