abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juli 2008 @ 12:55:20 #1
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59923535
quote:
Veel kiezers hopen op val kabinet
DEN HAAG - Aan het einde van dit parlementaire jaar zegt 60 procent van de kiezers te hopen dat de regering valt komend jaar. Het zijn ook vooral de oppositiepartijen die het goed doen in de peilingen en nu met een gerust hart vakantie (zomerreces) kunnen vieren.

Dat blijkt uit de politieke opiniepeiling die Maurice de Hond zondag bekend heeft gemaakt. Zo is de PvdA die nu nog 33 zetels in de Tweede Kamer heeft, gezakt naar een "nieuw all time low" van vijftien zetels.

De PvdA is daarmee in de peilingen even groot als D66. Deze oppositiepartij bezet drie zetels in de Kamer, maar zou als er nu verkiezingen waren vijftien zetels halen.

CDA
De andere regeringspartij CDA blijft steken op 33 zetels in de peiling, daar waar de christendemocraten nu 41 plekken in de Kamer hebben. De ChristenUnie behoudt zes zetels.

Opvallend is ook dat CDA-kiezers weinig enthousiast zijn over de huidige regering. Van de CDA-achterban hoopt 48 procent dat het kabinet valt en 46 procent dat ze blijven zitten.

Oppositie
In de oppositie zou de nieuwe partij van Rita Verdonk, Trots op NL, nu de grootste zijn met achttien zetels. De SP zou zeventien zetels krijgen, terwijl ze er momenteel 25 heeft.

De VVD wordt derde met zestien zetels, tegen 22 nu. De PVV van Geert Wilders zou veertien zetels krijgen en bezet nu negen plekken in de Kamer.
Bron

Zou het geen idee zijn voor dit kabinet om gewoon na de vakantie niet meer terug te komen en gewoon nieuwe verkiezingen uit te schrijven? Want dat is wat de meerderheid van de kiezers op dit moment wil.

Maar dat zal helaas niet gebeuren want dit kabinet luistert absuluut niet naar de kiezers

[ Bericht 0% gewijzigd door Martijn_77 op 06-07-2008 13:05:45 ]
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 6 juli 2008 @ 13:02:25 #2
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_59923671
De wil van de kiezers.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 6 juli 2008 @ 13:07:42 #3
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59923754
Brekend nieuws: veel haren op het hoofd van Klopkoek hopen op inkeer Martijn_77
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_59923757
Ja man, goed idee. Zodra een kabinet een onpopulaire beslissing maakt wil het volk al dat het wordt afgezet. Op die manier kun je natuurlijk nooit meer regeren
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_59923870
een miljoen handtekening verzamelen en daarna refendum afdwingen aan aftreden van dit kabinet
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  zondag 6 juli 2008 @ 13:18:26 #6
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_59923937
Ik vraag me af wat de burger bij de volgende komende verkiezingen zal gaan doen.

Of de burger negeert de politiek volledig en nog meer, en nog minder mensen gaan stemmen, dan bij de afgelopen verkiezingen, omdat zij vinden dat 't toch allemaal geen ruk uitmaakt waarop zij stemmen, zoals nu dus blijkt.

Of dit kabinet creeert juist met deze waanzinnige beleidsvoering, meer intresse in de politiek, onder de burgers, door deze waanzinnige beleidsvoering, en mensen gaan straks masaal hun stem laten horen, tegen de waanzin van dit kabinet.

Ra ra ra, wat gaat 't volk straks doen?
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  zondag 6 juli 2008 @ 13:37:03 #7
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_59924246
Ik ben voorstander van een andere regel: bij het vallen van het kabinet moeten ALLE leden + de oppositie verboden worden ooit nog terug te keren in de kamer, en dat zonder "wachtgeld" of andere mega-uitkeringen. Wellicht dat ze dan wat beter hun best gaan doen, want het is van de zotte dat het ene na het andere kabinet "valt".
censuur :O
pi_59924363
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:37 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik ben voorstander van een andere regel: bij het vallen van het kabinet moeten ALLE leden + de oppositie verboden worden ooit nog terug te keren in de kamer, en dat zonder "wachtgeld" of andere mega-uitkeringen. Wellicht dat ze dan wat beter hun best gaan doen, want het is van de zotte dat het ene na het andere kabinet "valt".
Ben het bijna helemaal eens met de stelling, alleen niet mee de oppositie, vaak is de coalitie zo stront eigenwijs dat de oppositie er niet tegen in kan brengen wegens te weinig zetels
  zondag 6 juli 2008 @ 13:44:03 #9
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_59924366
Ik zou alleen geen idee hebben waar ik dan op moest gaan stemmen; het doet me allemaal vrij weinig...

PvdD dan maar?
pi_59924398
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:44 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik zou alleen geen idee hebben waar ik dan op moest gaan stemmen; het doet me allemaal vrij weinig...

PvdD dan maar?
stem dan helemaal niet.

ipv op de partij van de draaikonten
  zondag 6 juli 2008 @ 13:47:02 #11
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_59924420
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:45 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

stem dan helemaal niet.

ipv op de partij van de draaikonten
Oh, zijn dat ook al draaikonten? Tsja, dan weet ik het ook niet.
pi_59924543
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:47 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Oh, zijn dat ook al draaikonten? Tsja, dan weet ik het ook niet.
Bij twijfel beter niet stemmen.
  zondag 6 juli 2008 @ 13:58:23 #13
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_59924633
Open er een poll over.

George Carlin had er een mooi stukje over.
://mashable.com/2008/06/23/george-carlin-dead/
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zondag 6 juli 2008 @ 14:02:21 #14
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_59924722
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:53 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Bij twijfel beter niet stemmen.
Dan had ik de vorige keren ook niet moeten stemmen vrees ik
pi_59924736
Niet stemmen vind ik nogal zwak. Stem dan blanco, dan geef je tenminste aan dat je het er niet mee eens bent.

Ik ben ook niet te spreken over de laatste paar beslissingen van de politiek. Kijk alleen al naar Schiphol... reizigers en reisorganisaties verkassen gewoon naar het buitenland door de absurd hoge vliegtaks.

Ook vind ik dat zomerreces eigenlijk waardeloos. 'Snel voor de vakantie even wat beslissingen er doorheen jagen, want dan kunnen ze ons toch niet aanspreken op de problemen. We zijn immers op vakantie. Het waait allemaal wel over'. Wat een waardeloze instelling.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  zondag 6 juli 2008 @ 14:05:11 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_59924793
Of stem op een minipartij ofzo

Verder ben ik dit kabinet ook kotsbeu. PVDA en CDA halen echt het slechtste in elkaar naar boven en die CU daar wordt ik al helemaal kriegel van.
  zondag 6 juli 2008 @ 14:32:06 #17
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_59925377
quote:
Op zondag 6 juli 2008 14:05 schreef Hexagon het volgende:
Of stem op een minipartij ofzo

Verder ben ik dit kabinet ook kotsbeu. PVDA en CDA halen echt het slechtste in elkaar naar boven en die CU daar wordt ik al helemaal kriegel van.
Ja, het kan best zijn, zoals kabinetsleden voortdurend beweren, dat Jan Marijnissen, Rita Verdonk en Geert Wilders geen patent hebben op het oplossen van de problemen van Nederland. Maar wat zijn dan de oplossingen van Balkenende, Bos en Rouvoet? Lastenverhogingen, pappen, nathouden en bedillen?

Het is waarlijk geen wonder dat het vierde kabinet-Balkenende nauwelijks steun onder de bevolking geniet en dat de coalitiepartijen hun aanhang naar elders zien vertrekken.
pi_59925650
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:55 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Bron

Zou het geen idee zijn voor dit kabinet om gewoon na de vakantie niet meer terug te komen en gewoon nieuwe verkiezingen uit te schrijven? Want dat is wat de meerderheid van de kiezers op dit moment wil.

Maar dat zal helaas niet gebeuren want dit kabinet luistert absuluut niet naar de kiezers
Alsof het vorige ultra-rechtse kabinet dat wel deed..... !

De populariteit was tot een absoluut dieptepunt gezakt en werd virtueel door nog minder dan zestig zetels gesteund.

Als er een kabinet was dat met de rug naar de samenleving stond, dan was dat wel het kabinet van CDA/VVD en D66.

Een erger kabinet dan dat kabinet kan ik mij niet herinneren.
pi_59925700
Zou er dan een betere combinatie mogelijk zijn op basis van de huidige zetelverdeling in de peilingen?

Zat het net even te kijken, en CDA + VVD + D66 hebben maar 61 zetels. Kan verder geen combinatie bedenken die het beter zou kunnen doen dat het huidige en bovenstaande.
pi_59925798
quote:
Op zondag 6 juli 2008 14:46 schreef Koewam het volgende:
Zou er dan een betere combinatie mogelijk zijn op basis van de huidige zetelverdeling in de peilingen?

Zat het net even te kijken, en CDA + VVD + D66 hebben maar 61 zetels. Kan verder geen combinatie bedenken die het beter zou kunnen doen dat het huidige en bovenstaande.
Het wordt gewoon door al die kleine partijtjes steeds onmogelijker om een kabinet te vormen. Dan wordt het iets van CDA + VVD + D66 + TON/PVV of CDA + VVD +TON + PVV... ik denk niet dat zo een kabinet wel veel steun van 'het volk' krijgt Of zichzelf langer dan een half jaar in stand kan houden.

Zou wel vermakelijk zijn Balkenende als leider van een kabinet met Wilders en Rita, dat gaat echt niet goed
pi_59925920
quote:
Op zondag 6 juli 2008 14:46 schreef Koewam het volgende:

61 zetels maar. Zelfs met partijen in de oppositie.
  zondag 6 juli 2008 @ 15:16:14 #22
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_59926377
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:43 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Ben het bijna helemaal eens met de stelling, alleen niet mee de oppositie, vaak is de coalitie zo stront eigenwijs dat de oppositie er niet tegen in kan brengen wegens te weinig zetels
De oppositie heb ik meegenomen in m'n stelling, omdat die lui er anders toch maar voor spek en bonen bij zitten... 4 jaar lang een riant salaris, zonder iets te hoeven bijdragen!
pi_59926428
quote:
Op zondag 6 juli 2008 14:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zou wel vermakelijk zijn Balkenende als leider van een kabinet met Wilders en Rita, dat gaat echt niet goed
Je denkt toch niet serieus dat het CDA met de PVV gaat regeren?
De ideeen van de PVV staan volkomen haaks op alles waar het CDA voor staat.

Het zal zelf al een probleem worden CDA en VVD in een boot te krijgen gezien de anti-religieuze en xenofobe opvattingen die ook de VVD aanhangt.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
  zondag 6 juli 2008 @ 15:19:06 #24
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_59926433
quote:
Op zondag 6 juli 2008 14:51 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Het wordt gewoon door al die kleine partijtjes steeds onmogelijker om een kabinet te vormen.
En is dat een probleem?! Wat mij betreft mag die hele "kabinetsvorming" worden afgeschaft!
Nu is het namelijk zo dat partijen hun verkiezingsbelofte breken, om maar vriendjes te kunnen zijn met andere partijen... Zo kan het prima bereikt worden dat een bepaald iets, waar slechts 30% van de kiezers voor heeft gestemd, daarna alsnog wordt doorgevoerd. Dit is per definitie ondemocratisch!
Veel beter zou het zijn als externe experts mogelijkheden aandragen, en daar dan hoofdelijk over gestemd wordt.
pi_59926494
quote:
Op zondag 6 juli 2008 15:19 schreef RemcoDelft het volgende:
Dit is per definitie ondemocratisch! Veel beter zou het zijn als externe experts mogelijkheden aandragen, en daar dan hoofdelijk over gestemd wordt.
Ja, dan worden alle belastingen afgeschaft en de uitgaven verdubbeld.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_59927196
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:18 schreef Tism het volgende:
Ik vraag me af wat de burger bij de volgende komende verkiezingen zal gaan doen.

Ra ra ra, wat gaat 't volk straks doen?
Hoofdwaarschijnlijk weer CDA stemmen en dan op naar Balkenende 5
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_59927287
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:55 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Bron

Laat het kabinet nog maar lekker zitten, want dan kotst de Burger ze straks helemaal uit en kunnen de PVV en TON hun partij verder perfectioneren.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59927865
quote:
Op zondag 6 juli 2008 15:57 schreef JohnDope het volgende:
Laat het kabinet nog maar lekker zitten, want dan kotst de Burger ze straks helemaal uit en kunnen de PVV en TON hun partij verder perfectioneren.
En met wie gaan ze dan regeren?
De laatste tijd lopen ze terug in de peilingen dus er zijn wel partners nodig.
pi_59928057
quote:
Op zondag 6 juli 2008 16:27 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

En met wie gaan ze dan regeren?
De laatste tijd lopen ze terug in de peilingen dus er zijn wel partners nodig.
Daarom, laat het kabinet nog maar rustig hun tijd vol maken.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59928954
Aangezien we geen 'anti-stem' hebben zal de CDA simpelweg de achterban oproepen wel te stemmen op de partij, vervolgens stemt de overige 80% van Nederland uit protest blanco maar zijn die figuren bij de CDA toch weer de grootste, simpelweg doordat al die partijleden CDA stemmen ongeacht het programma.
  zondag 6 juli 2008 @ 17:55:29 #31
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_59929777
Veel mensen hopen op minder gezeik.
pi_59929790
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De wil van de kiezers.

'wil'
  zondag 6 juli 2008 @ 17:57:19 #33
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_59929801
quote:
Op zondag 6 juli 2008 15:57 schreef JohnDope het volgende:

[..]

We zijn met Balkenende al het lachertje van de wereld. Enig idee hoe we bekeken worden als we een premier hebben tegen wie een internationaal opsporingsbevel loopt?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_59929897
quote:
Op zondag 6 juli 2008 17:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

We zijn met Balkenende al het lachertje van de wereld.
Ik vind het allemaal prima, als ze straks maar weggestemd worden.
quote:
Enig idee hoe we bekeken worden als we een premier hebben tegen wie een internationaal opsporingsbevel loopt?
Er komt natuurlijk geen internationaal opsporingsbevel, want dat kan niet voor een mening.

En verder kan het mij geen moer interesseren hoe de rest van de wereld over ons denkt, zolang we maar op goede voet staan met de VS, Israel, China, etc.
  zondag 6 juli 2008 @ 18:19:47 #35
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_59930165
quote:

[..]

We zijn met Balkenende al het lachertje van de wereld. Enig idee hoe we bekeken worden als we een premier hebben tegen wie een internationaal opsporingsbevel loopt?
ach dat zal wel los lopen denk ik ...

hoeveel mensen staan er al op die lijst of moeten er eigenlijk opstaan ...

JPB - BUSH - enz enz

Die lui die dus nu een beetje onterecht het hele midden oosten aan het slopen zijn en onterecht daar binnen gevallen onder mom van de kernwapens enz enz

dat zijn nu allemaal oorlogsmisdadigers.

Dus om dan geert als premier te hebben vind ik dan nog niet eens zo erg.
Beter dan dat tuig wat er nu zit.
Kijk maar eens naar wat ze op 1 Juli dit jaar allemaal door onze strot geduwd hebben.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_59930521
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:19 schreef RAVW het volgende:
Dus om dan geert als premier te hebben vind ik dan nog niet eens zo erg.
Geert staat op 14 zetels in de hoogste peiling.
Hoezo premier?
pi_59943095
Op zich zou het met deze peilingen weleens interessant kunnen worden wat voor coalitie er gesmeed zal gaan worden. Maar goed, dat is ook niet echt een reden om het kabinet te laten vallen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:08:16 #38
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59964621
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
Maar goed, dat is ook niet echt een reden om het kabinet te laten vallen.
Nee, maar het huidige kabinetsbeleid wel
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 8 juli 2008 @ 09:04:15 #39
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_59965161
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De wil van de kiezers.
.

Het is tegenwoordig wel erg eenvoudig om het kabinet collectief overal de schuld van te geven..
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_59965244
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 08:08 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Nee, maar het huidige kabinetsbeleid wel
Tja, en dan krijgen we een enorme versnippering. Een TON met 20 zetels, zonder programma, ideeen, laat staan 19 andere kandidaten. Een PVV met 14 zetels, een SP met 18 zetels.

Wat dan ? Een kabinet met CDA, VVD, D66 en Christenunie of iets dergelijks ?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:33:32 #41
138783 Visitor1982
The Name of the Game
pi_59969158
D66 zal wel compleet gestoord zijn wanneer deze partij weer met het CDA en de VVD gaat regeren en Pechtold heeft regeren met PVV en TON al bij voorbaat uitgesloten. D66 en ChristenUnie en/of SGP lijkt me ook geen optie.

Ik ben voor D66/PvdA/GroenLinks en VVD.
the truth is out there... and it hurts!
pi_59969729
quote:

[..]

Huilie Ik vind Balkenende ook geen goede premier, nee. Maar je kunt niet ontkennen dat hij het op internationaal gebied gewoon erg goed doet.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:02:22 #43
185261 Scaurus
Memento mori
pi_59969797
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:33 schreef Visitor1982 het volgende:
Ik ben voor D66/PvdA/GroenLinks en VVD.
Toppie, nog meer belastingdruk en milieuheffingen!
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_59970348
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:02 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Toppie, nog meer belastingdruk en milieuheffingen!
Alternatief dan ?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:37:44 #45
185261 Scaurus
Memento mori
pi_59970701
CDA-VVD
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:50:21 #46
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_59971078
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:59 schreef Seneca het volgende:

[..]

Huilie Ik vind Balkenende ook geen goede premier, nee. Maar je kunt niet ontkennen dat hij het op internationaal gebied gewoon erg goed doet.
Hij doet het slecht. Hji heeft zich als een schooljongetje laten voorliegen door Bush.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_59971889
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:37 schreef Scaurus het volgende:
CDA-VVD
Dat gaat geen meerderheid halen.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:45:34 #48
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_59972497
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:59 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dat kan ik best ontkennen onder verwijzing naar Irak, Afghanistan, Europese Grondwet, Verdrag van Lissabon, JSF enzovoort, und so weiter, etcetera.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_59976524
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 09:04 schreef Yildiz het volgende:

[..]

.

Het is tegenwoordig wel erg eenvoudig om het kabinet collectief overal de schuld van te geven..
klopt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_59976713
Kan je wel op hopen en dan hopen op verkiezingen en een nieuw kabinet, maar alle kabinetten zullen vóór de Europese Grondwet zijn, zullen voor dingen als rekeningrijden, OV-chipkaart, boetequota in het verkeer, verhoging van accijnzen, etc. etc. zijn... dus zoveel maakt het niet uit, tenzij je een kabinet krijgt die uit enkel partij bestaat die hier tegen is, maar die partijen zijn op twee vingers of minder te tellen.
Het is één pot nat.

"Democratie", verschillende partijen, etc. etc., maar uiteindelijk varen ze toch allen dezelfde koers en komen dit soort regels er toch wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')