Nou, zo goed is het helaas niet georganiseerd, want anders was je al weg.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:58 schreef Klopkoek het volgende:
Ik wordt hier niet goed van. Er is gewoon een georganiseerde hetze bezig om mij weg te krijgen.
My name is DrWolffenstein and I approve this message.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:06 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nou, zo goed is het helaas niet georganiseerd, want anders was je al weg.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:58 schreef Klopkoek het volgende:
Sterf, Scorpie, sterf. Walgelijk gewoon hoe jij je gedraagt.
Nu ja passiviteit, het is idd vakantie seizoen wat voor mij inhoud bijna fulltime werken en de Rock is op vakantie.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vind overigens wel dat de mods iets duidelijker zouden kunnen zijn. Of je helpt de users of je laat ze stikken. Het lijkt nu een beetje op het laatste gezien de passiviteit dan wel afwezigheid.
Omdat doodsverwensingen oke zijn! 14.gifquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:29 schreef Chewie het volgende:
Waarom gaan bans tegenwoordig op aantal notes?
Het is een richtlijn en ligt natuurlijk ook aan de zwaarte van de uitspraak: tubgirl posten is gewoon meteen weg maar dingen die net niet kunnen worden verzameld tot dat er een patroon in zit.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:29 schreef Chewie het volgende:
Waarom gaan bans tegenwoordig op aantal notes?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het is een richtlijn en ligt natuurlijk ook aan de zwaarte van de uitspraak: tubgirl posten is gewoon meteen weg maar dingen die net niet kunnen worden verzameld tot dat er een patroon in zit.
Maar ik had hem moeten pm`en wat ik dus nu ook ga doen
over gif gesproken....quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat doodsverwensingen oke zijn! 14.gif
niet, dat kunnen alleen modsquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:38 schreef en_door_slecht het volgende:
Waar kun je zien hoeveel notes je hebt?
Op zich kun je er nogwel wat van maken; dan moet je het hebben over meer in algemenen zin het opstandige bewustzijn. Bestaat dat tegenwoordig, waardoor wordt dit veroorzaakt en is het ueberhaupt een haalbare zaak. TS in dat topic is nl. beslist niet de enige die zich in dergelijke termen uitlaat tegenwoordig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:35 schreef Picchia het volgende:
>> opstand!!!
Dit is een onzintopic, het bevat geen coherente tekst en er zal waarschijnlijk ook geen politieke discussie uit voortvloeien.
Volgens mij kan dit topic weg.
Ik ben benieuwd... heb ik er ook een, of ben ik gewoon te braaf?quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
niet, dat kunnen alleen mods![]()
je hebt er trouwens eentje
Jij braaf?quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... heb ik er ook een, of ben ik gewoon te braaf?
Ik wens andere mensen in ieder geval niet dood, zoals sommige Sociaal Begaande Verlichte mensen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
over gif gesproken....
nou of jou reacties hier altijd zo aardig zijn
Nee, maar daar red je het topic mee ahw. Op zich is die OP nl. wel interessant, vind ik. Het geeft aan dat zich bij bepaalde groepen wellicht een diepe ontevredenheid heeft afgetekend, de laatste jaren.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:56 schreef Picchia het volgende:
Maar daar gaat het topic niet over, ofwel?
Je wenst ze niet dood, maar je zuigt, flamed dat het een lieve lust is. Je werkt aardig teleologisch in de richting van KK met de wetenschap dat hij het toch niet kan laten.....(en blijft aan de gang nu weer met dat plaatje waar hij toch weer op gaat reageren maar dat is natuurlijk ook je bedoelingquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wens andere mensen in ieder geval niet dood, zoals sommige Sociaal Begaande Verlichte mensen.
Dat dus maar ik heb toch het idee dat KK het er ook om doet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat vind ik jammer en niet nodig. Ik zou ook zo graag eens zien dat bij KK het kwartje nou eens valt.. (wordt tijd, want hersens heeft ie genoeg)
6quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... heb ik er ook een, of ben ik gewoon te braaf?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:13 schreef Klopkoek het volgende:
Toch wordt er gewoon met twee maten gemeten hoor.
Ik hem hem een tijdje gevolgd. Zijn reactie is in mijn ogen geen doel op zich, maar een reactie omdat hij daadwerkelijk onheus bejegend voelt, schiet in het defensief, verliest zijn geduld en vervolgens gaan alle remmen los.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat dus maar ik heb toch het idee dat KK het er ook om doet.
Met alle respect, maar er is verdomd weinig nodig om KK over de kling te jagen. Het zal best dat er mensen zijn die het er om doen, maar veel vaker zie ik KK ontsporen terwijl daar echt geen enkele aanleiding voor is.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hem hem een tijdje gevolgd. Zijn reactie is in mijn ogen geen doel op zich, maar een reactie omdat hij daadwerkelijk onheus bejegend voelt, schiet in het defensief, verliest zijn geduld en vervolgens gaan alle remmen los.
Ik vind het donders jammer dat mensen steeds maar weer meppen op die zwakke plek. Het lijkt wle het gedrag van roofdieren zo nu en dan
Ik ontken alles!quote:
Een aan minstens e e n zijde scherp plat stuk staal.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar er is verdomd weinig nodig om KK over de kling te jagen.
Meestal wel ja... Je kan toch moeilijk zeggen dat ik hier alleen maar rotzooi trap.quote:
Ik denk ook wel dat hij het zeker meent en uit grond van zijn hart spreekt. Mijn idee heeft dat te maken met een zeer groot rechtvaardigheidsgevoel en maatschappelijke betrokkenheid in het bijzonder in de richting van sociaal-economische zwakkeren. Dat is helemaal niet verkeerd, herken daar het nodige ook uit, waren er maar meer mensen zo maatschappelijk begaan. Maar altijd ligt het risico op de loer dat iemand soms dan doorschiet.....quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar er is verdomd weinig nodig om KK over de kling te jagen. Het zal best dat er mensen zijn die het er om doen, maar veel vaker zie ik KK ontsporen terwijl daar echt geen enkele aanleiding voor is.
Dat hij dat wel meent geloof ik ook wel, maar objectief bezien...
Nee hoor.... Maar toch 6 notes, zelfs ik had dat niet van je verwacht..quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Meestal wel ja... Je kan toch moeilijk zeggen dat ik hier alleen maar rotzooi trap.
Hij doet mij een beetje denken aan Rick uit de Young Ones (recent weer op t.v., zo zag ik van de week). Die zag ook overal onrechtvaardigheid in.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Mijn idee heeft dat te maken met een zeer groot rechtvaardigheidsgevoel en maatschappelijke betrokkenheid in het bijzonder in de richting van sociaal-economische zwakkeren. Dat is helemaal niet verkeerd, herken daar het nodige ook uit, waren er maar meer mensen zo maatschappelijk begaan. Maar altijd ligt het risico op de loer dat iemand soms dan doorschiet.....
Ik sta er ook van te kijken. Maar bezwaar maken zal wel niet kunnen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee hoor.... Maar toch 6 notes, zelfs ik had dat niet van je verwacht..
Mwah. Ik voer discussies op zijn scherpst. Ik benoem dingen zoals ik ze zie en ze volgens mij zijn. Dat KK daar allergisch voor is, is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je wenst ze niet dood, maar je zuigt, flamed dat het een lieve lust is.
Pardon? Een doodsverwensing afdoen met een calimero plaatje vind je uitlokking? Tja, verdienen meisjes het om verkracht te worden als ze minirokjes aanhebben? I think not.quote:Je werkt aardig teleologisch in de richting van KK met de wetenschap dat hij het toch niet kan laten.....(en blijft aan de gang nu weer met dat plaatje waar hij toch weer op gaat reageren maar dat is natuurlijk ook je bedoeling)
Je hebt er zelf ook een handje van EG, zie de 24-reeks durende ranting tegen alles wat meer dan modaal verdient. Daarin worden ook nogal wat dingen gezegd door jou die op het randje zijn. Steek die hand ook eens in eigen boezem, mijn waarde.quote:Je weet best waar je mee bezig bent. Je draagt bij aan de vergiftiging die aan de gang is.
Tja, ik moet het allemaal nog zien met hem. Hij reageert al alsof hij gestoken is door een wesp zodra je een opmerking maakt over "sociaal zwakkeren".quote:Dat vind ik jammer en niet nodig. Ik zou ook zo graag eens zien dat bij KK het kwartje nou eens valt.. (wordt tijd, want hersens heeft ie genoeg)
Ik zou toch maar eens een hoger beroep overwegenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijken. Maar bezwaar maken zal wel niet kunnen.
Ik ook niet maar bij KK bekruipt mij het gevoel dat we met een borderlinertje te maken hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben geen psycholoog maar heb denk ik aardig scherp wat er ongeveer gebeurt.
Prima.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:00 schreef Klopkoek het volgende:
Laat ik al voorbeeld de ruzie met Scorpie nemen.
Ik zei dat hij het goed had, als hij thuis lekker kon internetten. Dat jij dat als een belediging zag, tja. Daarnaast was diegene zelf niet vernederd, dus je sociale mededogen was totaal misplaatst.quote:Scorpie deed in een topic heel laatdunkend over werklozen en vernederde zelfs een werkloze in dat topic.
Klopt.quote:Daar zei ik wat van.
Nee, dat vroeg je niet. Je noemde me een randdebiel en wenste dat ik van een hoge ladder viel. Wil je dat ik het hier weer quote?quote:Ik vroeg me af waarom je dat doet want werkloosheid hoeft je nog niet te diskwalificeren voor het debat. Dat is gewoon vernederend.
Je vergeet een stukje vriend, of moet ik dat hier ook weer neer gaan zetten? Of was je vergeten dat je me ook even uitmaakte voor vuile fascist?quote:Vervolgens gaat hij me voor communist uitmaken. En ja, dan wordt ik boos.
Nee, eerlijk. Ik had niet gedacht dat hij zes notes zou hebben. Maar ik hem toch hard aangepakt over zijn handeling in mijn richting in #24? (demonisering)quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:02 schreef Klopkoek het volgende:
Je slaat wel erg snel om EchtGaaf. Ik had verwacht dat DS4 wel meer notes zou hebben.
Niet alleen dat, hij beschuldigt andere mensen van praktijken waar hij zelf ook debet aan is.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik ook niet maar bij KK bekruipt mij het gevoel dat we met een borderlinertje te maken hebben.
KK is namelijk maar zelden geintresseerd in discussie omdat hij denkt het gelijk aan zijn kant te hebben en volgt er discussie dan voelt hij zich inderdaad zeer snel onheus bejegend wat dan weer uitmond in een scheldpartij.
Dat zou mij ernstig verbazen. Het zou mij ook verbazen als JIJ daar niet hebt gescoord.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:05 schreef EchtGaaf het volgende:
ik denk wel dat daar een puntje van bijzit hoor.
Van mij mag het open en bloot. Maar beter nog: dat je weet waarmee je die punten verdient, want dan kun je er ook lering uit trekken.quote:DS4 zou denk ik de vraag niet meer opnieuw stellen, nu het open en bloot op straat ligt
Nee, geen borderliner wmb. Andere gedachten. Maar ik ga hier niet speculeren wat er evt aan de hand kan zijn. Dat is niet kies. Bovendien moet je altijd de grootste reserves hebben met signalering cq. diagnostiek op afstandquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik ook niet maar bij KK bekruipt mij het gevoel dat we met een borderlinertje te maken hebben.
Nou ben ik niet (helemaal) mee eens hoor. Hij komt wel degelijk met inhoudelijke tegenwerpingen. En is juist goed met het opvoeren van bronnen en feitenmateriaal (wandelende encyclopedie) . Maar als hij in de emotie schiet, tja dan gaat ie onderuit. En dat is jammer. Hij kan het makkelijk op inhoud winnen als hij dat wilt.quote:KK is namelijk maar zelden geintresseerd in discussie omdat hij denkt het gelijk aan zijn kant te hebben en volgt er discussie dan voelt hij zich inderdaad zeer snel onheus bejegend wat dan weer uitmond in een scheldpartij.
Als iemand het in zijn hoofd haalt om te zeggen dat uitkeringen misschien wel eens lager kunnen ontplof je ook al, dus om nu net te doen alsof jij alleen pissig wordt als jij rechtstreeks wordt aangevallen...quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:00 schreef Klopkoek het volgende:
Laat ik al voorbeeld de ruzie met Scorpie nemen.
Vervolgens gaat hij me voor communist uitmaken. En ja, dan wordt ik boos.
Ik denk werkelijk waar echt dat hij het zelf niet doorheeft. Het klinkt een beetje denigrerend, maar de spreekwoordelijke "plaat voor de kop" is op dit onderwerp wel van toepassing.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als iemand het in zijn hoofd haalt om te zeggen dat uitkeringen misschien wel eens lager kunnen ontplof je ook al, dus om nu net te doen alsof jij alleen pissig wordt als jij rechtstreeks wordt aangevallen...
Om niet te spreken over het feit dat je fok een broeinest van fascisten noemt en aanverwant commentaar. Heb je nu echt zelf niet ook eens een gevoel van "dat had ik beter niet kunnen doen".
Hmmmm. Waarom ik wel en jij niet? Jij maakte mij toch uit voor verdorven in die rallyquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat zou mij ernstig verbazen. Het zou mij ook verbazen als JIJ daar niet hebt gescoord.
ik ben voor publicatie van het aantal notes van iedereen.quote:Van mij mag het open en bloot. Maar beter nog: dat je weet waarmee je die punten verdient, want dan kun je er ook lering uit trekken.
Één woord: psychopaat.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Bovendien moet je altijd de grootste reserves hebben met signalering cq. diagnostiek op afstand![]()
Veel van zijn "feiten" zijn onjuist. Ze passen in jouw straatje, dus ben je wellicht minder kritisch, maar toch: vaak onjuist.quote:Nou ben ik niet (helemaal) mee eens hoor. Hij komt wel degelijk met inhoudelijke tegenwerpingen. En is juist goed met het opvoeren van bronnen en feitenmateriaal (wandelende encyclopedie) .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |