abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59981691
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:58 schreef Klopkoek het volgende:
Ik wordt hier niet goed van. Er is gewoon een georganiseerde hetze bezig om mij weg te krijgen.
Nou, zo goed is het helaas niet georganiseerd, want anders was je al weg.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2008 @ 21:50:36 #252
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_59982729
Ik vind overigens wel dat de mods iets duidelijker zouden kunnen zijn. Of je helpt de users of je laat ze stikken. Het lijkt nu een beetje op het laatste gezien de passiviteit dan wel afwezigheid.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_59986858
Tja, het is vakantietijd, Yvonne zal wel met de koters naar een of ander burgertruttenprekpark zijn.
pi_59987878
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 21:06 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Nou, zo goed is het helaas niet georganiseerd, want anders was je al weg.
My name is DrWolffenstein and I approve this message.
  woensdag 9 juli 2008 @ 08:11:23 #255
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_59988832
Hoe Evo Morales aan te pakken?

Nutte- en inhoudsloze topickick.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_59989212
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:58 schreef Klopkoek het volgende:
Sterf, Scorpie, sterf. Walgelijk gewoon hoe jij je gedraagt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2008 08:57:00 ]
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:26:08 #257
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_59991442
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 21:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vind overigens wel dat de mods iets duidelijker zouden kunnen zijn. Of je helpt de users of je laat ze stikken. Het lijkt nu een beetje op het laatste gezien de passiviteit dan wel afwezigheid.
Nu ja passiviteit, het is idd vakantie seizoen wat voor mij inhoud bijna fulltime werken en de Rock is op vakantie.

Maar waar het op neer komt is dat de grenzen voortaan goed bekend zijn en er een grote groep users is die net niet over de schreef gaan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_59991510
Waarom gaan bans tegenwoordig op aantal notes?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2008 11:29:29 ]
pi_59991545
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:29 schreef Chewie het volgende:
Omdat doodsverwensingen oke zijn! 14.gif
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:32:18 #260
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_59991573
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:29 schreef Chewie het volgende:
Het is een richtlijn en ligt natuurlijk ook aan de zwaarte van de uitspraak: tubgirl posten is gewoon meteen weg maar dingen die net niet kunnen worden verzameld tot dat er een patroon in zit.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:33:07 #261
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_59991588
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Het is een richtlijn en ligt natuurlijk ook aan de zwaarte van de uitspraak: tubgirl posten is gewoon meteen weg maar dingen die net niet kunnen worden verzameld tot dat er een patroon in zit.
Maar ik had hem moeten pm`en wat ik dus nu ook ga doen
pi_59991632
>> opstand!!!

Dit is een onzintopic, het bevat geen coherente tekst en er zal waarschijnlijk ook geen politieke discussie uit voortvloeien.

Volgens mij kan dit topic weg.
pi_59991646
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Omdat doodsverwensingen oke zijn! 14.gif
over gif gesproken....

nou of jou reacties hier altijd zo aardig zijn
pi_59991689
Waar kun je zien hoeveel notes je hebt?
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:41:54 #265
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_59991765
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:38 schreef en_door_slecht het volgende:
Waar kun je zien hoeveel notes je hebt?
niet, dat kunnen alleen mods

je hebt er trouwens eentje
pi_59992009
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:35 schreef Picchia het volgende:
>> opstand!!!

Dit is een onzintopic, het bevat geen coherente tekst en er zal waarschijnlijk ook geen politieke discussie uit voortvloeien.

Volgens mij kan dit topic weg.
Op zich kun je er nogwel wat van maken; dan moet je het hebben over meer in algemenen zin het opstandige bewustzijn. Bestaat dat tegenwoordig, waardoor wordt dit veroorzaakt en is het ueberhaupt een haalbare zaak. TS in dat topic is nl. beslist niet de enige die zich in dergelijke termen uitlaat tegenwoordig.
I´m back.
pi_59992093
Maar daar gaat het topic niet over, ofwel?

Het is gewoon een topic met een ernstig gebrek aan kwaliteit.
pi_59992097
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

niet, dat kunnen alleen mods

je hebt er trouwens eentje

Ik ben benieuwd... heb ik er ook een, of ben ik gewoon te braaf?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_59992165
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jij braaf?
pi_59992205
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:36 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

over gif gesproken....

nou of jou reacties hier altijd zo aardig zijn
Ik wens andere mensen in ieder geval niet dood, zoals sommige Sociaal Begaande Verlichte mensen.
pi_59992206
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:56 schreef Picchia het volgende:
Maar daar gaat het topic niet over, ofwel?
Nee, maar daar red je het topic mee ahw. Op zich is die OP nl. wel interessant, vind ik. Het geeft aan dat zich bij bepaalde groepen wellicht een diepe ontevredenheid heeft afgetekend, de laatste jaren.
I´m back.
pi_59992295
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik wens andere mensen in ieder geval niet dood, zoals sommige Sociaal Begaande Verlichte mensen.
Je wenst ze niet dood, maar je zuigt, flamed dat het een lieve lust is. Je werkt aardig teleologisch in de richting van KK met de wetenschap dat hij het toch niet kan laten.....(en blijft aan de gang nu weer met dat plaatje waar hij toch weer op gaat reageren maar dat is natuurlijk ook je bedoeling )

Je weet best waar je mee bezig bent. Je draagt bij aan de vergiftiging die aan de gang is.

Dat vind ik jammer en niet nodig. Ik zou ook zo graag eens zien dat bij KK het kwartje nou eens valt.. (wordt tijd, want hersens heeft ie genoeg)
pi_59992338
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat vind ik jammer en niet nodig. Ik zou ook zo graag eens zien dat bij KK het kwartje nou eens valt.. (wordt tijd, want hersens heeft ie genoeg)
Dat dus maar ik heb toch het idee dat KK het er ook om doet.
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:09:32 #274
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_59992373
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

6

maar nu hou ik er mee op want ik ga werken
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:13:14 #275
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59992445
Toch wordt er gewoon met twee maten gemeten hoor.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_59992495
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:13 schreef Klopkoek het volgende:
Toch wordt er gewoon met twee maten gemeten hoor.
Wanner ben je jarig? Krijg je van mij een
pi_59992544
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:07 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat dus maar ik heb toch het idee dat KK het er ook om doet.
Ik hem hem een tijdje gevolgd. Zijn reactie is in mijn ogen geen doel op zich, maar een reactie omdat hij daadwerkelijk onheus bejegend voelt, schiet in het defensief, verliest zijn geduld en vervolgens gaan alle remmen los.

Ik vind het donders jammer dat mensen steeds maar weer meppen op die zwakke plek. Het lijkt wle het gedrag van roofdieren zo nu en dan

Ik ben geen psycholoog maar heb denk ik aardig scherp wat er ongeveer gebeurt.
pi_59992816
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:

Ik hem hem een tijdje gevolgd. Zijn reactie is in mijn ogen geen doel op zich, maar een reactie omdat hij daadwerkelijk onheus bejegend voelt, schiet in het defensief, verliest zijn geduld en vervolgens gaan alle remmen los.

Ik vind het donders jammer dat mensen steeds maar weer meppen op die zwakke plek. Het lijkt wle het gedrag van roofdieren zo nu en dan

Met alle respect, maar er is verdomd weinig nodig om KK over de kling te jagen. Het zal best dat er mensen zijn die het er om doen, maar veel vaker zie ik KK ontsporen terwijl daar echt geen enkele aanleiding voor is.

Dat hij dat wel meent geloof ik ook wel, maar objectief bezien...
pi_59992896
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

6

Ik ontken alles!

Maarre: waar vind ik de regels mbt notes? Dus: bij hoeveel een ban, hoe lang blijven ze staan, enz. Ik zie ze zo niet in de FAQ...
pi_59992920
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:31 schreef DS4 het volgende:

[..]

Met alle respect, maar er is verdomd weinig nodig om KK over de kling te jagen.
Een aan minstens e e n zijde scherp plat stuk staal.
pi_59992943
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:00 schreef EchtGaaf het volgende:

Jij braaf?
Meestal wel ja... Je kan toch moeilijk zeggen dat ik hier alleen maar rotzooi trap.
pi_59993124
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:31 schreef DS4 het volgende:

[..]

Met alle respect, maar er is verdomd weinig nodig om KK over de kling te jagen. Het zal best dat er mensen zijn die het er om doen, maar veel vaker zie ik KK ontsporen terwijl daar echt geen enkele aanleiding voor is.

Dat hij dat wel meent geloof ik ook wel, maar objectief bezien...
Ik denk ook wel dat hij het zeker meent en uit grond van zijn hart spreekt. Mijn idee heeft dat te maken met een zeer groot rechtvaardigheidsgevoel en maatschappelijke betrokkenheid in het bijzonder in de richting van sociaal-economische zwakkeren. Dat is helemaal niet verkeerd, herken daar het nodige ook uit, waren er maar meer mensen zo maatschappelijk begaan. Maar altijd ligt het risico op de loer dat iemand soms dan doorschiet.....
pi_59993172
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Meestal wel ja... Je kan toch moeilijk zeggen dat ik hier alleen maar rotzooi trap.
Nee hoor.... Maar toch 6 notes, zelfs ik had dat niet van je verwacht..
pi_59993412
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:45 schreef EchtGaaf het volgende:

Mijn idee heeft dat te maken met een zeer groot rechtvaardigheidsgevoel en maatschappelijke betrokkenheid in het bijzonder in de richting van sociaal-economische zwakkeren. Dat is helemaal niet verkeerd, herken daar het nodige ook uit, waren er maar meer mensen zo maatschappelijk begaan. Maar altijd ligt het risico op de loer dat iemand soms dan doorschiet.....
Hij doet mij een beetje denken aan Rick uit de Young Ones (recent weer op t.v., zo zag ik van de week). Die zag ook overal onrechtvaardigheid in.

Ik denk dat er veel woede in hem zit. En ik vind niet bepaald dat het minder wordt bij hem. Jammer, want op de momenten dat hij zijn hersenen gebruikt is hij een waardevol deelnemer in het debat. En als die bijdragen niet meer opvallen door het geschreeuw, dan schiet je toch je doel voorbij.
pi_59993443
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:47 schreef EchtGaaf het volgende:

Nee hoor.... Maar toch 6 notes, zelfs ik had dat niet van je verwacht..
Ik sta er ook van te kijken. Maar bezwaar maken zal wel niet kunnen.
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:00:07 #286
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59993544
Laat ik al voorbeeld de ruzie met Scorpie nemen.

Scorpie deed in een topic heel laatdunkend over werklozen en vernederde zelfs een werkloze in dat topic. Daar zei ik wat van. Ik vroeg me af waarom je dat doet want werkloosheid hoeft je nog niet te diskwalificeren voor het debat. Dat is gewoon vernederend.

Vervolgens gaat hij me voor communist uitmaken. En ja, dan wordt ik boos.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_59993548
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je wenst ze niet dood, maar je zuigt, flamed dat het een lieve lust is.
Mwah. Ik voer discussies op zijn scherpst. Ik benoem dingen zoals ik ze zie en ze volgens mij zijn. Dat KK daar allergisch voor is, is niet mijn probleem.
quote:
Je werkt aardig teleologisch in de richting van KK met de wetenschap dat hij het toch niet kan laten.....(en blijft aan de gang nu weer met dat plaatje waar hij toch weer op gaat reageren maar dat is natuurlijk ook je bedoeling )
Pardon? Een doodsverwensing afdoen met een calimero plaatje vind je uitlokking? Tja, verdienen meisjes het om verkracht te worden als ze minirokjes aanhebben? I think not.
quote:
Je weet best waar je mee bezig bent. Je draagt bij aan de vergiftiging die aan de gang is.
Je hebt er zelf ook een handje van EG, zie de 24-reeks durende ranting tegen alles wat meer dan modaal verdient. Daarin worden ook nogal wat dingen gezegd door jou die op het randje zijn. Steek die hand ook eens in eigen boezem, mijn waarde.
quote:
Tja, ik moet het allemaal nog zien met hem. Hij reageert al alsof hij gestoken is door een wesp zodra je een opmerking maakt over "sociaal zwakkeren".
pi_59993566
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik sta er ook van te kijken. Maar bezwaar maken zal wel niet kunnen.
Ik zou toch maar eens een hoger beroep overwegen
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:02:26 #289
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59993625
Je slaat wel erg snel om EchtGaaf. Ik had verwacht dat DS4 wel meer notes zou hebben.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_59993649
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben geen psycholoog maar heb denk ik aardig scherp wat er ongeveer gebeurt.
Ik ook niet maar bij KK bekruipt mij het gevoel dat we met een borderlinertje te maken hebben.

KK is namelijk maar zelden geintresseerd in discussie omdat hij denkt het gelijk aan zijn kant te hebben en volgt er discussie dan voelt hij zich inderdaad zeer snel onheus bejegend wat dan weer uitmond in een scheldpartij.
pi_59993668
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:00 schreef Klopkoek het volgende:
Prima.
quote:
Scorpie deed in een topic heel laatdunkend over werklozen en vernederde zelfs een werkloze in dat topic.
Ik zei dat hij het goed had, als hij thuis lekker kon internetten. Dat jij dat als een belediging zag, tja. Daarnaast was diegene zelf niet vernederd, dus je sociale mededogen was totaal misplaatst.
quote:
Daar zei ik wat van.
Klopt.
quote:
Ik vroeg me af waarom je dat doet want werkloosheid hoeft je nog niet te diskwalificeren voor het debat. Dat is gewoon vernederend.
Nee, dat vroeg je niet. Je noemde me een randdebiel en wenste dat ik van een hoge ladder viel. Wil je dat ik het hier weer quote?
quote:
Je vergeet een stukje vriend, of moet ik dat hier ook weer neer gaan zetten? Of was je vergeten dat je me ook even uitmaakte voor vuile fascist?

Ik zou het op prijs stellen als je de volledige waarheid gaat spreken Klopkoek, en ook eens naar jezelf gaat kijken in plaats van selectieve gebeurtenissen in een tijdslijn neer te zetten en dan hier te komen klagen over dat je onheus bejegend wordt. Het siert je totaal niet als mens namelijk.
pi_59993740
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:02 schreef Klopkoek het volgende:
Je slaat wel erg snel om EchtGaaf. Ik had verwacht dat DS4 wel meer notes zou hebben.
Nee, eerlijk. Ik had niet gedacht dat hij zes notes zou hebben. Maar ik hem toch hard aangepakt over zijn handeling in mijn richting in #24? (demonisering)

ik denk wel dat daar een puntje van bijzit hoor.

En ik houdt bovendien ook rekening met het feit dat ze hier met 2 maten meten (dan vind ik die 6 nog best veel )

DS4 zou denk ik de vraag niet meer opnieuw stellen, nu het open en bloot op straat ligt
pi_59993749
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:03 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik ook niet maar bij KK bekruipt mij het gevoel dat we met een borderlinertje te maken hebben.

KK is namelijk maar zelden geintresseerd in discussie omdat hij denkt het gelijk aan zijn kant te hebben en volgt er discussie dan voelt hij zich inderdaad zeer snel onheus bejegend wat dan weer uitmond in een scheldpartij.
Niet alleen dat, hij beschuldigt andere mensen van praktijken waar hij zelf ook debet aan is.
Neem nou het hele rechts<>links verhaal. Zodra er iemand met rechtse denkbeelden een aantal standpunten uiteenzet komt KlopKoek op de proppen met nazi-vergelijkingen, fascisten-liefde en al dat soort dingen.

Dat is pas hypocriet; iemand anders uitmaken voor het feit dat hij mensen zou diskwalificeren voor het debat, maar vervolgens precies hetzelfde doen bij andere mensen. En als je er dan wat over zegt, dan klopt het niet, of dan zie je het verkeerd, of sterker nog; dan ben je een hetze tegen hem aan het voeren.
pi_59993895
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:05 schreef EchtGaaf het volgende:

ik denk wel dat daar een puntje van bijzit hoor.
Dat zou mij ernstig verbazen. Het zou mij ook verbazen als JIJ daar niet hebt gescoord.
quote:
DS4 zou denk ik de vraag niet meer opnieuw stellen, nu het open en bloot op straat ligt
Van mij mag het open en bloot. Maar beter nog: dat je weet waarmee je die punten verdient, want dan kun je er ook lering uit trekken.
pi_59993926
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:03 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee, geen borderliner wmb. Andere gedachten. Maar ik ga hier niet speculeren wat er evt aan de hand kan zijn. Dat is niet kies. Bovendien moet je altijd de grootste reserves hebben met signalering cq. diagnostiek op afstand
quote:
Nou ben ik niet (helemaal) mee eens hoor. Hij komt wel degelijk met inhoudelijke tegenwerpingen. En is juist goed met het opvoeren van bronnen en feitenmateriaal (wandelende encyclopedie) . Maar als hij in de emotie schiet, tja dan gaat ie onderuit. En dat is jammer. Hij kan het makkelijk op inhoud winnen als hij dat wilt.

Ik zou zeggen: je ziet het als je het door hebt.

Maar KK zou af en toe even tot 10 moeten tellen. Even de computer uit en iets anders gaan doen. Om later in alle rust inhoudelijk repliek te geven.
pi_59993984
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:00 schreef Klopkoek het volgende:

Als iemand het in zijn hoofd haalt om te zeggen dat uitkeringen misschien wel eens lager kunnen ontplof je ook al, dus om nu net te doen alsof jij alleen pissig wordt als jij rechtstreeks wordt aangevallen...

Om niet te spreken over het feit dat je fok een broeinest van fascisten noemt en aanverwant commentaar. Heb je nu echt zelf niet ook eens een gevoel van "dat had ik beter niet kunnen doen".
pi_59994039
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als iemand het in zijn hoofd haalt om te zeggen dat uitkeringen misschien wel eens lager kunnen ontplof je ook al, dus om nu net te doen alsof jij alleen pissig wordt als jij rechtstreeks wordt aangevallen...

Om niet te spreken over het feit dat je fok een broeinest van fascisten noemt en aanverwant commentaar. Heb je nu echt zelf niet ook eens een gevoel van "dat had ik beter niet kunnen doen".
Ik denk werkelijk waar echt dat hij het zelf niet doorheeft. Het klinkt een beetje denigrerend, maar de spreekwoordelijke "plaat voor de kop" is op dit onderwerp wel van toepassing.
pi_59994041
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat zou mij ernstig verbazen. Het zou mij ook verbazen als JIJ daar niet hebt gescoord.
Hmmmm. Waarom ik wel en jij niet? Jij maakte mij toch uit voor verdorven in die rally ? Ik weet wel zeker dat dat een puntje was.
quote:
Van mij mag het open en bloot. Maar beter nog: dat je weet waarmee je die punten verdient, want dan kun je er ook lering uit trekken.
ik ben voor publicatie van het aantal notes van iedereen.
pi_59994052
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:12 schreef EchtGaaf het volgende:

Bovendien moet je altijd de grootste reserves hebben met signalering cq. diagnostiek op afstand
Één woord: psychopaat.
quote:
Nou ben ik niet (helemaal) mee eens hoor. Hij komt wel degelijk met inhoudelijke tegenwerpingen. En is juist goed met het opvoeren van bronnen en feitenmateriaal (wandelende encyclopedie) .
Veel van zijn "feiten" zijn onjuist. Ze passen in jouw straatje, dus ben je wellicht minder kritisch, maar toch: vaak onjuist.
pi_59994073
Yeah bring it on, hoeveel notes heb ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')