Dat zullen we nog wel zien.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] ook geen kernreactor!
je hebt een punt. Je staat nog steeds omgekeerd in de OP, dus dat duidt toch op kernachtige mutaties en zulksquote:
Ik heb onze kat behoed voor een schop!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:31 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb van de week broodkruimels bovenop het systeemplafond gelegd, voor de muisjes. [ afbeelding ]
Wat is jullie daad van de week voor de dieren? [ afbeelding ]
ik doe op verzoek de huiskamerdeur open en dicht voor de kattenquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:31 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb van de week broodkruimels bovenop het systeemplafond gelegd, voor de muisjes. [ afbeelding ]
Wat is jullie daad van de week voor de dieren? [ afbeelding ]
Dat doe ik voor de katten alhier met de voordeur/tuindeur, en vervolgens zijn ze vanwege het slechte weer ook binnen 5 seconden al weer binnen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik doe op verzoek de huiskamerdeur open en dicht voor de katten
pwnquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:15 schreef Sebasser het volgende:
Leuk, dan neem je een dag vrij omdat je lekkage hebt.
Komt er een mannetje ff 3 minuten kijken, en zegt dat je een vervolgafspraak nodig hebt.
lekker is dat.....quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:15 schreef Sebasser het volgende:
Leuk, dan neem je een dag vrij omdat je lekkage hebt.
Komt er een mannetje ff 3 minuten kijken, en zegt dat je een vervolgafspraak nodig hebt.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:19 schreef Sebasser het volgende:
Porsche gejat met hulp van bloempot
Gister was ik bij de tandarts, stond er op het parkeerterrein ook een porsche 997 Turbo. Cool wagentje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |