karaokemeet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Morgen karaokemeet in Den Haag verder geen plannen t weekend
Iets met bierquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
iemand nog weekendplannen?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zei gecondoleerd omdat ik dacht dat ze zei dat er iemand dood ging vannacht, tja mijn Frans is gewoon fabuleus..
fijne nacht en tot morgen stond daar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zei gecondoleerd omdat ik dacht dat ze zei dat er iemand dood ging vannacht, tja mijn Frans is gewoon fabuleus..
schud ze zo uit mn mouwquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
lenny, waar haal je toch altijd de inspiratie vandaan voor die TT's...
alles klinkt goed behalve dat werk 14gifquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met bier
Iets met muziek
En tussendoor overdag werken
Ik ga vrijdag- en zaterdag avond naar het ZOKS festival flink zuupen[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ja dat dus....quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
lenny, waar haal je toch altijd de inspiratie vandaan voor die TT's...
ik ga naar Shrek The Third....!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met bier
Iets met muziek
En tussendoor overdag werken
Ik ga vrijdag- en zaterdag avond naar het ZOKS festival flink zuupen[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
sodemieters...quote:
In de 1e stond ik een 10 op mijn eindlijst voor Fransquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...ja daar weet ik alles van ja...
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Die schijnt super saai te zijn, als je de voorstukjes hebt gezien heb je blijkbaar alle leuke momenten van de film gezien.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ga naar Shrek The Third....!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...en zondag weer richting het hoge noorden....
![]()
![]()
![]()
altijd welquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus je hebt geen tijd om ff aan mij en mn tentamen te denken![]()
?
ik vind sgrek sowieso kutquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die schijnt super saai te zijn, als je de voorstukjes hebt gezien heb je blijkbaar alle leuke momenten van de film gezien.
BBQ is altijd goed, als het regent gewoon volgas zuipen. Ik ga morgen wat zuipen en pokeren met vrienden, zaterdag bbq, examenfeest, verjaardagsfeest, zondag brak.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sodemieters...
't is nogal wat
Ik zou morgenavond gaan bbqen naar het schijnt.
Volgens mij heeft de bedenker ervan nog nooit gehoord van het weerbericht, maar goed...
We zullen het zien.
Verder staat er nog niks vast voor zaterdag, dat 'beurt meestal pas op de avond zelf
Daarom kijken we die morgen voor we naar het ZOKS gaan op DVD nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die schijnt super saai te zijn, als je de voorstukjes hebt gezien heb je blijkbaar alle leuke momenten van de film gezien.
OOw okeej.. das lievvquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
altijd welen tis s avonds pas
BBQ is wel altijd goed, als het nou echt apehard regent, kunnen we ook nog in de loods gaan bbqen met de roldeur open ofzo, maar ik ga morgen niet diehard tikken, want ik moet zaterdag weer werkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
BBQ is altijd goed, als het regent gewoon volgas zuipen. Ik ga morgen wat zuipen en pokeren met vrienden, zaterdag bbq, examenfeest, verjaardagsfeest, zondag brak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |