Mag ik even lachen? Diezelfde gozer maakt oprecht een tweedeling tussen untermenschen en ubermenschen in hetzelfde draadje, niet op basis van prestaties, maar op basis van of ze al dan niet allochtoon zijn...quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:04 schreef Klopkoek het volgende:
Ik kan zo twee topics omhoog vissen waar compleet op de man wordt gespeeld, puur op basis van het feit dat (...) zijn bedrijfje falliet is gegaan. dat is nog veel en veel erger. dat is niet beledigen meer, dat is iemand vernederen, hem aantasten in zijn menselijke waardigheid en een tweedeling maken tussen untermenschen en ubermenschen.
Zoals LaZZ ook al zo mooi aangafquote:Op zondag 6 juli 2008 12:55 schreef Klopkoek het volgende:
Je hebt helemaal gelijk Martijn, verwijder dat hele topic maar.
En dat voorliegen mag best bekend gemaakt worden het zijn allemaal feiten die in dat opiniestuk worden aangehaald. Alleen omdat de bron Elsevier is mag het volgens jou niet gebruikt worden.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:47 schreef LaZZ het volgende:
Jammer voor jou, het zijn echter alleen maar opgesomde feiten. Iets wat jou ook treft, iets wat nou niet direct het 'zoet' is dat na het 'zuur' zou komen. Nederland is voorgelogen, dat is jammer.
Ik geef toch ook netjes aan dat het een opiniestuk isquote:Op zondag 6 juli 2008 13:00 schreef Klopkoek het volgende:
Het is een column Martijn... waar feiten worden aangedikt en expres worden weggelaten.
moet ik specsavers er even bij halenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Onderbouw je bewering eens met feiten
Dat was een kloon als mod zijnde heb ik met dat account nooit iemand beledigd en het is een publiek geheim da bijna alle mods kloons hebben.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
moet ik specsavers er even bij halen
tvlxd.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:17 schreef Klopkoek het volgende:
Van wie is Monidique eigenlijk een kloon?
Idd en dat onderbouwt mijn verhaal dat er meer mods zijn die een kloongebruiken om users het leven zuur te makenquote:Op zondag 6 juli 2008 13:58 schreef Klopkoek het volgende:
Nee, maar M. zei een keer tussen neus en lippen door dat hij modrechten heeft, dus hij moet nog een tweede account hebben.
ik had het er meer over dat je niet zo schijnheilig moet doenquote:Op zondag 6 juli 2008 13:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat was een kloon als mod zijnde heb ik met dat account nooit iemand beledigd en het is een publiek geheim da bijna alle mods kloons hebben.
Ik ben niet schijnheilig. Ik mag van mods toch wel normale omgangsvormen verwachten of niet?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik had het er meer over dat je niet zo schijnheilig moet doen
je mag van iedereen normale omgangsvormen verwachten maar de uitlatingen waren nu niet bepaald erg zeker niet als je ziet wat er soms langs komt.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik ben niet schijnheilig. Ik mag van mods toch wel normale omgangsvormen verwachten of niet?
M.. maakt die grap al 3 jaar ....quote:Op zondag 6 juli 2008 13:58 schreef Klopkoek het volgende:
Nee, maar M. zei een keer tussen neus en lippen door dat hij modrechten heeft, dus hij moet nog een tweede account hebben.
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:09 schreef Klopkoek het volgende:
Weet je, krijg allemaal de tyfus. Dit forum is een broedplaats voor rechts-extremisme. Waar ze vrij kunnen schieten op linksen, en als linksen terugbijten worden ze geband. Het is net nazi Duitsland hier, met Rock in de rol van de SchutsStaffel.
Aan het wat? Is versigmiseren synoniem voor kinderboerderijen?quote:Op maandag 7 juli 2008 09:53 schreef Aoristus het volgende:
Is de boel hier weer aan het versigmiseren?
Iedereen een eigen moestuin.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aan het wat? Is versigmiseren synoniem voor kinderboerderijen?
De sfeer gaat er inderdaad niet op vooruit met mensen als DS4 die geen kans onbenut laat om mij hier gewoon zwart te maken door mijn meningen steeds van nuance te ontdoen en mij steeds maar weer in de foute hoek te plaatsen zoals eerder beschreven. . Hij maakt er zelf veel werk van, zoals dat weer uit zijn laatste post blijkt....quote:Op maandag 7 juli 2008 09:40 schreef Reya het volgende:
Verder gaat de sfeer in deze reeks er niet echt op vooruit.
In het draadje begreep ik juist van jou dat jij schelden WEL vindt kunnen...quote:Op maandag 7 juli 2008 10:13 schreef Klopkoek het volgende:
Want ik laat mij niet vrijwillig uitschelden.
Pot, ketel, zwart enzo. Of ga je nu ontkennen dat je mij dood wenste, uitschold voor fascist en weet ik al wat niet meer? Of vind je dat dan opeens wel kunnen?quote:Op maandag 7 juli 2008 10:13 schreef Klopkoek het volgende:
Allemaal Judassen en Brutussen hier. Het is een kwestie van tijd voordat ik definitief mijn biezen moet pakken. Want ik laat mij niet vrijwillig uitschelden.
Wat gij niet wilt...quote:Op maandag 7 juli 2008 10:13 schreef Klopkoek het volgende:
Allemaal Judassen en Brutussen hier. Het is een kwestie van tijd voordat ik definitief mijn biezen moet pakken. Want ik laat mij niet vrijwillig uitschelden.
Trieste jankerd. Calimero.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:13 schreef Klopkoek het volgende:
Nee, je bent gewoon een hypocriete jankbal die huilt omdat hij zijn zin niet krijgt.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:54 schreef Klopkoek het volgende:
Calimero. Ga toch weg. Ik heb groot gelijk, zoals altijdmeestal overigens.
Och, Och hoor de hoogmoed. Een typisch links trekjequote:Op maandag 7 juli 2008 22:54 schreef Klopkoek het volgende:
Calimero. Ga toch weg. Ik heb groot gelijk, zoals altijdmeestal overigens.
Tuurlijk. De hele wereld is gek behalve jij, en de hele wereld is ook nog eens tegen jou!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:58 schreef Klopkoek het volgende:
Ik wordt hier niet goed van. Er is gewoon een georganiseerde hetze bezig om mij weg te krijgen.
Kijk uit! Er staat iemand achter je!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:58 schreef Klopkoek het volgende:
Ik wordt hier niet goed van. Er is gewoon een georganiseerde hetze bezig om mij weg te krijgen.
En dat gejank is allemaal afkomstig van 1 en dezelfde persoon, moet je nagaan!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat een gejank allemaal zeg
Maar het is dan ook zeer vervelend als heel de wereld rechts en tegen je is.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:14 schreef Scorpie het volgende:
En dat gejank is allemaal afkomstig van 1 en dezelfde persoon, moet je nagaan!
niets daarom zou ik ook liever hebben dat het getroll en gezeik ophieldquote:
Dit is geen modoptreden, maar een passief toekijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat een gejank allemaal zeg
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:58 schreef Klopkoek het volgende:
Sterf, Scorpie, sterf. Walgelijk gewoon hoe jij je gedraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |