Dat dan weer welquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Wel een effectief middel tegen overbevolking, vooral waar er bloedwraak in het spel is.
Vrij wapenbezit is mij gewoon een stap te ver en ik ben blij dat we daar in Nederland met z'n allen zo over denkenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:04 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Vrijheid heeft risico's, dat moeten we ook gewoon accepteren lijkt me.
Of ben jij ineens voorstander van identificatieplicht, registratie van vingerafdrukken en DNA, opslag telefoon gesprekken en internetverkeer, fouileer-acties, canabis en alcohol verbieden, beperken van verkeersdeelname van bepaalde risicogroepen, avondklokken enz enz? Daarmee zouden ook ontzettend veel 'ongelukjes' en ellende mee voorkomen kunnen worden, maar tegen welke prijs?
Mijn inziens is het nogal hypocriet om een bepaalde vrijheid te willen beperken omdat die jou persoonlijk niet aanstaat, als iedereen zo dacht was binnen de kortste keren alles verboden.
Geen idee, maar hij zal er vast een mening over hebben.quote:
Ik heb geen gevoel voor humor en geen fantasiequote:
bronquote:15 april 2008 De Arbeidsinspectie gaat tot juli 150 controles houden of werknemers in de muziek en theaterwereld voldoende beschermd worden tegen fysieke overbelasting en schadelijk geluid.
Het werk in de muziek- en theaterwereld is lichamelijk zwaar. Veel musici en dansers hebben klachten aan rug, nek en schouders. Technici moeten vaak zware lasten tillen, duwen en trekken bij de opbouw van decors en tijdens voorstellingen.
Bij orkesten is schadelijk geluid een belangrijk arbeidsrisico. De orkestsector heeft inmiddels allerlei maatregelen bedacht om gehoorschade bij musici te voorkomen. De Arbeidsinspectie controleert nu of deze maatregelen ook daadwerkelijk in de praktijk worden toegepast.
Binnen de popsector gaat de inspectie controleren of de sector zich aan de eigen norm van 105 decibel houdt en of de werknemers consequent gehoorbescherming dragen. De sector podiumkunsten kwam eerste met een arbocatalogus, specifiek op het onderwerp schadelijk geluid.
Ik moest stiekem wel een beetje lachen, vervolgd worden voor sodemie klinkt toch grappiger dan vervolgd worden voor homoseksualiteit.quote:Story Highlights:People's Justice Party leader Anwar Ibrahim accused of sodomizing a male aide Former deputy prime minister was imprisoned on similar charges a decade ago Anwar says charges were fabricated to prevent him from exposing corrupt officials Allegations come after Anwar's party made tremendous gains in recent elections
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:40 schreef du_ke het volgende:
Vanavond naar een iets suffe verjaardag, ben benieuwd of er pbeerendsburg is
Welk plaatje dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Mensen, in pagina 11 met 25 posts-instelling van dit SC staat een virustekst. Graag alle posts van die user verwijderen!
weet ik veel, ik heb nergens last van, maar vermoedelijk gaat het om de eendquote:
Ik ook met Rienzi van Wagner. Een echte aanrader.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Heb vandaag m'n muziekcollectie uitgebreidt
In hell?quote:*Burn.
Wat? Ik in jouw opzetjes?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:55 schreef Klopkoek het volgende:
Het is dan ook z'n dochter maar was benieuwd of je erin zou trappen.
Schoondochter.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:55 schreef Klopkoek het volgende:
Over dochters gesproken:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:55 schreef Klopkoek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |