Ik ook. Welterustenquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:22 schreef Muck het volgende:
maarre, lieverds, ik ga slapen
tot morgen
Emo dag, niets ernstigs?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:23 schreef BrandX het volgende:
welterusten muckster en DaMart!![]()
![]()
ik zelf ga er ook voor vandaag een eind aan breien, morgen vroeg dag en een hele emo dag, dusssss...
Dat is de consequentie van uitslapen, ja.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
dan ben ik vast niet op tijd weer op cursus![]()
dan kom ik Persoonlijke Ontwikkelings punten tekort omdat ik de cursus mis en dan krijg ik geen fijne bonusquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is de consequentie van uitslapen, ja.![]()
Goed om te weten dat alles werkt!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:37 schreef crossover het volgende:
Goedenavond! Live verslag vanuit tilburg, waar ik het eerste nachtje op m'n kamer doorbreng.
Zekerquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed om te weten dat alles werkt!
Ho is, heb je daar iemand voor meegenomen of helemaal niet?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Zeker
Zo eens m'n bed uitvoerig testen.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:37 schreef crossover het volgende:
Goedenavond! Live verslag vanuit tilburg, waar ik het eerste nachtje op m'n kamer doorbreng.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ho is, heb je daar iemand voor meegenomen of helemaal niet?
twquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:37 schreef crossover het volgende:
Goed bezig! Ik was het te vroeg vandaagquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jooo
Ik geloof dat ik eindelijk eens een keer op een fatsoenlijke tijd 'moe' ben
Het heet tenslotte ook 'body-butter'quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:03 schreef sararaats het volgende:
heb mezelf verwend met The Soft Touch body butter
eigenlijk is die voor de handen maar ik doe er m'n armen en buik ook mee
Slaap lekker jonge!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:08 schreef eer-ik het volgende:
Ik hou het voor gezien mensen
Lekker pitten
ben benieuwd, heb de film nu klaar. ik schakel om in me bed met de laptopquote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben benieuwd, heb de film nu klaar. ik schakel om in me bed met de laptop![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Klaar met downlkopen neem ik aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat zal wel morgen worden ja! Veel plezier met kijken!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:34 schreef Houniet het volgende:
ik ga nu kijken! moest nog even een PM afmaken
tot zo, en anders tot morgen
Ja, ik wens je een fijne nachtrust toe frits.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik duik lekker de mand in!
Sander, fijne nacht jonge!
indah,![]()
relaxed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:24 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen allen.
Twee dagen werken deze week. Lang leve de herfstvakantie.
Te overzienquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:27 schreef Kuukske het volgende:
Vandaag en morgen. Vandaag tot 4 uur en morgen tot 9 uur. Vanaf half 12. Dat dan weer wel.
Zéér zeker. Donderdag lekker vrij, lekker hangen met dinnetjes. En vrijdag naar Utrecht.quote:
Mot dat allemaal bij mij in de stad?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:45 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Hey, jij ook al naar Utrecht, vrijdag, Kuukske? Ik ben dan ook in Utrecht. Wat toevallig!
Zie mijn sigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mot dat allemaal bij mij in de stad?
Moge DaMart
Ja, ga je je ook aanmelden?quote:
Nee, Halloweenfeest in de Stairway en daarvoor eten met een aantal mensenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:49 schreef eer-ik het volgende:
Oh, is er ook nog iets van een concert ofzo?
Neen, geen tijd, ik ben er nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ga je je ook aanmelden?
[..]
Nee, Halloweenfeest in de Stairway en daarvoor eten met een aantal mensen.
is dan de crewmeet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer. Een dag later ben ik er dan weer niet bij.
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is dan de crewmeet?
Dan ben ik er ook niet
tis fucking koud ja. Ik moest morgen gewoon krabben! ik heb vorige winter niet een keer hoeven krabben en nu lag er gewoon ijs op de ramenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:04 schreef Kuuks het volgende:
Zo. Zitten we weer. Mijn handen zijn er zowat afgevroren op de fiets![]()
Ik vermoed een strenge winter. Arme JD zal ook wel hebben moeten krabben vanmorgenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:06 schreef BrandX het volgende:
tis fucking koud ja. Ik moest morgen gewoon krabben! ik heb vorige winter niet een keer hoeven krabben en nu lag er gewoon ijs op de ramen![]()
Gij mazzelaar!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:12 schreef Kuuks het volgende:
Nou, zit ik dan. Met nog één andere collega op de afdeling. Er is geen fuck te beleven hier. [afbeelding].
Ik vermoed een vroeg naar huis gaan dagje vandaag [afbeelding]. Tenzij de secretaresse een berg werk bij me neerkwakt [afbeelding].
Tss!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:17 schreef Kuuks het volgende:
Mja, herfstvakantie heh Sjow. Onderwijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |