Dus die koffie is door een dier uitgescheten?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Voor de informatie
Kopi Luwak
Kretek
*niet hoeft te klikken voor uitleg*quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Voor de informatie
Kopi Luwak
Kretek
correct, maar wel voor het roosterenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Dus die koffie is door een dier uitgescheten?
Ik heb geen zin om te roken, dan moet ik naar buitenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*niet hoeft te klikken voor uitleg*![]()
Lijkt me erg smakelijk, geniet ervan!![]()
Ik pak een kopje kanis en gunnik met een pall mall.![]()
hoewel ik de koffie nog niet geprobeerd heb, lukt het kretekkie altijd welquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*niet hoeft te klikken voor uitleg*![]()
Lijkt me erg smakelijk, geniet ervan!![]()
Ik pak een kopje kanis en gunnik met een pall mall.![]()
Als je het dier met de koffie er nog in roostert heb je meteen te etenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
correct, maar wel voor het roosteren
Net wakker?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te roken, dan moet ik naar buiten
Bovendien ben ik net wakker en het laatste wat ik (meestal) dan wil is een sigaret
Ik heb Fanta met 2 boterhammen met pindakaas + honing
Niets met met naar buiten gaan hierquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te roken, dan moet ik naar buiten
Bovendien ben ik net wakker en het laatste wat ik (meestal) dan wil is een sigaret
Ik heb Fanta met 2 boterhammen met pindakaas + honing
Arm poessie!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je het dier met de koffie er nog in roostert heb je meteen te eten![]()
Dank! Is die koffie daar ook zo duur? Die is in Ned. echt niet te betalen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoewel ik de koffie nog niet geprobeerd heb, lukt het kretekkie altijd wel
Drink ze!
En dan de volgende keer geen bonen meer zeker? Jij bent gekquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je het dier met de koffie er nog in roostert heb je meteen te eten![]()
Hier is het niet duur, maar die ene koffie wel natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dank! Is die koffie daar ook zo duur? Die is in Ned. echt niet te betalen.![]()
Meer diertjes maken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En dan de volgende keer geen bonen meer zeker? Jij bent gek
Die kunnen elkaar namaken toch? Je zet er een paar bij elkaar, dan gaan ze samen op zoek naar een bloemkool en daar komen dan baby-diertjes uit. Tenminste, zo vertelde mijn oma dat.quote:
Begin anders een luwak fokkerij en zet ze koffiebonen voor!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier is het niet duur, maar die ene koffie wel natuurlijk.
hey, een medestander !quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:06 schreef Buschetta het volgende:
G*dverdomme.... Denk ik een leuk koffie topic te hebben gevonden lees ik in de opening dat jullie een meet in de fr*akin Starfuck willen doen....
Jullie zijn geeneens waardig om over koffie te spreken. Laat staan te drinken...
Echte koffie.
Starfuck koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |