Iedereen een eigen moestuin.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aan het wat? Is versigmiseren synoniem voor kinderboerderijen?
De sfeer gaat er inderdaad niet op vooruit met mensen als DS4 die geen kans onbenut laat om mij hier gewoon zwart te maken door mijn meningen steeds van nuance te ontdoen en mij steeds maar weer in de foute hoek te plaatsen zoals eerder beschreven. . Hij maakt er zelf veel werk van, zoals dat weer uit zijn laatste post blijkt....quote:Op maandag 7 juli 2008 09:40 schreef Reya het volgende:
Verder gaat de sfeer in deze reeks er niet echt op vooruit.
In het draadje begreep ik juist van jou dat jij schelden WEL vindt kunnen...quote:Op maandag 7 juli 2008 10:13 schreef Klopkoek het volgende:
Want ik laat mij niet vrijwillig uitschelden.
Pot, ketel, zwart enzo. Of ga je nu ontkennen dat je mij dood wenste, uitschold voor fascist en weet ik al wat niet meer? Of vind je dat dan opeens wel kunnen?quote:Op maandag 7 juli 2008 10:13 schreef Klopkoek het volgende:
Allemaal Judassen en Brutussen hier. Het is een kwestie van tijd voordat ik definitief mijn biezen moet pakken. Want ik laat mij niet vrijwillig uitschelden.
Wat gij niet wilt...quote:Op maandag 7 juli 2008 10:13 schreef Klopkoek het volgende:
Allemaal Judassen en Brutussen hier. Het is een kwestie van tijd voordat ik definitief mijn biezen moet pakken. Want ik laat mij niet vrijwillig uitschelden.
Trieste jankerd. Calimero.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:13 schreef Klopkoek het volgende:
Nee, je bent gewoon een hypocriete jankbal die huilt omdat hij zijn zin niet krijgt.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:54 schreef Klopkoek het volgende:
Calimero. Ga toch weg. Ik heb groot gelijk, zoals altijdmeestal overigens.
Och, Och hoor de hoogmoed. Een typisch links trekjequote:Op maandag 7 juli 2008 22:54 schreef Klopkoek het volgende:
Calimero. Ga toch weg. Ik heb groot gelijk, zoals altijdmeestal overigens.
Tuurlijk. De hele wereld is gek behalve jij, en de hele wereld is ook nog eens tegen jou!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:58 schreef Klopkoek het volgende:
Ik wordt hier niet goed van. Er is gewoon een georganiseerde hetze bezig om mij weg te krijgen.
Kijk uit! Er staat iemand achter je!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:58 schreef Klopkoek het volgende:
Ik wordt hier niet goed van. Er is gewoon een georganiseerde hetze bezig om mij weg te krijgen.
En dat gejank is allemaal afkomstig van 1 en dezelfde persoon, moet je nagaan!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat een gejank allemaal zeg
Maar het is dan ook zeer vervelend als heel de wereld rechts en tegen je is.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:14 schreef Scorpie het volgende:
En dat gejank is allemaal afkomstig van 1 en dezelfde persoon, moet je nagaan!
niets daarom zou ik ook liever hebben dat het getroll en gezeik ophieldquote:
Dit is geen modoptreden, maar een passief toekijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat een gejank allemaal zeg
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:58 schreef Klopkoek het volgende:
Sterf, Scorpie, sterf. Walgelijk gewoon hoe jij je gedraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |