Lampjequote:
que?quote:
Ik ben niet van de koffie, maar ik heb wel dit in de aanbieding:quote:Op woensdag 16 april 2008 22:07 schreef -Mellow- het volgende:
maare, wordt mij nog een kopje koffie aangeboden of moet ik dat zelf pakken?
van mij wel hoor!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:07 schreef -Mellow- het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:07 schreef -Mellow- het volgende:
dankjequote:
quote:
Een halve wagenquote:
Ik hijg!quote:
5 km tussen bomen zig-zaggen. Gelukkig schijnt de maan, anders was ik ertegen aan gelopen.quote:
Hehe, mooi man. Is het niet te koud?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
5 km tussen bomen zig-zaggen. Gelukkig schijnt de maan, anders was ik ertegen aan gelopen.
Het is best fris, dus ik heb wel doorgelopen, maar het vriest niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, mooi man. Is het niet te koud?
Oke, maar wel lekker dusquote:Op donderdag 17 april 2008 00:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is best fris, dus ik heb wel doorgelopen, maar het vriest niet.
Ik kan altijd hardlopen, kou, hitte, regen. Na een half uur ben je weer thuis en kan je douchen.quote:
Dat is zeer zeker waar. Ik leef in een roes nu omdat ik mijn verrotste vak gehaald hebquote:Op donderdag 17 april 2008 00:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan altijd hardlopen, kou, hitte, regen. Na een half uur ben je weer thuis en kan je douchen.
Slapen nu
Daarom maak ik Thee TT squote:
Kuukquote:Op donderdag 17 april 2008 08:21 schreef Kuukske het volgende:
HALLO! Ik ben dolgelukkig met de Senseo New Generation.
. Smakelijke koffie is goed te waarderen 's morgens.
Hé.. euh.. X?quote:
Koffiequote:Op donderdag 17 april 2008 08:21 schreef Kuukske het volgende:
HALLO! Ik ben dolgelukkig met de Senseo New Generation.
. Smakelijke koffie is goed te waarderen 's morgens.
Ja, goedquote:Op donderdag 17 april 2008 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé.. euh.. X?
Alles prima heur. En met jou?
quote:Op donderdag 17 april 2008 08:29 schreef PoeK het volgende:
Ja, goed
Hoest @ de school?
Zit toch niet weer fokkend te werken he
Ah, ok, dan mag hetquote:Op donderdag 17 april 2008 08:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Ssst.
Ik heb het wel druk hoor, dit is even ochtend opstartmoment.
quote:
Ik zit slapend te fokken.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:30 schreef Pheno het volgende:
Ik zit werkend te fokken.
Nieuw?quote:Op donderdag 17 april 200808:21 schreef Kuukske het volgende:
HALLO! Ik ben dolgelukkig met de Senseo New Generation [afbeelding]. [afbeelding]. Smakelijke koffie is goed te waarderen 's morgens.
Ja.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
Nieuw?
U mag door voor de koelkastquote:
Nog geneukt?quote:Op donderdag 17 april 2008 08:50 schreef indahnesia.com het volgende:
hehe... ben nu al moe.. wellicht gisteren teveel gedronken
voor hem bedoel ik niet voor jouquote:
quote:
scheelt niksquote:Op donderdag 17 april 2008 09:14 schreef Pheno het volgende:
100km?
aaah 7,8 km dat is nog wel te doen,quote:Op donderdag 17 april 2008 09:27 schreef PoeK het volgende:
[..]
[..]
scheelt niks
op 92.2 km na
Het is maar een half uurtje.
Maar het moet, omdat die fucking pakkettenbezorgers niet afleveren
Ik ben theedrinker en proud of it!quote:Op donderdag 17 april 2008 09:25 schreef cablegunmaster het volgende:
soms moet je dankbaar zijn voor koffie ,
Daarom een koffie gebed
Onze Koffie die in de hemelen zijt
Uw Koffiesmaak worde geheiligd
Uw koffierijk kome
Uw koffie geschiede, gelijk in de hemel, alzo ook op de aarde
Geef ons heden ons dagelijks Koffie
En vergeef ons onze thee.
Gelijk ook wij vergeven onze mede thee drinkers.
En leid ons niet in verzoeking
Maar verlos ons van de boze Thee drinkers.
Want van U is de Koffie
En de kracht ervan en de heerlijkheid
Tot in eeuwigheid
Amen
(en dan ben ik alsnog atheist)
Ik was ook pakketbezorger, maar ik deed mijn werk teminste.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef Pheno het volgende:
Pakketbezorgers
Er liggen nog 8 klachten van Pheno bij hun baas.
ben jij pakket bezorger ?quote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef Pheno het volgende:
Pakketbezorgers
Er liggen nog 8 klachten van Pheno bij hun baas.
De 40km/u lukt me nog wel zonder wind, maar dan is het toch een goede 2 uur rijdenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aaah 7,8 km dat is nog wel te doen,
ik zat eerst te lezen en dacht een halfuurtje over 92,2kmdan moet je minstens 184,4km fietsen per uur
oh, maar dat red ik ook makkelijk hoor...quote:Op donderdag 17 april 2008 09:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aaah 7,8 km dat is nog wel te doen,
ik zat eerst te lezen en dacht een halfuurtje over 92,2kmdan moet je minstens 184,4km fietsen per uur
daar kwam de twijfelin toen ook vandaanquote:Op donderdag 17 april 2008 09:34 schreef PoeK het volgende:
[..]
oh, maar dat red ik ook makkelijk hoor...
184.4 km/u is goed te doen op de fiets
4 uur heen en terugquote:Op donderdag 17 april 2008 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
De 40km/u lukt me nog wel zonder wind, maar dan is het toch een goede 2 uur rijden
nee, bij ons verrekken ze het ook om goed te bezorgen, dus elke keer als het weer mis gaat: klacht.quote:
Ja, maar als er klachten over jou waren, kon het zijn dat je pakketbezorger was.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, bij ons verrekken ze het ook om goed te bezorgen, dus elke keer als het weer mis gaat: klacht.
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, bij ons verrekken ze het ook om goed te bezorgen, dus elke keer als het weer mis gaat: klacht.
Tja, zeker als ze niet aankomen.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
krijg je he met track & Trace pakketjes
tis ook raar als er staat de chauffeur is onderweg, terwijl er niemand ooit komt opdagenquote:
Misschien krijg je nog een verrassingspakketje.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:32 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb geen pakketjes besteld dus zal het ook niet bezorgd worden
Hee bengelquote:Op donderdag 17 april 2008 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien krijg je nog een verrassingspakketje.
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien krijg je nog een verrassingspakketje.
quote:Op donderdag 17 april 200810:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien krijg je nog een verrassingspakketje. [afbeelding]
Hey papier.quote:
Dat is wel de bedoeling.quote:
Je weet het nooit he.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..].
Zou wat zijn zeg. Maar denk 't niet
.
quote:
Dat zei de chirurg ook tegen mequote:
Welke heb je.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:28 schreef Pheno het volgende:
Ik zie ze nu toch niet. Firewalled...
http://www.pheno.justgotowned.com/
te bruutquote:Op donderdag 17 april 2008 11:37 schreef Pheno het volgende:
Ah, te bruut is niet gefirewalled.
http://www.firewall.justgotowned.com/
quote:
dat zie jij goed ja.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:42 schreef ethr het volgende:
Zie ik daar een MBP PoeK? <: Geile camera trouwens, ik houd van die kubusvormige designs. Strakke hoeken, etc.
Inderdaad, half de wereld is zonder reden anti-macintosh, maar zelfs mijn vriendin staat eerder op straat dan mijn iMac.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:47 schreef PoeK het volgende:
[..]
dat zie jij goed ja.
Alleen dan de ouwe versie
Powerbook G4 is het nog, maar zelfs die loopt nog als een zon.
Af en toe moet ze lang nadenken maar voor de restquote:Op donderdag 17 april 2008 11:47 schreef PoeK het volgende:
[..]
dat zie jij goed ja.
Alleen dan de ouwe versie
Powerbook G4 is het nog, maar zelfs die loopt nog als een zon.
quote:
quote:
quote:Dagcijfers van woensdag 16 april 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
032. 068 Papierversnipperaar
034. 066 JortK
085. 044 Pheno
107. 037 Sjowhan
159. 028 PoeK
168. 027 Jo0Lz
192. 025 Kuukske
211. 023 Surveillance-Fiets
211. 023 DaMart
211. 023 indahnesia.com
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Dat is ook zo'n geil ding hè, die iMac danquote:Op donderdag 17 april 2008 11:52 schreef ethr het volgende:
[..]
Inderdaad, half de wereld is zonder reden anti-macintosh, maar zelfs mijn vriendin staat eerder op straat dan mijn iMac.
Whehe, ja gister effequote:Op donderdag 17 april 2008 11:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Af en toe moet ze lang nadenken maar voor de rest
Goed bezig. D:quote:Op donderdag 17 april 2008 11:56 schreef PoeK het volgende:
[..]
Whehe, ja gister effe
Dat ging ook nergens over, hoewel ik er achter ben hoe dat kwam
Ik trok zomaar die HD eruit, dat vond ie niet zo leuk...
Maar als ik dat soort dingen niet doe, loopt ie echt als een trein
Ach ja, dat gezeik altijdquote:Op donderdag 17 april 2008 11:52 schreef ethr het volgende:
[..]
Inderdaad, half de wereld is zonder reden anti-macintosh, maar zelfs mijn vriendin staat eerder op straat dan mijn iMac.
Oh, vandaar. Dan mag het, niets slechts over haarquote:Op donderdag 17 april 2008 11:56 schreef PoeK het volgende:
[..]
Whehe, ja gister effe
Dat ging ook nergens over, hoewel ik er achter ben hoe dat kwam
Ik trok zomaar die HD eruit, dat vond ie niet zo leuk...
Maar als ik dat soort dingen niet doe, loopt ie echt als een trein
Whehequote:Op donderdag 17 april 2008 11:52 schreef ethr het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:
absoluutquote:
ik dus niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Waar werk je?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Boodschappen en zon![]()
![]()
Vanavond werken van drie tot elf.
I like my job
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Hoi kinders!
* Jo0Lz heeft geen zin meer. Doe mij maar een enkeltje weekend.
NUON. Ik zet anderen aan het werk en ik hoef zelf niet (altijdquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:31 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb al weekend
Ideaal! Vreemde werktijden, trouwens, voor een bedrijf als NUON.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
NUON. Ik zet anderen aan het werk en ik hoef zelf niet (altijd) vroeg op.
generals?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:55 schreef cablegunmaster het volgende:
vanavond een lan party generals
Command & Conquer?quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:11 schreef Pheno het volgende:
Oh, dat gedrocht dat idd de naam C&C niet waardig is. Alleen speelt dat probleem al sinds red alert 2
Welk gebouw? Dat dinges aan het spoor daarquote:Op donderdag 17 april 2008 13:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
NUON. Ik zet anderen aan het werk en ik hoef zelf niet (altijd) vroeg op.
Ik zit er wel over te denken om van mijn bonus een PS3 of xbox360 erbij te kopen. Wii is tof, maar de realistischere games komen er niet op uitquote:
gta2 dan toch zeker? Niet die lame 3d shitquote:
+1, mee eens.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:11 schreef Pheno het volgende:
Oh, dat gedrocht dat idd de naam C&C niet waardig is. Alleen speelt dat probleem al sinds red alert 2
quote:
Whehe. Ik vond aan san andreas juist niks meer aanquote:Trouwens, MPG; Ik ben inderdaad veel meer fan van die retro-shizzle, maar ik heb GTA San Andreas meer gespeeld dan welke game dan ook.
ik vond RA 2 juistweer tof en de rest nietquote:Op donderdag 17 april 2008 14:11 schreef Pheno het volgende:
Als je het maar laatquote:Op donderdag 17 april 2008 14:52 schreef Houniet het volgende:
Zal ik je maar formateren Muck.
Als games al nerdy zijnquote:
wraawquote:Op donderdag 17 april 2008 14:52 schreef Houniet het volgende:
Zal ik je maar formateren Muck.
liefquote:Op donderdag 17 april 2008 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je het maar laat![]()
Mijn Muck wordt niet geformatteerd
ik ookquote:
quote:
quote:
Jaquote:Op donderdag 17 april 2008 15:04 schreef Muck het volgende:
[..]
potverdorie! we zijn te vroeg opgehouden met burgerlijk doen
ik dacht dat je wat zeiquote:
En je hebt je fotocameraquote:
Je dacht dat ik wat zei?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ik dacht dat je wat zei
en ik hoop dat het zo blijft, want ik moet vanavond nog een kleine 20 km fietsen
Ik wil jou ook wel eens gijzelenquote:
Ja, nee, hoo es effequote:Op donderdag 17 april 2008 15:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel eens gijzelen.
quote:
Whehequote:Op donderdag 17 april 2008 15:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
![]()
Was grapje he!
Ik verveel me, ik ga me zo maar eens aankleden.
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:26 schreef PoeK het volgende:
˙ʇıp ʇsʞǝʇ ǝıǝoƃ
zou iemand uit Utreg toch moeten kennenquote:Op donderdag 17 april 2008 15:14 schreef PoeK het volgende:
[..]
Je dacht dat ik wat zei?
Die vat ik effe niet.
ik was gister nog in Duivenquote:Op donderdag 17 april 2008 15:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel eens gijzelen.
zit je nou in je blote kont achter de copmputer?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
![]()
Was grapje he!
Ik verveel me, ik ga me zo maar eens aankleden.
de term 'ik dacht dat je wat zei' ken ik wel ja.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:30 schreef Muck het volgende:
[..]
zou iemand uit Utreg toch moeten kennen
mag dat niet dan?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:31 schreef Muck het volgende:
[..]
zit je nou in je blote kont achter de copmputer?
Ik ook.quote:
Boxer.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ieuwquote:Op donderdag 17 april 2008 15:31 schreef Muck het volgende:
[..]
En dat zeg je niet effequote:
Toch niet zo'n hysterisch geval met allemaal van die kleurtjes he?quote:[..]
Boxer.
dat het inderdaad keilekker weer isquote:Op donderdag 17 april 2008 15:32 schreef PoeK het volgende:
[..]
de term 'ik dacht dat je wat zei' ken ik wel ja.
maar ik heb geen flauw idee waar je het in gódsnaam over hebt...
och jawel, ik zit hier ook weleens in mijn badjasquote:
Rare Uteregtersquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
och jawel, ik zit hier ook weleens in mijn badjas
je weet dus toch meer van die gijzeling?quote:
gelukkigquote:Boxer.
Ik was aan het werkquote:Op donderdag 17 april 2008 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat zeg je niet effe?
Dan hadden we nog een bakkie kunnen doen gast!
[..]
Toch niet zo'n hysterisch geval met allemaal van die kleurtjes he?
wen er maar aanquote:
Alsof ze daar geen koffie hebbenquote:
Mwaaa... valt mee, maar voor mij nog te hysterischquote:En ik heb nu een grijs, wit, zwart en fel groene aan.
was eentje niet genoeg?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik was aan het werk.
En ik heb nu een grijs, wit, zwart en fel groene aan.
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:41 schreef Muck het volgende:
[..]
wen er maar aan
binnenkort familie-dag
Ja, wanneer mogen we bij jullie koffie komen drinken?quote:
Mijn huis is die blauwe, je komt maar langs.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, wanneer mogen we bij jullie koffie komen drinken?
ik dacht dat je wat zei!quote:
met tolk?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, in juni weer zwemmelfeestje met rare limlanders
je woont in Notting Hill?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn huis is die blauwe, je komt maar langs.
quote:
Nee, Lent. Onze gevel is ook daadwerkelijk blauw.quote:
das op zich wel tofquote:Op donderdag 17 april 2008 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, Lent. Onze gevel is ook daadwerkelijk blauw.
Moet te vinden zijn. Tenzij de hele straat dat heeftquote:Op donderdag 17 april 2008 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, Lent. Onze gevel is ook daadwerkelijk blauw.
Nee, het is egenlijk vrij simpel te vinden. En wel makkelijk, ik hoef mijn eigen huisnummer niet te weten.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet te vinden zijn. Tenzij de hele straat dat heeft
Opzich wel in de buurt
handigquote:Op donderdag 17 april 2008 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het is egenlijk vrij simpel te vinden. En wel makkelijk, ik hoef mijn eigen huisnummer niet te weten.
quote:Op donderdag 17 april 200816:22 schreef Muck het volgende:
[..]
handig [afbeelding]
ik heb toen ik nog in Arnhem woonde weleens midden in de nacht bij de buren aan de deur staan morrelen [afbeelding]
"kut! sleutel past niet! oh wacht, ik woon niet op 11"
Heul niet!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:54 schreef ethr het volgende:
[..]
Ideaal! Vreemde werktijden, trouwens, voor een bedrijf als NUON.
Vanavond rond een uur of 6 klaar, morgen nog tot 12pm en dan ga ik ook weekend instellen.
Yepquote:Op donderdag 17 april 2008 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Welk gebouw? Dat dinges aan het spoor daar
Teruglezen ftwquote:Op donderdag 17 april 2008 14:23 schreef MPG het volgende:
Iemand vroeg gisteren oude topics:
blauw... dat zie ik al genoeg hier in de KSC, daarvoor hoef ik geen gevels te kijken in Lent. En als ik voorgevels wil kijken kan ik ook hier gewoon even een club in duikenquote:Op donderdag 17 april 200815:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er maar 1 blauw huis in dat dorp van jou?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je woont boven die fietsenmaker.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het is egenlijk vrij simpel te vinden. En wel makkelijk, ik hoef mijn eigen huisnummer niet te weten.
Rustig dagje gisteren... en vandaag helemaal, heb ongeveer 10% van dat aantal posts tot nu toequote:
Ja ik miste je al vreselijk.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rustig dagje gisteren... en vandaag helemaal, heb ongeveer 10% van dat aantal posts tot nu toe.
Wandel zequote:
Zag je me woensdagmiddag dan niet zwaaien vanuit de treinquote:Op donderdag 17 april 2008 17:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
YepVanaf het spoor kijk je zo de parkeergarage in.
BXquote:
Nee, ik kijk zelf niet uit over het spoorquote:Op donderdag 17 april 2008 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Zag je me woensdagmiddag dan niet zwaaien vanuit de trein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:47 schreef Houniet het volgende:
Ja man, er zijn alleen nooit chicks daar.
Verkeerde zwembad dus.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:47 schreef Houniet het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik kijk zelf niet uit over het spoor
Hmmm.... Dan moet je daar maar vaker op woensdag, rond 5 voor 3 gaan koffieleutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:47 schreef Houniet het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zwem je op de verkeerde tijd of op de verkeerde plaats. Zwemmelen zonder chicks is saai.
Dat dus.quote:
Jij "sport" met oude dames?quote:Op donderdag 17 april 2008 20:12 schreef Houniet het volgende:
Donderdag is ook oude dames dag, daarom ga ik er ook heen. Anders wordt het sporten niets.
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij "sport" met oude dames?
Tja, op een oude fiets moet hij het leren heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
wil je dat voortaan met een t doen?quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm.... Dan moet je daar maar vaker op woensdag, rond 5 voor 3 gaan koffieleuten![]()
![]()
U zoekt dus gewoon uw soortgenoten opquote:Op donderdag 17 april 2008 20:12 schreef Houniet het volgende:
Donderdag is ook oude dames dag, daarom ga ik er ook heen. Anders wordt het sporten niets.
Eten op kosten van de baas is immer OKquote:Op donderdag 17 april 2008 21:06 schreef Sjowhan het volgende:
Weer thuis
Heb bijeenkomst gehad op kantoor, met chinees eten achteraf. Lekker
+ fris of bier, en ik moest rijden dus frisjequote:Op donderdag 17 april 2008 21:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Eten op kosten van de baas is immer OK
Dat heb ik maandag, incl. bowlenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:06 schreef Sjowhan het volgende:
Weer thuis
Heb bijeenkomst gehad op kantoor, met chinees eten achteraf. Lekker
De enige juiste keuze in dat gevalquote:Op donderdag 17 april 2008 21:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
+ fris of bier, en ik moest rijden dus frisje
Tofquote:Op donderdag 17 april 2008 21:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat heb ik maandag, incl. bowlen
Zeg het eensquote:Op donderdag 17 april 2008 21:32 schreef JortK het volgende:
MPG ik heb je hulp nodig
Ik zoek een plat tekst bestandje met alle URL's van alle KSC's.quote:
Kan geregeld worden. Heb je even een momentje?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zoek een plat tekst bestandje met alle URL's van alle KSC's.
Ik ga die allemaal indexeren zodat we leuke statistiekjes kunnen maken
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan geregeld worden. Heb je even een momentje?
Krijgen we dan eindelijk het aantal ondergekotste Polen te horen?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:35 schreef JortK het volgende:
[..]
En zwaaipostsquote:Op donderdag 17 april 2008 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijgen we dan eindelijk het aantal ondergekotste Polen te horen?
Zaterdag ga ik bowlen en glasgrillenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat heb ik maandag, incl. bowlen
glasgrillenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik bowlen en glasgrillen
Je krijgt straks wel een PM met URLquote:Op donderdag 17 april 2008 21:55 schreef JortK het volgende:
MPG doe die lijst maar even via PM sturen
Trustequote:
o/quote:
Ik weet het ook niet, maar 't is een hete glasplaat waar men vlees en vis op kan grillenquote:
Ik was al begonnenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:35 schreef JortK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was al begonnen
http://piles.nl/fok/
Oh, maar die mag het ook doen hoorquote:
komt een .txt met urls aanquote:Op donderdag 17 april 2008 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, maar die mag het ook doen hoor
Ik kreeg van iemand de tip dat het voor deze reeks ook wel leuk zou zijn, dus dan doen we dat ff hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |