Niet speciaal vandaag of gister, het is al een tijdje zo. Als ik jou was zou ik iets vaker de NWS-topiclijst even bekijken, van daar naar hier schoppen lijkt uit de mode.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welke? Dan ga ik ze meteen ff vissen.
Hoelang zijn jullie van plan Klopkoekje nu te verbannen? Twee weken, een maand, permanent? Daarnaast lijkt het mij het best om 'm -behalve te bannen-, hoe tegenstrijdig het nu ook klinkt, te negeren. Lijkt mij wel handig.quote:
Als je m wilt negeren, waarom post je het dan hier?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hoelang zijn jullie van plan Klopkoekje nu te verbannen? Twee weken, een maand, permanent? Daarnaast lijkt het mij het best om 'm -behalve te bannen-, hoe tegenstrijdig het nu ook klinkt, te negeren. Lijkt mij wel handig.
Je bent snel van begrip, he: "hoe tegenstrijdig het nu ook klinkt". Maar inderdaad, ik had er niet aan gedacht te PM'en. Hoe dan ook, wanneer ik dat had gedaan, misschien beter, dan had alleen jij dat wijze advies kunnen lezen, terwijl het mij dus erg handig lijkt dat de rest, zoals Chewie in dat topic, Klopkoekje ook gewoon maar negeert in zijn wat zielige trollpogingen (en dat om een simpele reden: het verneukt topics die voor de rest best wel aardig zijn. Af en toe wat hier en daar het een en ader geleuk, geen probleem, maar zo'n trollkloon als Klopkoek is gewoon irritant en het helpt niet om erop te reageren en dus doe ik het ook alleen in dit, daarvoor bestemde, topic). En hoeveel moet ik er PM'en? Dus: vandaar.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als je m wilt negeren, waarom post je het dan hier?
Bekend gevoel voor jou?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
Je moet je niet aan Klopkoek storen. Het is een troll-kloon of hij vindt het werkelijk prachtig dat hij hier forse tegenwind krijgt.
Als je gemiddeld iets boven dom schelden wilt blijven is dat geen goed planquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:53 schreef Picchia het volgende:
Als je nazi vergelijkingen en alles toe zou staan, dan houdt het geklaag daarover vanzelf op. Ze overtreden dan immers geen regels. Dan kunnen PJO, Klopkoek en alle andere personen gewoon hun ei kwijt.
Ik zou beginnen bij jezelf.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:04 schreef Klopkoek het volgende:
Men moet gvd niet schijnheilig hier doen.
De ware aard van Monidique. Hoe durf jij over bannen van anderen te beginnen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hoelang zijn jullie van plan Klopkoekje nu te verbannen? Twee weken, een maand, permanent? Daarnaast lijkt het mij het best om 'm -behalve te bannen-, hoe tegenstrijdig het nu ook klinkt, te negeren. Lijkt mij wel handig.
Onderbouw je bewering eens met feitenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
edit:
Het valt nogal mee zeker gezien de reacties die jij plaatste toen je mod was m77![]()
1x sukkel
1x plaat voor je kop
Ik vind in ieder geval dat mensen gewoon beantwoord moeten worden als ze een vraag stellen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:33 schreef Klopkoek het volgende:
Monidique is een arrogante hufter eerste klas. Maakte mij al vanaf dag één dat ik hier kwam belachelijk. Zelfs als ik gewoon een normale post fabriceerde of reageerde moest M. zo nodig een poging doen om mij te vernederen.
Waarop moet er gereageerd worden?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind in ieder geval dat mensen gewoon beantwoord moeten worden als ze een vraag stellen.
M. heeft er een handje van veel in zichzelf te praten en vertoont daarmee autistische trekjes. In het algemeen zou je kunnen stellen dat dat een gedragsprobleem is als er geen sprake is van een vorm van autisme. Enige sturing van mods is in zo'n geval wel wenselijk, al zijn mensen ook niet verplicht tot reageren.
Op vragen die geadresseerd worden aan iemand, maar niets moet. Zoals door velen geconstateerd wil M. alleen met een select groepje en uiteraard zichzelf spreken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waarop moet er gereageerd worden?
Heb je al de schermnaam van deze gebruiker gelezen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik dus. Om dit soort nazistische opmerkingen kan ik zo ontzettend kwaad worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |