Nou, zo goed is het helaas niet georganiseerd, want anders was je al weg.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:58 schreef Klopkoek het volgende:
Ik wordt hier niet goed van. Er is gewoon een georganiseerde hetze bezig om mij weg te krijgen.
My name is DrWolffenstein and I approve this message.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:06 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nou, zo goed is het helaas niet georganiseerd, want anders was je al weg.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:58 schreef Klopkoek het volgende:
Sterf, Scorpie, sterf. Walgelijk gewoon hoe jij je gedraagt.
Nu ja passiviteit, het is idd vakantie seizoen wat voor mij inhoud bijna fulltime werken en de Rock is op vakantie.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vind overigens wel dat de mods iets duidelijker zouden kunnen zijn. Of je helpt de users of je laat ze stikken. Het lijkt nu een beetje op het laatste gezien de passiviteit dan wel afwezigheid.
Omdat doodsverwensingen oke zijn! 14.gifquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:29 schreef Chewie het volgende:
Waarom gaan bans tegenwoordig op aantal notes?
Het is een richtlijn en ligt natuurlijk ook aan de zwaarte van de uitspraak: tubgirl posten is gewoon meteen weg maar dingen die net niet kunnen worden verzameld tot dat er een patroon in zit.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:29 schreef Chewie het volgende:
Waarom gaan bans tegenwoordig op aantal notes?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het is een richtlijn en ligt natuurlijk ook aan de zwaarte van de uitspraak: tubgirl posten is gewoon meteen weg maar dingen die net niet kunnen worden verzameld tot dat er een patroon in zit.
Maar ik had hem moeten pm`en wat ik dus nu ook ga doen
over gif gesproken....quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat doodsverwensingen oke zijn! 14.gif
niet, dat kunnen alleen modsquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:38 schreef en_door_slecht het volgende:
Waar kun je zien hoeveel notes je hebt?
Op zich kun je er nogwel wat van maken; dan moet je het hebben over meer in algemenen zin het opstandige bewustzijn. Bestaat dat tegenwoordig, waardoor wordt dit veroorzaakt en is het ueberhaupt een haalbare zaak. TS in dat topic is nl. beslist niet de enige die zich in dergelijke termen uitlaat tegenwoordig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:35 schreef Picchia het volgende:
>> opstand!!!
Dit is een onzintopic, het bevat geen coherente tekst en er zal waarschijnlijk ook geen politieke discussie uit voortvloeien.
Volgens mij kan dit topic weg.
Ik ben benieuwd... heb ik er ook een, of ben ik gewoon te braaf?quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
niet, dat kunnen alleen mods![]()
je hebt er trouwens eentje
Jij braaf?quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... heb ik er ook een, of ben ik gewoon te braaf?
Ik wens andere mensen in ieder geval niet dood, zoals sommige Sociaal Begaande Verlichte mensen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
over gif gesproken....
nou of jou reacties hier altijd zo aardig zijn
Nee, maar daar red je het topic mee ahw. Op zich is die OP nl. wel interessant, vind ik. Het geeft aan dat zich bij bepaalde groepen wellicht een diepe ontevredenheid heeft afgetekend, de laatste jaren.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:56 schreef Picchia het volgende:
Maar daar gaat het topic niet over, ofwel?
Je wenst ze niet dood, maar je zuigt, flamed dat het een lieve lust is. Je werkt aardig teleologisch in de richting van KK met de wetenschap dat hij het toch niet kan laten.....(en blijft aan de gang nu weer met dat plaatje waar hij toch weer op gaat reageren maar dat is natuurlijk ook je bedoelingquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wens andere mensen in ieder geval niet dood, zoals sommige Sociaal Begaande Verlichte mensen.
Dat dus maar ik heb toch het idee dat KK het er ook om doet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat vind ik jammer en niet nodig. Ik zou ook zo graag eens zien dat bij KK het kwartje nou eens valt.. (wordt tijd, want hersens heeft ie genoeg)
6quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... heb ik er ook een, of ben ik gewoon te braaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |