ikke ook..quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:00 schreef OA het volgende:
[..]
WBz...![]()
Ik heb ook een koelkast... en een wasmachine, droger, etc...![]()
sterkte BrandX....quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:05 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] dag lieverds, ik duik de papieren, boeken, prints, samenvattingen en zulks weer in!
Op dit tijdstip...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:05 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] dag lieverds, ik duik de papieren, boeken, prints, samenvattingen en zulks weer in!
Hoo hoo.. ik ben ook nog druk bezig hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:08 schreef OA het volgende:
[..]
Op dit tijdstip...![]()
![]()
Succes dan! [afbeelding]
en voorlopig blijf je druk als ik het goed heb....quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoo hoo.. ik ben ook nog druk bezig hoor
Ik een nieuw toetsenbord en een trackball!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Altijd leuk iemand wijs maken dat tvp, te verwijder post is..
En ze geloofde het
Ik ben nog nooit na 17 uur druk bezig geweest met leren...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoo hoo.. ik ben ook nog druk bezig hoor
Hoe doe je een topic link postne hier?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...wie o wie heb jij dit wijs gemaakt...????
![]()
![]()
Vandaag is DE laatste dag... as usual vantevoren teveel gelambald.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit na 17 uur druk bezig geweest met leren...![]()
Fuck it.. als ik het niet ken, dan niet...![]()
En na zoveel uur leren op een dag is het mooi geweest...![]()
Wat ik meestal deed, mits goed weer, was met een bakkie op balkon zitten en grotendeels zonnen...![]()
![]()
Dan de laatste 1, 2, 3 dagen echt 'leren' en vervolgens het tentamen halen/verneuken *
* Doorhalen wat niet van toepassing is.
op de topic naam gaan in je profiel...klikken met rechts....koppieeren...enz..quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe doe je een topic link postne hier?
Heb je buikpijn? Kutquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kanker ik heb buikpijn
je hebt altijd wel wat....quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kanker ik heb buikpijn
Maagkanker is niet zo gezond....quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kanker ik heb buikpijn
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Maagkanker is niet zo gezond....
je kan er aan overlijden
Niet als je met kanker spot iig..quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
wat een medelij weer
lieverd..je hebt iedere dag wel iets te klagen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
wat een medelij weer
uitgepilst met je matties?quote:
en het is niet eens zondag of maandagquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieverd..je hebt iedere dag wel iets te klagen......maar we vinden je wel lief hoor...
![]()
![]()
![]()
Nee joh ik had verwacht morgenmiddag hier pas weer iets te postenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als je morgenmiddag pas weer teruggaat, kan je sowieso makkelijk met de wagen...
Kan je niet bij je chick op de oprit staan dan?
tol...quote:
vroege dienst zuigtquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee joh ik had verwacht morgenmiddag hier pas weer iets te posten
Heb morgen vroege dienst (6-14) dus had gedacht meteen te gaan slapen.
ja dat bedoel ik....quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
en het is niet eens zondag of maandag
Ik heb niet gepilstquote:
Uhuh, gewoon hoiquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
tol...
oh je bedoeld hoi daarmee =D
Hoi![]()
hoe is het gesprek verlopen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee joh ik had verwacht morgenmiddag hier pas weer iets te posten
Heb morgen vroege dienst (6-14) dus had gedacht meteen te gaan slapen.
Mja true, maar het was de enige die nog beschikbaar was deze week.quote:
Ik wil er opzich ook wel weer werken maar het is zo kut dat je meteen voor 4 weken minstens moet..quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja true, maar het was de enige die nog beschikbaar was deze week.
Ach het viel allemaal best mee, het komt wel weer goed zoals altijdquote:
Ziao!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:34 schreef OA het volgende:
Ik ga pitten.![]()
Lapo dus.![]()
A demain. [afbeelding]
Bonne nuit et à 2main....quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:34 schreef OA het volgende:
Ik ga pitten.![]()
Lapo dus.![]()
A demain. [afbeelding]
Toch niet altijd.. Gewoon inplannen wanneer je wel kan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wil er opzich ook wel weer werken maar het is zo kut dat je meteen voor 4 weken minstens moet..
trustequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach het viel allemaal best mee, het komt wel weer goed zoals altijd![]()
Thanks for asking
Ik ga nu naar bed toe anders ben ik morgenvroeg dood
goodnight!
pitze OAquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:34 schreef OA het volgende:
Ik ga pitten.![]()
Lapo dus.![]()
A demain. [afbeelding]
Trusten Crossie...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Thanks for asking
goodnight!
Welterusten, ik ga ook zoquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Thanks for asking
goodnight!
zal ze eens bellen, ze hoeven me iig niet in te werken ofzoquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Toch niet altijd.. Gewoon inplannen wanneer je wel kan.
welteruste, en werkze morgenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Thanks for asking
goodnight!
Gecondoleerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |