Der mist een N.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:09 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Die TT!
Het heeft te maken met ziekte helaas..quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh...![]()
been there done that! het hield bij mij pas op toen ik vertrok (ik was nr 7 die vertrok in 3 maanden tijd... op slechts 11 man personeel)
Ik hoop dat het bij jou vanuit een andere situatie voortkomt?
Ik dacht 'st'...quote:
Oeh, die wil ik ook nog zien.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gisteren America Gangster gezien [afbeelding]
hmm, hopelijk lukt dat snel dan!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het heeft te maken met ziekte helaas..
Ze zijn wel heel hard bezig om de leemte te vullen,
quote:
Vrij naar keuze in te vullen dusquote:
En hij is goed begrijp ik uit je reactie? ff noteren, binnenkort ook kijken!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gisteren American Gangster gezien
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Start your engines? Tis hier geen autobaan.
OMFGquote:
nu niet meerquote:
Prachtige film, hij is net wat te lang, sommige dialogen hadden wel achterwegen mogen blijven. Maar omdat het een verhaal is wat rechtstreeks uit politiedossiers komt is het vrij uitgebreid. Prachtige filmquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oeh, die wil ik ook nog zien.
Goeie film? Goed in elkaar gestoken verhaal en filmwerk?
Dat zullen we nog wel zien.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] ook geen kernreactor!
je hebt een punt. Je staat nog steeds omgekeerd in de OP, dus dat duidt toch op kernachtige mutaties en zulksquote:
Ik heb onze kat behoed voor een schop!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:31 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb van de week broodkruimels bovenop het systeemplafond gelegd, voor de muisjes. [ afbeelding ]
Wat is jullie daad van de week voor de dieren? [ afbeelding ]
ik doe op verzoek de huiskamerdeur open en dicht voor de kattenquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:31 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb van de week broodkruimels bovenop het systeemplafond gelegd, voor de muisjes. [ afbeelding ]
Wat is jullie daad van de week voor de dieren? [ afbeelding ]
Dat doe ik voor de katten alhier met de voordeur/tuindeur, en vervolgens zijn ze vanwege het slechte weer ook binnen 5 seconden al weer binnen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik doe op verzoek de huiskamerdeur open en dicht voor de katten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |