hij moet een pak slaag krijgenquote:Op donderdag 27 december 2007 09:50 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg het vermoeden dat Het_hupt ons vergeten was.
Een draai om zijn oren met een Senseopad!quote:Op donderdag 27 december 2007 09:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hij moet een pak slaag krijgen
quote:Op donderdag 27 december 2007 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een draai om zijn oren met een Senseopad!
iedereen op het werk zonder KSCquote:Op donderdag 27 december 2007 09:54 schreef Sjowhan het volgende:
SChijnbaar niet.
Ik werk pas volgende weerquote:Op donderdag 27 december 2007 09:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iedereen op het werk zonder KSCheel wat mensen die hier rond hupsen zijn of druk bezig of niet wakker of niet hier
Smakelijk eten DaMart.quote:Op donderdag 27 december 2007 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik werk pas volgende weer.
Maar nu is het voor mij inderdaad tijd om even te gaan douchen en ontbijten.
we staan op 2 en 3quote:
nijnja 438 postsquote:
quote:
fapfapfapquote:
Dat is zo'n kutMEN user. Iets met een nekschot, databasevervuilers zijn het....quote:Op donderdag 27 december 2007 10:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en die kom ik dan nooit tegen op ksc
gvd.... ken je het gevoel dan komt er iemand op bezoek en heb jij zoiets van eigenlijk , he , ja eigenlijk , moet de kamer schoon..... een plotselinge aanvang om alles schoon te maken... maar toch heb je er geen zin in![]()
aaah dus door zulke personen loopt fok langzaam ?quote:Op donderdag 27 december 2007 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is zo'n kutMEN user. Iets met een nekschot, databasevervuilers zijn het....
Zekers, al die indexen op troep als dat. Ze gaan maar online pokeren!quote:Op donderdag 27 december 2007 10:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aaah dus door zulke personen loopt fok langzaam ??
zou jij het beter kunnen doen ?quote:Op donderdag 27 december 2007 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zekers, al die indexen op troep als dat. Ze gaan maar online pokeren!
Flikker MEN met posthistory er uit. Scheelt al heel wat geneuzelquote:Op donderdag 27 december 2007 10:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zou jij het beter kunnen doen ?? ga solliciteren
als ze je geld aanbodenquote:Op donderdag 27 december 2007 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Flikker MEN met posthistory er uit. Scheelt al heel wat geneuzel
En als ik het anders zou willen doen dan wordt het geen PHP
Maar ik ontwikkel liever sites voor geld, daar kan ik een brood van kopen
Ik denk niet dat ze me meer loon dan mijn huidige baas aanbiedenquote:Op donderdag 27 december 2007 11:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als ze je geld aanboden![]()
???
quote:Op donderdag 27 december 2007 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze me meer loon dan mijn huidige baas aanbieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |