Ik ook. Welterustenquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:22 schreef Muck het volgende:
maarre, lieverds, ik ga slapen
tot morgen
Emo dag, niets ernstigs?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:23 schreef BrandX het volgende:
welterusten muckster en DaMart!![]()
![]()
ik zelf ga er ook voor vandaag een eind aan breien, morgen vroeg dag en een hele emo dag, dusssss...
Dat is de consequentie van uitslapen, ja.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
dan ben ik vast niet op tijd weer op cursus![]()
dan kom ik Persoonlijke Ontwikkelings punten tekort omdat ik de cursus mis en dan krijg ik geen fijne bonusquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is de consequentie van uitslapen, ja.![]()
Goed om te weten dat alles werkt!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:37 schreef crossover het volgende:
Goedenavond! Live verslag vanuit tilburg, waar ik het eerste nachtje op m'n kamer doorbreng.
Zekerquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed om te weten dat alles werkt!
Ho is, heb je daar iemand voor meegenomen of helemaal niet?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Zeker
Zo eens m'n bed uitvoerig testen.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:37 schreef crossover het volgende:
Goedenavond! Live verslag vanuit tilburg, waar ik het eerste nachtje op m'n kamer doorbreng.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ho is, heb je daar iemand voor meegenomen of helemaal niet?
twquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:37 schreef crossover het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |