Een gewone user wordt daar voor meestal keihard afgestraft maar bepaalde mods mogen zich schijbaar alles perminterenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Iedereen mag wel eens zich laten gaan bij momenten van stevige irritatie. Ik heb het in ieder geval niet onder een kloontje gepost.
In het vervolg zal ik op beschaafde wijze met decent vocabulair je hersenen in slaan.
Met dit soort reacties geef je wel te twijfelen over je mod kwaliteitenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Soms heb je het gewoon nodig. En blijkbaar vind je het ook lekker.
Nou als je echt graag een kus op je bol wil:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Met dit soort reacties geef je wel te twijfelen over je mod kwaliteiten
edit:quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
AAaaah Klopkoek, doe nou eens niet zo schijnheilig.
M'n alle twee de reacties waren niet goed. Ik heb ook keurig aangegeven dat ik me zal proberen netjes te gedragen. Maar je hoeft er echt niet een drama van te maken.
Kijk, dit bedoel ik dus. Om dit soort nazistische opmerkingen kan ik zo ontzettend kwaad worden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:10 schreef kraakvandaal het volgende:
Laten we iedereen die overbodig is ruimen dat zet meer zoden aan de dijk.
Laat mij er ajb buiten. Ik vind KK een raszeikerd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
AAaaah Klopkoek, doe nou eens niet zo schijnheilig.
M'n alle twee de reacties waren niet goed. Ik heb ook keurig aangegeven dat ik me zal proberen netjes te gedragen. Maar je hoeft er echt niet een drama van te maken.
Hoi Evert.quote:raszeikerd
zo stil of vanwege de slachtpartijenquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:40 schreef sigme het volgende:
Onrustig? Het is een kerkhof. Zelfs de politieke topics wijken uit naar NWS.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:46 schreef sigme het volgende:
Jezus Klopkoek, doe je het erom? Werklozen moeten vanaf nu alle banen accepteren
Welke? Dan ga ik ze meteen ff vissen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:40 schreef sigme het volgende:
Onrustig? Het is een kerkhof. Zelfs de politieke topics wijken uit naar NWS.
Oog om oog, tand om tand.quote:Beetje respect he!?!
quote:Maer indiender een dootlick verderf sal zijn: so sult ghy geven ziele voor ziele, ooge voor ooge: tant voor tant, hant voor hant, voet voor voet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |