quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je leest volgens mij niet verder dan je neus lang is.Discussie is hierbij gesloten. Je moet ophouden met het continue cross-posten. (in veel fora is dat ook verboden)
Dit zet ik ook in je notes, zodat we dat hierbij hebben afgesproken.
En de verkeerde plaat van KK irriteerd mij. Daar is ook niets illigaals aan. En ik ga jullie ook niet vragen om daar iets aan te doen iets wat KK wel doet.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Dit dus samen met elke keer dezelfde verkeerde plaat afdraaien maakt je een irritante user m77.
Er is niets illegaals aan maar het irriteert veel fokkers
Is dit een verkapte ban aanvraag?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:15 schreef Klopkoek het volgende:
Maar wat denk je hiervan icecreamfarmer? Hier valt toch wel wat aan te doen?
Dat denk ik ook en de discussie is nu ook gesloten volgens mijquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik denk dat KK te veel doordraaft. De discussie was toch gesloten volgens Rock?
Zie rock zijn comment deze laten we staan de volgende keer grijpen we in als hij zich er niet aan houdt (en het staat idd in de notes).quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:15 schreef Klopkoek het volgende:
Maar wat denk je hiervan icecreamfarmer? Hier valt toch wel wat aan te doen?
[..]
Crossposten is idd vaak verboden in fora.
maar kk doet dat niet die post niet hetzelfde linkje en mening in 33 topics want ondanks dat ik allesbehalve de mening van kk deel is hij 9 van de 10x wel origineel, zowel qua bronkeuze als argumentenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zet je er dan ook bij dat ik er niet mee instem? Want we hebben niets afgesproken en zoalng het niet door de policy verboden is kun je weinig doen.
[..]
En de verkeerde plaat van KK irriteerd mij. Daar is ook niets illigaals aan. En ik ga jullie ook niet vragen om daar iets aan te doen iets wat KK wel doet.![]()
[..]
Is dit een verkapte ban aanvraag?
[..]
Dat denk ik ook en de discussie is nu ook gesloten volgens mij
Zeker als Rock ook mijn opmerkingen over "onze" afspraak (Want volgens mij is een eenzijdige afspraak geen afspraak) ook even in mijn Notes verwerkt
Aan jouw gezeik heb ik ook geen boodschap. Je bent de laatste maanden er al 2 keer afgeschopt en probeer nou niet 3 op een rij te halen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:19 schreef Klopkoek het volgende:
Zullen we eens uittesten hoe anderen gaan reageren als ik een nieuw topic open maar tegelijkertijd hetzelfde Volkskrant-bericht in oude discussies plaats?
Wat ik nog vergeten was te zeggen: Lord-Vetinari heeft een goed punt door te wijzen op het risico dat vele discussies d.m.v. het crossposten offtopic geraken. Dat komt daar nog eens bij.
Dat is jouw verdienste geweest door selectief te lezen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Aan jouw gezeik heb ik ook geen boodschap. Je bent de laatste maanden er al 2 keer afgeschopt en probeer nou niet 3 op een rij te halen.
Je hebt ook zitten knoeien met de tijdsaanduiding zie ik.quote:gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 28-06-2008 19:33
Ten eerste: despootquote:Op zondag 29 juni 2008 10:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je hebt ook zitten knoeien met de tijdsaanduiding zie ik.
Nu, moet ik met LV mee gaan. De tijds aanduiding is een systeem tijd en daaraan is niets te veranderen of je moet DBA-er zijn en dat zijn de Mods nietquote:Op zondag 29 juni 2008 11:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik haat het om paranoia's in het openbaar af te vallen, maar knoeien met de tijd is onmogelijk, zelfs voor mods.
Wat kinderachtig weer. Jullie vergallen al mijn plezier hier. Ik moet gvd constant pikken dat ik voor Stalin wordt uitgemaakt en met Mao wordt vergeleken en dan wordt dat niet getolereerd? Boehoequote:Op zondag 29 juni 2008 07:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Weer een gevalletje schelden: [Deel 1478]Wanted man by Lucy Watson
Dat kon toch niet?
Ik geloof niet dat jij miljoenen doden op je geweten hebt, zo'n manke vergelijking is dan ook bij voorbaat ongeloofwaardig en zodoende ook niet beledigend.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat kinderachtig weer. Jullie vergallen al mijn plezier hier. Ik moet gvd constant pikken dat ik voor Stalin wordt uitgemaakt en met Mao wordt vergeleken en dan wordt dat niet getolereerd? Boehoe![]()
en dan is dat van mij nog ergens op gebaseerd
Dat is een algemene term, dus weldegelijk beledigend. Dat mensen jou vergelijken met personen als Mao of Stalin is heel specifiek en slaat de plank bij voorbaat mis.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:04 schreef Klopkoek het volgende:
Het is al goed nazitje van me.
let op, dit is geen belediging want Aaaah kan onmogelijk miljoenen doden op z'n geweten hebben
Vergeet niet eerst een verkiezing te houden, anders is het dictatuurquote:Op zondag 29 juni 2008 13:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als dit gezeik niet meteen stopt ga ik wat mensen aandragen voor een ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |