ja, dat moet ok niet gebeuren idd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
maar genoeg over ons plan, dadelijk jat iemand het![]()
Topman van shell worden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat moet ok niet gebeuren idd.
Plan B hebben we nog niet veel over verteld, laten we dat ook maar niet doen dan
Je kent ons plan niet, maar het is geniaal. Wie weet vertellen we het je ooit, als ons plan A lukt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Topman van shell worden?
Knappe kop als jij mijn baantje afpakt
Idd, foolproof plan is hetquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kent ons plan niet, maar het is geniaal. Wie weet vertellen we het je ooit, als ons plan A lukt.
succes ermee.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, foolproof plan is het
[..]
succes ermee.
Ik ga bier drinken
ltrquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, foolproof plan is het
[..]
succes ermee.
Ik ga bier drinken
Laat Geert zelf naar Irak gaan met z'n grote mond. Ze hebben daar nu benzine-rellen en hij denkt dat een gevaar zijn voor het midden-oosten?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef Frutsel het volgende:
De Tweede Kamerfractie van de PVV wil
dat Iran wordt gebombardeerd
===
Topidee Geert![]()
Irak en Benzinerellen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Laat Geert zelf naar Irak gaan met z'n grote mond. Ze hebben daar nu benzine-rellen en hij denkt dat een gevaar zijn voor het midden-oosten? [afbeelding]
Hij is zeker blond? [afbeelding]
Frutseltje....quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Irak en Benzinerellen?
Lees het nieuws eerst eens joh
Ja ja ja ik bedoelde Iran, scheelt maar 1 letterquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Irak en Benzinerellen?
Lees het nieuws eerst eens joh
U riep mij?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is iedereen slapen, stappen en leren (goed zo MPG)?
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
met mijn ramen open kan ik het concert van Pearl Jam horen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja ja ja ik bedoelde Iran, scheelt maar 1 letter [afbeelding]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sommige mensen volgen ook nog gewoon onderwijs hoor!
En probeer eens met interpunctie een bericht te maken, het is echtom te lezen
BrandX....quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:47 schreef BrandX het volgende:
*schaart zich achter de TT
nog anderhalf dagje bikkelen, voordat 'the weekend in hell & heaven' begint!
[afbeelding] JJ!
ik heb het liedje ze smelten de paashaas in mijn kop door jouquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb het liedje ze smelten de paashaas in mijn kop door jou![]()
en mijn vr4iend laat een tshirt bedrukken met een konijn opgehangen met drop your god is dead ^_^ geweldig idee ik wil er ook 1 niet persoonlijk maar was toeval:P
JJquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
K'nijntje...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb je wel gemist hoor....![]()
Ik ben paaskonijn hoe komt dan paashaas in je hoofd?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb het liedje ze smelten de paashaas in mijn kop door jou![]()
en mijn vr4iend laat een tshirt bedrukken met een konijn opgehangen met drop your god is dead ^_^ geweldig idee ik wil er ook 1 niet persoonlijk maar was toeval:P
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
yep, zaterdagochtend examen strategisch marketing management (wel leuk vak trouwens!)quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
BrandX....:W:*:**O**O**O*...hard aan het studeren dus....:?
Elk moment dat je afwezig ben, ik mis je tot pasen, en na pasen mis ik je weerquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Luitjes:W
Hebben jullie me gemist?:')
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben er ook.c_/
[PaasKonijn logisch? PAzenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben paaskonijn hoe komt dan paashaas in je hoofd?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
eh.... nou gefeliciteerd dan maar?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb een koelkast*O*
Ik een bed!quote:
quote:
tofquote:
oh ja GENESIS...cool!!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
yep, zaterdagochtend examen strategisch marketing management (wel leuk vak trouwens!)
wordt een spannend weekend. Examen is van 10-13 in utrecht, terwijl ik om 13 in delft moet zijn voor de weging van mijn wedstrijddoorpennen dus. Gelukkig ben ik doorgaans ruim binnen anderhalf uur klaar
dus het mag geen problemen opleveren!
En zondag met een vriiend naar Genesis!![]()
[..]
Elk moment dat je afwezig ben, ik mis je tot pasen, en na pasen mis ik je weer
[..]
[afbeelding]
Liefquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
yep, zaterdagochtend examen strategisch marketing management (wel leuk vak trouwens!)
wordt een spannend weekend. Examen is van 10-13 in utrecht, terwijl ik om 13 in delft moet zijn voor de weging van mijn wedstrijddoorpennen dus. Gelukkig ben ik doorgaans ruim binnen anderhalf uur klaar
dus het mag geen problemen opleveren!
En zondag met een vriiend naar Genesis!![]()
[..]
Elk moment dat je afwezig ben, ik mis je tot pasen, en na pasen mis ik je weer
[..]
[afbeelding]
WBz...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |