je weet dat die bijna allemaal stammen van de republiek der nederlandenquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:46 schreef El_Matador het volgende:
De grondbeginselen van de VS zijn een van de beste ooit opgesteld. Logisch; die tijd was dan ook de basis voor onze (politieke) filosofieen.
Het is dat het Fransen zijn, maar Frankrijk heeft het op het gebied van kerk en staat toch ook erg goed begrepen. Kunnen de Nederlandse kutcalvinisten nog wat van leren.
Goed van ons he?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je weet dat die bijna allemaal stammen van de republiek der nederlanden
Ik werk niet voor het geld.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:18 schreef Xith het volgende:
Ze zouden 'ARBEIT MACHT FREI' op die munten moeten zetten, gelijk wat meer motivatie voor de lezers om meer te werken om nog meer geld te krijgen!
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:18 schreef Xith het volgende:
Ze zouden 'ARBEIT MACHT FREI' op die munten moeten zetten, gelijk wat meer motivatie voor de lezers om meer te werken om nog meer geld te krijgen!
Ben jij er zo een die in zijn eigen tijd dan nog twee uurtjes doorwerkt?quote:
Ik heb er geen problemen mee om soms wat langer en soms wat korter te werken. Ben geen (linkse) minimumlijer.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:28 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ben jij er zo een die in zijn eigen tijd dan nog twee uurtjes doorwerkt?
Maar 2 uur?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee om soms wat langer en soms wat korter te werken. Ben geen (linkse) minimumlijer.
En als er meer mensen zo zouden zijn, zou dit land niet zoveel klotebureaucratie kennen.
Idd.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:37 schreef Scaurus het volgende:
af·beel·ding (de v; afbeeldingen; afbeeldinkje)
Of krijg gewoon een leven in plaats van over dit soort pietluttigheden je druk maken...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Idd.
Ik begrijp niet hoe iemand het uit zijn toetsenbord krijgt. Ik weet zelf vaak ook de geslachten niet meer, maar naar een "de"-woord verwijzen met "het" of andersom, dat KAN toch niet. Als je het geslacht niet weet, omzeil het dan.
Jij zit om 0:56 nog hier op te reageren? Als je een leven hebt met neuken of zo?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of krijg gewoon een leven in plaats van over dit soort pietluttigheden je druk maken...![]()
Heb je niks te neuken vanavond ofzo?
bron?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je weet dat die bijna allemaal stammen van de republiek der nederlanden
Ik ben met je eens dat neutraliteit een betwist concept is net zoals de concepten 'vrijheid', 'verantwoordelijkheid' enzo van rechtse brulapen hier. Maar toch kun je neutraliteit benaderen door of er niets op te zetten of een tekst dat de eenheid of bestaansrecht van Nederland benadrukt. Dan zullen alleen libertariërs en anti-statisten er moeite mee hebben maar daar heb ik lak aan, die moeten met een Kärcher drukspuit worden weggeruimd.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:06 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Dan poneer ik even een nieuwe stelling: neutraal bestaat niet.
Opzich snap ik nog best je punt hoor, maar ik mag hopen dat je je er niet serieus druk om maakt.
Ik maak me meer druk om de waarde van mijn munten dan de plaatjes die erop staan.
En ach, over een x aantal jaren betaal je bijna alles nog digitaal en loop je hooguit met wat bedrijfspropaganda op je betaalmiddel, wie weet verzinnen ze zelfs costumized pinpasjes.
geen bron let er maar eens op de overeenkomstenquote:
Nogal wiedes aangezien Nederland toen zo'n beetje de enige republiek was op aarde. Daarvoor had je nog de Romeinen en Griekenland maar daar hield het wel op.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
geen bron let er maar eens op de overeenkomsten
Stadsstaatjes zijn een uitzondering ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:38 schreef Scaurus het volgende:
Fout. Venetië was al eeuwen een republiek. En Griekenland is nooit een republiek geweest, in de Oudheid was het nooit verenigd.
Ik zou er eerder opzetten "Bedankt voor de 50 % Belastinginkomsten"quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:18 schreef Xith het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |